stond eerder op de dag op de balk op het UPC kanaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef diditje64 het volgende:
even vraagje waar komen al die twitters enzo vandaan dat er een puppy het huis in zou gaan?
neuh die 2 eruit is voldoende hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:12 schreef Darklight het volgende:
Snel het huis uit schoppen deze 2 mormels
[..]
+1
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef Candyfreak het volgende:
Laura is een bejaarde vrouw in een lichaam van een polstok hoogspringer
Zoop ze maar eens een keer, misschien komt er dan iets zinnigs uit. Man oh man, wat een lui varken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef Chuckster het volgende:
En zojuist weer een half schreeuwende, niet grappige reactie van Laura, erger me er kapot aan
Hoe vaak heeft ze eigenlijk al verteld vandaag dat ze te nuchter is voor dingen die gebeuren in het huist?
kan servio die schaar niet in de rug van Jo steken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef Chuckster het volgende:
L: "Flip, zullen we haarverlenging doen ipv haar knippen?"
*pijnlijke stilte*
Nee niet in die van Jo, vind ik zielig voor Flip, eerst in LauMo prikken graagquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan servio die schaar niet in de rug van Jo steken?
Goede omschrijving.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef Candyfreak het volgende:
Laura is een bejaarde vrouw in een lichaam van een jonge vrouw
Dat verklaard ook die prehistorische humor en sociale vaardigheden van d'rquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede omschrijving.
Ze is echt ouwelijk. Ook in haar mimiek. Denk er wat rimpels bij en je ziet een oma.
Dat verklaard ook haar manier van lopen en dansen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat verklaard ook die prehistorische humor en sociale vaardigheden van d'r
Alles is ineens zo duidelijk en helder gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dat verklaard ook haar manier van lopen en dansen...
"En toen doopte ik mijn kaakje in de thee en toen viel deze er zomaar in! Nou ja! Maar het was wel kostelijk hoor, we moesten allemaal giechelen."quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat verklaard ook die prehistorische humor en sociale vaardigheden van d'r
haar geheim; ik ben een fossielquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Alles is ineens zo duidelijk en helder geworden
Je moet erbij zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Gert het volgende:
"En toen doopte ik mijn kaakje in de thee en toen viel deze er zomaar in! Nou ja! Maar het was wel kostelijk hoor, we moesten allemaal giechelen."
lui misselijk wichtquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Chuckster het volgende:
Laura ligt weer eens, nu met een bak voor, luie trut
djoon is in de keuken aan het rommelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Djoon dus in de KVDW zonder dat er opnames worden gemaakt. Geen SL.
Kom er maar in Henk.
uhhuh, al 3 uur lang patat aan het snijdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
djoon is in de keuken aan het rommelen
en bedankt beequeen NU hebben we wel SLquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Djoon dus in de KVDW zonder dat er opnames worden gemaakt. Geen SL.
Kom er maar in Henk.
Oh, dat is nieuw dan. Geen privé stream op Djoon.quote:
Beter wordt het het nieuwe bedmaatje van Mo of Lau, krijgen ze beide vlooien en willen ze eerder naar huisquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Beter wordt het het nieuwe bedmaatje van Mo of Lau, krijgen ze beide vlooien en willen ze eerder naar huis
Dan denk ik dat Karim hem mee naar huis neemtquote:
ha haquote:
wat denk je van ikke ikke ikke ikke me moeder me broertje me bulletje????quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Karim hem mee naar huis neemt
Zet je anti-Jo bril eens af en kijk eerst eens naar Mo en Lauquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef knagsje het volgende:
die Jo moeten ze er uit flikkeren, die voegt echt niks toe. Hysterie, dat dan weer wel maar daar zit ik niet op te wachten
die zijn daarna aan de beurt geloof mequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zet je anti-Jo bril eens af en kijk eerst eens naar Mo en Lau
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
die zijn daarna aan de beurt geloof me
Dat zou pure dierenmishandeling zijn. Ze geven dat beest rustig een botox-injectie om zijn staart wat dikker te laten lijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat denk je van ikke ikke ikke ikke me moeder me broertje me bulletje????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |