Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dit is een oude juist. Ik probeer iets te zoeken, ik ben mijn standaard eventjes zat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, je UIIk vond de oude iets mooier eigenlijk
Die met het slotje natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is een oude juist. Ik probeer iets te zoeken, ik ben mijn standaard eventjes zat.
mensen die trots zijn op een provinciequote:
Oer-ONZ'ersquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die trots zijn op een provincie_!
emo'squote:
het is geen kipquote:
minder fokkenquote:
Nee, ik doe niet aan stappen geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WEEKEND![]()
Ga je stappen met je nieuwe haartjes ?
nooit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan stappen geloof ik
Tja... In je eentje stappen is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonde
Als ik uit 1985 kwam dan wist ik het wel
Nouja, het gemiddelde is 30 onvoldoendes, dus het valt nog mee...quote:
klopt, vond/vind ik ook weinig aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja... In je eentje stappen is gewoon niet leuk
Denken dat FOK!kers stappen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vond/vind ik ook weinig aan
Je zou toch zeggen dat je op Fok wel wat stapmaten kan scoren?
Je ne suis pas une Fok!ker?quote:
heerlijkquote:
Ik heb last van mijn oog, dus stiekem ontloop ik de zon een beetje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
heerlijk![]()
geniet je ook zo van het zonnetje?
Ik ookquote:
onststoken oogjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn oog, dus stiekem ontloop ik de zon een beetje.Maar verder is het wel fijn.
ik zit nog op m'n werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ookMaar m'n moeder slaapt blijkbaar
pinkeyequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn oog, dus stiekem ontloop ik de zon een beetje.Maar verder is het wel fijn.
Mja, ik heb het al een dag of drie en het wil niet over gaanquote:
is het besmettelijk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik heb het al een dag of drie en het wil niet over gaan
Tja, ach...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vond/vind ik ook weinig aan
Je zou toch zeggen dat je op Fok wel wat stapmaten kan scoren?
klonk even alsof je je ergens maar bij neerlegde, wat in jouw geval volgens mij helemala niet nodig isquote:
Dan had je mee moeten gaanquote:
Nah, ik heb het wel vakerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het besmettelijk?
PGR klaagt er ook al een tijdje over
Mwoah... Ik ben sociaal gewoon niet zo sterkquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klonk even alsof je je ergens maar bij neerlegde, wat in jouw geval volgens mij helemala niet nodig is
Ik zou er een in m'n ondertitel moeten plakkenquote:
Ik wil datquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan stappen geloof ik
zondequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah... Ik ben sociaal gewoon niet zo sterk
Sony heeft altijd lekker eten en sushibarquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil datKon die tonijnschaafsels niet vinden
Ga wel een keertje naar Den Haag
![]()
Tja, ik word altijd doodnerveus van vrouwen omdat ik daar gewoon niet mee overweg kan. En groepen mensen kan ik ook niet goed tegen. Een op een is wel leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zondezo'n leuke meid
Mja, ik ken het, vroegah kreeg ik vaak de opmerking dat de meisjes vast in bosjes achter me aan zouden lopen.. Tsja, ik wist niet wat ik daarmee aan moest op dat moment, en was niet rap genoeg van tong om er gebruik van te maken
Ik haat jou een beetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony heeft altijd lekker eten en sushibar
fokgames >>> fpquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haat jou een beetjeJij hebt altijd allemaal leuke dingen
![]()
Ik zit niet meer bij de fp he?quote:
quote:
Natuurlijk, zo ondankbaar ben ik niet hoorquote:
Dus vanavond geen plek meer? Hmquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
51 Kroaten in huis die op stap zijn tot 7 uur vanavond. Tot dan dus in een leeg hotel af en toe mensen vertellen dat ze ergens anders moeten slapenerg saai
Woahquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
51 Kroaten in huis die op stap zijn tot 7 uur vanavond. Tot dan dus in een leeg hotel af en toe mensen vertellen dat ze ergens anders moeten slapenerg saai
Gaan wij eens een keertje stappen Pien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja... In je eentje stappen is gewoon niet leuk
Nog 1 eenpersoons kamerquote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gaan wij eens een keertje stappen Pien?
Hm... Lama danquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog 1 eenpersoons kamerWil jij boven of onderop?
Nee, erg saai. Een groep doet alles samen, ik maak me liever druk om 30 losse boekingenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahOp zich best grappig zo'n enorme groep toch?
Whehehehe vraarie en dansenquote:
Zoooooo gast jij bent zo een eckte youtubebaas!!!!quote:
Die werken hier niet denk ik, ik krijg nietsquote:
'k PM je wel danquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die werken hier niet denk ik, ik krijg niets
je denkt toch niet dat ik naar die prutmuziek van JB luister, eagles, meat loaf kwaliteitquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoooooo gast jij bent zo een eckte youtubebaas!!!!!!!EINZ`!!1
Nee, ik bedoel alleen dat je die afgezaagde YTreacties kopieërdquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik naar die prutmuziek van JB luister, eagles, meat loaf kwaliteit
ik vond het een harde feitquote die gequote moest wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen dat je die afgezaagde YTreacties kopieërd
Je kunt op dm naast je pmenvelopje klikken, zie je de dms welquote:
Nee, ligt denk ik aan deze pc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt op dm naast je pmenvelopje klikken, zie je de dms wel
En ik denk even weg
quote:
Ik zie wel een dm van jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ligt denk ik aan deze pc.
Ik wist toch al dat jij hem had gemaakt maffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
ik wist wel dat een glas whisky en een rokje goed bij hem zouden passen.
Dus je blijft een jaar zitten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta 4 tekorten voor havo dus waarschijnlijk ga ik 2e klas havo doen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
ik wist wel dat een glas whisky en een rokje goed bij hem zouden passen.
Ja ik dacht dat het dan misschien wel zou werkenquote:
Anders even op mijn sig klikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Nogmaals mijn dank
[..]
Ja ik dacht dat het dan misschien wel zou werken
ik zit in de 1e klas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je blijft een jaar zitten?
Ehm, nee, dat heb ik verdrongen, dus nee dankjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Marijke, weet je nog dat filmpje van die dansende en zingende eend die ik van de week postte?
Ik zag er hier een in de winkel, dus als je hem wilt hebben, neem ik hem morgen voor je mee.
Moet jij niet eens beginnen aan je huiswerk danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
aardrijkskunde alleen, is al afquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet jij niet eens beginnen aan je huiswerk dan
1e klas wat?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Marijke, weet je nog dat filmpje van die dansende en zingende eend die ik van de week postte?
Ik zag er hier een in de winkel, dus als je hem wilt hebben, neem ik hem morgen voor je mee.
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee, dat heb ik verdrongen, dus nee dankje![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaag.
quote:
Dus je doet havo en gaat naar de havo? Ik snap je punt niet helemaalquote:
No shit sherlockquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaag.
M'n fiets, duur jonge!quote:
Wat voor freaky winkel is dat wel nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
En niet hierquote:
quote:
Ze verkopen vast ook die marmottenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat voor freaky winkel is dat wel niet
Een winkel met artikelen met hoge irritatiefactorquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De bloemenwinkelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze verkopen vast ook die marmotten
Sssssttttquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zoals de POEP zekerquote:
Nee, hierquote:
Ga je mee, nog een uurtje op bed liggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil slapenHeb al een uur geslapen, maar ben nog steeds gesloopt
Nee, bloemen en plantenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die marmotten zijn poep! IK wist het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zoals de POEP zekerWe hebben nu een stagiair die heeft ook moeite met poep
![]()
Klachten over het eten = zonder eten naar bedquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mee, nog een uurtje op bed liggen?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die marmotten zijn poep! IK wist het!
*kwartje valt
Geen kwartje in die poepmarmotten stoppen, dan gaan ze bewegen en zingen...en...poepenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die marmotten zijn poep! IK wist het!
*kwartje valt
Ik heb ook net even drie kwartier liggen duttenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mee, nog een uurtje op bed liggen?
Dus jij bent gister ook zonder eten naar bed gegaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klachten over het eten = zonder eten naar bed
Nee, je hoeft alleen maar op hun voet te drukken hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen kwartje in die poepmarmotten stoppen, dan gaan ze bewegen en zingen...en...poepen
Succesquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou lieverds, ik ga roken en dan weer een poging tot werken doen![]()
Whehehe, een maand geleden zei je nog dat je in de 2e zatquote:
Dat is heel andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij bent gister ook zonder eten naar bed gegaan?
Oh jaquote:
Dan maak ik wel tostiquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klachten over het eten = zonder eten naar bed
Oh Noes!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen kwartje in die poepmarmotten stoppen, dan gaan ze bewegen en zingen...en...poepen
Doe maar bedquote:
j_j1?quote:
Die lijken wel een beetje op de poppetjes op mijn telefoonquote:
Haar dochter. Minstensquote:
Arm kindquote:
Lees je in...quote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lijken wel een beetje op de poppetjes op mijn telefoon
Kijk zo'n 3300 topics terugquote:
Of je legt het gewoon even uit?quote:
Zou kunnen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je legt het gewoon even uit?
of je maakt je er niet druk omquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je legt het gewoon even uit?
Dan moeten ze erover ophoudenquote:
j_j1 oftewel juon_jacket1 was een user hierquote:
En waarom zou ik zijn/haar dochter dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
j_j1 oftewel juon_jacket1 was een user hier
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En waarom zou ik zijn/haar dochter dan moeten zijn?
Ja dat zou wel eens kunnen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
misschien heh, heel misschien deed je manier van smilies posten heh, daar aan denken heh
moeilijk heh zelf nadenkenquote:
odep?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
'Een omgekeerde pedo', is daar een woord voor?
Nouja, dat snapte ik ook nog wel, ik dacht dat er meer verhaal achter zatquote:
Damn, had ik dat er toch bij moeten zetten.quote:
Brabant? dat is toch noord België ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
Hey, Niks tegen brabant he, stelletje aapjes !!!
.tein tfeeG.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.nettez neteom jib hcot re tad ki dah ,nmaD
hey, ook jou kunnen we op het vuur zetten hequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Brabant? dat is toch noord België ?
Hé hé, ga eens bij je andere boven-de-rivieren-vriendjes op de brandstapelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Brabant? dat is toch noord België ?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, ook jou kunnen we op het vuur zetten he
brandstapelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé hé, ga eens bij je andere boven-de-rivieren-vriendjes op de brandstapel
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
brandstapel![]()
onderontwikkeld gebied dat brabant.
Ik wist dat je dat ging zeggen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
brandstapel![]()
onderontwikkeld gebied dat brabant.
'Very nice version'quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik wacht wel tot het niveau weer omhoog gaat![]()
tot boven de rivieren
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef wel.o.k het volgende:
tot boven de rivieren
Even luisterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het is ook de mooiste versie op internet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ooooh Canon Rock, whehehe guitar only, de rest faalt best wel
Zodra het water van de rivieren aan je lippen staat zeker ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef wel.o.k het volgende:
tot boven de rivieren
Teveel hardcore geluisterd?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik luister die klere herrie niet.
rap ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik luister die klere herrie niet.
Heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
Het nadeel van nasi is dat je zo snel weer trek krijgt.
Nasiquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
Dat is wel een beetje een algemene regel voor voedselquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
quote:
Ik had net bamiquote:
ook lekkerquote:
Nou... neequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
PATAT PATAT PATAT PATAT
friet is voor homo's en trutten.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nou bij hardrock, metal, rap, hiphop en R&B!
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nou bij hardrock, metal, rap, hiphop en R&B!
Ik zag hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het lijstje nog even aangevuld.
Zeker goed jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een goede band, net als Evanescence.
Het is rustig vanavond ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef Koen66 het volgende:
zow
Topic niet eens vol terwijl ik naar Zoetermeer ben gereden en bij de Mediamarkt ben langsgeweest
ben bang dat dat een voorbode wordt van een erg rustige Fok avondquote:
PTA of TRV al geprobeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
grmbl![]()
kom er niet uit met fiets navigatie systemen
waar zal ik meer info kunnen navragen ? anwb ???
hoop gingen iets anders doen dus dat zal geheid meevallenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben er ongetwijfeld de hele avondTenzij het me te druk wordt
Of de winkel die dat soort dingen verkoopt (naast anwb dus).quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
grmbl![]()
kom er niet uit met fiets navigatie systemen
waar zal ik meer info kunnen navragen ? anwb ???
Mooi, in dat geval ben ik er de hele avondquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop gingen iets anders doen dus dat zal geheid meevallen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef Koen66 het volgende:
wist niet eens dat fiets navigatie bestond
wat zal de wereld een zooitje worden als GPS eens een forse tijd offline isquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]tegenwoordig hoef je nergens meer op te letten, zelfs niet op de fiets
precies. Echt te triest voor woordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:43 schreef Koen66 het volgende:
wat zal de wereld een zooitje worden als GPS eens een forse tijd offline is
Ik ben al aan het duimenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
een forse zonneuitbarsting en het is poef
had ie er al moeten zijn ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:46 schreef Pien85 het volgende:
Vriendje mag van mij nou wel een keer thuiskomen eigenlijk
Nou, leek me op de vrijdag een redelijk normale tijd... Zeker als je om iets over 8en vanmorgen naar kantoor bent vertrokken...quote:
houdt jouw vriend ook niet van stappenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, leek me op de vrijdag een redelijk normale tijd... Zeker als je om iets over 8en vanmorgen naar kantoor bent vertrokken...
Momenteel even niet nee en dansen doet ie sowieso nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
houdt jouw vriend ook niet van stappen
Net een MBT topic gevondenquote:
Dat is het dus net, heel veel online webwinkels. Die markt begint net.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Of de winkel die dat soort dingen verkoopt (naast anwb dus).
Mja is volgens mij nog niet zo lang. En het wordt voornamelijk via GPS punten aangestuurd. Dus het is niet van links rechts maar van punt naar punt. (de oude versies)quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef Koen66 het volgende:
wist niet eens dat fiets navigatie bestond
Mja vind wel lekker om lange afstanden te fietsen. Zit nu elke keer op goed geluk enzo te fietsen. en een route is dan wel makkelijk om gewoon van de natuur te genietenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]tegenwoordig hoef je nergens meer op te letten, zelfs niet op de fiets
hmmmm saaie boelquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Momenteel even niet nee en dansen doet ie sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |