Ja, GHB zeker, viespeukquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
[Singles] Zitten met hun mik vol drugs op school deze zomer
Sja, als jij naar een school gaat op jouw leeftijd zie ik maar 1 doelquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen coke, XTC, wiet en speed voorbij zien komen in het vorige topic.
GHB was nog onbekend in mijn schooltijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen coke, XTC, wiet en speed voorbij zien komen in het vorige topic.
In mijn schooltijd was het zelfs nog beperkt tot hash/wiet en sos.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
GHB was nog onbekend in mijn schooltijd.
Ouwe lul !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
In mijn schooltijd was het zelfs nog beperkt tot hash/wiet en sos.
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
Oke, hoeveel van de verhalen in het voorgaande topic moet ik met een korrel zout nemen?
ik wilde al zeggen, dat is nog niksquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.
Ik heb niet echt ongeloofwaardige dingen gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
Oke, hoeveel van de verhalen in het voorgaande topic moet ik met een korrel zout nemen?
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?.
Ik kan me er serieus niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.
Veel van die soortgelijke dingen zijn bij mij op school ook wel gebeurd.
Ik vond 't wel een beetje sterk overkomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niet echt ongeloofwaardige dingen gezien?
Mja, drugs waren bij ons op school zwaar verboden, misschien is dat het. En ik had sowieso geen vrienden in de scenes waar je drugs vaak tegenkomtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?.
Heb ook zo vaak knetterstoned in de klas gezeten. Zelf examens e.d. zo gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 't wel een beetje sterk overkomen.
Dat was bij ons niet anders hoor. Neemt niet weg dat iedereen er maling aan had. En wat scenes betreft, zeker blowen komt in vrijwel alle scenes voor.quote:Mja, drugs waren bij ons op school zwaar verboden, misschien is dat het. En ik had sowieso geen vrienden in de scenes waar je drugs vaak tegenkomt
Haha, uiteindelijk is het ook een pak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb nog wel een mooi verhaal, ging ooit met school een weekendje weg, en er zou ook een gala-diner zijn waarbij er verwacht werd dat iedereen in gala-kleding kwam
Echt IEDEREEN had dat dus ook aan (mannen in pak, vrouwen in jurken), alleen ik niet, ik kwam in een Australian aan, met kale kop.
Uiteindelijk konden alle leraren e.d. het nog waarderen ook.
Baas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb nog wel een mooi verhaal, ging ooit met school een weekendje weg, en er zou ook een gala-diner zijn waarbij er verwacht werd dat iedereen in gala-kleding kwam
Echt IEDEREEN had dat dus ook aan (mannen in pak, vrouwen in jurken), alleen ik niet, ik kwam in een Australian aan, met kale kop.
Uiteindelijk konden alle leraren e.d. het nog waarderen ook.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ook zo vaak knetterstoned in de klas gezeten. Zelf examens e.d. zo gemaakt.
[..]
Dat was bij ons niet anders hoor. Neemt niet weg dat iedereen er maling aan had. En wat scenes betreft, zeker blowen komt in vrijwel alle scenes voor.
Maar dat is toch ook netjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Hoewel de docenten geen bezwaar hadden tegen 2 meisjes die in kerst-playbunny pakjes kwamen.
Op de middelbare school rookte ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.Ik was op de middelbare school totaal niet met drugs bezig, gewoon uitgaan en bier drinken, that's all.
We hebben het toch ook over de middelbare school en zo? Of zit ik helemaal verkeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de middelbare school rookte ik nog niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |