abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:16:34 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95546635
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gif

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.

[/quote]
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:17:50 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95546689
En kasta, op zich is er wel de wil om het te veranderen hoor, ik heb er alleen geen vertrouwen in dat me dat de komende paar jaar gaat lukken. Doorgaans ben ik er nog redelijk tevreden mee, soms niet.
Resistance is futile.
pi_95546799
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Silenus het volgende:
Ik wil jou niet.
-Neee, ik wil JOU niet.
Ik wilde jou eerder niet!
-Ach, ik wilde jou veel eerder niet dan jij mij niet!
Altijd 100 keer wil nieten dan jij!
-101 keer meer wil niets!
Ook een vaste stelregel, hetzij van "vroeger"; vrouwen die ongevraagd tegen je gaan zeiken dat zíj er toch écht nooit in zouden trappen, dat zij nóóit voor de charmes van een "man als mij" zouden vallen en dat ik dus ook uitsluitend "domme en naïeve" wijven het bed in kreeg.

De hard to get equivalent van direct met haar kut op m'n gezicht gaan zitten.
Vandaar dus ook dat ik stiekem eigenlijk een beetje hitsig wordt als Seven weer eens oreert dat ze totáál niet voor me zou vallen :Y).
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:22:48 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95546865
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ook een vaste stelregel, hetzij van "vroeger"; vrouwen die ongevraagd tegen je gaan zeiken dat zíj er toch écht nooit in zouden trappen, dat zij nóóit voor de charmes van een "man als mij" zouden vallen en dat ik dus ook uitsluitend "domme en naïeve" wijven het bed in kreeg.

De hard to get equivalent van direct met haar kut op m'n gezicht gaan zitten.
Vandaar dus ook dat ik stiekem eigenlijk een beetje hitsig wordt als Seven weer eens oreert dat ze totáál niet voor me zou vallen :Y).
Triggert mij ook wel eens. "Denk maar niet dat ik voor die gladde praatjes van je val" en een uur later is het raak. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_95546906
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat ik nog niet volledig in kaart heb waarom ik dit keer op keer doe. Leuke normale relaties geven mij geen voldoening in ieder geval. Nu heb ik wel een donkerbruin vermoeden maar sommige dingen zet je niet op internet. Dat het meer is dan de voormalig verstoorde familieband, dat staat inmiddels wel vast.
Toevallig een moeder die je nooit complimenten of lichamelijke affectie gaf wanneer je iets "goed" deed maar het als vanzelfsprekend beschouwde en een vader die veel van huis was waarvan je het dus ook niet kreeg?
pi_95547023
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Triggert mij ook wel eens. "Denk maar niet dat ik voor die gladde praatjes van je val" en een uur later is het raak. :')
Naja, let's be honest, in feite is het gewoon een omslachtige versierpoging.
Het zijn ook altijd dezelfde type vrouwen; niet supermooi maar eerder doorsnee, een opleiding die intelligent klinkt maar waar je in de praktijk geen reet aan hebt (Griekse letterkunde of een "creatieve" ( :r. ) studie) en drinkt vrijwel áltijd iets anders dan de rest van haar vriendinnengroep.
pi_95547439
Kheb geen zelfrespect, niet omdat ik lid ben van datingssite, maar omdat ik lid ben van Fok! :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_95548436
Na 120 draadjes komen de ollanders eindelijk tot de conclusie, er is geen zelfrespect geen trots, geen eergevoel. w/
UITGESCHREVEN
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:23:00 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95549055
Ollander? Wat ben jij dan? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_95550895
He jeetje, doe toch wederom niet zo kleinzielig allemaal. Seven wil gewoon goede seks. Niks mis mee! Ze weet prima dat het niks gaat worden, maar dat is haar intentie ook niet. Dus waarom al dat commentaar?
Sarcasme. Herken het.
pi_95550952
Goede seks! :9 Nu je het zegt, ik moet even bellen :9~ :D

Tvp voor de mooie verhalen, en eventueel zelf ook wat inbreng als ik weer eens via Paiq ga daten. (of een andere)
pi_95552178
Echt serieus... SOMS... *zucht* :X

quote:
zeggg begluurder van mijn foto dat doe je zelf he! en drank krijg je dus ook niet meer dat gaat het huis uit en gelijk dat moet je zien te krijgen ja hier is ie hoor je missende verlangen en nu niet gelijk naar mijn foto zitten gluuren he! pas op hoor!!! boef! nou ik ben nu toch wel heel nieuwschierig geworden naar jou persoon humor heb je in iedergeval en dat moet mijn nieuwe liefde zeker hebben heel veel liefs *naam* haarlem xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx zeg toch heel veel liefs
Sarcasme. Herken het.
pi_95552516
Taalnazi ;(.
pi_95553927
Ik snap er wérkelijkwaar geen éne reet van...
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:43:37 #15
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_95554182
Mooie zin
pi_95554327
Nou ik ben er bijna uit. Alleen ik snap de link naar "drank" nog niet helemaal. Hebben we nog andere cryptografen in huis?
pi_95555524
Ik snap er ook geen kut van ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_95555779
Oh en ik krijg net deze binnen:

quote:
Hello Gorgeous,

How are you doing today? I am Victor, and i Live in The Hague, The Netherlands. I Love Kids and i am Looking for a relationship that may lead to marriage.

Your profile says a lot about and makes me feel that you are a special woman and the Kind i have been searching for all this while.

I have only register not long ago but i find it difficult figuring our the woman of my dream. I am of African Origin with deep value in Christianity and this has made it difficult finding a true Christian Woman with high moral and strict value that will complete me as a person.

Jesus Christ is the center of my Life and he is my personal Lord and Saviour.

I am not perfect but live everyday through his grace and mercy to be what he(God) demand of me as his child.

I am a One Man woman and i have absolute respect for women. I need someone i can plan my life with. Someone who will be by my side till dead do us part. Someone to laugh and cry with, Someone to share my heart with, Someone that i can trust and Love.

I have so much to tell and i will if you will accept my friendship first so that we can find out more about each other.
8)7

[ Bericht 11% gewijzigd door Spirit82 op 15-04-2011 20:48:54 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_95557211
Mijn rp profiel is sinds gisteren weer geactiveerd.
Gelijk al één hele leuke tussen de reacties. Straks maar een maand full membership afsluiten zodat ik kan reageren.
pi_95558796
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap er ook geen kut van ;(
Naar je bezoek jij!
pi_95558974
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

8)7

Wat is dat nou toch de laatste tijd met Hagenezen en geloof. Moordneigingen krijg ik ervan. :(
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:37:24 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95564283
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Toevallig een moeder die je nooit complimenten of lichamelijke affectie gaf wanneer je iets "goed" deed maar het als vanzelfsprekend beschouwde en een vader die veel van huis was waarvan je het dus ook niet kreeg?
Mwah, zoiets. Ik was anders dan de rest thuis en daardoor was het kamp Seven. vs De Rest. Dus in het algemeen veel afwijzing gehad. En mijn vader was wel altijd thuis (want boer) maar die is niet zo van het affectie tonen. Evengoed, de familieband is nu heel goed eigenlijk.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:38:38 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95564363
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, let's be honest, in feite is het gewoon een omslachtige versierpoging.
Het zijn ook altijd dezelfde type vrouwen; niet supermooi maar eerder doorsnee, een opleiding die intelligent klinkt maar waar je in de praktijk geen reet aan hebt (Griekse letterkunde of een "creatieve" ( :r. ) studie) en drinkt vrijwel áltijd iets anders dan de rest van haar vriendinnengroep.
Ik heb geen afgeronde opleiding, al helemaal geen creatieve studies en ik drink bier, net als mijn maatjes.
Resistance is futile.
pi_95564502
Seven. Had jij het onlangs niet over een single-reis voor hoger opgeleiden? Maakt verder niet uit hoor :).
pi_95564527
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

8)7

Lekker ventje heur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')