Jij bent dan ook nog nooit stampvoetend naar me toegekomen met het verwijt dat ik vrouwen slecht behandelquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb geen afgeronde opleiding, al helemaal geen creatieve studies en ik drink bier, net als mijn maatjes.
Ik heb wel degelijk het denkniveau van een hoger opgeleide, dat scheelt. Transportplanner word je niet met een IQ van minder dan 115.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Marver8 het volgende:
Seven. Had jij het onlangs niet over een single-reis voor hoger opgeleiden? Maakt verder niet uit hoor.
Dan vrees ik dat ik zelfs met enige zekerheid kan stellen dat deze wijze van bevestiging zoeken/krijgen op de lange termijn alleen maar in je nadeel zal uitvallen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwah, zoiets. Ik was anders dan de rest thuis en daardoor was het kamp Seven. vs De Rest. Dus in het algemeen veel afwijzing gehad. En mijn vader was wel altijd thuis (want boer) maar die is niet zo van het affectie tonen. Evengoed, de familieband is nu heel goed eigenlijk.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk het denkniveau van een hoger opgeleide, dat scheelt. Transportplanner word je niet met een IQ van minder dan 115.
Nou, ik heb het je wel eens verweten toen het ging over die dame die jouw post verscheurde omdat jij haar bedrogen had toen ze niet meer over trio's wilde praten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog nooit stampvoetend naar me toegekomen met het verwijt dat ik vrouwen slecht behandel.
Nou, dat wordt binnenkort neuken dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, ik heb het je wel eens verweten toen het ging over die dame die jouw post verscheurde omdat jij haar bedrogen had toen ze niet meer over trio's wilde praten.
Dat doet het toch al? Ik kan niet omgaan met gemende signalen en dat staat aan de basis van elke relatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik zelfs met enige zekerheid kan stellen dat deze wijze van bevestiging zoeken/krijgen op de lange termijn alleen maar in je nadeel zal uitvallen.
Ik weet nu al zeker dat ik intelligenter ben dan jij. Sorry maat, maar jij bent way below me.quote:
Ik zou nóóit voor een eikel als jij vallen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, dat wordt binnenkort neuken dan.
Het is nogal een dingetje voor je geloof ik, dat "heus wel intelligent zijn ondanks dat je geen enkele opleiding hebt afgerond". Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
Ik weet nu al zeker dat ik intelligenter ben dan jij. Sorry maat, maar jij bent way below me.
De vraag is in dit geval; kun je er niet mee om gaan of is het met name een kwestie van bepaalde zaken simpelweg sneller als gemengd signaal beschóuwen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat doet het toch al? Ik kan niet omgaan met gemende signalen en dat staat aan de basis van elke relatie.
Denk je dat je me zo makkelijk uit mijn tent lokt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Het is nogal een dingetje voor je geloof ik, dat "heus wel intelligent zijn ondanks dat je geen enkele opleiding hebt afgerond". Of zie ik dat verkeerd?
Beiden. Eén onduidelijk signaal en iemand wordt direct afgeserveerd naar de 'leuk voor nu' categorie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vraag is in dit geval; kun je er niet mee om gaan of is het met name een kwestie van bepaalde zaken simpelweg sneller als gemengd signaal beschóuwen?
Dirty talkquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou nóóit voor een eikel als jij vallen!
Nee, daar was alleen een "quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je dat je me zo makkelijk uit mijn tent lokt?
Maar als je het probleem daadwerkelijk onderkent, waarom je pijlen dan niet juist richten op het óplossen er van in plaats van het in stand houden?quote:
Damn. Misschien ben je toch niet zo stom als ik dacht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, daar was alleen een "" voor nodig.
Ik weet niet waar te beginnen. En soms, als onveilig het enige bekende is, dan wordt dat op termijn vanzelf de veilige haven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar als je het probleem daadwerkelijk onderkent, waarom je pijlen dan niet juist richten op het óplossen er van in plaats van het in stand houden?
Dit is Sevens manier om "Ja" te zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou nóóit voor een eikel als jij vallen!
écht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is Sevens manier om "Ja" te zeggen
Maar uiteindelijk zal het de ondergang voor de haven betekenen en je hebt nog genoeg tijd en ruimte om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar te beginnen. En soms, als onveilig het enige bekende is, dan wordt dat op termijn vanzelf de veilige haven.
Er is nog hoop.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zal het de ondergang voor de haven betekenen en je hebt nog genoeg tijd en ruimte om dat te voorkomen.
Maar ik ken je simpelweg niet goed genoeg om te vertellen waar te beginnen.
Wat hij hier eigenlijk wil zeggen is dat hij je wat beter wil leren kennen seven...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar ik ken je simpelweg niet goed genoeg om te vertellen waar te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |