nee het hele gedrag erbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kun je alleen al aan de bikini afleiden?
Ach, echte homosexualiteit bestaat niet, die gasten zoeken alleen maar extra aandacht zal Sjer wel denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef suksan het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik ook.. het is dat servio homo is.. maar anders
Mooi, zo'n overwinning op zichzelf.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
ja, zie mijn link!
http://www.secretstory.nl(...)mt+klagen?show=video
Haar ma heeft het gisteravond voor haar verpest bij mij, toen die ook nogeens begon over het goede doel wat Sharon voor ogen zou hebben en daarom moest winnen. Ik vind dat zo nep, om steeds te zeggen, dat je het geld goed zal besteden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf het begin klaar met Sjerren, maar het bereikt nu lekker izjn hoogtepunt
Sjerren is een halve vent, dus ik denk dat Stervio haar wel doetquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ach, echte homosexualiteit bestaat niet, die gasten zoeken alleen maar extra aandacht zal Sjer wel denken.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Sjerren is een halve vent, dus ik denk dat Stervio haar wel doet
[..]
wat een misselijk makende opmerking.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
[..]
Ach tuurlijk is het een beetje gechargeerd haha, dat geef ik toequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat een misselijk makende opmerking.
Ik geloof er geen bal van wat die Sharon zegt, wat het goede doel betreft. Als ik hier op de verhalen af ga, en de verhalen die Sharon zelf verteld op de streams, bulken ze daar thuis ook van het geld. Dan hadden ze al lang iets kunnen doen voor die bevolking waar ze toen waren met die ramp.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Haar ma heeft het gisteravond voor haar verpest bij mij, toen die ook nogeens begon over het goede doel wat Sharon voor ogen zou hebben en daarom moest winnen. Ik vind dat zo nep, om steeds te zeggen, dat je het geld goed zal besteden.Ligt er te dik bovenop. Dikke minpunt
en daar sluit ik me ook weer bij aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef Injetta het volgende:
Die Sharon... pfffff... ik erger me zo aan dat irritante overheersende stemgeluid en dat zich maar overal tussen willen dringen/mengen.
En Laura... ik erger met dood aan dat landerige, slome, zeikerige egocentrische gedrag. Dat gapen, sloom praten en de hele tijd van die zg. mooie gezichtjes trekken. En.. als ze iets zegt gaat het altijd alleen maar over zichzelf....
Effe denken.. aan wie erger ik me niet.. Dat ben ik sneller klaar.
Ik erger me eigenlijk niet aan Geer en Karim.. die blijven leuk om naar te kijken en ze vervelen dus niet.
Gek, want die Geer vond ik die eerste dagen vreselijk...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
[..]
en daar sluit ik me ook weer bij aan
maar wat wil ze in thailand dan gaan opzetten, dat heb ik niet mee gekregenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van wat die Sharon zegt, wat het goede doel betreft. Als ik hier op de verhalen af ga, en de verhalen die Sharon zelf verteld op de streams, bulken ze daar thuis ook van het geld. Dan hadden ze al lang iets kunnen doen voor die bevolking waar ze toen waren met die ramp.
maar wat wil ze daar dan gaan opzetten, want dat heb ik niet mee gekregen.. je kan ook niet zomaar van alles beginnen in thailandquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van wat die Sharon zegt, wat het goede doel betreft. Als ik hier op de verhalen af ga, en de verhalen die Sharon zelf verteld op de streams, bulken ze daar thuis ook van het geld. Dan hadden ze al lang iets kunnen doen voor die bevolking waar ze toen waren met die ramp.
Ssjjjjtttt, en dat klopt helemaal, die familie woont in een kapitale villa en bulkt van het geld. Maar Sharon zei steeds± mijn ouders vinden dat ik het zelf moet verdienen. Ja ik ben er ook klaar mee nu.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
juist ! dat zeg ik ook iedere keer....als papa een villa in florida met alles er op en eraan kan betalen, en een huis in nederland heeft, en dure vakanties met het hele gezin naar thailand kan betalen, kunnen ze sharon ook wel financieel bijstaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
[quote]quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef Injetta het volgende:
Die Sharon... pfffff... ik erger me zo aan dat irritante overheersende stemgeluid en dat zich maar overal tussen willen dringen/mengen.
En Laura... ik erger met dood aan dat landerige, slome, zeikerige egocentrische gedrag. Dat gapen, sloom praten en de hele tijd van die zg. mooie gezichtjes trekken. En.. als ze iets zegt gaat het altijd alleen maar over zichzelf....
Effe denken.. aan wie erger ik me niet.. Dat ben ik sneller klaar.
Ik erger me eigenlijk niet aan Geer en Karim.. die blijven leuk om naar te kijken en ze vervelen dus niet.
Gek, want die Geer vond ik die eerste dagen vreselijk...
omdat haar zoontje broertje jarig isquote:
en wie zegt, dat ze daar al niet een aanzienlijke bijdrage aan hebben geleverd, maar dat Sharon een iets ander projectje voor ogen heeft, wat voor haar heel belangrijk kan zijn om dat voor elkaar te krijgen zonder de hulp van haar ouders.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hoor JAAP weer!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en wie zegt, dat ze daar al niet een aanzienlijke bijdrage aan hebben geleverd, maar dat Sharon een iets ander projectje voor ogen heeft, wat voor haar heel belangrijk kan zijn om dat voor elkaar te krijgen zonder de hulp van haar ouders.
Bij Mo gaat het wat op en af.. Soms erger ik me dood aan dat overdreven dramatische, gevoelige en emotionele gedoe en haar vreselijke krakerige stem en het eindeloos hmmmmja hmmmmmmja....quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:06 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Stability het volgende:
[..]
Op deze manier erger ik me ook niet aan Mo
Ze heeft gezegd dat ze terug wil, maar dat ze de rest wil investeren in een appartementje. Zo goed is het doel van Sharon ook weer nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en wie zegt, dat ze daar al niet een aanzienlijke bijdrage aan hebben geleverd, maar dat Sharon een iets ander projectje voor ogen heeft, wat voor haar heel belangrijk kan zijn om dat voor elkaar te krijgen zonder de hulp van haar ouders.
voor de zoveelste keer alweer jarig.........snap ut echt niet mier, vorige week zat ze ook al met balonnen...quote:
OH.. thanks.. Hoe oud is dat broertje??quote:
Bij mij al veel langer, het is een betweter!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:06 schreef Stability het volgende:
[..]
juist ! dat zeg ik ook iedere keer....als papa een villa in florida met alles er op en eraan kan betalen, en een huis in nederland heeft, en dure vakanties met het hele gezin naar thailand kan betalen, kunnen ze sharon ook wel financieel bijstaan.
sharon ligt er vanaf vandaag uit bij mij
Ma Jo blijft voor altijd 50quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
OH.. thanks.. Hoe oud is dat broertje??
Die moeder lijkt wel 60....
vorige week 10 geworden en nu weer 10 gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
tuurlijk jij hebt in alles de wijsheid in pacht, je kunt in alles gelijk krijgen ook als je het niet hebt, Ga je underdog Laura maar weer de hemel in prijzen,quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze terug wil, maar dat ze de rest wil investeren in een appartementje. Zo goed is het doel van Sharon ook weer niet
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Wolkje21 het volgende:
Wanneer wordt die brief van Dennis er nou ingemikt? Of wordt die weer bewaard voor de komende nominaties?
Wanneer wordt die brief van Dennis er nou ingemikt? Of wordt die weer bewaard voor de komende nominaties?
Je geeft zelf het antwoord al...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Wolkje21 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef danilel het volgende:
[..]
vorige week 10 geworden en nu weer 10 geworden
Dit heeft ze zelf gisteren gezegd toen ze op bed lag...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
tuurlijk jij hebt in alles de wijsheid in pacht, je kunt in alles gelijk krijgen ook als je het niet hebt, Ga je underdog Laura maar weer de hemel in prijzen,
12 volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat ik zoiets gehoord had, maar iemand anders zei dat ze iets wilde opzetten daar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze terug wil, maar dat ze de rest wil investeren in een appartementje. Zo goed is het doel van Sharon ook weer niet
En hoe oud is die mama Jo dan echt?quote:
en dat na al die ingrepenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
50quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
En hoe oud is die mama Jo dan echt?
Ik kan het niet inschatten. Ze lijkt op over de 60... Maar dat zal dan wel niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef Flashbox het volgende:
Het lijkt nu wel of er een Orka in de tuin ligt, met die witte plekken van die lange zwembroek![]()
Klopt helemaal hoor en die familie is altijd op vakantie hoor, Sharon is overal geweest als je haar zo hoort. En nu ineens zou het gewonnen bedrag naar Tailand gaan? Het is al in 2004 gebeurd hoor? Haar ouders en zij hadden er allang naar toe gekund. Het is allemaal een spelletje, Sharon moet winnen en dat kan alleen als ze de sympatie van de kijkers heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dit heeft ze zelf gisteren gezegd toen ze op bed lag...
een orca en een palingquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef Flashbox het volgende:
Het lijkt nu wel of er een Orka in de tuin ligt, met die witte plekken van die lange zwembroek![]()
Dat meen je niet....quote:
Henk ik heb een missie voor jou - komende donderdag mamajo eens even flink doorzagen over alle geplande acties omtrent Joannaquote:
Dombo ligt zeker ook weer te lauraren?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef danilel het volgende:
[..]
op Jo's t-shirt vanochtend stond "hoer 10 jaar"
[ afbeelding ]
Ik meen het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat meen je niet....![]()
![]()
Ik vond trouwens die moeder van Sharon heel jong overkomen. Die leek dan weer ergens eind 30...
[..]
[ afbeelding ]
ik zag toch behoorljk wat rimpels op haar gezicht hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
![]()
Ik vond trouwens die moeder van Sharon heel jong overkomen. Die leek dan weer ergens eind 30...
[..]
[ afbeelding ]
misschien viert ze haar eigen jubileum wel, valt me nu ineens in.......quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef danilel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 jaar de champagnehoer uithangen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien viert ze haar eigen jubileum wel, valt me nu ineens in.......
Ha ha.. zat ik wellicht wat te ver van de tv....quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zag toch behoorljk wat rimpels op haar gezicht hoor
Die is ook nog maar net over de 40 hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
![]()
na 10 jaar achter de ramen,quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien viert ze haar eigen jubileum wel, valt me nu ineens in.......
Die heeft vast 10 bikini's meegenomen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Stability het volgende:
wat is er met laura's rushes bikini gebeurt?
ALLEMAAL HET SUCCES VAN MAMMA KLEIKOPquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
na 10 jaar achter de ramen,
nu achter de camera's
Ik zeg niet dat het er niet uit ziet, maar dat ze dik is lijkt mij wel duidelijk. Maar daar rust hier bij sommigen, lijkt wel, een taboe op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
Sorry hoor maar dit ziet er toch echt niet uit. En dan nog zijn er bij die zeggen dat ze niet dik is.
[ afbeelding ]
en dikkere en dikke mensen hebben geen recht te leven in deze ziekdenkende maatschappijquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
Sorry hoor maar dit ziet er toch echt niet uit. En dan nog zijn er bij die zeggen dat ze niet dik is.
[ afbeelding ]
Als je missie slaagt......quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Henk ik heb een missie voor jou - komende donderdag mamajo eens even flink doorzagen over alle geplande acties omtrent Joanna
Jammer, want zo was het niet, ze is volgens mij flink aangekomen in het huis. Maar allemaal wel, Gerard ook hoor, die heeft ook vetrimpels. Ze vreten echt veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
daar hoor je jammer genoeg niks meer overquote:
Wel recht om te leven, maar wees bereid om commentaar te krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dikkere en dikke mensen hebben geen recht te leven in deze ziekdenkende maatschappij
nou ik zeg iedere keer dat ze voor haar leeftijd veel en veel te dik is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het er niet uit ziet, maar dat ze dik is lijkt mij wel duidelijk. Maar daar rust hier bij sommigen, lijkt wel, een taboe op.
Moet nog oppassen dat ze niet als een cougar me probeert te verleiden, dus echt een gevaarlijke missiequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:17 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Als je missie slaagt......
Als je missie niet slaagt......
Tja, sommigen komen alleen al aan van water...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[rantmode]quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het er niet uit ziet, maar dat ze dik is lijkt mij wel duidelijk. Maar daar rust hier bij sommigen, lijkt wel, een taboe op.
Dat bedoel ik...maar dat durf jij wel aan te gaan toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Moet nog oppassen dat ze niet als een cougar me probeert te verleiden, dus echt een gevaarlijke missie
Lieve lowkickster ik ben het geheel met je eens... alhoewel 25... zulen we beginnen met 15?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
nou ik zeg iedere keer dat ze voor haar leeftijd veel en veel te dik is.
en waarom zou dat niet gezegd mogen worden? het is toch zo?
en laura is veel te mager..dat is net een skelet met een velletje eroverheen
dat mag toch ook gezegd worden? sharon zou minimaal 25 kilo lichter kunnen
Tuurlijk, ik heet geen Gerardquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...maar dat durf jij wel aan te gaan toch?
en jij eigent je het recht toe dat te bepalenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wel recht om te leven, maar wees bereid om commentaar te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |