Het was zooooo koudquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
True![]()
En ik zie ons nog zitten met trillend lipje op Utrecht CS
Dat vergeet ik ook nooit meer.
How true.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was zooooo kouden al die rare lui 's nachts op zo'n station
Ik was blij toen ik warm in bed een of ander gaar programma op RTV Utrecht lag te kijken
We liepen op een gegeven moment tot aan onze enkels in de sneeuw op zoek naar een slaapplaats, hoe treurig is datquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was zooooo kouden al die rare lui 's nachts op zo'n station
Ik was blij toen ik warm in bed een of ander gaar programma op RTV Utrecht lag te kijken
Ja die kamer was niet echt sfeervolquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
En die schuifdeur naar de badkamer, je kon net zo goed in de kamer zelf gaan zitten piesen
En dat Tsjernobyl licht
"Wilt u een één- of tweepersoons bed?"quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die kamer was niet echt sfeervolMaar ik ben nooit zo blij met zo'n kamertje geweest
En ik heb de tandenborstel nog ergens
Somsquote:
Ja daar ging het fout hé, toen dacht hij dat we daar ff een potje kwamen batsenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wilt u een één- of tweepersoons bed?"
Erhm....
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms![]()
Maar volgens mij komt die bejaardenlucht pas bij 70+
Maar ik zal vanavond even stiekem aan Greys snuffelen om te checken of het niet al rond de 40 begint
Ik giet je een McFlurry in je broekquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms![]()
Maar volgens mij komt die bejaardenlucht pas bij 70+
Maar ik zal vanavond even stiekem aan Greys snuffelen om te checken of het niet al rond de 40 begint
Ik werd rood tot achter mijn oren volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daar ging het fout hé, toen dacht hij dat we daar ff een potje kwamen batsen
Ik had dat echt op iedere andere dag prima kunnen snappen. Maar alsof je door zo'n mega sneeuwstorm gaat en helemaal verkleumd en gaar daar midden in de nacht aan komt kloppen om even vreemd te gaan
In een één- of tweepersoons bed, afhankelijk van de bui van die baliegozer.quote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werd rood tot achter mijn oren volgens mij
En maar stotteren. En uitleggen.
Klerelijer, die baliekerel![]()
Kwam het een beetje overtuigend over denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |