Ik vind met schoenen aan stofzuigen een beetje nutteloosquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Moet ze schoenen aan doen ( wordt mij ook altijd gezegd )
Truequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
niet hard genoeg nog naar me zin...
Ja jij zou wel kakkerlakken en wormen hebben gegeten toch? Eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik heb al die verbasteringen van namen niet nodig. Saaie onloyale het spel niet spelende Gerard gaat donderdag vertrekken, de saaiert
is het ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind met schoenen aan stofzuigen een beetje nutteloos
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
Daar zal de hele daily vanavond dan wel over gaan
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja jij zou wel kakkerlakken en wormen hebben gegeten toch? Eerlijk zeggen
Als je dat maar even door hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
Haar moeder komt vast uitleggen hoe het precies gegaan is zal zich open stellen om een gesprek live aan te gaan met Jo..quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Haar moeder komt vast uitleggen hoe het precies gegaan is zal zich open stellen om een gesprek live aan te gaan met Jo..
dan heb je gelijk, ach Gerard ziet het mooie weer, die wil toch zeilen en naar Fenneke. Al een paar dagen, denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja.
Heb al is gefrituurde kakkerlak gegeten
slakken en kikkerbillen had ik nog gedaan, die zijn best te vretenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja.
Heb al is gefrituurde kakkerlak gegeten
vlaggestok, volgescheten palingvel....draadnagel, wandelend tuinhek.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Darakka het volgende:
Laura, Lauwra, Flauwra, Luira, Ligla, Huichelra, Sleutelhapper, Huilra, Laungnek, Lantaarnpaal, Lampenkap, Lantaarnboggel
Ik sla het rondje dan maar overquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
is het ookNet als mensen die werken in een snackbar met slippers aan
En terecht. Die anderen leveren al vanaf het begin weinig tot niets. Joannaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Koets het volgende:
Jo stoot haar teen?
Owjee!!!
Slikken en weg, stelt niets voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
slakken en kikkerbillen had ik nog gedaan, die zijn best te vretenMaar kakkerlakken en wormen?? Ben niet rijk maar zou het zelfs voor nog geen 10,000 euries doen
En zal vast vertellen dat ze in haar jeugd dit draa ook al eens heeft moeten ondergaan en daar in haar relatie met Dennis nog heel veel moeilijke momenten mee heeft gehad qua verwerking.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Haar moeder komt vast uitleggen hoe het precies gegaan is zal zich open stellen om een gesprek live aan te gaan met Jo..
dat verklaart de slechte kijkcijfers danquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht. Die anderen leveren al vanaf het begin weinig tot niets. Joannais secret story.
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
krijgen we vanavond een puppy in het huis.
In de FAQ had ik er al eentje met een kruis door die kop gezet, zal hem ook hier even in de OP zetten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
Maik is toch weg? De OP is achterhaald!
van de tv UPC, balkjequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waar komt die info van die hond vandaan ?
stond bij mij ook net op upcquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
ik niet, echt echt echt niet , bbrrrr , alleen de gedachte al. En ik durf best veel te proberen. Heb in de horeca gewerkt en dan proef je wel eerst wat je de gasten voorschoteldquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Slikken en weg, stelt niets voor.
Als daarom je mattie kan blijven. Misschien ben ik dan een te loyale persoon, maar ik zou het sowieso minimaal proberen.
Thanks, Annelies heeft het te druk met stofzuigen zonder schoenenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
In de FAQ had ik er al eentje met een kruis door die kop gezet, zal hem ook hier even in de OP zetten.
dan hoop ik dat het gerard is, die fenneke mag zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik was gister bij de live show. Na afloop werden er promo's opgenomen. Nu weet ik niet of jullie het al weten wat daar gezegd werd.
DEZE WEEK: WEEK VAN DE VERBROEDERING
ACTIE: 1 BEWONER KRIJGT BEZOEK VAN FAMILIELID/GELIEFDE
Echt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik was gister bij de live show. Na afloop werden er promo's opgenomen. Nu weet ik niet of jullie het al weten wat daar gezegd werd.
Tja dik 200.000 kijkers alleen al in haar eentje. Als de rest maar de helft daarvan had getrokken zaten we samen dik over het miljoen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat verklaart de slechte kijkcijfers dan
neuh, 3 maal raden........quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het gerard is, die fenneke mag zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annelies opent gewoon een nieuwe deel, hoef ik niet bij na te denken. De rest is voor de opsquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Thanks, Annelies heeft het te druk met stofzuigen zonder schoenen
Of sharon, of karim. Of gewoon iemand die nog niets gehoord of gezien heeft van thuis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
[..]
heb je gevraagd wanneer de kamer weer opengaat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja dik 200.000 kijkers alleen al in haar eentje. Als de rest maar de helft daarvan had getrokken zaten we samen dik over het miljoen.
Ziggoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ja ik heb gister Mamajo gezien en iedereen joh was leuk. Faalex was er eigenlijk iedereen alleen Stervio niet. Je moet ook een keer gaan is best leuk. Alleen die hele show is nix. Gister 3 seconden Laura spin pakken en 1 minuut Gerard gek van kakkerlakken bij de rest van de 1,5 uur was niks.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:52 schreef danilel het volgende:
[..]
neuh, 3 maal raden........hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |