echt zo'n type van; ik doe nooit wat hoor....quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
[..]
heb je haar dan woensdag nacht onder de douche gezien met karim en gerard en sharon?
liep ze heel achterlijk karim nat te wapperen met haar eigen douche stralen..het zag er echt niet uit.....en op dat moment dat jo eraankwam om te vragen of ze rustig wilden doen, stopte ze direct heel schijnheilig.....
Ja stond ze met dr armen voor dr lijf dom te doen bah misselijk mens bahquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
[..]
heb je haar dan woensdag nacht onder de douche gezien met karim en gerard en sharon?
liep ze heel achterlijk karim nat te wapperen met haar eigen douche stralen..het zag er echt niet uit.....en op dat moment dat jo eraankwam om te vragen of ze rustig wilden doen, stopte ze direct heel schijnheilig.....
ja een echt schijnheilig mormel....en dan die lijzige houding erbij...brrrrrr ik word helemaal naar van dat mensquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
echt zo'n type van; ik doe nooit wat hoor....
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
echt zo'n type van; ik doe nooit wat hoor....
ja dat zag er toch niet uit? die lange dwijl die stond te wapperenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja stond ze met dr armen voor dr lijf dom te doen bah misselijk mens bah
doek nie !quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'moeje meiii nie de schuld geven'
ach al kijkende leren we er van toch....quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'moeje meiii nie de schuld geven'
Laura denkt grappig te zijn maar slaat dan door door overdreven gedrag te vertonen, mag van mij best hoor, maar doe dat dan als je 8 jaar bent, niet als je 26 bent, het begrip dom blondje is prima toepasbaar op deze lantaarnpaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
[..]
En dat kusjes in de camera geven dan, toen ze probeerden de cameramensen gek te krijgen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zag er toch niet uit? die lange dwijl die stond te wapperen
Zeg dat niet te hardquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Toen de stem zei dat de sleutel van het grijze kassie was zei ze met een piepstemmetje :" Ik hoop dat t Karim is" Alsof hij in dat kassie past
op zulke momenten zie je ook heel duidelijk hoe onzeker ze is...ze staat er dan heel sloom bij en maakt de raarste bewegingen...kan het niet uitleggen, kheb nog nooit iemand van die lengte zo raar zien doen...het komt gewoon heel lijzig op me overquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Laura denkt grappig te zijn maar slaat dan door door overdreven gedrag te vertonen, mag van mij best hoor, maar doe dat dan als je 8 jaar bent, niet als je 26 bent, het begrip dom blondje is prima toepasbaar op deze lantaarnpaal
Heerlijk om je aan te ergeren toch?quote:
hahahaha jaaaaa niet te gelovenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat kusjes in de camera geven dan, toen ze probeerden de cameramensen gek te krijgen..
[alexmodus] ik ben 10 jaar ouder en heb 10 jaar meer levenservaring, dus niet zo tegen mij hè, koekoek [alexmodus]quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef Reksie1981 het volgende:
He doe nou eens stil en luister nou eens naar mij!
precies wat ik dacht !quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef Chuckster het volgende:
Professor Sneep in da house!
[ afbeelding ]
Humor is ook een kwestie van smaak. Alex vond ik al net zo saai en zouteloos, met z'n grapjes waar hij dan zelf om zat te ggggg gggg ggggg-en.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Laura denkt grappig te zijn maar slaat dan door door overdreven gedrag te vertonen, mag van mij best hoor, maar doe dat dan als je 8 jaar bent, niet als je 26 bent, het begrip dom blondje is prima toepasbaar op deze lantaarnpaal
dat 'tietuh' dag in , dag uit ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:49 schreef danilel het volgende:
Jo dr t-shirt heeft afgegeven op dr bikini
"Zelfs op mijn tieten"
(mijn zoon hoorde deze zin, en zei; "whoow, meisje, let op je woorden"![]()
)
Dan toonde Sofia meer lef.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat 'tietuh' dag in , dag uit ...
t Gedrag van dit soort type mensen is ook lastig uit te leggen, heb er 1 van in mijn kennissenkring en krijg er telkens weer plaatsvervangende schaamte door, het liefst wil je hun gezicht uit ergernis kennis laten maken met je maat 49 sneakers, maar aan de andere kant is het ook wel weer sneuquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef Stability het volgende:
[..]
op zulke momenten zie je ook heel duidelijk hoe onzeker ze is...ze staat er dan heel sloom bij en maakt de raarste bewegingen...kan het niet uitleggen, kheb nog nooit iemand van die lengte zo raar zien doen...het komt gewoon heel lijzig op me over
'ik voel me kut? 'quote:
Ik zat ook net een plaatje erbij te zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef Chuckster het volgende:
Professor Sneep in da house!
[ afbeelding ]
wij ook !quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef Freule het volgende:
Hoi Allemaal!
bla bla bla
Mijn gevoel voor haar is heerlijk, ik voel me goed en vertrouwd bij haar en kan heerlijk met en om haar lachen.
Gelukkig is hij dan nu ook echt terug in nl.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef Freule het volgende:
Hoi Allemaal!
Ik ben weer terug, wat een gek gevoel is dat. Het is echt van begin tot het eind een bizarre emotionele rollercoaster geweest. De start was voor mij best moeilijk omdat ik erg met mijn gevoelens heb geworsteld.
Toen ik van de stem de kans heb gekregen terug te komen na mijn exit heb ik die met beide handen aangepakt en ben ik Monique pas echt goed leren kennen. Toen besefte ik wat voor enorme leuke meid ze is, een meisje waar ik op verliefd ben geworden. En daar zijn jullie allemaal getuige van geweest, hoe weird is dat!
Opgesloten zitten in een huis met 15 onbekenden is het vreemdste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan. De eerste weken voelde ik me minder op mijn gemak. Pas de laatste weken ben ik heel erg naar de andere bewoners toegegroeid en was het opgesloten gevoel wat minder erg. Wat ik wel zeer vervelend vond was de stem die me iedere ochtend met bombarie mn bed uit aan het tetteren was. Ik moet smorgens echt op gang komen en de stem gaf me die tijd niet altijd, dus de opmerking NU OPSTAAN kan ik missen als kiespijn.
Wat ik eerder in de show bij de nominatieronde heb gezegd is dat ik Philip als mijn grootste concurrent zie. Ik denk ook dat hij gaat winnen. Vooral op de avond dat de tranen zijn gaan vloeien terwijl we geboeid waren en de emoties zag dacht ik dat hij zijn hart toch zeker op de juiste plek heeft zitten. Dat is ook het mooie aan Secret Story. Je komt met 14 andere mensen samen waar je normaal gesproken misschien nooit een band mee zou opbouwen en door de intense momenten die je hier beleeft groei je toch volledig naar elkaar toe.
Het eerste wat ik nu ga doen is genieten van mijn familie en vrienden die ik 2 maanden heb gemist, een lekkere babi pangang met bami bestellen en natuurlijk niet te missen chocolaaaaa!!! Hmm wat lekker. Uiteraard sta ik deze week meteen weer in de sportschool, ik wil zodra Monique uit de show is wel weer even wat strakker erbij staan. Met die waterflessen sporten heb ik ook wel weer gehad
Natuurlijk willen jullie weten hoe het met Monique en mij verder zal gaan. Zodra Monique terug is ga ik haar de leukste tijd van haar leven geven. Mijn gevoel voor haar is heerlijk, ik voel me goed en vertrouwd bij haar en kan heerlijk met en om haar lachen. Ik hoop dat dat altijd blijft, want met het gevoel wat ik nu heb kan ik de hele wereld aan!
.
Bron Secret story hyves
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef marky het volgende:
[..]
Gelukkig is hij dan nu ook echt terug in nl.
is ook sneu indd...ze zou eens wat lichaamshouding oefeningen moeten doen en wat dikker zien te worden...mijn moeder kreeg vroeger een slagroom dieet , kwam ook geen gram aan, dus ik denk dat ze er verder niets aan kan doen.....laura was als kind nog veel dunner zei ze gisteren zelfs !quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
t Gedrag van dit soort type mensen is ook lastig uit te leggen, heb er 1 van in mijn kennissenkring en krijg er telkens weer plaatsvervangende schaamte door, het liefst wil je hun gezicht uit ergernis kennis laten maken met je maat 49 sneakers, maar aan de andere kant is het ook wel weer sneu
Gemist, hoe ze live in de uitzending zei dat ze "eerst nog een tampon in d'r kut moest stoppen"?quote:
maar je lichaamsgewicht heeft gelukkig dan weer niet zo heel veel met je karakter te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
[..]
is ook sneu indd...ze zou eens wat lichaamshouding oefeningen moeten doen en wat dikker zien te worden...mijn moeder kreeg vroeger een slagroom dieet , kwam ook geen gram aan, dus ik denk dat ze er verder niets aan kan doen.....laura was als kind nog veel dunner zei ze gisteren zelfs !
Ja gemist, ik kijk (bijna) nooit uitzendingen. Niks gemist dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Gemist, hoe ze live in de uitzending zei dat ze "eerst nog een tampon in d'r kut moest stoppen"?
helemaal waarquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar je lichaamsgewicht heeft gelukkig dan weer niet zo heel veel met je karakter te maken
Ik denk dat er telefoon is voor haar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ga zo naar de KvdW.
Het zal ook niet.
Neem er je intrekt zou ik zeggen.
Gerard verft ook??quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:54 schreef Chuckster het volgende:
Te fout het shot op stream #1
[ afbeelding ]
Bij een falend programma horen falende streams....quote:
We vinden vast wel een nieuw slachtoffer danquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef taxisjoof het volgende:
ik probeer me sst voor te stellen zonder lau mo en jo
gotver niemand om je aan te irriteren saaie bedoeling wordt het dan we hebben er minstens 1 nodig tot de finale anders wordt het heel boringggggg
Is zo weer opgelost verwacht ikquote:
Ik ben egaal grijsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ben bang van wel, time waits for no one
Alweer?quote:
Ik kan me een prima SST voorstellen zonder Lau en Mo hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef taxisjoof het volgende:
gotver niemand om je aan te irriteren saaie bedoeling wordt het dan we hebben er minstens 1 nodig tot de finale anders wordt het heel boringggggg
Dan hebben we sharon en flip nog!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef taxisjoof het volgende:
wie wie wie hahahhahahquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
We vinden vast wel een nieuw slachtoffer dan
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik verveel me, help me het laatste uur door!
dat is dan toch gewoon sharon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
We vinden vast wel een nieuw slachtoffer dan
Vanmorgen werd de verbinding onverwachts verbroken. Het gesprek was vast nog niet afquote:
Nee, wil naar huis van werk!quote:
Ga jij nu serieus vertellen dat dat opgespoten mokkel vanmorgen heeft mogen bellen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmorgen werd de verbinding onverwachts verbroken. Het gesprek was vast nog niet af
Ja, met mama, omdat ze nieuwe kleren nodig hadquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij nu serieus vertellen dat dat opgespoten mokkel vanmorgen heeft mogen bellen?
Nee, maar als het achteraf wel zo zou blijken te zijn, dan zou ik niet van verbazing van mijn stoel vallen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij nu serieus vertellen dat dat opgespoten mokkel vanmorgen heeft mogen bellen?
Echt, ik begrijp niet dat niemand daar iets van zegt in dat hok. Ik zou het van de daken schreeuwen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:58 schreef mazaru het volgende:
Vanmorgen werd de verbinding onverwachts verbroken. Het gesprek was vast nog niet af
daarom moet dat wijf er gewoon uit, niet normaal meer wat die allemaal magquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef taxisjoof het volgende:
ik wil een fok top 5 van de iritantste bewoners
joquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef taxisjoof het volgende:
ja met memoeder.quote:Ga jij nu serieus vertellen dat dat opgespoten mokkel vanmorgen heeft mogen bellen?
Geen Monique?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef Chuckster het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
1. Laura
2. Faalex
3. Stervio
4. Sofia
5. Cynthia
nee van die er nu nog zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef Chuckster het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
1. Laura
2. Faalex
3. Stervio
4. Sofia
5. Cynthia
1: Lauraquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef taxisjoof het volgende:
Die zijn er bijna allemaal al uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef Chuckster het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
1. Laura
2. Faalex
3. Stervio
4. Sofia
5. Cynthia
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef beequeen het volgende:
Mijn lijstje is korter. Ik erger me niet aan Geer en Karim.
+1quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef beequeen het volgende:
Hier kan ik prima mee levenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
1. Laura.
Dat is het. De rest vind ik wel lachen.
+1quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:02 schreef beequeen het volgende:
Dit verzon iemand net.. en mensen geloven het gewoon zomaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
daarom moet dat wijf er gewoon uit, niet normaal meer wat die allemaal mag
Ik zou de rest toch ook niet in huis willen hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
1. Laura.
Dat is het. De rest vind ik wel lachen.
Ik denk dat de waarheid nog erger is dan wat hier gesuggereerd wordt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:03 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dit verzon iemand net.. en mensen geloven het gewoon zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |