quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef WupWup het volgende:
Ze zijn ook niet mooi, maar ze dragen echt geweldig
Jij weet gewoon dat ik hier leesquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Asyniur het volgende:
Twinks, hebbu voor mij de T&T code? Dan kan ik even kijken wat de status is
Mooi, dan gooi je PMbox eens leeg want die is vol en ik probeer je dringend iets te vertellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jij weet gewoon dat ik hier leesIk stuur je een PM!
Je kunt je ei weer kwijtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooi, dan gooi je PMbox eens leeg want die is vol en ik probeer je dringend iets te vertellen
Ja! Hij kwam gister binnen en ik heb vandaag even soort van proefgedragen... Lotte even op mn rug gehad, maar daar was ze het niet echt mee eens. Aus, aus, aus hoorde ik alleen maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn bondolino is onderweg naar Linda
Dat heb ik bij mijn Lotte ook, dat ik haar er te groot voor vind. Rugpand zat dan ook halverwegequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja! Hij kwam gister binnen en ik heb vandaag even soort van proefgedragen... Lotte even op mn rug gehad, maar daar was ze het niet echt mee eens. Aus, aus, aus hoorde ik alleen maarMaar hij is echt heel makkelijk! Had wel het idee dat Lotte er eigenlijk te groot voor was, ze had wel een erg groot gedeelte van haar rug vrij zeg maar.
Over een paar maandjes met baby testen, kijken hoe dat bevalt! Hij droeg nu iig lekker, voor die 5 minuten dat ze erin zat
Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef Twinkly het volgende:
Als wij onze kinderwagen verkocht hebben en een ander draagsysteem gekocht hebben voor mijn man (waarschijnlijk de Tuli babydrager) dan gaan we de Bondolino (legergroen) verkopen. Maar dan moet je nog wel even geduld hebben dus
Ahquote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6
Welke wagen hebben jullie? En de Tulli wilde je omdat die beter bij je figuur paste toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
AhDat moet wel lukken. We hebben de maxi cosi uitgeleend, als die terug is zetten we de wagen te koop.
Oh ja, jou MTquote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef mefke79 het volgende:
53? O, dat is heel goed te doen vind ik...
Ik ga zo maar eens het een en ander te koop zetten (een boel zooi van zolder, maar ook een MT) en dan zou ik eind deze maand ook zo eentje kunnen kopen.
Niet alleen omdat ik wil verkopen, want liever doe ik het niet, maar ik moet écht wat eruit gooien, voordat alles hier maar ligt te verstoffenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Twinkly, dat is een mooie wagenDie ben je vast gauw kwijt
![]()
Mefke, ik heb ook een Tricot en ik vond hem vooral zo warm omdat het ding 3 keer om je buik heen moet wegens 4 meter lange sleep. Ik zit er aan te denken om mijne te verknippen zodat hij korter en luchtiger wordt. Hij is toch al uitgelubberd dus kwaad kan het toch nietMisschien een idee?
En ja, een geweven wil ik ook, maar wélke dan? Er is zoveel keus, ik ben bang om een veel te dure miskoop te begaan. Ik ben namelijk helemaal hoteldebotel van de Folia van Orea, maar ben bang dat hij niet fijn is en dat ik hem dus alsnog niet gebruik straks
[ afbeelding ]
Overigens heb ik Folia al verlaagd naar ¤ 75,- incl. verzenden.. Zie je pm overigens!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:35 schreef Vlindur het volgende:
Maar ik vind 80 euro gewoon echt te duurZeker nu ik ze voor 53 euro (nieuw) zie.
Ben je inmiddels al wat meer doeken kwijt Orea? Of ligt de markt nog steeds op zn gatje?
Maar er is natuurlijk wel een verschil in kwaliteit, toch. En ingedragen doeken zijn fijner dan nieuwe doeken. Veel zachter.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:35 schreef Vlindur het volgende:
Maar ik vind 80 euro gewoon echt te duurZeker nu ik ze voor 53 euro (nieuw) zie.
Ik vind die doeken echt heel erg mooi, dan vooral die roze/rode...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Pvoesss het volgende:
bij de nieuwste amazonas heb je direct een heerlijke zachte doek![]()
Het is dan ook echt een super foto!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef oeke het volgende:
Normaal vind ik dat altijd zo stom, maar vandaag vind ik mezelf zielig.
Ik vind die pose van Ko zo schattig, zo op mijn rug met zijn handjes, en jullie zeggen er niks van.
Ja, hij hangt echt zo 'eens even kijken wat ze nu weer doet', met z'n handjes gevouwen. Lekker relaxtquote:Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Orea het volgende:
Kowat een heerlijke zoon heb je toch Oeke!! Die foto is prachtig, heerlijk relaxed meekijken wat mama allemaal aan het doen is...
ja ik vind het ook zo vrolijk!! en ik kan zowel mijn dreumes als straks beeb 2.0 in de bondolino dragen.. vind ik eigenlijk wel een goede beargumentatie om toch aan te schaffenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het goa motief zo leukIk heb er een geweldig verschoonmatje van
[ afbeelding ]
Maar hij zit ook superlief! Maar ik reageer sowieso niet heel vaak op foto'squote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef oeke het volgende:
Ik vind die pose van Ko zo schattig, zo op mijn rug met zijn handjes, en jullie zeggen er niks van.
Volgens mij liever niet met koorts...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef huuphuup het volgende:
oh die sakura bloom zijn zo mooi wickie![]()
vraagje, mijn mupje voelt zich rot van de prikjes, ze heeft 38,7, mag ik haar nou wel of niet in de doek knopen? ivm warmtestuwing enzo?
okay, dus luchtig en alleen in romper en dan kan het wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef WupWup het volgende:
Ik zou het zelf wel doen, op je buik waar je goed zicht hebt, contact blijven houden en regelmatig laten drinken. Luchtige doek, kind in luier en romper.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef mrien het volgende:
Vlindur, ik kan ook alle knopen met een 4.6 doek. Misschien een referentie voor je
Jááá, die vind ik ook mooi!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind deze mooi, een echte meidendoek, naast al het blauw dat ik heb.
[ afbeelding ]
Ik had het al via facebook gezegd, maar dat was ook het eerste wat me opviel. Ik krijg gewoon vlingers in m'n buik van die foto.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef oeke het volgende:
Daar knoop ik met maat 44/46 gewoon alles mee, ook zwangerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]Dat klinkt prima ja
![]()
Welke maat wordt aangeraden als je maat 44/46 hebt? (En nu zwanger)
het enige dat Beco meldt is dat ze tot ongeveer 7 kilo in de baby-insert moeten, maar dat wordt ook meteen genuanceerd, want je moet ook naar de lengte kijken. Ik ga het tegen die tijd gewoon proberen. Het kindje van mijn vriendin heeft er wel even ingezeten toen ze ongeveer 3 maanden was, maar ja, dat was een lange grote meid..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Mefke, heb je al op de site van Beco zelf gekeken wat geadviseerd wordt? Als er staat dat het al meteen kan met baby-inzet zou ik het gewoon doen. Ik gebruik de Beco zelf eigenlijk nooit omdat ik hem sowieso niet knus genoeg vind. Alleen voor mijn lief is 'ie handig.
Vlindur, weet je zeker dat je een stugge doek prima vindt? Ik zou me rot ergeren aan het knopen.
Op blozekriekske.nl lees ik: "Het voordeel van de Beco Dragers is dat je ze kunt gebruiken vanaf de geboorte tot in de peutertijd (tot 20 kg)."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef mefke79 het volgende:
[..]
het enige dat Beco meldt is dat ze tot ongeveer 7 kilo in de baby-insert moeten, maar dat wordt ook meteen genuanceerd, want je moet ook naar de lengte kijken. Ik ga het tegen die tijd gewoon proberen. Het kindje van mijn vriendin heeft er wel even ingezeten toen ze ongeveer 3 maanden was, maar ja, dat was een lange grote meid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |