Ik ook van jou, honingbeertjequote:
Hello kitty?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt heel erg. Ik heb nu wel mijn zwarte hello kitty eens vastgeplakt, nu schuift ze niet meer heen en weer over het dashboard
Ik heb wel ergens een filmpje van mij op een McCormickquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:49 schreef ArTiC het volgende:
Daar gaat mijn beeld van Samzz op een John Deere
quote:
Wil je Honda veranderen in Aston Martin?quote:
Mais nonquote:
rood is toch geen kleur voor een AMquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je Honda veranderen in Aston Martin?
Mijn honda heeft ongeveer die kleurquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rood is toch geen kleur voor een AM
Een beetje AM is British Racing Green
Tungsten Silverquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet. Die wil HW vast wel veranderen in zwartquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor?
* Royco1 rent weg
Dat is Cypress Greenquote:
Ja jouw schuldquote:
quote:
Sorry, bedoelde natuurlijk niet dat je oud bent he.quote:
Ja wat denk je nou, jouw kitty eyes tegen mijn epische tieten?quote:
Nou...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat denk je nou, jouw kitty eyes tegen mijn epische tieten?
Dat had ik nog niet eens gezienquote:
ik denk dat Hello Kitty het zwaar aflegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat denk je nou, jouw kitty eyes tegen mijn epische tieten?
ik speel er niet meequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde natuurlijk niet dat je oud bent he.
Als jij met hello kitty wil spelen dan moet je dat vooral doen.
Nu haal je 2 dingen door elkaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:02 schreef smilez het volgende:
[..]
ik denk dat Hello Kitty het zwaar aflegd
maarja.. dat denk ik maarm
De winnaar lijkt me duidelijk, toch?quote:
Goed gedachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:02 schreef smilez het volgende:
[..]
ik denk dat Hello Kitty het zwaar aflegd
maarja.. dat denk ik maarm
quote:
GATVERDAMMEquote:
Zolang jouw epische tieten aanwezig zijn is het een win-win situatiequote:
Hij kwam vandaag nu net binnen, ik moet er nog ff aan wennen, t toetsenbord is ieta groter dan bij mn telefoon, de muis functie werkt perfectquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen
Vandaag als het goed is
quote:
Oplaadbarequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jouw epische tieten aanwezig zijn is het een win-win situatie
Oh, ik moet trouwens afzeggen voor vanavond. Ik ren nu al bijna ieder uur naar de wcquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik moet nog langs de drukker, damn, ik zou het bijna vergeten.
Oh dat is jammer.. maar begrijpelijk. Kom je gewoon een andere keer, als ik dan wel geld heb, ga ik lekker koken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik moet trouwens afzeggen voor vanavond. Ik ren nu al bijna ieder uur naar de wc
Welke heb je genomen, die normale of gaming editie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij kwam vandaag nu net binnen, ik moet er nog ff aan wennen, t toetsenbord is ieta groter dan bij mn telefoon, de muis functie werkt perfect
Nah, en over mijn Epic Cock heb je 't nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jouw epische tieten aanwezig zijn is het een win-win situatie
sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu haal je 2 dingen door elkaar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik gok dat er weinig drukken bij komt kijken.
Je moet ook niet lam worden op je werk...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef smilez het volgende:
[..]
sorryben wat lam vandaag van dat niks doen op mijn werk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet ook niet lam worden op je werk...
Ja ook ik kan niet altijd scherp zijn he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken, maar zelfs ik vond hem te flauw.
Lekker kokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.. maar begrijpelijk. Kom je gewoon een andere keer, als ik dan wel geld heb, ga ik lekker koken.
Ja damn, jij weer wel he.quote:
Zo'n fles wiskey in je bureaulaquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werk ze ouwequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ook ik kan niet altijd scherp zijn he.![]()
En nu toch echt even werken
hieperdepiep!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De winnaar lijkt me duidelijk, toch?
[..]
Goed gedacht
moet ik voortaan dan lam worden voordat ik naar mijn werk ga?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt best aanlokkelijk met mijn werk baas somsquote:
gewoon niet naar je werk gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef smilez het volgende:
[..]
hieperdepiep!
[..]
moet ik voortaan dan lam worden voordat ik naar mijn werk ga?
Lijkt me tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.. maar begrijpelijk. Kom je gewoon een andere keer, als ik dan wel geld heb, ga ik lekker koken.
Die eer laat ik aan anderen over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, en over mijn Epic Cock heb je 't nooit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Ik houd niks binnenIk denk niet dat ik hier nog tot vijf uur zit.
Ik hou van hobbiesquote:
normale, van de aanbieding, die gaming vond ik te lomp en was 2x zo duur. Zonder die Functie toetsen kan ik wel leven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Welke heb je genomen, die normale of gaming editie?
Lees eens goed... als ik geld hebquote:
Nah, verder voel ik me gewoon goed. Dus het slaat nergens opquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan beter z.s.m. naar huis jij.
Ja eh, onder die voorwaarden kom ik niet werken he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is veel erger, ik zit de hele avond tussen de drank en mag niet drinken.
vergeet "gezelligheid" nietquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lees eens goed... als ik geld heb
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Ik houd niks binnenIk denk niet dat ik hier nog tot vijf uur zit.
opgestaan, plaats vergaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor een andere keer. En voor MIJ
Jij mag wel drinken hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, onder die voorwaarden kom ik niet werken he.
Ik ben niet ziek, hoorquote:
Niks ervanquote:
Ah, bah...quote:
IEgenlijk ben ik gewoon een heel gek persoonquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Mocht ik mezelf hier ooit een keer proberen uit te nodigen bij een Singles-meisje, execute me, no questions asked.
En lekker spontaan zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IEgenlijk ben ik gewoon een heel gek persoon
Het is toch een 'been there, done that' idee hequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Mocht ik mezelf hier ooit een keer proberen uit te nodigen bij een Singles-meisje, execute me, no questions asked.
Zal ik je eens ff laten merken hoe spontaan ik kan zijn?quote:
been there, done that, got the std?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch een 'been there, done that' idee he
komt wel goed schatje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaal niet gezellig, gek of spontaangeen wonder dat ik single ben
Ik nodig mezelf niet uit, ik spreek af, nodig uit, of ga gewoon, maar smeken of ik alsjeblieft een keer mag langskomen bij iemand, eeeehmmm, neequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch een 'been there, done that' idee he
Ik ben een hard kreng dat te kritisch is naar zichzelf en vooral ook de mensen om zich heen en daarnaast nog eens puur egoistisch en narcistisch kan handelen en lui is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaal niet gezellig, gek of spontaangeen wonder dat ik single ben
als ik om zoiets smeek is het meer smeken of ik aub niet hoef te komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf niet uit, ik spreek af, nodig uit, of ga gewoon, maar smeken of ik alsjeblieft een keer mag langskomen bij iemand, eeeehmmm, nee.
Oh, zo bedoel je dat. Nee, daar lijk je mij niet het type voor idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf niet uit, ik spreek af, nodig uit, of ga gewoon, maar smeken of ik alsjeblieft een keer mag langskomen bij iemand, eeeehmmm, nee.
SOA toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
been there, done that, got the std?
Bedoel je niet 'gezelli'quote:
Das dus engels voor soaquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je dat. Nee, daar lijk je mij niet het type voor idd.
[..]
SOA toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik je eens ff laten merken hoe spontaan ik kan zijn?
Of ga je dan spontaan gillen?
'Ik pak graag een terrasje om passerende mensen af te zeiken.'quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een hard kreng dat te kritisch is naar zichzelf en vooral ook de mensen om zich heen en daarnaast nog eens puur egoistisch en narcistisch kan handelen en lui is.
O.
Dat is ook vast een reden dan.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik pak graag een terrasje om passerende mensen af te zeiken.'
Oeh. Woest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gil nooit, hoogstens grom en brul ik eens.
en je bent niet gezellig?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel die ogen altijd prikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Precies de reden waarom ik zelf liever niet langs terrasjes loop
Zo, gelukkig geen gebrek aan zelfvertrouwen, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
het is ook de bedoeling dat je daar zelf gezellig op je gemak gaat zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Daar had ik vroeger een mantra voor in de vorm van Chesney Hawkes - The one and onlyquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
'Oh kijk, daar heb je er weer zo eentje die op zoek is naar een plekje op het terras om naar andere mensen te kijken en af te zeiken.'quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
lekker toeren in de auto of op die stalen ros met mooi weer kan trouwens ook gezellig zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
'Oh kijk, daar heb je er weer zo eentje die op zoek is naar een plekje op het terras om naar andere mensen te kijken en af te zeiken.'
voor wat hoort wat uiteraardquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zeik anderen ook af, is gewoon een soort karma
Is dat hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zeik anderen ook af, is gewoon een soort karma
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef smilez het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen
karma is a bitch
Maar ik ben dat niet, dus ik snap het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef smilez het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen
karma is a bitch
hahahaquote:
"don't worry.. about a thing! Cause every little thing.. is gonna be alright!"quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben dat niet, dus ik snap het niet
Ons flatje, eindelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Ja, weg. Ik ga de sleutels van mijn übervette flatje in ontvangst nemen![]()
![]()
![]()
Dudequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons flatje, eindelijk
Veel succes en tot vanavond!
Tof, ga je met me mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O stop pretending!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/233(...)voor-dreigmails.html
11
can I tag along?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/233(...)voor-dreigmails.html
11
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O stop pretending!
You know you love me.
Tijd dat het topic het weet!
Die vrouwen worden allemaal gek en het is gemeen van je!
Je bent de mijne, alleen de mijne. En straks in ons appartementje zla niemand je meer vinden.
Je blijft bij mij!!!!!
Is mijn strategie te agressief wellicht?quote:
Hoek Oude Gracht bij het postkantoor, ter hoogte van de pinautomaten van de ING daar?quote:
haha trek dat rode shirt dan uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is mijn strategie te agressief wellicht?
check, tot danquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoek Oude Gracht bij het postkantoor, ter hoogte van de pinautomaten van de ING daar?
ik ben die sexy roodharige op pumps.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof. Bier.Ik ben die langharige met die bril.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben die sexy roodharige op pumps.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben die sexy roodharige op pumps.
We maken allemaal fouten, je komt er wel van terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je noemt me een meisje, ik vind je lief!
en hoequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef smilez het volgende:
[..]
aaaaaaaahwzit vereniging van bestuur op je huid?
aaaahw dan leef ik met je mee, let me guess.. ze vragen om de door hen op te leggen belasting?quote:
say what?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:05 schreef smilez het volgende:
[..]
aaaahw dan leef ik met je mee, let me guess.. ze vragen om de door hen op te leggen belasting?
Dit is wel erg overdreven, maar het "niet aankloppen"is heel erg fijn voor zo'n afdeling hoor, als er ergens ad-hoc moet worden gewerkt is het daar wel. Als iedereen maar binnenloopt en op dat moment geholpen wil worden komt er niets meer uit zo'n afdeling.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
Rival; het kan nooit zo erg zijn als hier met procedures, IT zit hiertegenover, maar ik moet naar Ierland bellen als ik iets opgelost wil hebbenEn als het daar niet lukt, dan in Roemenie. Het is zelfs zo, als ik een nieuwe printer wil (bijv) dan moet ik een ticket aanmaken dat naar Ierland gaat en als ze daar zien dat het een 'local IT problem' is dat zij het weer doorsturen naar NL. Gewoon aankloppen kan niet. Ze kunnen hier NIETS zonder die maffe tickets.
Snap ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Dit is wel erg overdreven, maar het "niet aankloppen"is heel erg fijn voor zo'n afdeling hoor, als er ergens ad-hoc moet worden gewerkt is het daar wel. Als iedereen maar binnenloopt en op dat moment geholpen wil worden komt er niets meer uit zo'n afdeling.
Ook dat komt omdat mensen het gewoon vertikken dat soort dingen terug te brengen, dan staat ie nog onder het bureau van een of andere tikteef en dan heeft de directeur hem NU nodigquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ikAlsnog belt iedereen te pas en te onpas aan daar hoor
![]()
Als je aanklopt om een beamer te lenen, krijg je te horen dat je een ticket moet aanmaken. Als je dat nog niet gedaan hebt als je 'm terugbrengt. Als je dat niet doet, kom je op de 'zwarte lijst'
jezusquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
Rival; het kan nooit zo erg zijn als hier met procedures, IT zit hiertegenover, maar ik moet naar Ierland bellen als ik iets opgelost wil hebbenEn als het daar niet lukt, dan in Roemenie. Het is zelfs zo, als ik een nieuwe printer wil (bijv) dan moet ik een ticket aanmaken dat naar Ierland gaat en als ze daar zien dat het een 'local IT problem' is dat zij het weer doorsturen naar NL. Gewoon aankloppen kan niet. Ze kunnen hier NIETS zonder die maffe tickets.
Snap ik, maar hier moet het dus achteraf zelfs álsnog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ook dat komt omdat mensen het gewoon vertikken dat soort dingen terug te brengen, dan staat ie nog onder het bureau van een of andere tikteef en dan heeft de directeur hem NU nodig.
Ja, je bent een chick, met tieten, dat helpt altijd welquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
De ICT'ers van school helpen mij altijd heel goedmaar ik ben dan ondertussen ook kind aan huis daar
Goede logistiekquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:10 schreef Nouk84 het volgende:
ohja, die ligt nog in mijn lade... maar ik ben er nu niet.. en mijn lade zit op slotquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat komt omdat mensen het gewoon vertikken dat soort dingen terug te brengen, dan staat ie nog onder het bureau van een of andere tikteef en dan heeft de directeur hem NU nodig.
Nah, het is andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je bent een chick, met tieten, dat helpt altijd wel.
Dat is dan weer bevolen door diezelfde directeurquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar hier moet het dus achteraf zelfs álsnog.
Dus je bent geen chick, met tieten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het is andersIk heb altijd alleen maar accountprobleempjes die ze met een druk op de toets oplossen
Oppervlakkigquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je bent geen chick, met tieten?.
* HeatWave schrapt autorai-date
You say it like it's a bad thingquote:
Dat is het ook, alleen vrouwen mogen oppervlakkig zijnquote:
Ja, dat wist ik toch ook, daarom kon ik het veilig zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook, alleen vrouwen mogen oppervlakkig zijn
En just for the record: Wel een chick met tieten
Maar je hebt nu wel gecancelledquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toch ook, daarom kon ik het veilig zeggen.
So be it, als je niet wil, dan nietquote:
Klopt, maar daar ben ik dan van binnen dit bedrijfquote:
Amerika hè, daar wordt dit bedacht..quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dan weer bevolen door diezelfde directeur.
Jij weet alles mooi om te draaienquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it, als je niet wil, dan niet.
En je kan het niet zo regelen dat je iig niet via Ierland een reparatie moet aanvragen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ben ik dan van binnen dit bedrijf
CL IT on the movequote:
Nee, ik ben van andere logistiekquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
En je kan het niet zo regelen dat je iig niet via Ierland een reparatie moet aanvragen?
Dat zeg ik ook altijdquote:
Iedereen is onderweg naar dat terras van jouquote:
Het gaat ze alleen maar om CL.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iedereen is onderweg naar dat terras van jou
of wil je zeggen dat ze niet gezellig is?quote:
het is een gavequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet alles mooi om te draaien
[..]
is dit zo'n moment waarop we je mogen executeren?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een gave.
Dus wanneer gaan we?.
Donderdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een gave.
Dus wanneer gaan we?.
Nee, ik nodig haar uit, niet mezelf, na aanleiding van een eerder verzoekquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is dit zo'n moment waarop we je mogen executeren?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik nodig haar uit, niet mezelf, na aanleiding van een eerder verzoek.
1 paardekracht als je er miljoenen kan zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
DonderdagIk moet eerst 's ochtends nog paardrijden en zo.
Ja, dat kan in de middag/avondquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 paardekracht als je er miljoenen kan zien.
dit dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic
NSFW fo shizzle, maar.
sterkte en goede reisquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga afsluiten en op naar huis.
Hoofdpijn aanval en misselijk, verdomme
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga afsluiten en op naar huis.
Hoofdpijn aanval en misselijk, verdomme
dat is het inderdaad! nog maar.. *kijkt op de klok* 40 minuten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ooooo you and me
It will be only you and me
Bijna weekend
doei babequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geen zin meer, ik ben weg!![]()
![]()
Fijn weekend!
jij niet alleen dudequote:
quote:
ja maar, ja maarquote:
als ik kan vertrekken wanneer ik wil dan kan ik hier niet posten om deze tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:33 schreef smilez het volgende:
[..]
jij niet alleen dudegelukkig kan ik in principe vertrekken als ik wil. maar vrijdag is altijd casual friday waarbij we afsluiten met een pilsje met alle collegas einde van de dag
hehequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
als ik kan vertrekken wanneer ik wil dan kan ik hier niet posten om deze tijd
Dat plan is gewijzigd. Het wordt namelijk mooi weer. Dus ik probeer nu nog iets te plannen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja maar, ja maarik ben morgen WEL druk
jij ging t hele weekend slapen
Zulk mooi weer wordt het toch niet? 18 graden en deels bewolkt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat plan is gewijzigd. Het wordt namelijk mooi weer. Dus ik probeer nu nog iets te plannen...
nou nou, wat een negativiteit weer! viel de koffie tegen?quote:
ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
als ik kan vertrekken wanneer ik wil dan kan ik hier niet posten om deze tijd
Dan nog blijft de haat terecht omdat jij naar het strand gaat en wij nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja maar, ja maarik ben morgen WEL druk
jij ging t hele weekend slapen
Warmer dan eerder deze weekquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulk mooi weer wordt het toch niet? 18 graden en deels bewolkt?
Koffie was zoals altijd. Uit een automaat. En dus slechtquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef smilez het volgende:
[..]
nou nou, wat een negativiteit weer! viel de koffie tegen?
[..]
ik welik heb ook afspraken lopen buiten de deur
heb af en toe ook de neiging te zeggen dat ik een afspraak buiten de deur heb als ik even de stad in wil duiken
ik weet het.. is echt erg van me haha
Jij snapt mequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog blijft de haat terecht omdat jij naar het strand gaat en wij niet
ga ook dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en wat als ik nou zou zeggen dat ik in miijn eigen wereld leef?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulk mooi weer wordt het toch niet? 18 graden en deels bewolkt?
Dat welquote:
Daar kies je zelf voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook daar kies je zelf voorquote:
Hou eens op, klefbekquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat welik zit er aan te denken om een picknick mand te maken
[..]
Daar kies je zelf voor
Zou ik ook doen als ik met jou zou gaanquote:
Peu weet wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach laat die jongen toch, hij is verliefd.
Dat is wel echt zwaar ruk jaquote:
Dat kan je buiten doen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel echt zwaar ruk jaIk hoef niet te werken ansich, maar moet wel bezig met sollicitaties
geen laptopquote:
18 graden, licht bewolktquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word het woensdag mooi weer?
Dan ben ik vrij namelijk
Krengquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen laptopkan er wel een regelen trouwens, bedenk ik me net
![]()
Dinsdag ben ik op de veranda te vinden
Dan kan je beter in een Honda zittenquote:
Met een w ja?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef PeuRac het volgende:
op naar de supermarkt, eens bedenken wat ik klaar ga maken, moet vooral eenvouwdig zijn
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef PeuRac het volgende:
op naar de supermarkt, eens bedenken wat ik klaar ga maken, moet vooral eenvouwdig zijn
Alleen als ie mooi isquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
Een geparkeerde mercedes met de sleutels in het contact is vast geen vrijbrief om 'm mee te nemen, he
Pizza's en pannenkoeken kan je ook vouwenquote:
Waarom niet? Ben je snel thuis, eventueel wel een stukje onder politie begeleidingquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
Een geparkeerde mercedes met de sleutels in het contact is vast geen vrijbrief om 'm mee te nemen, he
Ik betwijfel of ik dan thuis kom of een avondje op het politiekantoor moet doorbrengenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben je snel thuis, eventueel wel een stukje onder politie begeleiding
Wat een vriendelijk ogende meneerquote:
Eerst maak je mijn automerk en biermerk, het feit dat ik naar rap luister en tattoo's heb belachelijk, en dan nu opeens zo doen.quote:
mannen in uniform, prrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik dan thuis kom of een avondje op het politiekantoor moet doorbrengen
Ik bewaar de liefde in dit naamtopiquequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerst maak je mijn automerk en biermerk, het feit dat ik naar rap luister en tattoo's heb belachelijk, en dan nu opeens zo doen.
Dus je gaat me in het volgende topic weer afzeiken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bewaar de liefde in dit naamtopique
oh, dan blijf ik nog ffquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaat me in het volgende topic weer afzeiken?
Ik heb nooit iets met plas gedaan bij jou!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaat me in het volgende topic weer afzeiken?
Feit dat je daar nu opeens aan denkt zegt toch wel ietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met plas gedaan bij jou!
Ja?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feit dat je daar nu opeens aan denkt zegt toch wel iets
was ik net opgedroogdquote:
Oh wacht even, is dit het punt waarop je het zo gaat draaien dat het toch weer allemaal mijn schuld is?quote:
Maybequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wacht even, is dit het punt waarop je het zo gaat draaien dat het toch weer allemaal mijn schuld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |