Que?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Blegh, wat smaakt zijn peuk toch schraal na een tukkie.
Kan ook de nadorst zijn.quote:
Je moet die teerstokjes ook niet roken.quote:
Hah!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:32 schreef GSbrder het volgende:
Gooische Vrouwen?
Atlas Shrugged!
En; http://www.businessinside(...)s-12%23ixzz1JRG0wpUH
Jongens, ik ben cultuurrelativist af. Ik ben dat trouwens nooit echt geweest, maar ik vond dit wel een mooie uitspraak.quote:Als alle culturen gelijk zijn is kanibalisme een kwestie van smaak.
- Leo Straus.
Jeetje, ze zullen met spanning afwachten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard. Al zal het wel weer het nodige stof op doen waaien. Ik ga eens flink de bezuinigingsopgave van dit kabinet bijpunten. Het gaat gewoon te traag/te weinig/en verkeerd. Vreselijk wat voor een kaalslag er nu op defensie plaatsvindt.
Ik zwemel al weg bij de gedachte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef eriksd het volgende:
Enige vrouwenfilm die enigzins te pruimen was, was love actually
Maarja, toen was ik zelf ook verliefd, schattig hé
Mooi artikel in HP/De tijd trouwens, over nietsnutten eind 20
Gezondheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
Lekker dan, pakje marlboro kost 5 euro.
Geloof je ut zelfquote:
Van die lang leve de lol figuren eind 20 met een stom bijbaantje, eeuwige flutstudie. Van die mensen die de boot hebben gemist, doen alsof ze heel gelukkig zijn en alles een keuze is maar in werkelijkheid zichzelf wel voor hun kop kunnen slaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zwemel al weg bij de gedachte.
Vertel, wat staat er in het artikel?
Ah, mislukte yuppies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van die lang leve de lol figuren eind 20 met een stom bijbaantje, eeuwige flutstudie. Van die mensen die de boot hebben gemist, doen alsof ze heel gelukkig zijn en alles een keuze is maar in werkelijkheid zichzelf wel voor hun kop kunnen slaan.
Deze uitspraak maakt mij juist CR.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jongens, ik ben cultuurrelativist af. Ik ben dat trouwens nooit echt geweest, maar ik vond dit wel een mooie uitspraak.
Nou, dat is zo'n perfect voorbeeld inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, mislukte yuppies.
Ik heb het genoegen er geen te kennen, maar zal wel een leuk artikel zijn. Het eerste wat in me opkomt is iemand die 2 jaar voor niets een studie betaald, en er achter komt dat het nu dubbel zo duur is en ze in de put belandt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat is zo'n perfect voorbeeld inderdaad.
Nope hard werken. Genoeg mensen in mijn kennissenkring die LTS gedaan hebben maar meer geld verdienen dan de hele POL SC bij elkaar.quote:
De uitzonderingen bevestigen dus de regel, anders kaart je het niet aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope hard werken. Genoeg mensen in mijn kenissenkring die LTS gedaan hebben maar meer geld verdienen dan de hele POL SC bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |