Joanna is de baas van de showquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
daarom moet dat wijf er gewoon uit, niet normaal meer wat die allemaal mag
Nou, niet helemaal hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dit verzon iemand net.. en mensen geloven het gewoon zomaar.
1. Lauraquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef taxisjoof het volgende:
ik wil een fok top 5 van de iritantste bewoners
Ze zei letterlijk: ik heb iets geregeld voor Iantje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef henkbarte het volgende:
Dit verzon iemand net.. en mensen geloven het gewoon zomaar.
liegebeest !quote:
1. joquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef taxisjoof het volgende:
ik wil een fok top 5 van de iritantste bewoners
Het kan nog zo zijn'dat ze 'bij hoge uitzondering' iets mocht inspreken voor de daily zodat ze hem op de dag zelf kan feliciterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk: ik heb iets geregeld voor Iantje.
Tsja, dan is 1 +1 gewoon 2. Net als het regelen van haar auto enz.
jo is de fakking tering tyfus irritantste slettebakquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef markvanrinsum het volgende:
1 monique
2 jojakakka
de rest is niet irritant
nee hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
jo is de fakking tering tyfus irritantste slettebak![]()
![]()
Zo, duidelijk taalquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
![]()
En weer die achterlijke pet...quote:
komt hij jojanka wraken ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
off topic: Bram Moszkovitch is weer aan het wraken hahaha!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
![]()
Ging toch om meineed? Dat proces kan nog wel even duren dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
Omdat haar uitgroei net geblondeerd is en dat is oranje geworden, zodirekt wordt ze weer gekleurd. Daarom die pet, omdat je het anders ziet. Ijdeltuitje is ze ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En weer die achterlijke pet...
Misschien dat hij wel even over Lantaarnpaal en Huilmo heen wilt wraken, zijn die 2 ook weer stilquote:
meineed is afgewezen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Omdat haar uitgroei net geblondeerd is en dat is oranje geworden, zodirekt wordt ze weer gekleurd. Daarom die pet, omdat je het anders ziet. Ijdeltuitje is ze ook.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Misschien dat hij wel even over Lantaarnpaal en Huilmo heen wilt wraken, zijn die 2 ook weer stil
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Snel het huis uit schoppen deze 2 mormels
Oh, vandaar wraking.quote:
Alphons heeft voor zijn kids een Labrador puppy gekocht, een Laura-fan dacht dat er dus eentje het huis in ging, en zodoendequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef diditje64 het volgende:
even vraagje waar komen al die twitters enzo vandaan dat er een puppy het huis in zou gaan?
van secret story zelfquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef diditje64 het volgende:
even vraagje waar komen al die twitters enzo vandaan dat er een puppy het huis in zou gaan?
Staat op ziggo ook dat Bridget Maasland een puppy schenkt aan sst.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef diditje64 het volgende:
+1quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
stond eerder op de dag op de balk op het UPC kanaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef diditje64 het volgende:
neuh die 2 eruit is voldoende hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
+1
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef Candyfreak het volgende:
Laura is een bejaarde vrouw in een lichaam van een polstok hoogspringer
Zoop ze maar eens een keer, misschien komt er dan iets zinnigs uit. Man oh man, wat een lui varken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef Chuckster het volgende:
En zojuist weer een half schreeuwende, niet grappige reactie van Laura, erger me er kapot aan
Hoe vaak heeft ze eigenlijk al verteld vandaag dat ze te nuchter is voor dingen die gebeuren in het huist?
kan servio die schaar niet in de rug van Jo steken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Chuckster het volgende:
L: "Flip, zullen we haarverlenging doen ipv haar knippen?"
*pijnlijke stilte*
Nee niet in die van Jo, vind ik zielig voor Flip, eerst in LauMo prikken graagquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan servio die schaar niet in de rug van Jo steken?
Goede omschrijving.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef Candyfreak het volgende:
Laura is een bejaarde vrouw in een lichaam van een jonge vrouw
Dat verklaard ook die prehistorische humor en sociale vaardigheden van d'rquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede omschrijving.
Ze is echt ouwelijk. Ook in haar mimiek. Denk er wat rimpels bij en je ziet een oma.
Dat verklaard ook haar manier van lopen en dansen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat verklaard ook die prehistorische humor en sociale vaardigheden van d'r
Alles is ineens zo duidelijk en helder gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dat verklaard ook haar manier van lopen en dansen...
"En toen doopte ik mijn kaakje in de thee en toen viel deze er zomaar in! Nou ja! Maar het was wel kostelijk hoor, we moesten allemaal giechelen."quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat verklaard ook die prehistorische humor en sociale vaardigheden van d'r
haar geheim; ik ben een fossielquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Alles is ineens zo duidelijk en helder geworden
Je moet erbij zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Gert het volgende:
"En toen doopte ik mijn kaakje in de thee en toen viel deze er zomaar in! Nou ja! Maar het was wel kostelijk hoor, we moesten allemaal giechelen."
lui misselijk wichtquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Chuckster het volgende:
Laura ligt weer eens, nu met een bak voor, luie trut
djoon is in de keuken aan het rommelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Djoon dus in de KVDW zonder dat er opnames worden gemaakt. Geen SL.
Kom er maar in Henk.
uhhuh, al 3 uur lang patat aan het snijdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
djoon is in de keuken aan het rommelen
en bedankt beequeen NU hebben we wel SLquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Djoon dus in de KVDW zonder dat er opnames worden gemaakt. Geen SL.
Kom er maar in Henk.
Oh, dat is nieuw dan. Geen privé stream op Djoon.quote:
Beter wordt het het nieuwe bedmaatje van Mo of Lau, krijgen ze beide vlooien en willen ze eerder naar huisquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Beter wordt het het nieuwe bedmaatje van Mo of Lau, krijgen ze beide vlooien en willen ze eerder naar huis
Dan denk ik dat Karim hem mee naar huis neemtquote:
ha haquote:
wat denk je van ikke ikke ikke ikke me moeder me broertje me bulletje????quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Karim hem mee naar huis neemt
Zet je anti-Jo bril eens af en kijk eerst eens naar Mo en Lauquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef knagsje het volgende:
die Jo moeten ze er uit flikkeren, die voegt echt niks toe. Hysterie, dat dan weer wel maar daar zit ik niet op te wachten
die zijn daarna aan de beurt geloof mequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zet je anti-Jo bril eens af en kijk eerst eens naar Mo en Lau
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
die zijn daarna aan de beurt geloof me
Dat zou pure dierenmishandeling zijn. Ze geven dat beest rustig een botox-injectie om zijn staart wat dikker te laten lijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je van ikke ikke ikke ikke me moeder me broertje me bulletje????
dat mens kan echt alleen maar hangen en liggen ! ik snap niet dat de regie haar zo leuk vindt?quote:
Die kun je wel onder Ctrl c zetten.quote:
dislectie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive zijn ze ook niet erg gelukkig met de terugkeer van Servio
[ afbeelding ]
Typisch No-Life, was tijdens DGK dagen ook al zo kan ik me nog herinnerenquote:
het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Typisch No-Life, was tijdens DGK dagen ook al zo kan ik me nog herinneren
* Chuckster zat toen op No-Life, niet op Fok![]()
die wil slapend rijk wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Chuckster het volgende:
Goddomme Laura, ga eens wat doen voor je zlotty's, bah
ik zat op allebij toen, maar wil never nooit meer iets met nolive te maken hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Typisch No-Life, was tijdens DGK dagen ook al zo kan ik me nog herinneren
* Chuckster zat toen op No-Life, niet op Fok![]()
Hebben die mensen daar hun middelbare school niet afgemaakt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive zijn ze ook niet erg gelukkig met de terugkeer van Servio
[ afbeelding ]
nope Fok is leukerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zat op allebij toen, maar wil never nooit meer iets met nolive te maken hebben
Als ze tijdens het slapen 5 negers over d'r heen laat gaan voor een emmer vol zlotty's lukt dat wel in 29 jaarquote:
Amenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zat op allebij toen, maar wil never nooit meer iets met nolive te maken hebben
ook jou is het vergevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
doe isssssss...dat met die negerts.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Als ze tijdens het slapen 5 negers over d'r heen laat gaan voor een emmer vol zlotty's lukt dat wel in 29 jaar
wil je de link ff naar mn dm sturen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
ook jou is het vergeven
wil je even in het fotobewerk topic kijken, ik heb een vraagje voor je
Er is trouwens liggend werk dat best aardig verdient, dus zo slecht is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens kan echt alleen maar hangen en liggen ! ik snap niet dat de regie haar zo leuk vindt?
ga maar heel hard deaud da's veel leukerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ga echt heel hart huilen als ik Ian zie.
Waar buiten? Ik zie een SL op stream 1 en 2.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef lentebloem het volgende:
Vooral allemaal niks zeggen over de mensen die buiten liggen , nee alleen Laura ligt ...........
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef lentebloem het volgende:
Vooral allemaal niks zeggen over de mensen die buiten liggen , nee alleen Laura ligt ...........
Wisten we toch al? Net als Alex is ze on-origineel en moet ze meelopen met de rest, eigen inbreng van 0,0 en tevens een karakterloos organismequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Stability het volgende:
laura moet opeens ook weer flink lichtblonde hairlights....copycat
ik ben dan ook niet hoogbegaafd he maaruh ik ben dus aardig? huh? ik zit continue op laura in te hakken hahahaha maar thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jij bent ook te slim en te aardig voor die site
FOK! Rules.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben dan ook niet hoogbegaafd he maaruh ik ben dus aardig? huh? ik zit continue op laura in te hakken hahahaha maar thanks
Heb je de cossen wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Hebben die mensen daar hun middelbare school niet afgemaakt?
De site staat vol met spelfouten etc.
Nee mooie job voor Lauraquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Er is trouwens liggend werk dat best aardig verdient, dus zo slecht is het nu ook weer niet.
hallo jij alleenquote:
En niet alleen van de leden, maar die Sly beheerst de Nederlandse taal ook bijzonder slecht. De kebabdraaier hier op de boulevard schrijft beter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Hebben die mensen daar hun middelbare school niet afgemaakt?
De site staat vol met spelfouten etc.
Op afbeelding 2 staat een mutsje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Op afbeelding 2 staat een mutsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maik en Karim hebben deze marteling gelukkig weten te ontwijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:41 schreef Mokum020 het volgende:
Het is duidelijk waarom Servio terug is, een vliegticket voor een paar knipbeurten
Leuke woordkeuzequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:41 schreef Chuckster het volgende:
Laura: "Nooaaaauwwwww, potverdorie"
Sterf zlotty hoer![]()
Lauraquote:
En ik zit aan m'n VrijMiBo, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Leuke woordkeuzeOh ja, het is FOK natuurlijk
de onderkantquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef Chuckster het volgende:
Als Stervio Laura nou aan 1 kant kaal scheert
En dan wordt er per ongeluk/expres misgekniptquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:44 schreef Candyfreak het volgende:
Straks valt Laura nog in slaap op de kappersstoel
Daar willen we haar wel van afhelpen he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Lau heeft irritant haar (zegt ze)
in de hensquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Daar willen we haar wil van afhelpen he?
Oh ja, Guidson.quote:
ze is irritantquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Lau heeft irritant haar (zegt ze)
* sjampoeh ligt dubbel van jullie antwoordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Alles is ineens zo duidelijk en helder geworden
laaten zzzzzzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:49 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
de ZZZZzzzzzzzz staat al in dr haar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef Chuckster het volgende:
Tijd voor de JoFli-show
[ afbeelding ]
Onderschat Servio niet hoor, hij was kapper bij een van de meest vooraanstaande kapsalonsquote:
En hij is bij Kinky opgeleid geloof ik. Rob Peetoom is echt goed. Daar laat ik me ook altijd knippenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Onderschat Servio niet hoor, hij was kapper bij een van de meest vooraanstaande kapsalons
van Nederland: Rob Peetoom. Hij is daar met ruzie vertrokken, dat dan weer wel.
Ja, wtfquote:
Aaaaaah daar lijkt ze wel verdacht veel op ja! Wat een faalquote:
Ik weet het. Volgens mij heeft hij er maar een paar weken gewerkt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:50 schreef Mokum020 het volgende:
Onderschat Servio niet hoor, hij was kapper bij een van de meest vooraanstaande kapsalons
van Nederland: Rob Peetoom. Hij is daar met ruzie vertrokken, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:49 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
de ZZZZzzzzzzzz staat al in dr haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |