abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96238728
Mijn meneer is lang en groot (zwaar, stevig :P) en die zweert bij de Bondolino. (Manduca zou ie wel willen proberen, maar hij wil niet steeds hoeven verstellen, omdat ik die ook regelmatig gebruik). Met andere dragers heb ik geen ervaring..

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 02-05-2011 10:02:00 ]
pi_96239055
Je zou ook wel mijn Bondolino even mogen proberen Keshet
  maandag 2 mei 2011 @ 10:06:18 #128
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96239211
Ticootje, gebruikt M. nu een andere drager of helemaal niks?

Orea, bedankt voor de info! Leia zit ook heel prima in de Bondolino neem ik aan?

Mrien, lief van je! Ik ga eens even wat meer lezen over de Bondolino en dan kom ik er bij je op terug!
A grand adventure has begun.
pi_96239351
:Y Leia zit er super in!

Even voor het beeld:

En ik pm je nog even een foto met mijn meneer ;) zit ze ook prima erin!!
  maandag 2 mei 2011 @ 10:12:34 #130
265732 Keshet
pi_96239378
Oh, dat ziet er zeker comfy uit!
Wat voor broekje heeft ze aan? Mooi! Ik kan niet wachten op de PM met foto's van je meneer. :D
pi_96239418
Broekje van de H&M, soort pofbroek :D maar hij stond (ze past hem al niet meer, 't is een 68 :')) heel gaaf!
pi_96239605
Ik zweer bij mijn bondolino..
Ik geloofde al die fijne opmerkingen er over nooit zo.
Ik heb niets met dragers en ik vind ze allemaal ruk net als meitais.
tot ik de boba kocht en dacht yippieeee en tjah toen had ik een SSC nodig voor de opvang en kocht ik een bondolino en ik ben echt helemaal om :Y *O* *O* *O* *O*

Ik heb wel foto's van V. met 67 cm. en bijna 7 kilo

Hij past er toch nog wel heel erg goed in.
zijn armen heeft hij er ook nog in :Y en dat past allemaal prima.
En als hij slaapt dan zakt hij er nog redelijk in dus ik gok dat jullie dame er ook heel fijn nog in past.
pi_96239862
Ik heb ook een (paarse) bondolino, en omdat hij voor mij te strak was, heb ik een verlengstuk aangeschaft. Dit werkt prima voor mij!

[ Bericht 3% gewijzigd door kaatjejannie op 02-05-2011 10:38:28 ]
*poef* nu is het weg
  maandag 2 mei 2011 @ 10:32:53 #134
265732 Keshet
pi_96239918
Hebben jullie aandelen in die dingen ofzo? :{w :D

Ik ben er erg benieuwd naar inmiddels! Mrien; ik stuur je straks even een PM'etje!
  maandag 2 mei 2011 @ 10:33:37 #135
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96239937
Ik heb een blauwe bondolino besteld nadat ik er eentje twee weken had geleend bij babybij. Hij komt denk ik vandaag binnen *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 mei 2011 @ 10:37:00 #136
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96240034

Ik wil deze O+ Maar ik vind ze zo duur :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96240130
Als wij onze kinderwagen verkocht hebben en een ander draagsysteem gekocht hebben voor mijn man (waarschijnlijk de Tuli babydrager) dan gaan we de Bondolino (legergroen) verkopen. Maar dan moet je nog wel even geduld hebben dus ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 2 mei 2011 @ 10:44:00 #138
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96240167
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef Twinkly het volgende:
Als wij onze kinderwagen verkocht hebben en een ander draagsysteem gekocht hebben voor mijn man (waarschijnlijk de Tuli babydrager) dan gaan we de Bondolino (legergroen) verkopen. Maar dan moet je nog wel even geduld hebben dus ;)
Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6 ;)
pi_96240251
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6 ;)
Ah :D Dat moet wel lukken. We hebben de maxi cosi uitgeleend, als die terug is zetten we de wagen te koop.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 2 mei 2011 @ 10:57:37 #140
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96240504
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ah :D Dat moet wel lukken. We hebben de maxi cosi uitgeleend, als die terug is zetten we de wagen te koop.
Welke wagen hebben jullie? En de Tulli wilde je omdat die beter bij je figuur paste toch?

Eigenlijk is het best lastig. Een MT vond ik niet fijn omdat ik die geen dikke banden had, de Bondolino is nog wel dik en onder dun. Dat knoopt heel fijn lijkt me :Y
En bij de Hattemmeet heb ik die van Mrien getest. Heel fijn ^O^
De manduca's, Beco's en Boba's hebben verstelbare delen die mij bij alle drie vreselijk in de oksel irriteren. Dus dan blijft er niet veel over toch?

Ik ben 182 en een kilo of 90+ :@
pi_96240860
Ik heb niet zoveel verstand van andere dragers. Een Bondolino is precies af te stellen voor bijna iedere lichaamsbouw (je kunt zelfs een extra verlengstuk voor de heupband kopen). En je kunt een pasgeborene er al in dragen.

Wij hebben een zwarte, met rode bekleding van binnen, Maxi Cosi Mura met 4 wielen (die is platter en kleiner op te vouwen dan de versie met 3 wielen). Hij is vrijwel ongebruikt, alleen het Maxi Cosi autostoeltje is door ons een aantal keer gebruikt en nu uitgeleend aan een vriendin die hem ook af en toe gebruikt.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:12:12 #142
100412 mefke79
komt goed!
pi_96240961
Keshet, bij mij zit de Beco prima en volgens mij zijn wij redelijk hetzelfde qua lengte en bouw (normaal dan he, nu even niet :P ). Het enige verschil is dan dat Driekus wat langer en zwaarder is dan Emma, maar ik heb een Beco met baby-inzet, dus dat kan dan ook nog.

Dames, vraag. Ik heb Driekus de vorige keer de eerste weken in een tricot doek van ByKay gehad. Dat werkt op zich prima, maar ik kan me heugen dat ik het toen (oktober-december) al heel warm vond, dus ik wil niet weten hoe dat nu in de zomer gaat voelen. Nou heb ik een Beco met baby-inzet, maar om Tienus daar nu meteen in te gaan zetten...ik weet niet, dat voelt dat weer niet goed ofzo. Dus ik denk dat het dan het makkelijkste is om een niet-rekbare doek te kopen, toch? Welke doeken zijn en dun genoeg, maar wel makkelijk te knopen en niet te duur? En welke maat moet ik dan hebben? (normaal zo'n 184 cm en rond de 85 kilo).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 2 mei 2011 @ 11:22:53 #143
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96241339
Twinkly, dat is een mooie wagen O+ Die ben je vast gauw kwijt :Y

Mefke, ik heb ook een Tricot en ik vond hem vooral zo warm omdat het ding 3 keer om je buik heen moet wegens 4 meter lange sleep. Ik zit er aan te denken om mijne te verknippen zodat hij korter en luchtiger wordt. Hij is toch al uitgelubberd dus kwaad kan het toch niet :P Misschien een idee?

En ja, een geweven wil ik ook, maar wélke dan? Er is zoveel keus, ik ben bang om een veel te dure miskoop te begaan. Ik ben namelijk helemaal hoteldebotel van de Folia van Orea, maar ben bang dat hij niet fijn is en dat ik hem dus alsnog niet gebruik straks -O-

maandag 2 mei 2011 @ 11:24:14 #144
265732 Keshet
pi_96241378
Mef, ik denk dat wij inderdaad wel redelijk overeenkomen ja. :) Hoe vind jij de Beco in de zomer?

Ik heb een EllaRoo Cielo. Ik vind het niet de mooiste doek qua uiterlijk maar hij draagt ontzettend fijn. Dun, niet warm en snel soepel! Ik heb Emma erin gehad vanaf dat ze net thuis was.
En, met niet warm bedoel ik 'naar omstandigheden niet warm' he. Je hebt toch een baby'tje en een lap stof om je heen gewikkeld zitten. :) Ik heb een maatje 5 en die lang genoeg.

Plaatje:
pi_96241425
Ik zou dan gaan voor hoppediz doeken :D en als je die toch nog te prijzig zijn dan amazonas
en de hoppediz hebben een das leichte en dat is een zomerversie.
Maatje 6 oftewel 4,6 meter

Vlindur een tricot is gewoon van zichzelf ook heel erg warm. Een geweven doek is een stuk koeler.
En kan sowieso een stuk koeler geknoopt worden. dus zelfs bij eventueel verknippen is tricot wel nog redelijk warm.

Ik zelf ben helemaal geen fan van de Ellaroo ik vind ze te dun en te scherp voor een kleintje.

Klikken voor de Amazonas
pi_96241464
Ik heb een Amazonas Carry Sling gekocht, dat is een dunnere doek maar niet zo dun als een Calin Blue. En ze worden ongelooflijk zacht, ik heb die van Asy uit mogen proberen die al heerlijk ingedragen is.
pi_96241497
Haha Pvoesss :D
  maandag 2 mei 2011 @ 11:29:48 #148
100412 mefke79
komt goed!
pi_96241579
Keshet, ik heb de Beco in het najaar gekocht, dus nog geen idee hoe ie in de zomer draagt. Maar qua stof is het minder dan een MT en daar hebben wij vorig jaar in Frankrijk mee rondgelopen in de bossen terwijl het rap richting de 30 graden ging en dat beviel prima. Driekus had alleen een romper aan en een hoedje op. En mijn man had een shirt en korte broek aan, dat ging prima.
En thanks voor de tip over de doek, ik vind em wel mooi eerlijk gezegd.
  maandag 2 mei 2011 @ 11:29:51 #149
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96241582

Oh *Kwijl* Deze is mooi!

en 53 euro vind ik nog betaalbaar ook! *O*
  maandag 2 mei 2011 @ 11:31:02 #150
100412 mefke79
komt goed!
pi_96241619
53? O, dat is heel goed te doen vind ik...
Ik ga zo maar eens het een en ander te koop zetten (een boel zooi van zolder, maar ook een MT) en dan zou ik eind deze maand ook zo eentje kunnen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')