dat mens kan echt alleen maar hangen en liggen ! ik snap niet dat de regie haar zo leuk vindt?quote:
Die kun je wel onder Ctrl c zetten.quote:
dislectie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive zijn ze ook niet erg gelukkig met de terugkeer van Servio
[ afbeelding ]
Typisch No-Life, was tijdens DGK dagen ook al zo kan ik me nog herinnerenquote:
het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Typisch No-Life, was tijdens DGK dagen ook al zo kan ik me nog herinneren
* Chuckster zat toen op No-Life, niet op Fok![]()
die wil slapend rijk wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Chuckster het volgende:
Goddomme Laura, ga eens wat doen voor je zlotty's, bah
ik zat op allebij toen, maar wil never nooit meer iets met nolive te maken hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:32 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Typisch No-Life, was tijdens DGK dagen ook al zo kan ik me nog herinneren
* Chuckster zat toen op No-Life, niet op Fok![]()
Hebben die mensen daar hun middelbare school niet afgemaakt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Nowlive zijn ze ook niet erg gelukkig met de terugkeer van Servio
[ afbeelding ]
nope Fok is leukerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zat op allebij toen, maar wil never nooit meer iets met nolive te maken hebben
Als ze tijdens het slapen 5 negers over d'r heen laat gaan voor een emmer vol zlotty's lukt dat wel in 29 jaarquote:
Amenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zat op allebij toen, maar wil never nooit meer iets met nolive te maken hebben
ook jou is het vergevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
doe isssssss...dat met die negerts.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Als ze tijdens het slapen 5 negers over d'r heen laat gaan voor een emmer vol zlotty's lukt dat wel in 29 jaar
wil je de link ff naar mn dm sturen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
ook jou is het vergeven
wil je even in het fotobewerk topic kijken, ik heb een vraagje voor je
Er is trouwens liggend werk dat best aardig verdient, dus zo slecht is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens kan echt alleen maar hangen en liggen ! ik snap niet dat de regie haar zo leuk vindt?
ga maar heel hard deaud da's veel leukerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ga echt heel hart huilen als ik Ian zie.
Waar buiten? Ik zie een SL op stream 1 en 2.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef lentebloem het volgende:
Vooral allemaal niks zeggen over de mensen die buiten liggen , nee alleen Laura ligt ...........
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef lentebloem het volgende:
Vooral allemaal niks zeggen over de mensen die buiten liggen , nee alleen Laura ligt ...........
Wisten we toch al? Net als Alex is ze on-origineel en moet ze meelopen met de rest, eigen inbreng van 0,0 en tevens een karakterloos organismequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Stability het volgende:
laura moet opeens ook weer flink lichtblonde hairlights....copycat
ik ben dan ook niet hoogbegaafd he maaruh ik ben dus aardig? huh? ik zit continue op laura in te hakken hahahaha maar thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Jij bent ook te slim en te aardig voor die site
FOK! Rules.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben dan ook niet hoogbegaafd he maaruh ik ben dus aardig? huh? ik zit continue op laura in te hakken hahahaha maar thanks
Heb je de cossen wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Hebben die mensen daar hun middelbare school niet afgemaakt?
De site staat vol met spelfouten etc.
Nee mooie job voor Lauraquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Er is trouwens liggend werk dat best aardig verdient, dus zo slecht is het nu ook weer niet.
hallo jij alleenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |