abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96133986

O-)
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:39:31 #102
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96134037
Die is mooi Wup! O+
A grand adventure has begun.
pi_96134244
Mijn bondolino is onderweg naar Linda
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:48:39 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96134487
Twinks, hebbu voor mij de T&T code? Dan kan ik even kijken wat de status is ;)

Ik hou niet zo van die pfauen :N , maar de kleur vin dik wel errug mooi :Y
pi_96134594
Ze zijn ook niet mooi, maar ze dragen echt geweldig :Y
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:51:51 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96134653
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef WupWup het volgende:
Ze zijn ook niet mooi, maar ze dragen echt geweldig :Y
:D
pi_96134731
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Asyniur het volgende:
Twinks, hebbu voor mij de T&T code? Dan kan ik even kijken wat de status is ;)
Jij weet gewoon dat ik hier lees ;) Ik stuur je een PM!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:58:56 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96135058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Jij weet gewoon dat ik hier lees ;) Ik stuur je een PM!
Mooi, dan gooi je PMbox eens leeg want die is vol en ik probeer je dringend iets te vertellen :P
pi_96135146
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mooi, dan gooi je PMbox eens leeg want die is vol en ik probeer je dringend iets te vertellen :P
Je kunt je ei weer kwijt ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_96179024
Tico, wow! Zo'n Yamo ziet er heel fijn en comfortabel uit!!

Wij zijn net terug van Q-day.. ik heb totaal vandaag 5 uur met Leia in de Manduca op mijn rug rondgehobbeld O+ amper wat van gemerkt.. ze slaapt wat lastig buiten haar eigen bed, maar vandaag niet :D 2 keer lekker geslapen en de 2e keer zowat naast het podium waar net een heftig spelende band begon met spelen :') :D !! Dik 1,5 uur!

pi_96180700
Leia O+

Ik heb vanmorgen zo'n 2 uur met een slapende Jelle in de manduca gelopen! Vind het echt zo fijn dat hij er nu in past!
pi_96180867
Wij hadden Ilse vanmorgen in de kinderwagen mee naar de stad. Tot we eenmaal in de stad waren. Toen heeft N Ilse op de arm meegenomen naar zijn zus (die woont in de binnenstad) en ik ben met de kinderwagen weer terug gegaan. Thuis de bondolino opgehaald. Dat was een stuk praktischer. Ilse heeft eerst lekker rondgekeken en daarna lekker geslapen. Heerlijk!
*poef* nu is het weg
pi_96181835
ik had helemaal verkeerd gegokt met de kleding van Leyla. Ik dacht dat het veel kouder was, dus malliot en broek, romper lange mouw... Kind had het stikheet, dus ik heb haar op de terugweg in de buggy gezet om af te koelen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96182638
Moh Tico, stom voelt dat dan he..

Ik had Isabel ook weer in de Bondolino, ongeveer 2 uurtjes, maar mooi wel stijve schouders na afloop.. }:| Ik weet ook niet wat ik nog anders zou kunnen doen om het te voorkomen. :{

Maar, ik was wel blij dat ik geen buggy bij me had.. Man man man, wat een drukte. En wat kunnen mensen dan maffe acties uitvoeren, gewoon totaaaaal niet op een ander letten, lopen en tegelijkertijd achterom kijken. Ja, da werkt nie he.. :N
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96182677
ik had Leyla op mn rug.. En ik hoorde zoveel mensen fluisteren van kijk nou en kijk zo hoort het eigenlijk (oudere vrouw) en moet je nou eens zien, oh wat zit je daar lekker en er was 1 vrouw die moest Leyla even over dr hoofdje aaien, ze vond haar zo lief.
pi_96182792
Tof he? Das hier ook vaak. O+
pi_96182832
Ik had er ook echt niet aan moeten denken om met de buggy/kinderwagen te lopen hoor. Ik had zelfs nog een doek mee voor Lotte, mocht zij echt niet meer willen lopen. Sander heeft haar even gedragen op de arm toen ze het aan het einde zat was, maar verder heeft ze de hele tijd gelopen, had ik niet verwacht
Verder overigens geen andere dragers gezien
pi_96182833
Ik vind die Pfau juist wel mooi! Ik ben benieuwd naar een actiefoto, WupWup.

Hier wordt de Beco ineens volop gebruikt sinds Lena naar het kinderdagverblijf gaat. Ik gebruik de ringsling, maar mijn lief is daar niet zo handig mee. De Beco is ideaal voor hem!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96184862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn bondolino is onderweg naar Linda
Ja! Hij kwam gister binnen en ik heb vandaag even soort van proefgedragen... Lotte even op mn rug gehad, maar daar was ze het niet echt mee eens. Aus, aus, aus hoorde ik alleen maar :P Maar hij is echt heel makkelijk! Had wel het idee dat Lotte er eigenlijk te groot voor was, ze had wel een erg groot gedeelte van haar rug vrij zeg maar.

Over een paar maandjes met baby testen, kijken hoe dat bevalt! Hij droeg nu iig lekker, voor die 5 minuten dat ze erin zat :P
Lotte!
Noah!
pi_96185429
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja! Hij kwam gister binnen en ik heb vandaag even soort van proefgedragen... Lotte even op mn rug gehad, maar daar was ze het niet echt mee eens. Aus, aus, aus hoorde ik alleen maar :P Maar hij is echt heel makkelijk! Had wel het idee dat Lotte er eigenlijk te groot voor was, ze had wel een erg groot gedeelte van haar rug vrij zeg maar.

Over een paar maandjes met baby testen, kijken hoe dat bevalt! Hij droeg nu iig lekker, voor die 5 minuten dat ze erin zat :P
Dat heb ik bij mijn Lotte ook, dat ik haar er te groot voor vind. Rugpand zat dan ook halverwege

Moet zeggen dat sinds Jelle in de Manduca past ik de bondolino en m'n andere 2 doeken helemaal nog niet gepakt heb..hij valt ook wel erg makkelijk in slaap in de manduca. Hij vind het altijd wel fijn als er iets over hem heen zit zeg maar, als ik m'n jas dicht rits bijvoorbeeld gaat hij vrij snel slapen, dan zit het net wat dichter om hem heen (niet dat de jas over zijn hoofd heen gaat natuurlijk). Bij de manduca zitten de schouderbanden nog wat meer over z'n hoofd heen, wat veiliger wellicht. Hij valt tot nu toe elke keer binnen 10 minuten in slaap ongeveer!
  maandag 2 mei 2011 @ 08:02:52 #121
265732 Keshet
pi_96236875
Ik ben ook aan het kijken naar SSC's maar kom er even niet meer uit! Misschien hebben jullie tips?

Ik draag momenteel eigenlijk alleen maar met de ringsling. D. vindt dat niet zo fijn en ook een gewone doek is niet helemaal zijn ding. Hij vindt het allemaal een beetje eng. O+ Hij is wel van plan om nog een consult oid te gaan volgen want hij wil wel graag dragen.

We zijn op zoek naar een SSC en hebben de volgende wensen:
Geschikt voor mensen van 1.85 meter lang die níet smal zijn.
Geschikt voor een kindje van zo'n 73 centimeter lang en 7,5 kilo zwaar. (Deze specs veranderen niet zo snel dus iets 'op de groei' kopen vinden we niet zo fijn.)
Geschikt voor rugdragen en buikdragen
Het liefst met een kliksysteem want D. vertrouwt z'n knoopskills niet zo. :D :')
Het is fijn als 'ie ook goed bruikbaar is op warme dagen.

We hebben een tijdje geleden de Manduca van Mrien te leen gehad. Emma was toen nog wat kleiner en ongeveer 1,5 kilo lichter maar hij beviel ons qua rugdragen niet echt. Ze was te klein om er zonder babyinzet echt lekker in te zitten maar eigenlijk net te groot om er met in te zitten.

Welke andere SSC zouden jullie adviseren; liefst gebaseerd op eigen ervaringen?
pi_96237177
Misschien de Beco keshet. Ik weet dat Wickie die met Mette erg goed bevalt en volgens mij is Mette ook een kleintje. Jullie wonen toch bij elkaar in de buurt? Misschien kun je hem eens proberen bij haar.

Ik ben zelf nu weer helemaal fan van de Manduca met Jelle. Hij is nu ruim 8,5 kilo en zit er prima in zonder babyinsert.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:38:18 #123
265732 Keshet
pi_96237289
Hmm, ja, dat is natuurlijk een optie, die Beco. Maar, is die niet juist geschikt voor mensen die zelf ook niet zo groot zijn? Wickie, kun jij me meer vertellen? :D
  maandag 2 mei 2011 @ 09:16:38 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96237942
Ik vind zowel de yamo en de manduca niet geschikt voor lange stevige mannen... Ik vond Jen dan heel vervelend hangen... Ik zoek ff een foto.. Ken niet vinden.

Das ook de reden dat ik de manduca weer heb weggedaan, die was eigenlijk voor M.
pi_96238728
Mijn meneer is lang en groot (zwaar, stevig :P) en die zweert bij de Bondolino. (Manduca zou ie wel willen proberen, maar hij wil niet steeds hoeven verstellen, omdat ik die ook regelmatig gebruik). Met andere dragers heb ik geen ervaring..

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 02-05-2011 10:02:00 ]
pi_96239055
Je zou ook wel mijn Bondolino even mogen proberen Keshet
  maandag 2 mei 2011 @ 10:06:18 #128
265732 Keshet
pi_96239211
Ticootje, gebruikt M. nu een andere drager of helemaal niks?

Orea, bedankt voor de info! Leia zit ook heel prima in de Bondolino neem ik aan?

Mrien, lief van je! Ik ga eens even wat meer lezen over de Bondolino en dan kom ik er bij je op terug!
pi_96239351
:Y Leia zit er super in!

Even voor het beeld:

En ik pm je nog even een foto met mijn meneer ;) zit ze ook prima erin!!
  maandag 2 mei 2011 @ 10:12:34 #130
265732 Keshet
pi_96239378
Oh, dat ziet er zeker comfy uit!
Wat voor broekje heeft ze aan? Mooi! Ik kan niet wachten op de PM met foto's van je meneer. :D
pi_96239418
Broekje van de H&M, soort pofbroek :D maar hij stond (ze past hem al niet meer, 't is een 68 :')) heel gaaf!
pi_96239605
Ik zweer bij mijn bondolino..
Ik geloofde al die fijne opmerkingen er over nooit zo.
Ik heb niets met dragers en ik vind ze allemaal ruk net als meitais.
tot ik de boba kocht en dacht yippieeee en tjah toen had ik een SSC nodig voor de opvang en kocht ik een bondolino en ik ben echt helemaal om :Y *O* *O* *O* *O*

Ik heb wel foto's van V. met 67 cm. en bijna 7 kilo

Hij past er toch nog wel heel erg goed in.
zijn armen heeft hij er ook nog in :Y en dat past allemaal prima.
En als hij slaapt dan zakt hij er nog redelijk in dus ik gok dat jullie dame er ook heel fijn nog in past.
pi_96239862
Ik heb ook een (paarse) bondolino, en omdat hij voor mij te strak was, heb ik een verlengstuk aangeschaft. Dit werkt prima voor mij!

[ Bericht 3% gewijzigd door kaatjejannie op 02-05-2011 10:38:28 ]
*poef* nu is het weg
  maandag 2 mei 2011 @ 10:32:53 #134
265732 Keshet
pi_96239918
Hebben jullie aandelen in die dingen ofzo? :{w :D

Ik ben er erg benieuwd naar inmiddels! Mrien; ik stuur je straks even een PM'etje!
  maandag 2 mei 2011 @ 10:33:37 #135
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96239937
Ik heb een blauwe bondolino besteld nadat ik er eentje twee weken had geleend bij babybij. Hij komt denk ik vandaag binnen *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 mei 2011 @ 10:37:00 #136
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96240034

Ik wil deze O+ Maar ik vind ze zo duur :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96240130
Als wij onze kinderwagen verkocht hebben en een ander draagsysteem gekocht hebben voor mijn man (waarschijnlijk de Tuli babydrager) dan gaan we de Bondolino (legergroen) verkopen. Maar dan moet je nog wel even geduld hebben dus ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 10:44:00 #138
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96240167
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef Twinkly het volgende:
Als wij onze kinderwagen verkocht hebben en een ander draagsysteem gekocht hebben voor mijn man (waarschijnlijk de Tuli babydrager) dan gaan we de Bondolino (legergroen) verkopen. Maar dan moet je nog wel even geduld hebben dus ;)
Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6 ;)
pi_96240251
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6 ;)
Ah :D Dat moet wel lukken. We hebben de maxi cosi uitgeleend, als die terug is zetten we de wagen te koop.
  maandag 2 mei 2011 @ 10:57:37 #140
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96240504
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ah :D Dat moet wel lukken. We hebben de maxi cosi uitgeleend, als die terug is zetten we de wagen te koop.
Welke wagen hebben jullie? En de Tulli wilde je omdat die beter bij je figuur paste toch?

Eigenlijk is het best lastig. Een MT vond ik niet fijn omdat ik die geen dikke banden had, de Bondolino is nog wel dik en onder dun. Dat knoopt heel fijn lijkt me :Y
En bij de Hattemmeet heb ik die van Mrien getest. Heel fijn ^O^
De manduca's, Beco's en Boba's hebben verstelbare delen die mij bij alle drie vreselijk in de oksel irriteren. Dus dan blijft er niet veel over toch?

Ik ben 182 en een kilo of 90+ :@
pi_96240860
Ik heb niet zoveel verstand van andere dragers. Een Bondolino is precies af te stellen voor bijna iedere lichaamsbouw (je kunt zelfs een extra verlengstuk voor de heupband kopen). En je kunt een pasgeborene er al in dragen.

Wij hebben een zwarte, met rode bekleding van binnen, Maxi Cosi Mura met 4 wielen (die is platter en kleiner op te vouwen dan de versie met 3 wielen). Hij is vrijwel ongebruikt, alleen het Maxi Cosi autostoeltje is door ons een aantal keer gebruikt en nu uitgeleend aan een vriendin die hem ook af en toe gebruikt.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:12:12 #142
100412 mefke79
komt goed!
pi_96240961
Keshet, bij mij zit de Beco prima en volgens mij zijn wij redelijk hetzelfde qua lengte en bouw (normaal dan he, nu even niet :P ). Het enige verschil is dan dat Driekus wat langer en zwaarder is dan Emma, maar ik heb een Beco met baby-inzet, dus dat kan dan ook nog.

Dames, vraag. Ik heb Driekus de vorige keer de eerste weken in een tricot doek van ByKay gehad. Dat werkt op zich prima, maar ik kan me heugen dat ik het toen (oktober-december) al heel warm vond, dus ik wil niet weten hoe dat nu in de zomer gaat voelen. Nou heb ik een Beco met baby-inzet, maar om Tienus daar nu meteen in te gaan zetten...ik weet niet, dat voelt dat weer niet goed ofzo. Dus ik denk dat het dan het makkelijkste is om een niet-rekbare doek te kopen, toch? Welke doeken zijn en dun genoeg, maar wel makkelijk te knopen en niet te duur? En welke maat moet ik dan hebben? (normaal zo'n 184 cm en rond de 85 kilo).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 2 mei 2011 @ 11:22:53 #143
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96241339
Twinkly, dat is een mooie wagen O+ Die ben je vast gauw kwijt :Y

Mefke, ik heb ook een Tricot en ik vond hem vooral zo warm omdat het ding 3 keer om je buik heen moet wegens 4 meter lange sleep. Ik zit er aan te denken om mijne te verknippen zodat hij korter en luchtiger wordt. Hij is toch al uitgelubberd dus kwaad kan het toch niet :P Misschien een idee?

En ja, een geweven wil ik ook, maar wélke dan? Er is zoveel keus, ik ben bang om een veel te dure miskoop te begaan. Ik ben namelijk helemaal hoteldebotel van de Folia van Orea, maar ben bang dat hij niet fijn is en dat ik hem dus alsnog niet gebruik straks -O-

maandag 2 mei 2011 @ 11:24:14 #144
265732 Keshet
pi_96241378
Mef, ik denk dat wij inderdaad wel redelijk overeenkomen ja. :) Hoe vind jij de Beco in de zomer?

Ik heb een EllaRoo Cielo. Ik vind het niet de mooiste doek qua uiterlijk maar hij draagt ontzettend fijn. Dun, niet warm en snel soepel! Ik heb Emma erin gehad vanaf dat ze net thuis was.
En, met niet warm bedoel ik 'naar omstandigheden niet warm' he. Je hebt toch een baby'tje en een lap stof om je heen gewikkeld zitten. :) Ik heb een maatje 5 en die lang genoeg.

Plaatje:
pi_96241425
Ik zou dan gaan voor hoppediz doeken :D en als je die toch nog te prijzig zijn dan amazonas
en de hoppediz hebben een das leichte en dat is een zomerversie.
Maatje 6 oftewel 4,6 meter

Vlindur een tricot is gewoon van zichzelf ook heel erg warm. Een geweven doek is een stuk koeler.
En kan sowieso een stuk koeler geknoopt worden. dus zelfs bij eventueel verknippen is tricot wel nog redelijk warm.

Ik zelf ben helemaal geen fan van de Ellaroo ik vind ze te dun en te scherp voor een kleintje.

Klikken voor de Amazonas
pi_96241464
Ik heb een Amazonas Carry Sling gekocht, dat is een dunnere doek maar niet zo dun als een Calin Blue. En ze worden ongelooflijk zacht, ik heb die van Asy uit mogen proberen die al heerlijk ingedragen is.
pi_96241497
Haha Pvoesss :D
  maandag 2 mei 2011 @ 11:29:48 #148
100412 mefke79
komt goed!
pi_96241579
Keshet, ik heb de Beco in het najaar gekocht, dus nog geen idee hoe ie in de zomer draagt. Maar qua stof is het minder dan een MT en daar hebben wij vorig jaar in Frankrijk mee rondgelopen in de bossen terwijl het rap richting de 30 graden ging en dat beviel prima. Driekus had alleen een romper aan en een hoedje op. En mijn man had een shirt en korte broek aan, dat ging prima.
En thanks voor de tip over de doek, ik vind em wel mooi eerlijk gezegd.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:29:51 #149
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96241582

Oh *Kwijl* Deze is mooi!

en 53 euro vind ik nog betaalbaar ook! *O*
  maandag 2 mei 2011 @ 11:31:02 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_96241619
53? O, dat is heel goed te doen vind ik...
Ik ga zo maar eens het een en ander te koop zetten (een boel zooi van zolder, maar ook een MT) en dan zou ik eind deze maand ook zo eentje kunnen kopen.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:32:09 #151
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96241651
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef mefke79 het volgende:
53? O, dat is heel goed te doen vind ik...
Ik ga zo maar eens het een en ander te koop zetten (een boel zooi van zolder, maar ook een MT) en dan zou ik eind deze maand ook zo eentje kunnen kopen.
Oh ja, jou MT :@ Die mag naar een ander :* :P
pi_96241680
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Twinkly, dat is een mooie wagen O+ Die ben je vast gauw kwijt :Y

Mefke, ik heb ook een Tricot en ik vond hem vooral zo warm omdat het ding 3 keer om je buik heen moet wegens 4 meter lange sleep. Ik zit er aan te denken om mijne te verknippen zodat hij korter en luchtiger wordt. Hij is toch al uitgelubberd dus kwaad kan het toch niet :P Misschien een idee?

En ja, een geweven wil ik ook, maar wélke dan? Er is zoveel keus, ik ben bang om een veel te dure miskoop te begaan. Ik ben namelijk helemaal hoteldebotel van de Folia van Orea, maar ben bang dat hij niet fijn is en dat ik hem dus alsnog niet gebruik straks -O-

[ afbeelding ]
Niet alleen omdat ik wil verkopen, want liever doe ik het niet, maar ik moet écht wat eruit gooien, voordat alles hier maar ligt te verstoffen -O-, maar ik vind hem erg fijn!! Ik heb hem niet eens helemaal in kunnen dragen, dus hij kan nog véél en véél zachter, maar Girasols zijn wel hele fijne doeken..
  maandag 2 mei 2011 @ 11:35:20 #153
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96241769
Maar ik vind 80 euro gewoon echt te duur -O- Zeker nu ik ze voor 53 euro (nieuw) zie.

Ben je inmiddels al wat meer doeken kwijt Orea? Of ligt de markt nog steeds op zn gatje? :{
  maandag 2 mei 2011 @ 11:38:08 #154
100412 mefke79
komt goed!
pi_96241898
@Vlindur, ik heb er zelf ook geen moeite meer voor gedaan hoor, voor die MT. Geen probleem!
Enne, in mijn herinnering ging die tricot doek helemaal niet zo vaak om mijn buik :? Nou ja, ik vond em warm, dat weet ik nog wel.

Zijn er hier trouwens wel mensen die een ukje meteen in de Beco gezet hebben? Want ik vind de Beco ansich wel heel fijn namelijk..
pi_96241986
Ik ben wel al wat doeken kwijt! 2 definitief verkocht, 1 wacht ik op betaling en een andere gereserveerd :) het is vooral even geduld hebben, maar het komt wel goed!
pi_96242009
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:35 schreef Vlindur het volgende:
Maar ik vind 80 euro gewoon echt te duur -O- Zeker nu ik ze voor 53 euro (nieuw) zie.

Ben je inmiddels al wat meer doeken kwijt Orea? Of ligt de markt nog steeds op zn gatje? :{
Overigens heb ik Folia al verlaagd naar ¤ 75,- incl. verzenden.. Zie je pm overigens!
  maandag 2 mei 2011 @ 20:34:37 #157
252405 oeke
Moeke
pi_96266734
Wauw, Orea en Leia op koninginnedag Mooie foto is dat. O+

Ko heeft ook een groot deel van de dag bij mama op de rug gezeten. Lekker 2x een uur geslapen en heerlijk alles bekeken vanaf hoog. En laag:

Pvoess, wat een lieve foto's weer. Heerlijk nog een draagkind erbij. O+
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:35 schreef Vlindur het volgende:
Maar er is natuurlijk wel een verschil in kwaliteit, toch. En ingedragen doeken zijn fijner dan nieuwe doeken. Veel zachter. O+
Niet dat ik je Orea's doek wil opdringen hoor. :P ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 2 mei 2011 @ 20:41:19 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96267097
Ik heb persoonlijk juist een voorkeur voor 2ehands :@ hoef k niet zelf in te gaan dragen :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96267571
bij de nieuwste amazonas heb je direct een heerlijke zachte doek :Y O+
  maandag 2 mei 2011 @ 20:51:34 #160
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96267685
Ik heb ook 2e hands, om de reden dat ze ingedragen zijn.
Een rekbare doek, een petrol van het bekende merk...
Een Hopp Timbuktu 4.6, overgenomen..
Een BB-sling, een blauwe met een streep..

Ik moet dus ook eigenlijk nog een zomerdoek, voor de eerste 3/4 maanden.
Maar ik zit ook te denken over een Manduca, lijkt me een fijn ding.

Met een Beco, heb ik ook wel eens gedragen, zowel een baby als een peuter, voor beide is ie heel handig.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:52:10 #161
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96267713
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Pvoesss het volgende:
bij de nieuwste amazonas heb je direct een heerlijke zachte doek :Y O+
Ik vind die doeken echt heel erg mooi, dan vooral die roze/rode... O+
  maandag 2 mei 2011 @ 20:58:26 #162
252405 oeke
Moeke
pi_96268019
Normaal vind ik dat altijd zo stom, maar vandaag vind ik mezelf zielig.
Ik vind die pose van Ko zo schattig, zo op mijn rug met zijn handjes, en jullie zeggen er niks van. -O-
pi_96268068
Ik vind deze Amazonas wel erg mooi

Ko O+ hij zit er echt geweldig zeg! En gewoon nog 2 uur slapen, wow!
Oeke :*
pi_96268198
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef oeke het volgende:
Ik vind die pose van Ko zo schattig, zo op mijn rug met zijn handjes, en jullie zeggen er niks van. -O-
Het is dan ook echt een super foto! :Y O+
  maandag 2 mei 2011 @ 21:01:47 #165
252405 oeke
Moeke
pi_96268203
Haha, nu vind ik mezelf nog stommer dan zielig. :P

Amazonas vind ik ook mooi!
Deze:
  maandag 2 mei 2011 @ 21:02:39 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96268260
ik wil straks ook eens bondolino... en aangezien we nog een 2e meid krijgen wil ik de goa; lekker kleurrijk..
;)

en Vlindur: ik heb nog een Hopp Timbuktu 4.6 meter??? weet niet of dat wat voor je is?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96268360
Die is ook mooi Oeke!
pi_96268374
Ik vind het goa motief zo leuk :D Ik heb er een geweldig verschoonmatje van :D
pi_96268436
Ko O+ wat een heerlijke zoon heb je toch Oeke!! Die foto is prachtig, heerlijk relaxed meekijken wat mama allemaal aan het doen is... *;
  maandag 2 mei 2011 @ 21:07:13 #170
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96268536
Ik vind deze mooi, een echte meidendoek, naast al het blauw dat ik heb.

pi_96268578
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:05 schreef Orea het volgende:
Ko O+ wat een heerlijke zoon heb je toch Oeke!! Die foto is prachtig, heerlijk relaxed meekijken wat mama allemaal aan het doen is... *;
Ja, hij hangt echt zo 'eens even kijken wat ze nu weer doet', met z'n handjes gevouwen. Lekker relaxt ^O^
Ik baal nog steeds dat ik last van m'n linkerschouder krijg bij langer dan een uur dragen met de Bondolino. Zijn er mensen die dat ook hadden en nu bij een andere drager niet? Doeken is niet mijn ding geloof ik, Isabel is er te ongeduldig voor en dat heeft ze niet van een vreemde :D
  maandag 2 mei 2011 @ 21:12:28 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96268837
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het goa motief zo leuk :D Ik heb er een geweldig verschoonmatje van :D
[ afbeelding ]
ja ik vind het ook zo vrolijk!! en ik kan zowel mijn dreumes als straks beeb 2.0 in de bondolino dragen.. vind ik eigenlijk wel een goede beargumentatie om toch aan te schaffen ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96278499
Ik zag mijn naam voorbij komen :)

Keshet, ik ga je morgen even pmen. Ik heb 2 beco's, de butterfly 2 en de gemini. Beiden erg fijn. Zeker met ee. Smal kindje. Vriendlief draagt er ook mee en die is dan wel niet lang maar heeft een breed torso en dat gaat gewoon goed. Het is een kwestie van proberen.
De butterfly gaat een keertje op reis maar ik heb er geen baby insert bij (die heb jij niet nodig hoor) en 1 gesp is door toedoen van R. Zijn voet verloren gegaan :') ik ven dus nog zoekende naar een gesp. De andere beco kan je wel binnenkort een keertje lenen hoor, we wonen dicht bij elkaar. Dus ik ga je even pmen.

Mefke ik ben begonnen rond de 3 maanden met de beco volgens mij. Maar ik had een mini propje dat toen het gewicht had van een normale baby van een maand. De baby insert werkt heel makkelijk (ja ik had eerst een andere beco maar was niet happy met het printje dus verkocht aan claudia, ja ik ben heel erg). Alleen de hoofdstabiliteit vond ik een ding. Vond het dus pas echt fijn dragen na 4 maanden.

Ik ben stash happy qua doeken en dragers. Alleen een mooie ringsling erbij straks. Ik wil graag een sakura bloom, maar die zijn zo duur...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:47:18 #174
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96288837
oh die sakura bloom zijn zo mooi wickie O+

vraagje, mijn mupje voelt zich rot van de prikjes, ze heeft 38,7, mag ik haar nou wel of niet in de doek knopen? ivm warmtestuwing enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:51:40 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96289000
quote:
Maar hij zit ook superlief! Maar ik reageer sowieso niet heel vaak op foto's :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:52:12 #176
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96289021
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef huuphuup het volgende:
oh die sakura bloom zijn zo mooi wickie O+

vraagje, mijn mupje voelt zich rot van de prikjes, ze heeft 38,7, mag ik haar nou wel of niet in de doek knopen? ivm warmtestuwing enzo?
Volgens mij liever niet met koorts...
pi_96289934
Ik zou het zelf wel doen, op je buik waar je goed zicht hebt, contact blijven houden en regelmatig laten drinken. Luchtige doek, kind in luier en romper.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:32:29 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96290401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef WupWup het volgende:
Ik zou het zelf wel doen, op je buik waar je goed zicht hebt, contact blijven houden en regelmatig laten drinken. Luchtige doek, kind in luier en romper.
okay, dus luchtig en alleen in romper en dan kan het wel.
Dan blijft ze in elk geval wel thuis vandaag want dan is naar buiten in de doek dus geen optie.
Maar voor thuis binnen zou het wel handig zijn, t is een beetje aanpoten momenteel met twee ziek namelijk :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:08:32 #179
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96291673
Ik deed het wel, kind in romper in een luchtige doek. Trok ik zelf alleen een hemdje aan, dan was het wel goed te doen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_96295647
ik kan nie wachten dat ik een doek van orea binnen heb!
kan ik naast de bondolino ook eens doek foto's maken!
(de tricotti die ik had gebruik ik echt niet)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:30:09 #181
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96299859
Jemig Ko'tje wat zit je daar super O+

Nog even over de doeken qua indragen enzo. Ik heb liever een nieuwe stugge doek van 50 euro dan een duurdere 2e handse die al lekker zacht is. Alleen maar meer redenen om veel te dragen toch?

BJ, Jou Timboektoe vind ik geweldig! O+
Deze heb je toch?

We zijn wel bijna even lang, maar ben veel breder. Is een 4.6 dan wel lang genoeg voor mij? En wat wil je er voor hebben?
pi_96299979
Vlindur, ik kan ook alle knopen met een 4.6 doek. Misschien een referentie voor je ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:44:40 #183
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96300471
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef mrien het volgende:
Vlindur, ik kan ook alle knopen met een 4.6 doek. Misschien een referentie voor je ;)
:D Dat klinkt prima ja ^O^

Welke maat wordt aangeraden als je maat 44/46 hebt? (En nu zwanger)
pi_96300631
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind deze mooi, een echte meidendoek, naast al het blauw dat ik heb.

[ afbeelding ]
Jááá, die vind ik ook mooi!

Mefke, wij zijn de Beco bij Lena vanaf ongeveer 3 maanden gaan gebruiken, maar er zit geloof ik een baby-inzet bij (weet ik niet zeker) en die hebben we nooit gebruikt. We hadden de Beco misschien wel iets eerder kunnen gebruiken, want ze kon al snel haar hoofd goed hoog houden. Ik vond het alleen gewoon niet fijn en knus voor haar.
pi_96300744
quote:
Ik had het al via facebook gezegd, maar dat was ook het eerste wat me opviel. Ik krijg gewoon vlingers in m'n buik van die foto. O+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:51:34 #186
100412 mefke79
komt goed!
pi_96300757
Claudia, het is inderdaad het hoofdje waar ik me zorgen om maak. Van de andere kant, je kan em natuurlijk wel redelijk strak afstellen...en ik heb dus met babyinzet zodat ie hoger zit. Maar ja...als ik net weer zo'n lange krijg als de vorige keer, dan is het allemaal geen probleem. En Driekus was heel sterk in zijn nek...dus dan is dat ook geen probleem. Lastig hoor...
pi_96300840
Mefke, heb je al op de site van Beco zelf gekeken wat geadviseerd wordt? Als er staat dat het al meteen kan met baby-inzet zou ik het gewoon doen. Ik gebruik de Beco zelf eigenlijk nooit omdat ik hem sowieso niet knus genoeg vind. Alleen voor mijn lief is 'ie handig.

Vlindur, weet je zeker dat je een stugge doek prima vindt? Ik zou me rot ergeren aan het knopen.
pi_96301045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:D Dat klinkt prima ja ^O^

Welke maat wordt aangeraden als je maat 44/46 hebt? (En nu zwanger)
Daar knoop ik met maat 44/46 gewoon alles mee, ook zwanger :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:45:17 #189
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96302909
Claudia, wel als me dat veel geld zou schelen. Dan maar gewoon eerst veel kneden en veel vingerhaken. Misschien is die bruine wel leuk als dekentje voor Rienk :+
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 18:35:57 #190
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_96305006
Even wat bijzonders laten zien. Ik heb twee hele mooie doeken geleend van TearSong :) Geweven in een Duitse weverij (en niet van een of ander doekenmerk).

kijk die mooie subtiele kleurverloopjes eens O+
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 18:39:19 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_96305152
En oeke & Ko, hele leuke foto! Je ziet goed hoe gezellig en makkelijk het dragen voor jullie is.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_96305320
Die vind ik super mooi! :Y

Ook al ben ik van de jacquards :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:45:41 #193
252405 oeke
Moeke
pi_96305473
Wat een mooie doeken Macka! Vooral die rode vind ik erg mooi.
Zijn het unieke doeken? Of komen ze ook in de verkoop?
Of eigenlijk, wat is de geschiedenis van die doeken?
Ik ben heus niet nieuwsgierig! O-)
pi_96306375
Mooi zeg! Ik vind de paars/blauwe het mooiste!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:59:01 #195
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_96313146
Ik heb dus nu niet alleen mijn buurvrouw aan het dragen gekregen,
maar ook een moeder uit mijn klas, ben best trots hahaha

Finn vind het trouwens heerlijk in de doek, binnen 3 min valt hij in slaap en heb ik mijn handen vrij.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:53:55 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_96316408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Mefke, heb je al op de site van Beco zelf gekeken wat geadviseerd wordt? Als er staat dat het al meteen kan met baby-inzet zou ik het gewoon doen. Ik gebruik de Beco zelf eigenlijk nooit omdat ik hem sowieso niet knus genoeg vind. Alleen voor mijn lief is 'ie handig.

Vlindur, weet je zeker dat je een stugge doek prima vindt? Ik zou me rot ergeren aan het knopen.
het enige dat Beco meldt is dat ze tot ongeveer 7 kilo in de baby-insert moeten, maar dat wordt ook meteen genuanceerd, want je moet ook naar de lengte kijken. Ik ga het tegen die tijd gewoon proberen. Het kindje van mijn vriendin heeft er wel even ingezeten toen ze ongeveer 3 maanden was, maar ja, dat was een lange grote meid..
pi_96316615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef mefke79 het volgende:

[..]

het enige dat Beco meldt is dat ze tot ongeveer 7 kilo in de baby-insert moeten, maar dat wordt ook meteen genuanceerd, want je moet ook naar de lengte kijken. Ik ga het tegen die tijd gewoon proberen. Het kindje van mijn vriendin heeft er wel even ingezeten toen ze ongeveer 3 maanden was, maar ja, dat was een lange grote meid..
Op blozekriekske.nl lees ik: "Het voordeel van de Beco Dragers is dat je ze kunt gebruiken vanaf de geboorte tot in de peutertijd (tot 20 kg)."

En een fotootje van een andere site:

dinsdag 3 mei 2011 @ 22:08:03 #198
100412 mefke79
komt goed!
pi_96317299
Hmm, dat ziet er prima uit zo... misschien moet ik dan toch gewoon wachten tot Tienus er is. En ik moet mijn MT te koop gaan zetten, want twee mt's en een Beco en een tricot doek is een beetje too much.
pi_96317316
Iemand vroeg om een actiefoto van pfau violett

Emma is ook hard aan het werk om 'm zachter te maken :D
pi_96317524
:D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')