Dat geloof ik dan weer niet... eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, voor het geval het nog niet duidelijk was; dit betrof een puur platonisch voorstel.
Hoezo nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet... eigenlijk...
Via RP, een weekje ongeveer gemailed, maar we waren allebei te nieuwsgierig want de date stond eigenlijk voor volgende weekquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het was een internetdate via welke site?
Nouja, maakt niet uit, de date was geslaagdquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Via RP, een weekje ongeveer gemailed, maar we waren allebei te nieuwsgierig want de date stond eigenlijk voor volgende week
Je had toch een date? Hoe is dat afgelopen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
En iedereen aan de date op zaterdagavond of zitten er nog losers als ik thuis achter de pc?
Ik zit nu ook op Fok zoals je ziet..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
En iedereen aan de date op zaterdagavond of zitten er nog losers als ik thuis achter de pc?
Ik heb morgen een date, en ben erg benieuwd (en nerveusquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
Niet goed, jongenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op Fok zoals je ziet..
Nerveus? Niet nodig toch. Of ben je al on-line-verliefd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date, en ben erg benieuwd (en nerveus)
Nee je hoeft niet verliefd te zijn om nerveus te zijn toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nerveus? Niet nodig toch. Of ben je al on-line-verliefd?
Nee vind ik ook, maar waarom ben je dan nerveus eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet verliefd te zijn om nerveus te zijn toch?
Naja je weet nooit of het klikt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar waarom ben je dan nerveus eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef BeamofLight het volgende:
Engel!
Nou is nog niet afgelopen. Loopt lekker door. Maar toch zit ik hier nu only-the-lonely.
Er liggen er boven ook nog 2 in bed...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]....
Je kan toch een rondje gaan lopen met die ondeugd van je
Ik volg het niet.. Je hebt nu op dit moment een date?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er liggen er boven ook nog 2 in bed...
Dadelijk Real Madrid - Barcelona geakquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef BeamofLight het volgende:
Komende vrijdag tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef Marver8 het volgende:
Ik heb a.s. vrijdag een afspraak bij een kliniek.
Ze ging vanavond stappen met een vriendin. Ik zei dat ik een verjaardag had, maar intussen zit ik al de hele avond op Fok! Om eerder genoemde reden..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dadelijk Real Madrid - Barcelona geak
Hij heeft kids, zo moeilijk is dat niet...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik volg het niet.. Je hebt nu op dit moment een date?
Ja zover was ik al maar hij zei dat de date nog niet afgelopen was maar dat hij wel achter fok zat.. Vandaag mijn vraag..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij heeft kids, zo moeilijk is dat niet...
JUIST!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef Marver8 het volgende:
Wat Joycie volgens mij niet helemaal snapt (ik ook niet overigens) is hoe hij tijdens een date op Fok! kan zitten dan.
Vrees dat je er toch echt naast zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goed onder woorden brengen.... het zal wel een gevoel zijn
Hell yeah!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Denk dat een simpel terrasje + thuis naborrelen niet alleen het meest praktisch is, maar daarnaast ook vooral het gezelligst en ook vooral de ideale manier om elkaar te leren kennen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, ja dat zat ik me later ook te bedenken dat dat een optie was..
Wat is nou volgens jullie de leukste eerste date, of wat doen jullie graag op een eerste date?
zou voor mij al afvallen met mijn hoogtevreesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Marver8 het volgende:
@ Joycie.
Op zondagochtend een ontbijtje (crossiantje met jam en kopje thee) op de Euromast in Rotterdam (op 100 meter hoogte uiteraard)..
15 euro op 3-3 bij Real - Barcelona @ 70 keer de inzetquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja het is de eerste datequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Marver8 het volgende:
Een vriend van me had vorig week een nieuw meisje leren kennen. Ze gingen eerst even een uurtje wat drinken en daarna naar de sauna. Ik verklaarde ze voor gek, maar de date was (volgens hem) heel geslaagd. Het zou niet eens in me opkomen om voor de 1ste date (weliswaar na een kort drankje) naar de sauna te gaan. Verder maakt het niet zoveel uit, maar dat is echt een dikke no-go (voor mij dan).
I.i.g. veel succes en plezier morgen :d. Is het de eerste date?
Ja dat was het dus ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, ja dat zat ik me later ook te bedenken dat dat een optie was..
Zolang ze in de 2e helft iedere 7,5 minuut scoren is er nog vanalles mogelijkquote:
Ik ga dit weekend ook niet uit, maar dat komt omdat ik werk.quote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef VacaLoca het volgende:
Nou, een date was ms toch leuker geweest dan deze wedstrijd.
Dit weekend een rustig weekend. Dadelijk ook optijd naar bed. Na weer zware week is soms ook ff fijn tot rust te komen en wat slaap in te halen. Volgende week weer de kroeg in en met wat meer positiviteit wellicht wat hosselen.
Je hebt een date?quote:
Nopequote:
Mwah, ik vind het niet zo heel erg geschikt. Door de dierentuin lopen, beesten kijken, en van elkaar afblijven omdat er te veel jengelende kinderen zijn.. Nee bedankt!quote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nopemaar het is wel een goed idee voor een date
Wat is dan geschikt op grote dategoeroequote:Op zondag 17 april 2011 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet zo heel erg geschikt. Door de dierentuin lopen, beesten kijken, en van elkaar afblijven omdat er te veel jengelende kinderen zijn.. Nee bedankt!
Terras pakken met dit weer...quote:Op zondag 17 april 2011 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dan geschikt op grote dategoeroe
Aan de rust in dit topic te zien lijkt dit een goed plan.quote:
Maar Fok!ken lukt dan wel?quote:Op zondag 17 april 2011 17:02 schreef Seven. het volgende:
Ik zou moeten afwassen en de was doen. Maar ik ben te brak.
Nu heb je dus een goede smoes om bij die leuke buurman aan te bellen.quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef Seven. het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog genoeg kleren in de kast heb liggen om de was nog 2 dagen uit te stellen.
Maar wat wel kut is, ik heb geen pleepapier meer..
Ik heb voor zover bekend geen potentiele dates in het gebouw zitten. Afrikaans heb ik eventjes genoeg van.quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nu heb je dus een goede smoes om bij die leuke buurman aan te bellen.
Gebruik je de Brusselse krant...quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef Seven. het volgende:
Ik ga eens kijken of ik nog genoeg kleren in de kast heb liggen om de was nog 2 dagen uit te stellen.
Maar wat wel kut is, ik heb geen pleepapier meer..
ga gewoon eens een keer voor een nederlandse, normalequote:Op zondag 17 april 2011 17:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb voor zover bekend geen potentiele dates in het gebouw zitten. Afrikaans heb ik eventjes genoeg van.
Een nederlandse vent wordt al lastiger in Brussel. En normale mannen vallen niet op mij.quote:Op zondag 17 april 2011 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ga gewoon eens een keer voor een nederlandse, normalevent dan.
Van een datingsite?quote:Op zondag 17 april 2011 17:31 schreef Seven. het volgende:
Ik heb wel een date met een Vlaming dinsdag!
Ex Knots?quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef Seven. het volgende:
Ja, Parship.
Trouwens, gisteravond was een bizarre avond. Kwam mijn faal-ex tegen. Eerst genegeerd en toen kwam hij naar me toe. Gezegd dat ik gewoon niet weet hoe ermee om te gaan en zo. Binnen 10 minuten ging het over anale seks (wilde ik met hem niet) en toen zei hij dat ik nog 2 wijntjes moest drinken en dat ik hem dan wel zou zoenen..
Twee wijntjes later werd ik echter vol op mijn bek gepakt door een zekere Alberto uit Peru, die enorm voortvarend te werk ging. Mijn lippen doen nóg pijn. Toen echter zijn lul tevoorschijn werd getrokken_! , ben ik er maar vandoor gegaan. Ontsnapt aan verkrachting yo.
. Enorm bizarre kerel.
.
Ondanks bovenstaande een top avondje gehad. Stukje zelfrespect herwonnen t.o.v. mijn ex, thanks for delivering my selfrespect right back to me.
Hij was wel bioloog! En ex van 2 jr geleden, parasitair type die keihard schreeuwde dat hij me niet nodig had, maar wel constant bij mij thuis was.quote:Op zondag 17 april 2011 17:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ex Knots?
En was het Alberto die "the Park" checkte?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Marver8 het volgende:
@ -Engel-
Ja dat klopt. Alleen ik heb geen zin om nu af te spreken, of samen te gaan stappen (ik zou het geen date willen noemen) als je vervolgens 3 á 4 weken niet toonbaar bent. Dan ga ik liever volgende maand een keertje mee en zien we dan wel.
Ik zit er graag naastquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrees dat je er toch echt naast zit.
Vrij simpel eigenlijk:
1. Ik ben in de gelukkige positie dat ik niet elke gelegenheid op seks hoef aan te grijpen; als ik het wil krijg ik het.
2. Hoewel ik m'n reputatie tegen heb ga ik eigenlijk vrijwel nooit vreemd.
3. Ik respecteer spirit dusdanig dat ik haar niet als simpele neukdate op zou willen laten draven.
4. Misschien nog wel het belangrijkste argument; ik geef teveel om m'n vriendin om het op zo'n manier op het spel te zetten.
Wat voor info wil je?quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Asfyxia het volgende:
Wat een smakeloze verhalen hier. Kerels die hun lul tevoorschijn toveren.![]()
Ik werd eigenlijk naar dit topic gelokt om wat meer info te krijgen over datingsites. Waar een beetje leuke mensen zitten enzo.
Nou, ik wil in elk geval niet van die ranzige wijven tegenkomen. Van die types zonder zelfrespect die het overal mee doen enzo. Mijn ervaring met RP van een jaar of 6-7 geleden was wat dat betreft niet al te best. Veel verknipte freaks die al met hun benen wijd gaan als je naar hen kijkt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor info wil je?
Ik ken Paiq en RP... beide passen niet bij mij, maar ik vind paiq wel lachen... je kletst toch aardig wat wegEn ondertussen ff foto's kijken
Dan tref je gewoon de verkeerde vrouwen...quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou, ik wil in elk geval niet van die ranzige wijven tegenkomen. Van die types zonder zelfrespect die het overal mee doen enzo. Mijn ervaring met RP van een jaar of 6-7 geleden was wat dat betreft niet al te best. Veel verknipte freaks die al met hun benen wijd gaan als je naar hen kijkt.
Nu hou ik best van een potje ranzige, geile seks, het kan mij eigenlijk niet ver genoeg gaan. Maar ik moet er wel moeite voor moeten doen, anders haal ik er geen enkele voldoening uit.
Nee, ik heb het er al met meerdere mannelijke vrienden over gehad. En die hebben allemaal een beetje dezelfde ervaringen met RP. Sowieso erg veel labielo's op RP.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan tref je gewoon de verkeerde vrouwen...
Of het komt door je praatje/profiel what ever...
Now you're talking.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Paiq, en zorgen dat je zo snel mogelijk een date regelt of een telefoonnummer. Dus blijf niet praten want dat is weggegooide tijd.
Shit, dan moet het wel aan mij liggen want het lukt me op dat hele k*t RP nog niet eens om een fatsoenlijk bericht terug te krijgen laat staan een date te regelen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, ik heb het er al met meerdere mannelijke vrienden over gehad. En die hebben allemaal een beetje dezelfde ervaringen met RP. Sowieso erg veel labielo's op RP.
Nou, zo'n enorm succes was het bij mij destijds ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Shit, dan moet het wel aan mij liggen want het lukt me op dat hele k*t RP nog niet eens om een fatsoenlijk bericht terug te krijgen laat staan een date te regelen.
En wat als ik alle matches maar niks vind? Paiq heeft mij tot nu toe nog niet aan echt leuke meisjes voorgesteld.quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Paiq, en zorgen dat je zo snel mogelijk een date regelt of een telefoonnummer. Dus blijf niet praten want dat is weggegooide tijd.
Hoezo vind je ze niks? Stinken ze?quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En wat als ik alle matches maar niks vind? Paiq heeft mij tot nu toe nog niet aan echt leuke meisjes voorgesteld.
Niet daten via een datingsitequote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, ik heb het er al met meerdere mannelijke vrienden over gehad. En die hebben allemaal een beetje dezelfde ervaringen met RP. Sowieso erg veel labielo's op RP.
Welke beveel jij aan, als Paiq het ook niet is?
Tjah, dan heb je pech.quote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En wat als ik alle matches maar niks vind? Paiq heeft mij tot nu toe nog niet aan echt leuke meisjes voorgesteld.
Een match kan je beoordelen... geef dan aan dat je het bagger vind en hopelijk wordt het dan beterquote:Op zondag 17 april 2011 19:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Fok! is geen datingsite ...quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, please... je post nog steeds in dit topic.
Voor mij ook niet, dus vandaar dat ik het vraag.quote:
Je mag wel een paar namen doorgeven hoor, mijn eigen onverwachte date van vorige week kon dit weekend én volgend weekend niet. Daarna wil ze heel graag, misschien nog wat regelen voor Koninginnenacht. Dus, kom maar op met wat van die freaks, anders moet ik zo lang wachtenquote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nou, ik wil in elk geval niet van die ranzige wijven tegenkomen. Van die types zonder zelfrespect die het overal mee doen enzo. Mijn ervaring met RP van een jaar of 6-7 geleden was wat dat betreft niet al te best. Veel verknipte freaks die al met hun benen wijd gaan als je naar hen kijkt.
Nu hou ik best van een potje ranzige, geile seks, het kan mij eigenlijk niet ver genoeg gaan. Maar ik moet er wel moeite voor moeten doen, anders haal ik er geen enkele voldoening uit.
HAHAHA je bent er ook zoeen!quote:Op zondag 17 april 2011 20:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je mag wel een paar namen doorgeven hoor, mijn eigen onverwachte date van vorige week kon dit weekend én volgend weekend niet. Daarna wil ze heel graag, misschien nog wat regelen voor Koninginnenacht. Dus, kom maar op met wat van die freaks, anders moet ik zo lang wachten
Hoezo eeuwige vrijgezel?quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus dan maar de eeuwige vrijgezel?
Omdat je af en toe overkomt als iemand met al te veel praatjes op datinggebied, terwijl je eigenlijk nooit iets doet.quote:
Hoezo niets? Ze heeft toch 3rd Rock oa gedate?quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat je af en toe overkomt als iemand met al te veel praatjes op datinggebied, terwijl je eigenlijk nooit iets doet.
Bij mijn weten werd dat afgedaan als een meet, geen date.quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoezo niets? Ze heeft toch 3rd Rock oa gedate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |