Nee, ligt denk ik aan deze pc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt op dm naast je pmenvelopje klikken, zie je de dms wel
En ik denk even weg
quote:
Ik zie wel een dm van jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ligt denk ik aan deze pc.
Ik wist toch al dat jij hem had gemaakt maffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
ik wist wel dat een glas whisky en een rokje goed bij hem zouden passen.
Dus je blijft een jaar zitten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta 4 tekorten voor havo dus waarschijnlijk ga ik 2e klas havo doen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
ik wist wel dat een glas whisky en een rokje goed bij hem zouden passen.
Ja ik dacht dat het dan misschien wel zou werkenquote:
Anders even op mijn sig klikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Nogmaals mijn dank
[..]
Ja ik dacht dat het dan misschien wel zou werken
ik zit in de 1e klas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je blijft een jaar zitten?
Ehm, nee, dat heb ik verdrongen, dus nee dankjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Marijke, weet je nog dat filmpje van die dansende en zingende eend die ik van de week postte?
Ik zag er hier een in de winkel, dus als je hem wilt hebben, neem ik hem morgen voor je mee.
Moet jij niet eens beginnen aan je huiswerk danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
aardrijkskunde alleen, is al afquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet jij niet eens beginnen aan je huiswerk dan
1e klas wat?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
Marijke, weet je nog dat filmpje van die dansende en zingende eend die ik van de week postte?
Ik zag er hier een in de winkel, dus als je hem wilt hebben, neem ik hem morgen voor je mee.
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee, dat heb ik verdrongen, dus nee dankje![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaag.
quote:
Dus je doet havo en gaat naar de havo? Ik snap je punt niet helemaalquote:
No shit sherlockquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in een eigenwijze bui vandaag.
M'n fiets, duur jonge!quote:
Wat voor freaky winkel is dat wel nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
En niet hierquote:
quote:
Ze verkopen vast ook die marmottenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat voor freaky winkel is dat wel niet
Een winkel met artikelen met hoge irritatiefactorquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De bloemenwinkelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze verkopen vast ook die marmotten
Sssssttttquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zoals de POEP zekerquote:
Nee, hierquote:
Ga je mee, nog een uurtje op bed liggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil slapenHeb al een uur geslapen, maar ben nog steeds gesloopt
Nee, bloemen en plantenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die marmotten zijn poep! IK wist het!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zoals de POEP zekerWe hebben nu een stagiair die heeft ook moeite met poep
![]()
Klachten over het eten = zonder eten naar bedquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mee, nog een uurtje op bed liggen?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die marmotten zijn poep! IK wist het!
*kwartje valt
Geen kwartje in die poepmarmotten stoppen, dan gaan ze bewegen en zingen...en...poepenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Die marmotten zijn poep! IK wist het!
*kwartje valt
Ik heb ook net even drie kwartier liggen duttenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mee, nog een uurtje op bed liggen?
Dus jij bent gister ook zonder eten naar bed gegaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klachten over het eten = zonder eten naar bed
Nee, je hoeft alleen maar op hun voet te drukken hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen kwartje in die poepmarmotten stoppen, dan gaan ze bewegen en zingen...en...poepen
Succesquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou lieverds, ik ga roken en dan weer een poging tot werken doen![]()
Whehehe, een maand geleden zei je nog dat je in de 2e zatquote:
Dat is heel andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij bent gister ook zonder eten naar bed gegaan?
Oh jaquote:
Dan maak ik wel tostiquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klachten over het eten = zonder eten naar bed
Oh Noes!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen kwartje in die poepmarmotten stoppen, dan gaan ze bewegen en zingen...en...poepen
Doe maar bedquote:
j_j1?quote:
Die lijken wel een beetje op de poppetjes op mijn telefoonquote:
Haar dochter. Minstensquote:
Arm kindquote:
Lees je in...quote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lijken wel een beetje op de poppetjes op mijn telefoon
Kijk zo'n 3300 topics terugquote:
Of je legt het gewoon even uit?quote:
Zou kunnen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je legt het gewoon even uit?
of je maakt je er niet druk omquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of je legt het gewoon even uit?
Dan moeten ze erover ophoudenquote:
j_j1 oftewel juon_jacket1 was een user hierquote:
En waarom zou ik zijn/haar dochter dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
j_j1 oftewel juon_jacket1 was een user hier
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En waarom zou ik zijn/haar dochter dan moeten zijn?
Ja dat zou wel eens kunnen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
misschien heh, heel misschien deed je manier van smilies posten heh, daar aan denken heh
moeilijk heh zelf nadenkenquote:
odep?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
'Een omgekeerde pedo', is daar een woord voor?
Nouja, dat snapte ik ook nog wel, ik dacht dat er meer verhaal achter zatquote:
Damn, had ik dat er toch bij moeten zetten.quote:
Brabant? dat is toch noord België ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
Hey, Niks tegen brabant he, stelletje aapjes !!!
.tein tfeeG.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.nettez neteom jib hcot re tad ki dah ,nmaD
hey, ook jou kunnen we op het vuur zetten hequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Brabant? dat is toch noord België ?
Hé hé, ga eens bij je andere boven-de-rivieren-vriendjes op de brandstapelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Brabant? dat is toch noord België ?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, ook jou kunnen we op het vuur zetten he
brandstapelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé hé, ga eens bij je andere boven-de-rivieren-vriendjes op de brandstapel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |