Volgens mij liever niet met koorts...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef huuphuup het volgende:
oh die sakura bloom zijn zo mooi wickie![]()
vraagje, mijn mupje voelt zich rot van de prikjes, ze heeft 38,7, mag ik haar nou wel of niet in de doek knopen? ivm warmtestuwing enzo?
okay, dus luchtig en alleen in romper en dan kan het wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef WupWup het volgende:
Ik zou het zelf wel doen, op je buik waar je goed zicht hebt, contact blijven houden en regelmatig laten drinken. Luchtige doek, kind in luier en romper.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef mrien het volgende:
Vlindur, ik kan ook alle knopen met een 4.6 doek. Misschien een referentie voor je
Jááá, die vind ik ook mooi!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind deze mooi, een echte meidendoek, naast al het blauw dat ik heb.
[ afbeelding ]
Ik had het al via facebook gezegd, maar dat was ook het eerste wat me opviel. Ik krijg gewoon vlingers in m'n buik van die foto.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:58 schreef oeke het volgende:
Normaal vind ik dat altijd zo stom, maar vandaag vind ik mezelf zielig.
Ik vind die pose van Ko zo schattig, zo op mijn rug met zijn handjes, en jullie zeggen er niks van.
Daar knoop ik met maat 44/46 gewoon alles mee, ook zwangerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]Dat klinkt prima ja
![]()
Welke maat wordt aangeraden als je maat 44/46 hebt? (En nu zwanger)
het enige dat Beco meldt is dat ze tot ongeveer 7 kilo in de baby-insert moeten, maar dat wordt ook meteen genuanceerd, want je moet ook naar de lengte kijken. Ik ga het tegen die tijd gewoon proberen. Het kindje van mijn vriendin heeft er wel even ingezeten toen ze ongeveer 3 maanden was, maar ja, dat was een lange grote meid..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Mefke, heb je al op de site van Beco zelf gekeken wat geadviseerd wordt? Als er staat dat het al meteen kan met baby-inzet zou ik het gewoon doen. Ik gebruik de Beco zelf eigenlijk nooit omdat ik hem sowieso niet knus genoeg vind. Alleen voor mijn lief is 'ie handig.
Vlindur, weet je zeker dat je een stugge doek prima vindt? Ik zou me rot ergeren aan het knopen.
Op blozekriekske.nl lees ik: "Het voordeel van de Beco Dragers is dat je ze kunt gebruiken vanaf de geboorte tot in de peutertijd (tot 20 kg)."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef mefke79 het volgende:
[..]
het enige dat Beco meldt is dat ze tot ongeveer 7 kilo in de baby-insert moeten, maar dat wordt ook meteen genuanceerd, want je moet ook naar de lengte kijken. Ik ga het tegen die tijd gewoon proberen. Het kindje van mijn vriendin heeft er wel even ingezeten toen ze ongeveer 3 maanden was, maar ja, dat was een lange grote meid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |