Ik vind met schoenen aan stofzuigen een beetje nutteloosquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Moet ze schoenen aan doen ( wordt mij ook altijd gezegd )
Truequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
niet hard genoeg nog naar me zin...
Ja jij zou wel kakkerlakken en wormen hebben gegeten toch? Eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik heb al die verbasteringen van namen niet nodig. Saaie onloyale het spel niet spelende Gerard gaat donderdag vertrekken, de saaiert
is het ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind met schoenen aan stofzuigen een beetje nutteloos
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
Daar zal de hele daily vanavond dan wel over gaan
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja jij zou wel kakkerlakken en wormen hebben gegeten toch? Eerlijk zeggen
Als je dat maar even door hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
Haar moeder komt vast uitleggen hoe het precies gegaan is zal zich open stellen om een gesprek live aan te gaan met Jo..quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Haar moeder komt vast uitleggen hoe het precies gegaan is zal zich open stellen om een gesprek live aan te gaan met Jo..
dan heb je gelijk, ach Gerard ziet het mooie weer, die wil toch zeilen en naar Fenneke. Al een paar dagen, denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja.
Heb al is gefrituurde kakkerlak gegeten
slakken en kikkerbillen had ik nog gedaan, die zijn best te vretenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja.
Heb al is gefrituurde kakkerlak gegeten
vlaggestok, volgescheten palingvel....draadnagel, wandelend tuinhek.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Darakka het volgende:
Laura, Lauwra, Flauwra, Luira, Ligla, Huichelra, Sleutelhapper, Huilra, Laungnek, Lantaarnpaal, Lampenkap, Lantaarnboggel
Ik sla het rondje dan maar overquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
is het ookNet als mensen die werken in een snackbar met slippers aan
En terecht. Die anderen leveren al vanaf het begin weinig tot niets. Joannaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
Slikken en weg, stelt niets voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
slakken en kikkerbillen had ik nog gedaan, die zijn best te vretenMaar kakkerlakken en wormen?? Ben niet rijk maar zou het zelfs voor nog geen 10,000 euries doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |