SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
[/quote]Resistance is futile.
Ook een vaste stelregel, hetzij van "vroeger"; vrouwen die ongevraagd tegen je gaan zeiken dat zíj er toch écht nooit in zouden trappen, dat zij nóóit voor de charmes van een "man als mij" zouden vallen en dat ik dus ook uitsluitend "domme en naïeve" wijven het bed in kreeg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Silenus het volgende:
Ik wil jou niet.
-Neee, ik wil JOU niet.
Ik wilde jou eerder niet!
-Ach, ik wilde jou veel eerder niet dan jij mij niet!
Altijd 100 keer wil nieten dan jij!
-101 keer meer wil niets!
Triggert mij ook wel eens. "Denk maar niet dat ik voor die gladde praatjes van je val" en een uur later is het raak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook een vaste stelregel, hetzij van "vroeger"; vrouwen die ongevraagd tegen je gaan zeiken dat zíj er toch écht nooit in zouden trappen, dat zij nóóit voor de charmes van een "man als mij" zouden vallen en dat ik dus ook uitsluitend "domme en naïeve" wijven het bed in kreeg.
De hard to get equivalent van direct met haar kut op m'n gezicht gaan zitten.
Vandaar dus ook dat ik stiekem eigenlijk een beetje hitsig wordt als Seven weer eens oreert dat ze totáál niet voor me zou vallen.
Toevallig een moeder die je nooit complimenten of lichamelijke affectie gaf wanneer je iets "goed" deed maar het als vanzelfsprekend beschouwde en een vader die veel van huis was waarvan je het dus ook niet kreeg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ik nog niet volledig in kaart heb waarom ik dit keer op keer doe. Leuke normale relaties geven mij geen voldoening in ieder geval. Nu heb ik wel een donkerbruin vermoeden maar sommige dingen zet je niet op internet. Dat het meer is dan de voormalig verstoorde familieband, dat staat inmiddels wel vast.
Naja, let's be honest, in feite is het gewoon een omslachtige versierpoging.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Triggert mij ook wel eens. "Denk maar niet dat ik voor die gladde praatjes van je val" en een uur later is het raak.
quote:zeggg begluurder van mijn foto dat doe je zelf he! en drank krijg je dus ook niet meer dat gaat het huis uit en gelijk dat moet je zien te krijgen ja hier is ie hoor je missende verlangen en nu niet gelijk naar mijn foto zitten gluuren he! pas op hoor!!! boef! nou ik ben nu toch wel heel nieuwschierig geworden naar jou persoon humor heb je in iedergeval en dat moet mijn nieuwe liefde zeker hebben heel veel liefs *naam* haarlem xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zeg toch heel veel liefs
quote:Hello Gorgeous,
How are you doing today? I am Victor, and i Live in The Hague, The Netherlands. I Love Kids and i am Looking for a relationship that may lead to marriage.
Your profile says a lot about and makes me feel that you are a special woman and the Kind i have been searching for all this while.
I have only register not long ago but i find it difficult figuring our the woman of my dream. I am of African Origin with deep value in Christianity and this has made it difficult finding a true Christian Woman with high moral and strict value that will complete me as a person.
Jesus Christ is the center of my Life and he is my personal Lord and Saviour.
I am not perfect but live everyday through his grace and mercy to be what he(God) demand of me as his child.
I am a One Man woman and i have absolute respect for women. I need someone i can plan my life with. Someone who will be by my side till dead do us part. Someone to laugh and cry with, Someone to share my heart with, Someone that i can trust and Love.
I have so much to tell and i will if you will accept my friendship first so that we can find out more about each other.
Wat is dat nou toch de laatste tijd met Hagenezen en geloof. Moordneigingen krijg ik ervan.quote:
Mwah, zoiets. Ik was anders dan de rest thuis en daardoor was het kamp Seven. vs De Rest. Dus in het algemeen veel afwijzing gehad. En mijn vader was wel altijd thuis (want boer) maar die is niet zo van het affectie tonen. Evengoed, de familieband is nu heel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toevallig een moeder die je nooit complimenten of lichamelijke affectie gaf wanneer je iets "goed" deed maar het als vanzelfsprekend beschouwde en een vader die veel van huis was waarvan je het dus ook niet kreeg?
Ik heb geen afgeronde opleiding, al helemaal geen creatieve studies en ik drink bier, net als mijn maatjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, let's be honest, in feite is het gewoon een omslachtige versierpoging.
Het zijn ook altijd dezelfde type vrouwen; niet supermooi maar eerder doorsnee, een opleiding die intelligent klinkt maar waar je in de praktijk geen reet aan hebt (Griekse letterkunde of een "creatieve" (. ) studie) en drinkt vrijwel áltijd iets anders dan de rest van haar vriendinnengroep.
Jij bent dan ook nog nooit stampvoetend naar me toegekomen met het verwijt dat ik vrouwen slecht behandelquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb geen afgeronde opleiding, al helemaal geen creatieve studies en ik drink bier, net als mijn maatjes.
Ik heb wel degelijk het denkniveau van een hoger opgeleide, dat scheelt. Transportplanner word je niet met een IQ van minder dan 115.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Marver8 het volgende:
Seven. Had jij het onlangs niet over een single-reis voor hoger opgeleiden? Maakt verder niet uit hoor.
Dan vrees ik dat ik zelfs met enige zekerheid kan stellen dat deze wijze van bevestiging zoeken/krijgen op de lange termijn alleen maar in je nadeel zal uitvallen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwah, zoiets. Ik was anders dan de rest thuis en daardoor was het kamp Seven. vs De Rest. Dus in het algemeen veel afwijzing gehad. En mijn vader was wel altijd thuis (want boer) maar die is niet zo van het affectie tonen. Evengoed, de familieband is nu heel goed eigenlijk.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk het denkniveau van een hoger opgeleide, dat scheelt. Transportplanner word je niet met een IQ van minder dan 115.
Nou, ik heb het je wel eens verweten toen het ging over die dame die jouw post verscheurde omdat jij haar bedrogen had toen ze niet meer over trio's wilde praten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog nooit stampvoetend naar me toegekomen met het verwijt dat ik vrouwen slecht behandel.
Nou, dat wordt binnenkort neuken dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, ik heb het je wel eens verweten toen het ging over die dame die jouw post verscheurde omdat jij haar bedrogen had toen ze niet meer over trio's wilde praten.
Dat doet het toch al? Ik kan niet omgaan met gemende signalen en dat staat aan de basis van elke relatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik zelfs met enige zekerheid kan stellen dat deze wijze van bevestiging zoeken/krijgen op de lange termijn alleen maar in je nadeel zal uitvallen.
Ik weet nu al zeker dat ik intelligenter ben dan jij. Sorry maat, maar jij bent way below me.quote:
Ik zou nóóit voor een eikel als jij vallen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, dat wordt binnenkort neuken dan.
Het is nogal een dingetje voor je geloof ik, dat "heus wel intelligent zijn ondanks dat je geen enkele opleiding hebt afgerond". Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
Ik weet nu al zeker dat ik intelligenter ben dan jij. Sorry maat, maar jij bent way below me.
De vraag is in dit geval; kun je er niet mee om gaan of is het met name een kwestie van bepaalde zaken simpelweg sneller als gemengd signaal beschóuwen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat doet het toch al? Ik kan niet omgaan met gemende signalen en dat staat aan de basis van elke relatie.
Denk je dat je me zo makkelijk uit mijn tent lokt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Het is nogal een dingetje voor je geloof ik, dat "heus wel intelligent zijn ondanks dat je geen enkele opleiding hebt afgerond". Of zie ik dat verkeerd?
Beiden. Eén onduidelijk signaal en iemand wordt direct afgeserveerd naar de 'leuk voor nu' categorie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vraag is in dit geval; kun je er niet mee om gaan of is het met name een kwestie van bepaalde zaken simpelweg sneller als gemengd signaal beschóuwen?
Dirty talkquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou nóóit voor een eikel als jij vallen!
Nee, daar was alleen een "quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je dat je me zo makkelijk uit mijn tent lokt?
Maar als je het probleem daadwerkelijk onderkent, waarom je pijlen dan niet juist richten op het óplossen er van in plaats van het in stand houden?quote:
Damn. Misschien ben je toch niet zo stom als ik dacht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, daar was alleen een "" voor nodig.
Ik weet niet waar te beginnen. En soms, als onveilig het enige bekende is, dan wordt dat op termijn vanzelf de veilige haven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar als je het probleem daadwerkelijk onderkent, waarom je pijlen dan niet juist richten op het óplossen er van in plaats van het in stand houden?
Dit is Sevens manier om "Ja" te zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou nóóit voor een eikel als jij vallen!
écht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is Sevens manier om "Ja" te zeggen
Maar uiteindelijk zal het de ondergang voor de haven betekenen en je hebt nog genoeg tijd en ruimte om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar te beginnen. En soms, als onveilig het enige bekende is, dan wordt dat op termijn vanzelf de veilige haven.
Er is nog hoop.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zal het de ondergang voor de haven betekenen en je hebt nog genoeg tijd en ruimte om dat te voorkomen.
Maar ik ken je simpelweg niet goed genoeg om te vertellen waar te beginnen.
Wat hij hier eigenlijk wil zeggen is dat hij je wat beter wil leren kennen seven...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar ik ken je simpelweg niet goed genoeg om te vertellen waar te beginnen.
Oh, daar kan ik vrij duidelijk over zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat hij hier eigenlijk wil zeggen is dat hij je wat beter wil leren kennen seven...
Voor als je relaxte vriendinnetje op vakantie is natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef kastanova het volgende:
Kort samengevat; Seven lijkt me een zeer prettig gezelschap, maar niet iemand om een band mee op te bouwen.
Zelfs dan nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor als je relaxte vriendinnetje op vakantie is natuurlijk
Hey wow, in vriendschappen ben ik alles behalve wisselvallig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef kastanova het volgende:
Kort samengevat; Seven lijkt me een zeer prettig gezelschap, maar niet iemand om een band mee op te bouwen.
Ik ben, zoals in alles eigenlijk, vrij extreem qua vriendschappen. Dus ook hier geen gulden middenweg zoals vage kennissen; daar doe ik simpelweg niet aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey wow, in vriendschappen ben ik alles behalve wisselvallig.
Omdat dit veel interessanter is dan wat hiervoor dan ook gepost is allemaal (immers, ik post het): Hangt er vanaf wat voor een date je regelt natuurlijk, beetje hoe je er zelf in staat. Niet dat ik jou dat hoef te vertellen, maar tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef kastanova het volgende:
Hmmmmz, wat een "van de meerderheid" afwijkende dates heb ik dan eigenlijk gehad...
Best vaag eigenlijk, ik kén dat gehele "zoenen bij het afscheid" en "op tijd weer naar huis gaan" simpelweg niet.
Voor mij vrij normaal, maar wat zullen die vrouwen er dan van gedacht hebben.
Klinkt als een borderliner.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben, zoals in alles eigenlijk, vrij extreem qua vriendschappen. Dus ook hier geen gulden middenweg zoals vage kennissen; daar doe ik simpelweg niet aan.
En qua wisselvalligheid ben ik dus ook vrij extreem.
Zonder noemenswaardige aanleiding van mening veranderen e.d. valt daar bijvoorbeeld ook al onder.
Goede vraag! Buurman zei in de 30, maar hij zei gister zelf 28. Zijn hyves spreekt de waarheid: 33. Ik vraag me af waarom hij 28 zei. Ik denk omdat hij mij een stuk jonger schatte, de flapdrolquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:08 schreef Pim89 het volgende:
Maar hoe oud is die collega die je leuk vindt? Dat is belangrijker denk ik
Haha, tijd 'm die man aan de tand te voelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Goede vraag! Buurman zei in de 30, maar hij zei gister zelf 28. Zijn hyves spreekt de waarheid: 33. Ik vraag me af waarom hij 28 zei. Ik denk omdat hij mij een stuk jonger schatte, de flapdrol
Ja dag. Ik zag in mn hyves inbox dat buurman hem aan mij heeft voorgesteld en vise versa. Eerst maar eens zien of hij iets van zich laat horenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:12 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Haha, tijd 'm die man aan de tand te voelen
Kom op doe eens gek en confronteer hem met zijn leeftijd leugen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dag. Ik zag in mn hyves inbox dat buurman hem aan mij heeft voorgesteld en vise versa. Eerst maar eens zien of hij iets van zich laat horen
Nah, ik wil hem in elk geval een kans geven om mij als eerst aan te spreken voordat ik hem bespringquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kom op doe eens gek en confronteer hem met zijn leeftijd leugen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nah, ik wil hem in elk geval een kans geven om mij als eerst aan te spreken voordat ik hem bespring
En anders begin jezelf???quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tot 3 uur vanmiddag moet voldoende zijn
Kan nooit kwaad om een berichtje te sturen lijkt me. Oogcontact en interesse waren gisteren wel duidelijkquote:
En verder nog wilde plannen dit weekend?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad om een berichtje te sturen lijkt me. Oogcontact en interesse waren gisteren wel duidelijk
Morgen uit eten met collega's. Zou vanmiddag met een vriend naar het strand gaan, maar het weer is er helaas niet naar. Voorderest niets. Denk dat ik vanavond maar filmpje ga kijken op de bank ofzo... tenzij iemand ineens een brainwave krijgt en me ergens mee naartoe sleeptquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En verder nog wilde plannen dit weekend?
Jij sleept me vanavond dus niet meequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb geen brainwavesWel soms wilde plannen
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef Godshand het volgende:
Eierstok heeft Paiq vorige week opgegeven. Heeft mij haar msn gegeven maar niets meer van gehoord.
Dus erg rustig aan het datefront...
+1 voor die opmerking, maar wat een verhaal!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat niet rekken wil, scheurt wel.
quote:
Staat een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tot 3 uur vanmiddag moet voldoende zijn
Ah mên, wilde je nét uitnodigen vanavond.. Als goedmakertje voor het gedoe met Elquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
Even geen zin om energie in wat dan ook te steken
Maar ik wil helemaal niet bij jou langsquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah mên, wilde je nét uitnodigen vanavond.. Als goedmakertje voor het gedoe met El.
Leugenaar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet bij jou langsKom jij maar hierheen
quote:Laat die 20 graden zaterdag maar komen!! Staat de rosé al koud? Of bier in jouw geval of whatever... ?
Dilemma's, dillema'squote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
Ben naar het strand geweest met een vriend, net pas thuis. Twijfel nu of ik die gast een berichtje zal sturen of niet. Van een afstandje was ie leuk, van dichtbij niet zo en ik heb ook eigenlijk niet zo'n zin in gedoe. Kasta krijgt dus gelijk: ik ga hem geen berichtje sturen. Als hij contact wil, mag het van hem uit komen. Nu in elk gevalEven geen zin om energie in wat dan ook te steken, dus als hij me al niet eens durft te benaderen...
Het ging over míjn terrasquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh ja... waar staat daarin dat ik zin heb om bij jou langs te komen?
Ja, ik vroeg of je drank al koud stond. Ik zei nergens dat ik het zou komen opdrinken op jouw terrasquote:
Vrouwen en daadkracht, het blijft behelpenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg of je drank al koud stond. Ik zei nergens dat ik het zou komen opdrinken op jouw terras
Die despretness valt alleszins mee dus..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg of je drank al koud stond. Ik zei nergens dat ik het zou komen opdrinken op jouw terras
Oh, voor het geval het nog niet duidelijk was; dit betrof een puur platonisch voorstelquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die despretness valt alleszins mee dus..
Het was een internetdate via welke site?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Ordos20 het volgende:
Zo effe een kort verslagje:
Gisteren op date geweest, was op zich best brak, al vanaf 4 uur op in de ochtend: maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk de hele avond gekletsts aan de hoornse plas, tot ik bijna in slaap viel na meer dan 20 uur in touw geweest te zijn. Nog naar de auto gelopen en heerlijk getongstoeid, met een nieuwe date in het verschiet.
Mmmmhh wel te horen gekregen dat ik in het echt er beter uit zie dan op de foto's
Maar all in all geslaagd
Dat geloof ik dan weer niet... eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, voor het geval het nog niet duidelijk was; dit betrof een puur platonisch voorstel.
Hoezo nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet... eigenlijk...
Via RP, een weekje ongeveer gemailed, maar we waren allebei te nieuwsgierig want de date stond eigenlijk voor volgende weekquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het was een internetdate via welke site?
Nouja, maakt niet uit, de date was geslaagdquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Via RP, een weekje ongeveer gemailed, maar we waren allebei te nieuwsgierig want de date stond eigenlijk voor volgende week
Je had toch een date? Hoe is dat afgelopen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
En iedereen aan de date op zaterdagavond of zitten er nog losers als ik thuis achter de pc?
Ik zit nu ook op Fok zoals je ziet..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
En iedereen aan de date op zaterdagavond of zitten er nog losers als ik thuis achter de pc?
Ik heb morgen een date, en ben erg benieuwd (en nerveusquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
Niet goed, jongenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op Fok zoals je ziet..
Nerveus? Niet nodig toch. Of ben je al on-line-verliefd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date, en ben erg benieuwd (en nerveus)
Nee je hoeft niet verliefd te zijn om nerveus te zijn toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nerveus? Niet nodig toch. Of ben je al on-line-verliefd?
Nee vind ik ook, maar waarom ben je dan nerveus eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet verliefd te zijn om nerveus te zijn toch?
Naja je weet nooit of het klikt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar waarom ben je dan nerveus eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef BeamofLight het volgende:
Engel!
Nou is nog niet afgelopen. Loopt lekker door. Maar toch zit ik hier nu only-the-lonely.
Er liggen er boven ook nog 2 in bed...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]....
Je kan toch een rondje gaan lopen met die ondeugd van je
Ik volg het niet.. Je hebt nu op dit moment een date?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er liggen er boven ook nog 2 in bed...
Dadelijk Real Madrid - Barcelona geakquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
Komende vrijdag tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef Marver8 het volgende:
Ik heb a.s. vrijdag een afspraak bij een kliniek.
Ze ging vanavond stappen met een vriendin. Ik zei dat ik een verjaardag had, maar intussen zit ik al de hele avond op Fok! Om eerder genoemde reden..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dadelijk Real Madrid - Barcelona geak
Hij heeft kids, zo moeilijk is dat niet...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik volg het niet.. Je hebt nu op dit moment een date?
Ja zover was ik al maar hij zei dat de date nog niet afgelopen was maar dat hij wel achter fok zat.. Vandaag mijn vraag..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft kids, zo moeilijk is dat niet...
JUIST!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef Marver8 het volgende:
Wat Joycie volgens mij niet helemaal snapt (ik ook niet overigens) is hoe hij tijdens een date op Fok! kan zitten dan.
Vrees dat je er toch echt naast zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goed onder woorden brengen.... het zal wel een gevoel zijn
Hell yeah!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Denk dat een simpel terrasje + thuis naborrelen niet alleen het meest praktisch is, maar daarnaast ook vooral het gezelligst en ook vooral de ideale manier om elkaar te leren kennen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, ja dat zat ik me later ook te bedenken dat dat een optie was..
Wat is nou volgens jullie de leukste eerste date, of wat doen jullie graag op een eerste date?
zou voor mij al afvallen met mijn hoogtevreesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Marver8 het volgende:
@ Joycie.
Op zondagochtend een ontbijtje (crossiantje met jam en kopje thee) op de Euromast in Rotterdam (op 100 meter hoogte uiteraard)..
15 euro op 3-3 bij Real - Barcelona @ 70 keer de inzetquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja het is de eerste datequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Marver8 het volgende:
Een vriend van me had vorig week een nieuw meisje leren kennen. Ze gingen eerst even een uurtje wat drinken en daarna naar de sauna. Ik verklaarde ze voor gek, maar de date was (volgens hem) heel geslaagd. Het zou niet eens in me opkomen om voor de 1ste date (weliswaar na een kort drankje) naar de sauna te gaan. Verder maakt het niet zoveel uit, maar dat is echt een dikke no-go (voor mij dan).
I.i.g. veel succes en plezier morgen :d. Is het de eerste date?
Ja dat was het dus ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, ja dat zat ik me later ook te bedenken dat dat een optie was..
Zolang ze in de 2e helft iedere 7,5 minuut scoren is er nog vanalles mogelijkquote:
Ik ga dit weekend ook niet uit, maar dat komt omdat ik werk.quote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef VacaLoca het volgende:
Nou, een date was ms toch leuker geweest dan deze wedstrijd.
Dit weekend een rustig weekend. Dadelijk ook optijd naar bed. Na weer zware week is soms ook ff fijn tot rust te komen en wat slaap in te halen. Volgende week weer de kroeg in en met wat meer positiviteit wellicht wat hosselen.
Je hebt een date?quote:
Nopequote:
Mwah, ik vind het niet zo heel erg geschikt. Door de dierentuin lopen, beesten kijken, en van elkaar afblijven omdat er te veel jengelende kinderen zijn.. Nee bedankt!quote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nopemaar het is wel een goed idee voor een date
Wat is dan geschikt op grote dategoeroequote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet zo heel erg geschikt. Door de dierentuin lopen, beesten kijken, en van elkaar afblijven omdat er te veel jengelende kinderen zijn.. Nee bedankt!
Terras pakken met dit weer...quote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dan geschikt op grote dategoeroe
Aan de rust in dit topic te zien lijkt dit een goed plan.quote:
Maar Fok!ken lukt dan wel?quote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Seven. het volgende:
Ik zou moeten afwassen en de was doen. Maar ik ben te brak.
Nu heb je dus een goede smoes om bij die leuke buurman aan te bellen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef Seven. het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog genoeg kleren in de kast heb liggen om de was nog 2 dagen uit te stellen.
Maar wat wel kut is, ik heb geen pleepapier meer..
Ik heb voor zover bekend geen potentiele dates in het gebouw zitten. Afrikaans heb ik eventjes genoeg van.quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu heb je dus een goede smoes om bij die leuke buurman aan te bellen.
Gebruik je de Brusselse krant...quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef Seven. het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog genoeg kleren in de kast heb liggen om de was nog 2 dagen uit te stellen.
Maar wat wel kut is, ik heb geen pleepapier meer..
ga gewoon eens een keer voor een nederlandse, normalequote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb voor zover bekend geen potentiele dates in het gebouw zitten. Afrikaans heb ik eventjes genoeg van.
Een nederlandse vent wordt al lastiger in Brussel. En normale mannen vallen niet op mij.quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ga gewoon eens een keer voor een nederlandse, normalevent dan.
Van een datingsite?quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Seven. het volgende:
Ik heb wel een date met een Vlaming dinsdag!
Ex Knots?quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef Seven. het volgende:
Ja, Parship.
Trouwens, gisteravond was een bizarre avond. Kwam mijn faal-ex tegen. Eerst genegeerd en toen kwam hij naar me toe. Gezegd dat ik gewoon niet weet hoe ermee om te gaan en zo. Binnen 10 minuten ging het over anale seks (wilde ik met hem niet) en toen zei hij dat ik nog 2 wijntjes moest drinken en dat ik hem dan wel zou zoenen..
Twee wijntjes later werd ik echter vol op mijn bek gepakt door een zekere Alberto uit Peru, die enorm voortvarend te werk ging. Mijn lippen doen nóg pijn. Toen echter zijn lul tevoorschijn werd getrokken_! , ben ik er maar vandoor gegaan. Ontsnapt aan verkrachting yo.
. Enorm bizarre kerel.
.
Ondanks bovenstaande een top avondje gehad. Stukje zelfrespect herwonnen t.o.v. mijn ex, thanks for delivering my selfrespect right back to me.
Hij was wel bioloog! En ex van 2 jr geleden, parasitair type die keihard schreeuwde dat hij me niet nodig had, maar wel constant bij mij thuis was.quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ex Knots?
En was het Alberto die "the Park" checkte?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Marver8 het volgende:
@ -Engel-
Ja dat klopt. Alleen ik heb geen zin om nu af te spreken, of samen te gaan stappen (ik zou het geen date willen noemen) als je vervolgens 3 á 4 weken niet toonbaar bent. Dan ga ik liever volgende maand een keertje mee en zien we dan wel.
Ik zit er graag naastquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrees dat je er toch echt naast zit.
Vrij simpel eigenlijk:
1. Ik ben in de gelukkige positie dat ik niet elke gelegenheid op seks hoef aan te grijpen; als ik het wil krijg ik het.
2. Hoewel ik m'n reputatie tegen heb ga ik eigenlijk vrijwel nooit vreemd.
3. Ik respecteer spirit dusdanig dat ik haar niet als simpele neukdate op zou willen laten draven.
4. Misschien nog wel het belangrijkste argument; ik geef teveel om m'n vriendin om het op zo'n manier op het spel te zetten.
Wat voor info wil je?quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Asfyxia het volgende:
Wat een smakeloze verhalen hier. Kerels die hun lul tevoorschijn toveren.![]()
Ik werd eigenlijk naar dit topic gelokt om wat meer info te krijgen over datingsites. Waar een beetje leuke mensen zitten enzo.
Nou, ik wil in elk geval niet van die ranzige wijven tegenkomen. Van die types zonder zelfrespect die het overal mee doen enzo. Mijn ervaring met RP van een jaar of 6-7 geleden was wat dat betreft niet al te best. Veel verknipte freaks die al met hun benen wijd gaan als je naar hen kijkt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor info wil je?
Ik ken Paiq en RP... beide passen niet bij mij, maar ik vind paiq wel lachen... je kletst toch aardig wat wegEn ondertussen ff foto's kijken
Dan tref je gewoon de verkeerde vrouwen...quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou, ik wil in elk geval niet van die ranzige wijven tegenkomen. Van die types zonder zelfrespect die het overal mee doen enzo. Mijn ervaring met RP van een jaar of 6-7 geleden was wat dat betreft niet al te best. Veel verknipte freaks die al met hun benen wijd gaan als je naar hen kijkt.
Nu hou ik best van een potje ranzige, geile seks, het kan mij eigenlijk niet ver genoeg gaan. Maar ik moet er wel moeite voor moeten doen, anders haal ik er geen enkele voldoening uit.
Nee, ik heb het er al met meerdere mannelijke vrienden over gehad. En die hebben allemaal een beetje dezelfde ervaringen met RP. Sowieso erg veel labielo's op RP.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan tref je gewoon de verkeerde vrouwen...
Of het komt door je praatje/profiel what ever...
Now you're talking.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Paiq, en zorgen dat je zo snel mogelijk een date regelt of een telefoonnummer. Dus blijf niet praten want dat is weggegooide tijd.
Shit, dan moet het wel aan mij liggen want het lukt me op dat hele k*t RP nog niet eens om een fatsoenlijk bericht terug te krijgen laat staan een date te regelen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, ik heb het er al met meerdere mannelijke vrienden over gehad. En die hebben allemaal een beetje dezelfde ervaringen met RP. Sowieso erg veel labielo's op RP.
Nou, zo'n enorm succes was het bij mij destijds ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Shit, dan moet het wel aan mij liggen want het lukt me op dat hele k*t RP nog niet eens om een fatsoenlijk bericht terug te krijgen laat staan een date te regelen.
En wat als ik alle matches maar niks vind? Paiq heeft mij tot nu toe nog niet aan echt leuke meisjes voorgesteld.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Paiq, en zorgen dat je zo snel mogelijk een date regelt of een telefoonnummer. Dus blijf niet praten want dat is weggegooide tijd.
Hoezo vind je ze niks? Stinken ze?quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En wat als ik alle matches maar niks vind? Paiq heeft mij tot nu toe nog niet aan echt leuke meisjes voorgesteld.
Niet daten via een datingsitequote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, ik heb het er al met meerdere mannelijke vrienden over gehad. En die hebben allemaal een beetje dezelfde ervaringen met RP. Sowieso erg veel labielo's op RP.
Welke beveel jij aan, als Paiq het ook niet is?
Tjah, dan heb je pech.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En wat als ik alle matches maar niks vind? Paiq heeft mij tot nu toe nog niet aan echt leuke meisjes voorgesteld.
Een match kan je beoordelen... geef dan aan dat je het bagger vind en hopelijk wordt het dan beterquote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Fok! is geen datingsite ...quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, please... je post nog steeds in dit topic.
Voor mij ook niet, dus vandaar dat ik het vraag.quote:
Je mag wel een paar namen doorgeven hoor, mijn eigen onverwachte date van vorige week kon dit weekend én volgend weekend niet. Daarna wil ze heel graag, misschien nog wat regelen voor Koninginnenacht. Dus, kom maar op met wat van die freaks, anders moet ik zo lang wachtenquote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou, ik wil in elk geval niet van die ranzige wijven tegenkomen. Van die types zonder zelfrespect die het overal mee doen enzo. Mijn ervaring met RP van een jaar of 6-7 geleden was wat dat betreft niet al te best. Veel verknipte freaks die al met hun benen wijd gaan als je naar hen kijkt.
Nu hou ik best van een potje ranzige, geile seks, het kan mij eigenlijk niet ver genoeg gaan. Maar ik moet er wel moeite voor moeten doen, anders haal ik er geen enkele voldoening uit.
HAHAHA je bent er ook zoeen!quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je mag wel een paar namen doorgeven hoor, mijn eigen onverwachte date van vorige week kon dit weekend én volgend weekend niet. Daarna wil ze heel graag, misschien nog wat regelen voor Koninginnenacht. Dus, kom maar op met wat van die freaks, anders moet ik zo lang wachten
Hoezo eeuwige vrijgezel?quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus dan maar de eeuwige vrijgezel?
Omdat je af en toe overkomt als iemand met al te veel praatjes op datinggebied, terwijl je eigenlijk nooit iets doet.quote:
Hoezo niets? Ze heeft toch 3rd Rock oa gedate?quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat je af en toe overkomt als iemand met al te veel praatjes op datinggebied, terwijl je eigenlijk nooit iets doet.
Bij mijn weten werd dat afgedaan als een meet, geen date.quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoezo niets? Ze heeft toch 3rd Rock oa gedate?
Dat er niets leuks zit etc. Dat heb ik jou wel eens horen zeggen hierquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik claim niet dat date of veel date... maar ik claim ook niet om nooit een relatie gehad te hebben...
En hoezo veel praatjes?
TB Dat zijn toch niet veel praatjes...quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er niets leuks zit etc. Dat heb ik jou wel eens horen zeggen hier
Ik ook niet misses right that is for me off coursequote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB Dat zijn toch niet veel praatjes...![]()
Dat is hoogstens aangeven dat Mr right nog niet gevonden is.
Juist ja, maar waarom ga je langs bij haar werk?quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet misses right that is for me off course
Je hoort mij nergens zeggen dat jij beweert veel te daten. In tegendeel! Daarom kom je ook zo over: je hebt overal een duidelijke mening over, maar je doet nooit watquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik claim niet dat ik date of veel date, maar ik claim ook niet om nooit een relatie gehad te hebben.
Daarnaast post ik niet alles hier![]()
En hoezo veel praatjes?
Dan zou ik ten eerste moeten weten wanneer ze werkt. vrijwilligster bij de 013. Biertjes tappen etcquote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Juist ja, maar waarom ga je langs bij haar werk?
Dan is ze druk etc.
Mijn ex kent zijn huidige vriendin via lexa en zo ken ik nog wel een aantal stelletjesquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef dreams.psd het volgende:
Werkt dat online dating een beetje?
Heb een beetje het gevoel alsof het nooit wat word bij online daten.
Nou spirit ondanks je vele dates, blijf je toch altijd mis schieten daarom vind ik het frappant dat jij over persoonlijkheid praat.quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn ex kent zijn huidige vriendin via lexa en zo ken ik nog wel een aantal stelletjesDus ja, het werkt wel degelijk, maar ik denk dat het ook van je persoonlijkheid afhangt en of je er voor open staat of niet
Als je de verhalen op al die sites mag geloven wel. Niet dat ik daar enige waarden aan hecht.quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef dreams.psd het volgende:
Werkt dat online dating een beetje?
Heb een beetje het gevoel alsof het nooit wat word bij online dates.
Ik ken mijn ex ook via internet schat en die relatie heeft bijna 10 jaar geduurdquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou spirit ondanks je vele dates, blijf je toch altijd mis schieten daarom vind ik het frappant dat jij over persoonlijkheid praat.
Dat komt bij mij echt over als een contradictio in terminis.
Dat is voor 2000 had je toen ook datingsites dan?quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken mijn ex ook via internet schat en die relatie heeft bijna 10 jaar geduurd
Internet is meer dan datingsitesquote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is voor 2000 had je toen ook datingsites dan?
Ja idd je had van die chatrooms, maar dat ging vele malen sneller. Totdat niemand meer durfte.quote:
Dat. Daarnaast heb ik 3 korte "ietsen" gehad waarbij ik er 1 via werk kende, maar dan dus ook digitaal leren kennen, 1 van een datingwebsite en 1 uit de kroegquote:
Geen idee toen was ik nog niet onlinequote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja idd je had van die chatrooms, maar dat ging vele malen sneller. Totdat niemand meer durfte.
En hoeveel afspraakjes heb jij al gehad in je leven?quote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
Chatroom... dat heeft mij ooit een avondje darten en uitgaan in H'sum opgeleverd.....
@Spirit: Ik vond dat ook geen date... het was met meer mensen en btw al zeker 10 jaar terugToen deden we niet aan daten
toen heette het nog een afspraakje
Jaja maak jezelf maar wat wijsquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat. Daarnaast heb ik 3 korte "ietsen" gehad waarbij ik er 1 via werk kende, maar dan dus ook digitaal leren kennen, 1 van een datingwebsite en 1 uit de kroegIk denk alleen dat ik er nog niet echt voor open stond. Het was voor mij meer voor de lol; daten is gewoon leuk!
TB,quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
En hoeveel afspraakjes heb jij al gehad in je leven?
Nou ja, dat soort mensen kom je dus tegen in Brussel. Maar parship vind ik wel een redelijk goede site, maar niet zoveel mensen. Kwalitatief wel ok mensen in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Asfyxia het volgende:
Wat een smakeloze verhalen hier. Kerels die hun lul tevoorschijn toveren.![]()
Ik werd eigenlijk naar dit topic gelokt om wat meer info te krijgen over datingsites. Waar een beetje leuke mensen zitten enzo.
Ik kom niet verder dan 1 date/afspraakje. Maar dat was wel een leuke date. In de stromende regen door de dierentuin lopenquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB,
ik heb ze niet geteld... doe ik een gok ... ik denk dat er 20 waren waarvan ik zo iets heb van ja DAT was echt echt een date/afspraakje.... romantisch, zoenen, je speciaal voelen....
De rest... tsja gewoon voor de lol, lekker eten, veel kletsen, maar totaal niet romantisch of iets in die geest.
Doe eens niet zo wanhopig, mutsquote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Ik begin trouwens beetje moedeloos te worden hiervan. Wanneer kom ik weer eens iemand tegen waarmee er daadwerkelijk een grote klik is? Ik wil zo elektriciteit en zo, vanaf het eerste moment al denken 'hmm, leuke dame/vent' en dat dan blijkt dat je echt heel goed met elkaar op kunt schieten en om elkaar kunt lachen. En dan heb je paar hele romantische leuke maanden waarin je helemaal vol bent van elkaar. En daarna begin je iemand wel eens irritant te vinden dus dan kun je 1 keertje per maand ruziemaken en keiharde goedmaakseks hebben.
Of ben ik dan te veeleisend?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 1 date/afspraakje. Maar dat was wel een leuke date. In de stromende regen door de dierentuin lopen
Wat? Lopen in de dierentuin?quote:
Ga je die persoon tegenkomen als je je alleen met Knots en BW bezig houdt? En wees een beetje voorzichtig, want je begint wanhopig over te komen. Dat is geen goed iets....quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Ik begin trouwens beetje moedeloos te worden hiervan. Wanneer kom ik weer eens iemand tegen waarmee er daadwerkelijk een grote klik is? Ik wil zo elektriciteit en zo, vanaf het eerste moment al denken 'hmm, leuke dame/vent' en dat dan blijkt dat je echt heel goed met elkaar op kunt schieten en om elkaar kunt lachen. En dan heb je paar hele romantische leuke maanden waarin je helemaal vol bent van elkaar. En daarna begin je iemand wel eens irritant te vinden dus dan kun je 1 keertje per maand ruziemaken en keiharde goedmaakseks hebben.
Ik zou nooit daten in een dierentuin. Ik zou wel naar dierentuin willen als ik al een relatie heb, ben eens een keer in apenheul geweest en is een heel leuk uitje geweest met leuke herinneringen....quote:
Ik kom altijd mannen tegen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze 'below me' zijn. Serieus, de laatste paar keer dat ik echt kon lachen om een vent, bleken het gewoon enorme eikels te zijn. Die ik gisteren dus tegenkwam. Nee echt, achteraf gezien, de enige twee waarmee ik écht kon lachen waren parasieten.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo wanhopig, mutsJij komt zo vaak leuke mannen tegen en dan ben je even heel verliefd, maar is het ook weer zo over. Jij moet gewoon even tot rust komen en jezelf leren vermaken in je eentje. Dan komt die leuke vrouw/man ineens onverwacht vanzelf wel
(tenminste, dat hou ik mezelf steeds voor
)
Het probleem is eigenlijk dat er altijd wel iemand is die leuk genoeg is voor dat moment. En daar wil ik vanaf. Steeds weer van die korte romances waarvan ik op voorhand al weet 'dit is het niet'.quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ga je die persoon tegenkomen als je je alleen met Knots en BW bezig houdt? En wees een beetje voorzichtig, want je begint wanhopig over te komen. Dat is geen goed iets....
Doe het dan gewoon niet als je van te voren al weet dat het niks wordt. Eens een tijdje helemaal niemand is lang niet verkeerd hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het probleem is eigenlijk dat er altijd wel iemand is die leuk genoeg is voor dat moment. En daar wil ik vanaf. Steeds weer van die korte romances waarvan ik op voorhand al weet 'dit is het niet'.
Ik vond die regen niet erg. Het is maar water en je smelt heus niet als je een beetje nat wordt.quote:
Nu ik zo een beetje alles heb gelezen denk ik gewoon dat je iemand nodig hebt die zijn mannetje staat. En ook gewoon "Nee" zegt wanneer die dat niet wilt. Jou wel eens op je punten wijst, een ruzie aangaat. Eigenlijk iemand dus die stevig in zijn schoenen staat. Maar op de momentje jou wel laten voelen dat je wat betekend, en dan niet alleen maar als bedpartner. En jou denk ik ook kan verrassen, en de spanning weet op te bouwen en vast te houden.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Heb ik me al wel zitten bedenken trouwens. Gewoon géén gedoe meer. Maar paar weken is voor mij echt niet genoeg, ik heb gewoon nog iets op te lossen met mezelf en daar moet ik zeker een jaar voor uittrekken. Ik moet echt eens afkicken van die hang naar bevestiging. Hang naar drama heb ik trouwens wel al enorm weten te verbannen. Als dat me gelukt is, dan kan ik dit ook.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon niet als je van te voren al weet dat het niks wordt. Eens een tijdje helemaal niemand is lang niet verkeerd hoorAl is het maar een paar weken
Brengt behoorlijk wat rust met zich mee en dat is eigenlijk best wel fijn!
Dat komt ook door jouw reflex:quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kom altijd mannen tegen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze 'below me' zijn. Serieus, de laatste paar keer dat ik echt kon lachen om een vent, bleken het gewoon enorme eikels te zijn. Die ik gisteren dus tegenkwam. Nee echt, achteraf gezien, de enige twee waarmee ik écht kon lachen waren parasieten.
Sowieso, als ik iemand leuk vind, dan moet er iets mis mee zijn. Ik ben aan het overwegen om dan maar met minder genoegen te nemen of zo.
Jij moet eens ophouden met dingen van jezelf eisen. Waarom moet jij zo vreselijk veel van jezelf?quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb ik me al wel zitten bedenken trouwens. Gewoon géén gedoe meer. Maar paar weken is voor mij echt niet genoeg, ik heb gewoon nog iets op te lossen met mezelf en daar moet ik zeker een jaar voor uittrekken. Ik moet echt eens afkicken van die hang naar bevestiging. Hang naar drama heb ik trouwens wel al enorm weten te verbannen. Als dat me gelukt is, dan kan ik dit ook.
Maar eerst dinsdag nog maar eens afwachten.
Ik moest gisteren 2 x plassenquote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met dingen van jezelf eisen. Waarom moet jij zo vreselijk veel van jezelf?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ik zo een beetje alles heb gelezen denk ik gewoon dat je iemand nodig hebt die zijn mannetje staat. En ook gewoon "Nee" zegt wanneer die dat niet wilt. Jou wel eens op je punten wijst, een ruzie aangaat. Eigenlijk iemand dus die stevig in zijn schoenen staat. Maar op de momentje jou wel laten voelen dat je wat betekend, en dan niet alleen maar als bedpartner. En jou denk ik ook kan verrassen, en de spanning weet op te bouwen en vast te houden.
Ik zou het werkelijk niet meer weten. De ene dag denk ik zus, de andere dag denk ik zo. Het liefste zou ik er gewoon volledig afstand van nemen en echt leren om gewoon happy te zijn met alleen mezelf. Tweede optie die ik graag nog wil verkennen is een relatie met een vrouw maar dat is een moeilijk verhaal omdat ik niet zo snel weg ben van een vrouw.quote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nu ik zo een beetje alles heb gelezen denk ik gewoon dat je iemand nodig hebt die zijn mannetje staat. En ook gewoon "Nee" zegt wanneer die dat niet wilt. Jou wel eens op je punten wijst, een ruzie aangaat. Eigenlijk iemand dus die stevig in zijn schoenen staat. Maar op de momentje jou wel laten voelen dat je wat betekend, en dan niet alleen maar als bedpartner. En jou denk ik ook kan verrassen, en de spanning weet op te bouwen en vast te houden.
Is even mijn analyse...
Emigreer anders naar een eilandje in de Stille Zuidzee, voor jou alleen...quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk niet meer weten. De ene dag denk ik zus, de andere dag denk ik zo. Het liefste zou ik er gewoon volledig afstand van nemen en echt leren om gewoon happy te zijn met alleen mezelf. Tweede optie die ik graag nog wil verkennen is een relatie met een vrouw maar dat is een moeilijk verhaal omdat ik niet zo snel weg ben van een vrouw.
Ik kwam hier voor de romantiek.quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het probleem is eigenlijk dat er altijd wel iemand is die leuk genoeg is voor dat moment. En daar wil ik vanaf. Steeds weer van die korte romances waarvan ik op voorhand al weet 'dit is het niet'.
Nou zou dan haast zeggen kap met daten, kap met kerels en ga eens werken aan jezelf voordat je ergens weer aan gaat beginnen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk niet meer weten. De ene dag denk ik zus, de andere dag denk ik zo. Het liefste zou ik er gewoon volledig afstand van nemen en echt leren om gewoon happy te zijn met alleen mezelf. Tweede optie die ik graag nog wil verkennen is een relatie met een vrouw maar dat is een moeilijk verhaal omdat ik niet zo snel weg ben van een vrouw.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Spirit82 het volgende:
Oh kutBen beetje aan het smsen met die gast van vrijdag en hij blijkt flinke gesprekken gevoerd te hebben met mijn oud buurman (zijn collega). Nou kent de beste man me sinds dat ik 10 was ofzo en hij noemde me vroeger altijd "het studiebolletje"... verdikkeme
Nouja, we gaan dinsdag wat drinken, dus we zullen wel zien.
Jij bent rijp voor een sabbatical leave, gewoon een jaar niet meer aan liefde denken en gewoon genieten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit advies zouden meer vrouwen moeten opvolgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou zou dan haast zeggen kap met daten, kap met kerels en ga eens werken aan jezelf voordat je ergens weer aan gaat beginnen.
Ben ik het volkomen met je eens.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit advies zouden meer vrouwen moeten opvolgen
ach, blijkbaar heeft hij nog steeds interesse, ondanks alle ongetwijfeld genante verhalenquote:
Nou voel ik me aangesprokenquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit advies zouden meer vrouwen moeten opvolgen
Ik zoek wel altijd mannen op waar iets mis mee is. Knots: cultuurclash tot en met, bovendien te verschillend maar verder is er niets mis met hem. Jammer eigenlijk, dat het daarop misloopt. Eindelijk eens iemand die wel werkt, niet blowt, doorgaans lief is. Ik voelde me wel veilig en op mijn gemak bij hem. Maar die deur heb ik zo'n beetje achter me dicht getrokken (alweer) want vrijdag met iemand anders de koffer in gedoken (ja, dat heb ik nodig om iets af te sluiten blijkbaar). En aangezien ik niet iemand ben die dat soort dingen kan en wil verzwijgen, zal ik Knots ook niet meer bellen. Al is het maar om de vraag of er iemand anders is niet te hoeven beantwoorden. Het is ook offcieel afgelopen al hebben we nog een keer seks gehad.quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat komt ook door jouw reflex:
Leuk vinden->oh help, dus moet ie een klootzak zijn! ->zoeken-> vinden natuurlijk (hmm, hij is te jaloers!) ->afstoten (zie je wel, een klootzak, ik zei het nog tegen mijzelf!) -> weer single zijn en de cirkel begint opnieuw..
Natuurlijk heb ik geen gelijk Seven, post maar een verhaaltje dat het allemaal niet waar is enzo, en dat Kasta ook onzin lult.
Maar denk er maar toch even over na
Het ging niet specifiek over jouw situatie.quote:
Ik heb er niet zoveel moeite mee om me kwetsbaar op te stellen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de romantiek..
Vind het wel heel eerlijk wat je allemaal schrijft.
Waarom zoek je niet iemand die bij jou past? Waar je lol mee hebt? Iemand die ook met respectvol met jou omgaat? En als dat voorkomt, waarom stoot je dat af?
Het gaat niet altijd om puddingbenen krijgen van weer een verkeerde gozer.
Ik ben geen psycholoog he maar wat ik hier zo even van jou lees vraag ik me af of je wel genoeg zelfrespect en zelfvertrouwen hebt ondanks dat eeuwig grote smoel van je. Het is bij jou ook heel erg alles of niets.
Ik voel me al snel aangesproken hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het ging niet specifiek over jouw situatie.
Ik heb nog wat exen in gedachten die dit ook beter eens zouden kunnen gaan doen.
Maarja alleen is zo alleen, en zonder vriend is je leven "niet op orde".
Dat die mijnheer een matige keus is, terwijl er veel betere mannen met een Michelin ster rondlopen, wil er niet bij ze in... (hihi ik zei "in")
Dat denk ik ook. Maar dat gaat nog een hele moeilijke opgave worden. Ik zou daar al een paar dingen voor moeten doen:quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou zou dan haast zeggen kap met daten, kap met kerels en ga eens werken aan jezelf voordat je ergens weer aan gaat beginnen.
Oei. Glad ijs.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Spirit82 het volgende:
Oh kutBen beetje aan het smsen met die gast van vrijdag en hij blijkt flinke gesprekken gevoerd te hebben met mijn oud buurman (zijn collega). Nou kent de beste man me sinds dat ik 10 was ofzo en hij noemde me vroeger altijd "het studiebolletje"... verdikkeme
Nouja, we gaan dinsdag wat drinken, dus we zullen wel zien.
Dr phil momentje....quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dat gaat nog een hele moeilijke opgave worden. Ik zou daar al een paar dingen voor moeten doen:
-het begint allemaal met die verrekte drank. Niet meer drinken dus.
-het hele patroon doorbreken en dit is gewoon een verslaving.
Natuurlijk is dat fijn, maar als je nog met jezelf over hoop zit enzo. Mijn laatste ex had ook nog allemaal onverwerkte zaken uit een vorige relatie die in onze relatie weer voor problemen zorgde..quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voel me al snel aangesproken hoorMaar op zich denk ik dat iedere vrouw wel door een dergelijke fase gaat. Misschien iedere man ook wel. Aandacht is leuk, door aandacht voel je je goed, waardevol, gewild, gewaardeerd. Je betekent iets voor iemand en dat is fijn.
Soms zeg je ineens iets waarmee je mij aangenaam verrast.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij bent rijp voor een sabbatical leave, gewoon een jaar niet meer aan liefde denken en gewoon genieten.
1. GELUL, kom op ga nou niet drank als excuus gebruiken.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dat gaat nog een hele moeilijke opgave worden. Ik zou daar al een paar dingen voor moeten doen:
-het begint allemaal met die verrekte drank. Niet meer drinken dus.
-het hele patroon doorbreken en dit is gewoon een verslaving.
Meh, ik ga er van uit dat buurman weet wat hij beter niet kan zeggen en hij heeft ons zelf gekoppeld. Daarnaast blijkt deze gast een volwassen humor te hebben, dus ik ga er van uit dat het goed gaat komenquote:
Komen dat soort dingen niet altijd juist boven in een nieuwe relatie? Serireuze vraag hoor, ik weet het namelijk niet. Maar kan me voorstellen dat je dingen gaat vergelijken, dat er dingen bovenkomen door associatie enzo?quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Soms zeg je ineens iets waarmee je mij aangenaam verrast.
Drank is voor mij niet meer en niet minder dan het middel om mijn aandachtsverslaving te kunnen voeden. Zonder drank heb ik eigenlijk zelden seks, tenzij het op herhaling was. De eerste keer met een nieuwe vlam is vrijwel ALTIJD onder invloed van drank en begint ook altijd in het uitgaansleven. Het begint standaard met een keer wilde seks, daarna seks op herhaling en dan zit ik er weer midden in. Zo'n romance waarvan ik allang weet dat dit 'm niet is.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
1. GELUL, kom op ga nou niet drank als excuus gebruiken.
2. Verslaving? wat is voor jou dan een verslaving? De sex?
Spirit als jij nou is een keer door vertelt aan de rest van de meiden wat je zag, toen die donkere macho op je reageerde, maar nee je houdt het weer voor jezelfquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Komen dat soort dingen niet altijd juist boven in een nieuwe relatie? Serireuze vraag hoor, ik weet het namelijk niet. Maar kan me voorstellen dat je dingen gaat vergelijken, dat er dingen bovenkomen door associatie enzo?
Hahaha, de herkenning. Ook al vaker dan eens meegemaakt dat het met nuchtere ogen echt niet leuk was.quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meh, ik ga er van uit dat buurman weet wat hij beter niet kan zeggen en hij heeft ons zelf gekoppeld. Daarnaast blijkt deze gast een volwassen humor te hebben, dus ik ga er van uit dat het goed gaat komenNouja... nu nog hopen dat ik hem niet alleen leuk vond omdat ik lekker aangeschoten was
Wat voor dingen? Voor mij gaat die vlieger trouwens niet echt op. Ik vergelijk maar zelden, tenzij 2 jongens echt 2 druppels water waren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Komen dat soort dingen niet altijd juist boven in een nieuwe relatie? Serireuze vraag hoor, ik weet het namelijk niet. Maar kan me voorstellen dat je dingen gaat vergelijken, dat er dingen bovenkomen door associatie enzo?
Jouw foto bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit als jij nou is een keer door vertelt aan de rest van de meiden wat je zag, toen die donkere macho op je reageerde, maar nee je houdt het weer voor jezelf
Ja I know, dat heb ik ook regelmatig gehad. Niet dat ik me ervoor schaamde hoor, maar wel dat ik zoiets had van: shit hey, ik was echt dronkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahaha, de herkenning. Ook al vaker dan eens meegemaakt dat het met nuchtere ogen echt niet leuk was.
[..]
Wat voor dingen? Voor mij gaat die vlieger trouwens niet echt op. Ik vergelijk maar zelden, tenzij 2 jongens echt 2 druppels water waren.
Oh het was voor mij? Je quote verkeerdquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh crap, ja soms mixt mn laptop quotes door elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh het was voor mij? Je quote verkeerd
Ik denk als je zaken als jaloezie en bang zijn dat iemand vreemd gaat, niet meer terug komen als je die verwerkt hebt, lijkt me?
Geef je wachtwoord maar even dan pas ik je paiq profiel zo aan dat je alleen nog maar brave mannen zult gaan tegenkomen. Het zal dan zelfs moeilijk worden voor jouwquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:
Dus het is zo'n beetje tijd om het roer om te gooien. Ik wil dit niet nóg een jaar volhouden. Genoeg geslet. Ik ben het al een tijd zat, maar er veranderd maar niets en dat komt omdat ik gewoon nog geen steek veranderd ben in dit opzicht.
Als vrouw zijnde weet jij daar natuurlijk alles van..quote:Op Azondag 17 april 2011 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geef je wachtwoord maar even dan pas ik je paiq profiel zo aan dat je alleen nog maar brave mannen zult gaan tegenkomen. Het zal dan zelfs moeilijk worden voor jouw.
Wat vind je van House M.D. ? Of Scrubs?quote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Seven. het volgende:
OK. Als het dinsdag weer op niets uitloopt, dan stop ik ermee. Daten enzo. En nu even wat luchtigers. Greys Anatomy dus.
Zal niet nodig zijn, dan schrijf ik me natuurlijk gewoon uit.quote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geef je wachtwoord maar even dan pas ik je paiq profiel zo aan dat je alleen nog maar brave mannen zult gaan tegenkomen. Het zal dan zelfs moeilijk worden voor jouw.
Ken ik allemaal niet. En het is uiteindelijk Rome geworden. Goeie serie wel. Civilia en de dochter van Athia.quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat vind je van House M.D. ? Of Scrubs?
Een keer op tijd naar bed toe is ook wel eens lekker.quote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet. En het is uiteindelijk Rome geworden. Goeie serie wel. Civilia en de dochter van Athia.. Lastig. Nog een aflevering kijken of op tijd gaan slapen?
117 euro? Nooit doen, is echt zonde van je geld.quote:Op maandag 18 april 2011 09:24 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb me vorige maand bij Lexamore ingeschreven en ik krijg vaak "x wil haar foto met u delen"
Ben niet van plan vanaf 117 euro in te schrijven.. via de normale Lexa zijn die vrouwen nergens terug te vinden, vraag me af of dat wel echt is.
Er zijn genoeg gratis sites. En jij als knappe man hebt dat ook niet nodigquote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
117 euro? Nooit doen, is echt zonde van je geld.
Ik heb ooit een maandje relatieplanet betaald maar ik ga er nu uit principe geen geld meer aan uitgeven.
Daarom doet hij dat ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn genoeg gratis sites. En jij als knappe man hebt dat ook niet nodig
Ik, als knappe man, doe het wel als ik op dates uit ben. Betalen bij RP (paar tientjes) gaat gewoon een stuk sneller dan bij Paiq - je weet sneller of iemand bij je past of niet. En het is minder vrijblijvend, er is dan ook sneller een date.quote:
De meeste vrouwen hebben (vaak) geen account op bv paiq. Maar 117 euro is ivm RP erg prijzig volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef macondo het volgende:
Ik, als knappe man, doe het wel als ik op dates uit ben. Betalen bij RP (paar tientjes) gaat gewoon een stuk sneller dan bij Paiq - je weet sneller of iemand bij je past of niet. En het is minder vrijblijvend, er is dan ook sneller een date.
Maar nu dus even niet. Overigens lijkt mijn verpleegstertje in de drie maanden dat ik haar ken serieus aangekomen. Fijn is dat: afvallen, kerel binnenhalen en daarna weer kappen met sporten en gezond eten..
Ik hou altijd wel van een beetje mollig.quote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik, als knappe man, doe het wel als ik op dates uit ben. Betalen bij RP (paar tientjes) gaat gewoon een stuk sneller dan bij Paiq - je weet sneller of iemand bij je past of niet. En het is minder vrijblijvend, er is dan ook sneller een date.
Maar nu dus even niet. Overigens lijkt mijn verpleegstertje in de drie maanden dat ik haar ken serieus aangekomen. Fijn is dat: afvallen, kerel binnenhalen en daarna weer kappen met sporten en gezond eten..
Toch ben ik van mening dat de gratis sites toch te vrijblijvend is, terwijl de betaalde sites iets gerichter zijn. Heb met RP meer dates geregeld dan met Paiq.quote:
Tja geen idee. Heb met beide geen dates gehad.quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Toch ben ik van mening dat de gratis sites toch te vrijblijvend is, terwijl de betaalde sites iets gerichter zijn. Heb met RP meer dates geregeld dan met Paiq.
Ik ook. Met Paiq weet ik veel beter wat voor vlees ik in de kuip heb. Hoe iemand chat zegt ook al veel. Zo'n profiel is toch een soort sollicitatiebrief...beetje nep allemaal.quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja geen idee. Heb met beide geen dates gehad.
Het is maar net wat je precies wilt. Zelf vind ik paiq relaxter omdat je gelijk in gesprek komt. En je dus niet af gaat op een eerste berichtje en een profiel. Echter nadelig is weer dat je een kwartier eerst kwijt bent voordat je überhaupt een foto ziet.
Moet je sneller ouwehoerenquote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja geen idee. Heb met beide geen dates gehad.
Het is maar net wat je precies wilt. Zelf vind ik paiq relaxter omdat je gelijk in gesprek komt. En je dus niet af gaat op een eerste berichtje en een profiel. Echter nadelig is weer dat je een kwartier eerst kwijt bent voordat je überhaupt een foto ziet.
Wat viel er tegen in het echt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef J0ycie88 het volgende:
In had gisteren een date via Pepper, Viel toch een beetje tegen
Nu weer verder rondneuzen!
Ik vind Paiq ook fijn om in contact te komen.. Uit het chatten maak je al veel op, en als je een beetje lang kletst zie je de foto ook zo.quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Met Paiq weet ik veel beter wat voor vlees ik in de kuip heb. Hoe iemand chat zegt ook al veel. Zo'n profiel is toch een soort sollicitatiebrief...beetje nep allemaal.
En via paiq is een date ook zo te regelen. Soms op het eind van het eerste gesprek al, eigenlijk. Het schiet allemaal wat meer op met 'contact leggen' dan dat heen- en weer gemail.
Was even om aan te geven dat ik het gewoon irritant vindt dat je tijd verspilt aan iemand waarvan je weet dat het nooit wat gaat worden.quote:
Ohw ja, dat is wel vervelend, heb jet net 15 minuten gebabbelt, dan zie je de foto en denk je damn... laat maar doei!!quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was even om aan te geven dat ik het gewoon irritant vindt dat je tijd verspilt aan iemand waarvan je weet dat het nooit wat gaat worden.
Hmm ja het was niets mee dan gewoon gezellig kletsen.. Er was niet echt een klik, terwijl we toch wel over veel dingen het zelfde denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |