Het was zooooo koudquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
True![]()
En ik zie ons nog zitten met trillend lipje op Utrecht CS
Dat vergeet ik ook nooit meer.
How true.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was zooooo kouden al die rare lui 's nachts op zo'n station
Ik was blij toen ik warm in bed een of ander gaar programma op RTV Utrecht lag te kijken
We liepen op een gegeven moment tot aan onze enkels in de sneeuw op zoek naar een slaapplaats, hoe treurig is datquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was zooooo kouden al die rare lui 's nachts op zo'n station
Ik was blij toen ik warm in bed een of ander gaar programma op RTV Utrecht lag te kijken
Ja die kamer was niet echt sfeervolquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
En die schuifdeur naar de badkamer, je kon net zo goed in de kamer zelf gaan zitten piesen
En dat Tsjernobyl licht
"Wilt u een één- of tweepersoons bed?"quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die kamer was niet echt sfeervolMaar ik ben nooit zo blij met zo'n kamertje geweest
En ik heb de tandenborstel nog ergens
Somsquote:
Ja daar ging het fout hé, toen dacht hij dat we daar ff een potje kwamen batsenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wilt u een één- of tweepersoons bed?"
Erhm....
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms![]()
Maar volgens mij komt die bejaardenlucht pas bij 70+
Maar ik zal vanavond even stiekem aan Greys snuffelen om te checken of het niet al rond de 40 begint
Ik giet je een McFlurry in je broekquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms![]()
Maar volgens mij komt die bejaardenlucht pas bij 70+
Maar ik zal vanavond even stiekem aan Greys snuffelen om te checken of het niet al rond de 40 begint
Ik werd rood tot achter mijn oren volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daar ging het fout hé, toen dacht hij dat we daar ff een potje kwamen batsen
Ik had dat echt op iedere andere dag prima kunnen snappen. Maar alsof je door zo'n mega sneeuwstorm gaat en helemaal verkleumd en gaar daar midden in de nacht aan komt kloppen om even vreemd te gaan
In een één- of tweepersoons bed, afhankelijk van de bui van die baliegozer.quote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werd rood tot achter mijn oren volgens mij
En maar stotteren. En uitleggen.
Klerelijer, die baliekerel![]()
Kwam het een beetje overtuigend over denk je?
quote:
Zoiets hebben we al eens in Rotterdam gedaan, toen keken ze ook heel raar dat ik daar in die lobby stond te ijsberen en toen 2 giechelende grietjes in rokjes/jurkjes mij op kwamen halenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we er vanavond even langs rijden en met Goodbye er bij aan die balie gaan staan en om een kamer vragen omdat het zo sneeuwt!
Ojaquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoiets hebben we al eens in Rotterdam gedaan, toen keken ze ook heel raar dat ik daar in die lobby stond te ijsberen en toen 2 giechelende grietjes in rokjes/jurkjes mij op kwamen halen
Ik denk dat ze dachten dat ik de Premium Package had geboektquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaaaaaa
En jij maar ongemakkelijk kijken
Die baliedames moesten echt lachen. En hadden zo hun bedenkingen.
Vooral toen we een omweg naar de lift namen
Nou ja dat laatste komt natuurlijk ook meer in de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
Toch grappig hoe je bij Ll van 40+ bejaarde naar 'giechelend grietje' gaat.
Whehehe, die waren gewoon jaloers dat jij een moeder en haar dochter had versierdquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
Zoiets hebben we al eens in Rotterdam gedaan, toen keken ze ook heel raar dat ik daar in die lobby stond te ijsberen en toen 2 giechelende grietjes in rokjes/jurkjes mij op kwamen halen
The girlfriend AND her best friend experiencequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dachten dat ik de Premium Package had geboekt
[..]
Nou ja dat laatste komt natuurlijk ook meer in de buurt
Oh, ik liep weer achterquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
Toch grappig hoe je bij Ll van 40+ bejaarde naar 'giechelend grietje' gaat.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
The girlfriend AND her best friend experience![]()
![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben nog nooit met een FOK!ker in een hotel geweest!
Ik loop achter
Ik wilde met Greys, maar hoeveel drama ik ook liet happenen in Beverwijk, het mocht niet batenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Zullen we? [ afbeelding ]
Greys wil alleen maar met Ll. En met sneeuw.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde met Greys, maar hoeveel drama ik ook liet happenen in Beverwijk, het mocht niet baten
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys wil alleen maar met Ll. En met sneeuw.
En met mij. Zelfs zonder sneeuwquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys wil alleen maar met Ll. En met sneeuw.
Dan ben jij speciaalquote:
Pssst... met jou wilde ze niet met sneeuw. Die reserveert ze voor Ll.quote:
Heemskerk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Kinderen gehaald
Je wilt het niet weten dus APK?
quote:
Geen idee, mij vind je iig nietquote:
Neuh, fit lijfquote:
Moet ik terug gaan lezen?quote:
De naam van de plaats is inmiddels toch allang voorbij gekomen?quote:
Pssst.. toen lag ik lekker in mijn eigen bed met mijn eigen ventquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pssst... met jou wilde ze niet met sneeuw. Die reserveert ze voor Ll.
Ja jij ziet het Wibra-plaatje voor jequote:
En ik rook nietquote:
Eindelijk zegt iemand hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij post echt als zo'n gezellige dikkerd
Wtfquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij post echt als zo'n gezellige dikkerd
quote:Hoi P,
Ik druk op een bep. knopje van mijn mobiel: blijkt dat iemand vandaag een spraakmemo van 30 sec heeft ingesproken. Ik dat afspelen, niet te verstaan, een hoop geroezemoes. Wat moet dit betekenen???
Haha *Greys' hersenen spelen Herman van Veen af*quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu al?
Kwart over zeven afgesproken toch?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, die waren gewoon jaloers dat jij een moeder en haar dochter had versierd
Opzij opzij opzijquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha *Greys' hersenen spelen Herman van Veen af*
quote:Dan denk ik dat ik Jolanda's bericht van: er wordt niet opgenomen en u kunt geen voicemail inspreken, heb afgeluisterd.
quote:By the way, ik heb haar vandaag helemaal niet gebeld, dus vind het GEK.
Hij wacht maar even, want mijn bus gaat ook pas kwart over zevenquote:
Ja maar ik word er gestressed van als hij al voor de deur in de auto zit te wachten en ik moet mijn haar nog doen enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij wacht maar even, want mijn bus gaat ook pas kwart over zeven
quote:
Best netjes, toch?quote:Hoi M,
Ik ken jouw mobieltje niet, maar spraakmemo's doe je over het algemeen zelf.
Tenzij je het mobieltje vandaag aan iemand anders hebt gegeven.
Groeten,
P
Het lijkt wel of ze het er om doet somsquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:39 schreef APK het volgende:
De mailtjes vliegen weer om de oren
[..]
[..]
![]()
Ik ga het niet uitleggen want dan gaat ze het toch ontkennen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Hij wacht maar even, want mijn bus gaat ook pas kwart over zeven
Hij weet toch wel dat vrouwen altijd minstens een half uur te laat komen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik word er gestressed van als hij al voor de deur in de auto zit te wachten en ik moet mijn haar nog doen enzo![]()
Dus dat ga ik dan nu maar even doen.
Hebben wij weer. Eentje die teveel op tijd komt!
Ja nee ik ben altijd (zo goed als altijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Hij weet toch wel dat vrouwen altijd minstens een half uur te laat komen?
Twaalf minuten?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik ben altijd (zo goed als altijd) klokslag op tijd zeg maar.
Nee, volgens mij heeft ze wazig een knopje ingedrukt waarmee je een memo op kunt nemen op een GSM.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
Je maakt haar in de waharrrrrrrrrrr APK.
Met je 'spraakmemo's doe je zelf'.
Ze bedoelt toch gewoon dat ze een voicemail heeft?![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft ze wazig een knopje ingedrukt waarmee je een memo op kunt nemen op een GSM.
Daarna heeft ze dat ding weggelegd en een paar uur later ziet ze opeens dat er een 'spraakmemo' op haar mobieltje staat![]()
Dat is mijn theorie, maar misschien heb jij wel gelijk
Nee, jurkje/legging/laarzen. Maar ik draag zo ongeveer altijd jurkjes, dus dat is niet fancy bij mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Greys het volgende:
Gb wat heb jij aan?
Iets fancy?
Ik namelijk gewoon spijkerbroek en shirtje
En mijn haar op half elf
Raam open op de snelweg voor een snelle hairstylequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Greys het volgende:
Gb wat heb jij aan?
Iets fancy?
Ik namelijk gewoon spijkerbroek en shirtje
En mijn haar op half elf
Beetje sprite er inquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Raam open op de snelweg voor een snelle hairstyle![]()
Ik ga ook maar eens naar huis, veel plezier dames!
Kloptquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook geen hakken aan vandaag, uitzondering
Eigenlijk zie ik er gewoon niet uit, maar jullie vinden me toch wel lief
Greys geen hakken > Goodbye ziet er relatief langer uit > aantrekkelijker voor mannen > ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef Goodbye het volgende:
En gelukkig maar dat je geen hakken aan hebt! Voor mij dan!
Nee, ook al draag ik hakken en Greys niet, dan heb ik nog steeds kortere benenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys geen hakken > Goodbye ziet er relatief groter uit > aantrekkelijker voor mannen > ...
Greys krijgt minder aandacht voor langere benen > Goodbye relatief grotere benen > aantrekkelijker voor mannen > ...
Greys én Goodbye geen hakken > Greys en Goodbye minder aantrekkelijker voor mannen > ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ook al draag ik hakken en Greys niet, dan heb ik nog steeds kortere benenEn vanavond heb ik dus géén hakken aan!
Doe-hoei!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso zitten we daar niet om aantrekkelijk te zitten zijn voor mannen!![]()
Ik ga de bus halen, fijne avond iedereen!
Vind je het gek met die vage theorieën van jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat een dooie boel zeg! En dat 's avonds nog wel!
Nou bedankt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het gek met die vage theorieën van jou
Als je de boel aan de gang wilt houden kun je beter een vraag stellen of iets schokkends over jezelf vertellenquote:
Dat is geen vraag en ook niet schokkendquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik word nooit gewaardeerd zoals ik echt ben!![]()
Ahhhh...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is geen vraag en ook niet schokkend
En toch reageer ik, lief hè?
Zo'n gezellige dikkerd als Pisces92?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gewoon, gezellig! Niet altijd schokkend!
Zijn we samen de Wibra-maisjusquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gewoon, gezellig! Niet altijd schokkend!
Doe nou even mee voor het verhaal!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ehem, ik heb een piempie hoor.
Oi, ik was eerst!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Pisces, vertel jíj eens iets schokkends!
Chillmode = ook lachen over schokkende onthullingen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, ik zit op de chillmodus, het is Vrijdagavond jongens
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Chillmode = ook lachen over schokkende onthullingen?
Daarom, dan mag ik een vraag stellen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, ik zit op de chillmodus, het is Vrijdagavond jongens
Alles magquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom, dan mag ik een vraag stellen! [ afbeelding ]
Met laptop erbij uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles mag [ afbeelding ]
Ik ga lekker bankhangen![]()
Er is zo veel, ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ga je gang maar hoor, laat je maar gaan
Oh, als ik geen antwoord krijg dan ga ik de vraag niet eens stellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Alles mag [ afbeelding ]
Ik ga lekker bankhangen![]()
Stel je vraag dan. Misschien is 'ie zo schokkend dat je opeens veel antwoorden krijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, als ik geen antwoord krijg dan ga ik de vraag niet eens stellen
Nah, eerst maar even siësta denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Stel je vraag dan. Misschien is 'ie zo schokkend dat je opeens veel antwoorden krijgt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
De naam van de plaats is inmiddels toch allang voorbij gekomen?
Greys gaf ooit dit als hint:quote:
Als je Halo ziet als Hello, zou het IJmuiden kunnen zijn. Daar verwelkomen ze de schepen. Geen flauw idee wat Halo eigenlijk betekent.quote:
No way, daar woon je toch niet Tombeaulette?quote:
Het is wel een uithoek, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, daar woon je toch niet Tombeaulette?
Ga even bij Tombo langs om het te vragen. Ze kan het dan ook gelijk ter plekke geven, wat het ook is.quote:
Zekerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef APK het volgende:
Wat heb ik gewonnen?![]()
Kwam er laatst nog langs met de trein.
Lijkt mij best lekker daar, in de buurt van de duinen enzo
Wat zat er in?quote:
Mexicaanse rappersquote:
Ik moest eerst even etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Geen reactie? Is APK vergiftigd omdat zijn schoenen in de oven lagen? Of was het CO1?
Ben je bang dat Ll het niet trekt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Ja.
En om nu al over te stappen op seks is misschien een beetje vroeg
WTFquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Is Tombo alweer weg APK?
Niet te lang wachten met het drogen van je laminaat, dan gaat het hobbelen!
Gewoon zorgen dat het laminaat niet nat wordtquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Is Tombo alweer weg APK?
Niet te lang wachten met het drogen van je laminaat, dan gaat het hobbelen!
Slikken kreng!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het laminaat niet nat wordt
OMGquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Slikken kreng!
Of bedoelde je dat niet en kan ik beter aan de cola?
En wat doet hij ermee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gebruikt gewoon zijn eigen apparaat
Wie zegt nou altijd dat internetten tijdens een meet lame is?quote:
quote:
Lame, Lam, what's the differencequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie zegt nou altijd dat internetten tijdens een meet lame is?
Hij is toch Bobbie vanavond?quote:
Oh jaquote:
Wie stemt er nu op die engerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wat krijgen we nou, Boogerd heeft gewonnen ipv Jenny Smit. Waar zijn de Palingen gebleven?
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:53 schreef grazz het volgende:
Ja vond Jenny vanaf het begin al goed. Maarja, uiteindelijk had er maar één moeten winnen.... SIENEKE
Is dat dat stukkie wat hij toen zong bij Gerard, nee toch? Morgen ff op de laptop kiekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:59 schreef grazz het volgende:
Oh btw...misschien hebben jullie het hier al besproken, maar wisten jullie dat sexy Joeleen single heeft uitgebracht in NL?
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vita bella mi amore heb ik zo vaak moeten horen
Alleen het playbacken was toen wel érg slecht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef grazz het volgende:
Dat kind is nog zo jong. Leave Sieneke Alone!
Wel beter dan playbacken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef grazz het volgende:
Conclusie: Sieneke is beter in live zingen?
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Herinnering: hebben jullie als diehard-ESF-fans al gestemd?
Naar wie gaan JOUW douze points?
Positief?quote:
Die bestaan helemaal nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
Oh ik denk je hebt je mobiele PI's gevonden
Ik vroeg het!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
En ik ga gewoon even jubelen dat mijn koor overall zesde is geworden van 60 koren en dat we in een paar andere categorieën in de top vijf eindigden en dat ons 'kleine-zusjeskoor' met de hoofdprijs ervandoor ging. *trots*![]()
jA KAN IK HET HELPEN, MIJN HUIS STOND HIER!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Duitsland gaan wonen
Ik zag het.quote:
Duitsland! Altijd leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
En nu bed want morgen staat een vriendin om 8 uur voor de deur voor een dagje Duitsland.
Ik ga morgen naar CarO country!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
jA KAN IK HET HELPEN, MIJN HUIS STOND HIER!
Nog snel even gefeliciteerd dan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik zag het.![]()
En nu bed want morgen staat een vriendin om 8 uur voor de deur voor een dagje Duitsland.
Gefelificiteeerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nog snel even gefeliciteerd dan!![]()
![]()
Sorry CarO
Neukmuziek!quote:
Da's Frankrijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Andrea Bocelli heeft ook geen beeld en kan ook wel zingen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Da's Frankrijk![]()
We kunnen ook gewoon ophangen hoor, jij betaalt
Drrrrrrrrrrrrrruk hem in en ga maar meequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee! Er zit een knop op je PC, lalala Doris Day
Waar naar toe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef tombolafan het volgende:
Drrrrrrrrrrrrrruk hem in en ga maar mee
En wat dacht je van Net 2?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drrrrrrrrrrrrrruk hem in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten!quote:
Een Wiener operettequote:
Eigenlijk best wel slecht, die tekst in het Engelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:07 schreef CarOnline het volgende:
Awake your heart
You fear it but well make a start
Seems like the wind just blows your way
with clouds full of rain
And you hide... because the world ain't right
Know that your cold and hurtin soul
is never alone
Dont waste your time
Just lift your mind
Imagination comes alive
Now you know that Ill be by your side
Feel the risin hope
and the sky will open
Take my handdont stall have faith
Though the road is long,
There are golden gardens
at the sweet end of your trail
Lay down now, Ill ease your heart, erase your frown
To light up the darkness in your dreams
I will be here
And well find the freedom you left behind
Capture the sun, the source, it shone
You were never alone
Dont waste your time
Just lift your mind
Imagination comes alive
Now you know that Ill be by your side
Feel the risin hope
and the sky will open
Take my handdont stall have faith
Though the road is long,
There are golden gardens
at the sweet end of your trail
Ga zitten want ik wil eens met je pratenquote:
Is dit alles?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga zitten want ik wil eens met je praten
Julia Janetje Nathalie Jantine...quote:
Oe belle Helenequote:Op zaterdag 16 april 2011 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Julia Janetje Nathalie Jantine...
Zo mooi, en minstens 17!!!!!!!!!!!!quote:
Elsje Truusje Truus Babette Bettie en Sabinequote:
Kom maar bij P.. Gerritje!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:33 schreef CarOnline het volgende:
Looking round room,
I can tell that you
Are the most beautiful girl in the...room.
In the whole wide room
Oooh.
And when you're on the street
Depending on the street
I bet you are definitely in the top three
Good looking girls on the street
Depending on the street
And when I saw you at my mate's place
I thought what...is...she...doing...
At my mate's place
How did Dave get a hottie like that to a party like this
Good one Dave!!!
Ohhhh you're a legend, Dave!
I asked Dave if he's going to make a move on you
He's not sure
I said "Dave do you mind if I do?"
He says he doesn't mind
but I can tell he kinda minds
but I'm gonna do it anyway
I see you standing all alone by the stereo
I dim the lights down very low, here we go
You're so beautiful
You could be a waitress
You're so beautiful
You could be an air hostess in the 60s
You're so beautiful
You could be a part...time...model
And then I seal the deal
I do my moves
I do my dance moves
It's twelve oh two
Just me and you
And seven other dudes
Around you on the dance floor
I draw you near
Let's get outta here
Let's get in a cab
I'll buy you a kebab!
Now I can't believe
That I'm sharing a kebab with the most beautiful girl I have ever seen
With a kebab
Ooooooohhh.
Why don't we leave?
Let's go to my houseand we can feel each other up on the couch
Oh no. I don't mind taking it slow-ho-ho, no-ho-ho, yeah.
Cause you're so beautiful
Like a, tree
Or a high-class prostitute
You're so beautiful
Mmm, you could be a part-time model
But you'd probably have to keep your normal job
A part-time model!
Spending part of your time, modelling,
and part of your time, next to meeeeeeeeee!
My place is usually tidier than this...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:42 schreef CarOnline het volgende:
Douw niet zo duifies
Dring niet zo duifies
Iedereen komt aan de beurt
Niet in m'n oren pikken
't Zijn zulke dommerikken
O, wat ben jij mooi gekleurd
Duifies, duifies, kom maar bij Gerretje
Zal je niet vechten om een zo'n errewtje
Duifies, duifies, wat zijn ze mak
Zeventien duifies bovenop 't dak
Douw niet zo duifies
Dring niet zo duifies
Iedereen krijgt hier toch zat
Pas op m'n nieuwe sokken
En niet zo schrokkebrokken
Jij hebt al zoveel gehad
Duifies, duifies, kom maar bij ons
Wat een mooie veertjes, wat een lekker dons
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:42 schreef CarOnline het volgende:
Douw niet zo duifies
Dring niet zo duifies
Iedereen komt aan de beurt
Niet in m'n oren pikken
't Zijn zulke dommerikken
O, wat ben jij mooi gekleurd
Duifies, duifies, kom maar bij Gerretje
Zal je niet vechten om een zo'n errewtje
Douw niet zo duifies
Dring niet zo duifies
Iedereen krijgt hier toch zat
Pas op m'n nieuwe sokken
En niet zo schrokkebrokken
Jij hebt al zoveel gehad
Duifies, duifies, kom maar bij ons
Wat een mooie veertjes, wat een lekker dons
[ afbeelding ]
Nee, echt een koolquote:
Wikiquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pimpel!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pimpelmees
En aan de koolzwarte kopquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het is echt een koolmees! Dat kan je zien aan de streep die over de buik loopt. Een pimpelmees heeft die streep niet.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:57 schreef CarOnline het volgende:
Op het naambordje staat Meneer en Mevrouw Pimpelmees.
Dus.
Is dit niks voor jou?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Geen avatar is wel weer herkenbaar. Heb jij een plaatje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |