quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Twinkly het volgende:
Maar als hij misselijk is is een zetpil juist fijner Vlindur.
Ik heb voor Niels ook Sinaspril kauwtabletten en die vindt hij erg lekker, heel handig.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef Vicky het volgende:
Wat schattig Twinks!tandjes
Tess was vanmorgen aan het murmelen en piepen, dus ik zeg: Tess, zullen we gaan zwemmen. Tess: JAAAAAAAAAAAAAAAAA *spring spring* samuh semmuhhhhh. Semmuh semmuh!!
Dus hup jas aan, schoenen aan en toen op de trap: mama, samuh semmuh. Isse jeuk (leuk)! Mama lief. Kisje!!
En toen kwamen we bij het zwembad aan: kijkeh mama, daar isse! Sembad!! Tessje semmuh, samuh semmuh mama!!
Beterschap voor Rienk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:45 schreef Vlindur het volgende:
Nou, zetpil zit er in. 39.7 had hij. Drinkt nu van ranja en verder is het zielig en de piep![]()
Tess![]()
En hand in hand lopen is echt cute!
met de pinkiepongsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:00 schreef Vlindur het volgende:
Dank je wel![]()
We kijken naar de droomtuin. Das voor een ouder ook nog wel leuk
En de wottingers, dat zijn die bluawe poppetjes, die zijn gaaf, want die komen niet elke afleveringquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
met de pinkiepongs
Moet ik ook nog hebben voor Tess
Ik ken het niet, dan is dit hele vreemde infoquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En de wottingers, dat zijn die bluawe poppetjes, die zijn gaaf, want die komen niet elke aflevering
Tis net zoals de hond bij tiktak op het einde, het was altijd spannend of hij wel of niet kwam
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:36 schreef freecell het volgende:
FLorian heeft een variatie op kiekeboe. Het heet Hawaaaa!
Te grappig
Ik heb hele slechte ervaringen met de lage knip op de deur. In de trant van, ik stond buiten, dreumes stond binnen, trok de deur dicht, knip naar beneden...en toen was er dus probleem, hoe komt mama nu terug binnen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:36 schreef freecell het volgende:
FLorian heeft een variatie op kiekeboe. Het heet Hawaaaa!
Te grappig
Ik heb dus altijd een sleutel bij me, kan ik er voor weer inquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met de lage knip op de deur. In de trant van, ik stond buiten, dreumes stond binnen, trok de deur dicht, knip naar beneden...en toen was er dus probleem, hoe komt mama nu terug binnen....
Verder wel een leuk filmpje hoor
Die ervaring had lief laatst ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met de lage knip op de deur. In de trant van, ik stond buiten, dreumes stond binnen, trok de deur dicht, knip naar beneden...en toen was er dus probleem, hoe komt mama nu terug binnen....
Haha, een goede voorbereiding scheelt een hartverzakking en een gebroken ruit....quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb dus altijd een sleutel bij me, kan ik er voor weer in
Ow nu zie ik het pas, gelukkig dat het met jou zoon allemaal goed gaatquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef amaranta het volgende:
Gheghe, met Fabian gaat het vooralsnog heel goed hoor bar :-D
zul je zien dat de fokwet vannacht in werking treedquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ow nu zie ik het pas, gelukkig dat het met jou zoon allemaal goed gaat
quote:
Ja maar mijne geef ik gewoon genoeg te eten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:12 schreef freecell het volgende:
Haha Nikki, wacht maar, nu kan zij ook bij de prullenbak
Fabian slaapt al vanaf zn geboorte ongeveer op zn buik. Ik ben daar heel makkelijk in, wat is,dat is. Hij legt altijd (ook al als baby) zn hoofdje opzij, of wat dan ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
![]()
Wat een leuke uitspraken van Tess, samuh semmuh...![]()
Ssserpente, dat was vast schrikken. Zeker de combinatie van het weg zijn met de aangevreten druifjes en het jasje in het huis.![]()
Hier kom ik even jompelen want er zijn 2 kiesjes door.![]()
Lisa is in één week tijd ineens veranderd van een meisje dat altijd op haar kont zat en bleef zitten op de plek waar ze neergezet werd naar een meisje dat de hele kamer rondkruipt en zich optrekt aan alles wat ze tegenkomt. Ik weet nog niet echt wat ik ermee aanmoet.![]()
Zo draait ze zich nu ook continue om op haar buik in bed. Met zak en al dus. Ik draai haar telkens terug naar haar rug als ze slaapt, maar ik vraag me af of het op deze leeftijd nog kwaad kan als ze op haar buik slaapt? Ze lijkt het namelijk heerlijk te vinden.
Fijn dat jij uitgeslapen bent. Itt deze mama. Echt het is lang geleden dat we zo'n rotnacht gehad hebben. Oorzaak: ? Bij mij in bed sliep hij prima verder (alleen slaap ik dan niet zo goed).quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:24 schreef octopussy het volgende:
Mijn miepie heeft ons laten slapen tot 9.30 uur![]()
Ik was gewoon helemaal uitgerust! Heerlijk.
Ik denk dat je het gewoon eens een keer moet proberen. Je merkt vanzelf wel of hij wel of niet zonder slaapzak kan en wil slapen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:32 schreef ymme het volgende:
Even tussendoor snel
(moe en druk, je kent het wel).
Mart draait heel veel in zijn slaap. Waardoor hij vast komt te zitten door zn slaapzak. Dus vanavond maar in bed leggen zonder slaapzak. Wat denken jullie daarvan?
Dat probleem hebben we hier ook gehad. Ze werd steeds wakker en dan trof ik haar helemaal ingedraaid in dat ding aanquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:32 schreef ymme het volgende:
Even tussendoor snel
(moe en druk, je kent het wel).
Mart draait heel veel in zijn slaap. Waardoor hij vast komt te zitten door zn slaapzak. Dus vanavond maar in bed leggen zonder slaapzak. Wat denken jullie daarvan?
Ze worden niet zo snel ziek van kouquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef ymme het volgende:
Wat voor een kleren aan vandaag en morgen?
Wat doen jullie de schatjes aan. Ik heb van mijn moeder wat leuke zomer (3-kwart broeken en shirts met korte mouw) gekregen. Maar ik doe mart steeds een lange spijkerbroek aan met een romper en shirt met lange mouwen. Hij heeft het echt niet snel koud, maar ben zo bang om hem 'te koud' te kleden, waardoor hij ziek zou kunnen worden. Vorige week zondag heeft hij zelfs gewoon lange broek en shirt lange mouwen aan gehad. truien zijn al uit z'n kast! Dat wel.
Had me bezeerd bij het naar binnen gaan. Had eerst maar een klein stukje ingetikt (niet met mn hand hoor) maar kreeg alsnog de knip niet openquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:07 schreef amaranta het volgende:
Oh Poppejans, wat erg!
Maar hechtingen bij je voet? Heb je het raam ingetrapt dan?
Of heb je je bezeert bij het naar binnen gaan?
Wolf schrok zeker wel van het rinkelende glas? En je lief? Hoe reageerde die?
Maar het is hier wel heeel gezellig, Becky! Gefeliciteerd en welkom met je grote meid!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef becky27 het volgende:
Ik kom alvast spieken, heb net al een beetje afscheid genomen van de kleine baby'tjes.
Probeer vanaf morgen ook echt bij te lezen en het bij te houden (das best lastig volgens mij!)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |