Ik ook van jou, honingbeertjequote:
Hello kitty?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt heel erg. Ik heb nu wel mijn zwarte hello kitty eens vastgeplakt, nu schuift ze niet meer heen en weer over het dashboard
Ik heb wel ergens een filmpje van mij op een McCormickquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:49 schreef ArTiC het volgende:
Daar gaat mijn beeld van Samzz op een John Deere
quote:
Wil je Honda veranderen in Aston Martin?quote:
Mais nonquote:
rood is toch geen kleur voor een AMquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je Honda veranderen in Aston Martin?
Mijn honda heeft ongeveer die kleurquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rood is toch geen kleur voor een AM
Een beetje AM is British Racing Green
Tungsten Silverquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet. Die wil HW vast wel veranderen in zwartquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor?
* Royco1 rent weg
Dat is Cypress Greenquote:
Ja jouw schuldquote:
quote:
Sorry, bedoelde natuurlijk niet dat je oud bent he.quote:
Ja wat denk je nou, jouw kitty eyes tegen mijn epische tieten?quote:
Nou...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat denk je nou, jouw kitty eyes tegen mijn epische tieten?
Dat had ik nog niet eens gezienquote:
ik denk dat Hello Kitty het zwaar aflegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat denk je nou, jouw kitty eyes tegen mijn epische tieten?
ik speel er niet meequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde natuurlijk niet dat je oud bent he.
Als jij met hello kitty wil spelen dan moet je dat vooral doen.
Nu haal je 2 dingen door elkaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:02 schreef smilez het volgende:
[..]
ik denk dat Hello Kitty het zwaar aflegd
maarja.. dat denk ik maarm
De winnaar lijkt me duidelijk, toch?quote:
Goed gedachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:02 schreef smilez het volgende:
[..]
ik denk dat Hello Kitty het zwaar aflegd
maarja.. dat denk ik maarm
quote:
GATVERDAMMEquote:
Zolang jouw epische tieten aanwezig zijn is het een win-win situatiequote:
Hij kwam vandaag nu net binnen, ik moet er nog ff aan wennen, t toetsenbord is ieta groter dan bij mn telefoon, de muis functie werkt perfectquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen
Vandaag als het goed is
quote:
Oplaadbarequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jouw epische tieten aanwezig zijn is het een win-win situatie
Oh, ik moet trouwens afzeggen voor vanavond. Ik ren nu al bijna ieder uur naar de wcquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik moet nog langs de drukker, damn, ik zou het bijna vergeten.
Oh dat is jammer.. maar begrijpelijk. Kom je gewoon een andere keer, als ik dan wel geld heb, ga ik lekker koken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik moet trouwens afzeggen voor vanavond. Ik ren nu al bijna ieder uur naar de wc
Welke heb je genomen, die normale of gaming editie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij kwam vandaag nu net binnen, ik moet er nog ff aan wennen, t toetsenbord is ieta groter dan bij mn telefoon, de muis functie werkt perfect
Nah, en over mijn Epic Cock heb je 't nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jouw epische tieten aanwezig zijn is het een win-win situatie
sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu haal je 2 dingen door elkaar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik gok dat er weinig drukken bij komt kijken.
Je moet ook niet lam worden op je werk...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef smilez het volgende:
[..]
sorryben wat lam vandaag van dat niks doen op mijn werk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet ook niet lam worden op je werk...
Ja ook ik kan niet altijd scherp zijn he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken, maar zelfs ik vond hem te flauw.
Lekker kokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.. maar begrijpelijk. Kom je gewoon een andere keer, als ik dan wel geld heb, ga ik lekker koken.
Ja damn, jij weer wel he.quote:
Zo'n fles wiskey in je bureaulaquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werk ze ouwequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ook ik kan niet altijd scherp zijn he.![]()
En nu toch echt even werken
hieperdepiep!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De winnaar lijkt me duidelijk, toch?
[..]
Goed gedacht
moet ik voortaan dan lam worden voordat ik naar mijn werk ga?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt best aanlokkelijk met mijn werk baas somsquote:
gewoon niet naar je werk gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef smilez het volgende:
[..]
hieperdepiep!
[..]
moet ik voortaan dan lam worden voordat ik naar mijn werk ga?
Lijkt me tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.. maar begrijpelijk. Kom je gewoon een andere keer, als ik dan wel geld heb, ga ik lekker koken.
Die eer laat ik aan anderen over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, en over mijn Epic Cock heb je 't nooit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Ik houd niks binnenIk denk niet dat ik hier nog tot vijf uur zit.
Ik hou van hobbiesquote:
normale, van de aanbieding, die gaming vond ik te lomp en was 2x zo duur. Zonder die Functie toetsen kan ik wel leven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Welke heb je genomen, die normale of gaming editie?
Lees eens goed... als ik geld hebquote:
Nah, verder voel ik me gewoon goed. Dus het slaat nergens opquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan beter z.s.m. naar huis jij.
Ja eh, onder die voorwaarden kom ik niet werken he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is veel erger, ik zit de hele avond tussen de drank en mag niet drinken.
vergeet "gezelligheid" nietquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lees eens goed... als ik geld heb
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me tof![]()
Ik houd niks binnenIk denk niet dat ik hier nog tot vijf uur zit.
opgestaan, plaats vergaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, voor een andere keer. En voor MIJ
Jij mag wel drinken hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, onder die voorwaarden kom ik niet werken he.
Ik ben niet ziek, hoorquote:
Niks ervanquote:
Ah, bah...quote:
IEgenlijk ben ik gewoon een heel gek persoonquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Mocht ik mezelf hier ooit een keer proberen uit te nodigen bij een Singles-meisje, execute me, no questions asked.
En lekker spontaan zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IEgenlijk ben ik gewoon een heel gek persoon
Het is toch een 'been there, done that' idee hequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Mocht ik mezelf hier ooit een keer proberen uit te nodigen bij een Singles-meisje, execute me, no questions asked.
Zal ik je eens ff laten merken hoe spontaan ik kan zijn?quote:
been there, done that, got the std?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch een 'been there, done that' idee he
komt wel goed schatje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaal niet gezellig, gek of spontaangeen wonder dat ik single ben
Ik nodig mezelf niet uit, ik spreek af, nodig uit, of ga gewoon, maar smeken of ik alsjeblieft een keer mag langskomen bij iemand, eeeehmmm, neequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch een 'been there, done that' idee he
Ik ben een hard kreng dat te kritisch is naar zichzelf en vooral ook de mensen om zich heen en daarnaast nog eens puur egoistisch en narcistisch kan handelen en lui is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
ik ben helemaal niet gezellig, gek of spontaangeen wonder dat ik single ben
als ik om zoiets smeek is het meer smeken of ik aub niet hoef te komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf niet uit, ik spreek af, nodig uit, of ga gewoon, maar smeken of ik alsjeblieft een keer mag langskomen bij iemand, eeeehmmm, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |