nee het hele gedrag erbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kun je alleen al aan de bikini afleiden?
Ach, echte homosexualiteit bestaat niet, die gasten zoeken alleen maar extra aandacht zal Sjer wel denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef suksan het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik ook.. het is dat servio homo is.. maar anders
Mooi, zo'n overwinning op zichzelf.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
ja, zie mijn link!
http://www.secretstory.nl(...)mt+klagen?show=video
Haar ma heeft het gisteravond voor haar verpest bij mij, toen die ook nogeens begon over het goede doel wat Sharon voor ogen zou hebben en daarom moest winnen. Ik vind dat zo nep, om steeds te zeggen, dat je het geld goed zal besteden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf het begin klaar met Sjerren, maar het bereikt nu lekker izjn hoogtepunt
Sjerren is een halve vent, dus ik denk dat Stervio haar wel doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ach, echte homosexualiteit bestaat niet, die gasten zoeken alleen maar extra aandacht zal Sjer wel denken.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Sjerren is een halve vent, dus ik denk dat Stervio haar wel doet
[..]
wat een misselijk makende opmerking.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Ach tuurlijk is het een beetje gechargeerd haha, dat geef ik toequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat een misselijk makende opmerking.
Ik geloof er geen bal van wat die Sharon zegt, wat het goede doel betreft. Als ik hier op de verhalen af ga, en de verhalen die Sharon zelf verteld op de streams, bulken ze daar thuis ook van het geld. Dan hadden ze al lang iets kunnen doen voor die bevolking waar ze toen waren met die ramp.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Haar ma heeft het gisteravond voor haar verpest bij mij, toen die ook nogeens begon over het goede doel wat Sharon voor ogen zou hebben en daarom moest winnen. Ik vind dat zo nep, om steeds te zeggen, dat je het geld goed zal besteden.Ligt er te dik bovenop. Dikke minpunt
en daar sluit ik me ook weer bij aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef Injetta het volgende:
Die Sharon... pfffff... ik erger me zo aan dat irritante overheersende stemgeluid en dat zich maar overal tussen willen dringen/mengen.
En Laura... ik erger met dood aan dat landerige, slome, zeikerige egocentrische gedrag. Dat gapen, sloom praten en de hele tijd van die zg. mooie gezichtjes trekken. En.. als ze iets zegt gaat het altijd alleen maar over zichzelf....
Effe denken.. aan wie erger ik me niet.. Dat ben ik sneller klaar.
Ik erger me eigenlijk niet aan Geer en Karim.. die blijven leuk om naar te kijken en ze vervelen dus niet.
Gek, want die Geer vond ik die eerste dagen vreselijk...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
[..]
en daar sluit ik me ook weer bij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |