Ja, GHB zeker, viespeukquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
[Singles] Zitten met hun mik vol drugs op school deze zomer
Sja, als jij naar een school gaat op jouw leeftijd zie ik maar 1 doelquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen coke, XTC, wiet en speed voorbij zien komen in het vorige topic.
GHB was nog onbekend in mijn schooltijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen coke, XTC, wiet en speed voorbij zien komen in het vorige topic.
In mijn schooltijd was het zelfs nog beperkt tot hash/wiet en sos.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
GHB was nog onbekend in mijn schooltijd.
Ouwe lul !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
In mijn schooltijd was het zelfs nog beperkt tot hash/wiet en sos.
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
Oke, hoeveel van de verhalen in het voorgaande topic moet ik met een korrel zout nemen?
ik wilde al zeggen, dat is nog niksquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.
Ik heb niet echt ongeloofwaardige dingen gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
Oke, hoeveel van de verhalen in het voorgaande topic moet ik met een korrel zout nemen?
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?.
Ik kan me er serieus niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.
Veel van die soortgelijke dingen zijn bij mij op school ook wel gebeurd.
Ik vond 't wel een beetje sterk overkomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niet echt ongeloofwaardige dingen gezien?
Mja, drugs waren bij ons op school zwaar verboden, misschien is dat het. En ik had sowieso geen vrienden in de scenes waar je drugs vaak tegenkomtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?.
Heb ook zo vaak knetterstoned in de klas gezeten. Zelf examens e.d. zo gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 't wel een beetje sterk overkomen.
Dat was bij ons niet anders hoor. Neemt niet weg dat iedereen er maling aan had. En wat scenes betreft, zeker blowen komt in vrijwel alle scenes voor.quote:Mja, drugs waren bij ons op school zwaar verboden, misschien is dat het. En ik had sowieso geen vrienden in de scenes waar je drugs vaak tegenkomt
Haha, uiteindelijk is het ook een pak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb nog wel een mooi verhaal, ging ooit met school een weekendje weg, en er zou ook een gala-diner zijn waarbij er verwacht werd dat iedereen in gala-kleding kwam
Echt IEDEREEN had dat dus ook aan (mannen in pak, vrouwen in jurken), alleen ik niet, ik kwam in een Australian aan, met kale kop.
Uiteindelijk konden alle leraren e.d. het nog waarderen ook.
Baas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb nog wel een mooi verhaal, ging ooit met school een weekendje weg, en er zou ook een gala-diner zijn waarbij er verwacht werd dat iedereen in gala-kleding kwam
Echt IEDEREEN had dat dus ook aan (mannen in pak, vrouwen in jurken), alleen ik niet, ik kwam in een Australian aan, met kale kop.
Uiteindelijk konden alle leraren e.d. het nog waarderen ook.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ook zo vaak knetterstoned in de klas gezeten. Zelf examens e.d. zo gemaakt.
[..]
Dat was bij ons niet anders hoor. Neemt niet weg dat iedereen er maling aan had. En wat scenes betreft, zeker blowen komt in vrijwel alle scenes voor.
Maar dat is toch ook netjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Hoewel de docenten geen bezwaar hadden tegen 2 meisjes die in kerst-playbunny pakjes kwamen.
Op de middelbare school rookte ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.Ik was op de middelbare school totaal niet met drugs bezig, gewoon uitgaan en bier drinken, that's all.
We hebben het toch ook over de middelbare school en zo? Of zit ik helemaal verkeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de middelbare school rookte ik nog niet eens.
In mijn geval iig niet, de 2 jaren na de middelbare school (VHBO en Grafisch Lyceum) waren het ergst wat dope betreft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het toch ook over de middelbare school en zo? Of zit ik helemaal verkeerd?
Ik zat echt helemaal in de veronderstelling dat het over de middelbare school ging, na het gezwets over rugzakken en zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn geval iig niet, de 2 jaren na de middelbare school (VHBO en Grafisch Lyceum) waren het ergst wat dope betreft.
In mijn geval was dat gewoon op het VWO.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zat echt helemaal in de veronderstelling dat het over de middelbare school ging, na het gezwets over rugzakken en zo
Dan heb je het ook wel over wat, het grafisch lyceum.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn geval iig niet, de 2 jaren na de middelbare school (VHBO en Grafisch Lyceum) waren het ergst wat dope betreft.
mijn vrienden gingen naar de LTS in Volendam direct na de basisschool....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.Ik was op de middelbare school totaal niet met drugs bezig, gewoon uitgaan en bier drinken, that's all.
Oke. Ik vind dat echt vreemd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
In mijn geval was dat gewoon op het VWO.
In Volendam zou ik ook zwaar aan de drugs gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vrienden gingen naar de LTS in Volendam direct na de basisschool....
Can you blame me?
mijn drugsverhaal van de dansende letters op het bord zijn van et MBO.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat echt helemaal in de veronderstelling dat het over de middelbare school ging, na het gezwets over rugzakken en zo
Volendamquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Can you blame me?
Dat is echt een heel eng inteeltdorpquote:
MBO ging ik amper nog naar de klas, zat alleen maar in de stad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
mijn drugsverhaal van de dansende letter op het bord zijn van et MBO.
In Volendam wordt wat afgesnoven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Can you blame me?
Ik ben er nog nooit geweest... Maar de verhalen die ik hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt een heel eng inteeltdorp.
Ik wel, en die verhalen kloppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest... Maar de verhalen die ik hoor
Wij werden elke les ingescand, kregen we aan het einde van de maand een overzicht, je moet 70% aanwezig zijn, ik haalde de 60% nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
MBO ging ik amper nog naar de klas, zat alleen maar in de stad.
Vandaar dat ik er ook afgestampt werd.
Tsja, VHBO (bestaat dat eigenlijk nog?) deed ik alleen omdat mijn pa dat graag wilde, maar na 3 maanden had ik het al wel gezien, saaie boel en voor mij niet interessante les-stof.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over wat, het grafisch lyceum.Daar moet je echt niet lopen nadat je op een hbo hebt gezeten, wat een andere mensen, wat een gevoel alsof je terug naar het middelbaar gaat.
Logisch, jij hebt tieten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Bateman, ik heb al 3 (!!!) reacties in het Hvjjn-topic
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen, al kreeg ik er geld voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, en die verhalen kloppen.
Nee, ik ga je geen rondleiding Volendam geven.
Het zijn reacties van vrouwen... Zijn het stiekem lesbo's? *Argwanend kijktquote:
Denk het wel dan, dat wordt oppassen !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Het zijn reacties van vrouwen... Zijn het stiekem lesbo's? *Argwanend kijkt
Gelukkig maar, AutoRai it isquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen, al kreeg ik er geld voor
en je kan in ouderwetse kledij op de fotoquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef L-E het volgende:
Volendam is best leuk hoor, met mooi weer. Boulevard, er is een piepklein strandje, vis is altijd lekker. Niets mis mee voor een middagje.
Crapquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk het wel dan, dat wordt oppassen !
Ik ben voorquote:
Ik heb een geniale smiley voor dat topic. Met dank aan KomtTijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Bateman, ik heb al 3 (!!!) reacties in het Hvjjn-topic
Daarvoor hoef ik alleen maar naar oma te lopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
en je kan in ouderwetse kledij op de foto
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een geniale smiley voor dat topic. Met dank aan KomtTijd.
[ afbeelding ]
Ik vergeet soms dat niet iedereen in een stad woontquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar naar oma te lopen
Done.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
Die moet je als reactie geven op mijn post
Ik ga bier drinken. SERIEUS!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
OI! Bijna weekend! wat voor ganzgeile plannen heeft iedereen? L-E gaat naar de visboeren, en verder?
Huuu, het idee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat niet iedereen in een stad woont
Vanavond uit eten en naar Scream 4quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
OI! Bijna weekend! wat voor ganzgeile plannen heeft iedereen? L-E gaat naar de visboeren, en verder?
Neehee, ik moet werken dit weekend! Zondag dan, zaterdag weet ik het nog niet goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Opa en oma zitten bij de Brugger zangers en die gaan ieder jaar een twee weken voor Pasen eieren gadder'n. En dat gebeurt nog steeds in historische kledijquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat niet iedereen in een stad woont
Je denkt toch niet dat je met mij in m'n eigen stad naar de bios mag als je lelijk geworden bent he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHOOOH, hoe tof!!!
Morgen heul hard bier drinken en heul lelijk worden!
Zal ik is ff whatsappen hoe sexy ik eruit zie vandaag?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je met mij in m'n eigen stad naar de bios mag als je lelijk geworden bent he? ;O
Ik ga morgen OOK bier drinken en net zo knap blijven als altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHOOOH, hoe tof!!!
Morgen heul hard bier drinken en heul lelijk worden!
Bootje kijken, auto's sleutelen.... dat zijn de enige plannen die al staan maar de avonden zie ik nog wle goed komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
post hier de foto's, twitter hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik is ff whatsappen hoe sexy ik eruit zie vandaag?!Na een paar biertjes wordt ik misschien wat lelijker, maar nie veel!
of.. ga naar de markt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, ik moet werken dit weekend! Zondag dan, zaterdag weet ik het nog niet goed.
Ja gooi die pik maar op de iPhonequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik is ff whatsappen hoe sexy ik eruit zie vandaag?!Na een paar biertjes wordt ik misschien wat lelijker, maar nie veel!
Ik ben net op de markt geweest!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef smilez het volgende:
[..]
of.. ga naar de markt?altijd verse vis als je die mensen op hun woord gelooft
zelf BBQ-en met mooi weer, zo niet.. dan blijff het bij alleen bier
waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel met mosterd erbij eten he !
Eh, nee. Ik roerbak ze, met tomaat en Parmexaanse kaas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel met mosterd erbij eten he !
Mosterd? Saté saus!quote:
Ik doe wel bij heel veel dingen curryquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb zo'n zwager die OVERAL mayo bij doet. Dat vind ik zo erg.
Dat lijkt me vooral zonde... Ik heb dat helemaal niet, ik eet alleen ketchup bij aardappels en patatquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
Of sambal, die mensen heb je ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
Ooit eens een collega gehoord die dat ook deed. Ze bracht als voorbeeld:quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
Dat is net zo erg!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe wel bij heel veel dingen curry
Die heeft in z'n jeugd waarschijnlijk teveel pindakaas met hagelslag gegetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooit eens een collega gehoord die dat ook deed. Ze bracht als voorbeeld:
Pannenkoeken met mayo
Boerenkool met mayo WTF???
Hey, zo erg is het ook weer niet.quote:
Ik at vroeger altijd pindakaas met hagelslagquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Die heeft in z'n jeugd waarschijnlijk teveel pindakaas met hagelslag gegeten
ik zit gewoon in een hemdje in de tuinquote:
Bij mij mag je het eten verpesten met wat ik op tafel zet, dus als ik zelf aardappeltjes bak, dan kruid ik ze lekker, dan pleur je er geen mayo bijquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, zo erg is het ook weer niet.
Als jij hoogstaand kookt voor me dan doe ik er geen curry bij.
Maar mijn moeder kan niet koken dus dan moest er altijd standaard curry bij.
Dat is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik at vroeger altijd pindakaas met hagelslagNog steeds wel!
Yuck. Weet nog steeds heel goed hoe ik een keer op de lagere school m'n boterhammen pindakaas en hagelslag in 1 boterhamzakje had gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik at vroeger altijd pindakaas met hagelslagNog steeds wel!
quote:
Zo lekker is het hier nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zit gewoon in een hemdje in de tuin
En dat vind ik dan weer ranzig, appelmoes erbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij mag je het eten verpesten met wat ik op tafel zet, dus als ik zelf aardappeltjes bak, dan kruid ik ze lekker, dan pleur je er geen mayo bijAls er mosterd bij past, zet ik dat wel op tafel.
Curry, ketchup, mayo ed, past alleen bij snacks vind ik, verder moet je maar goed koken![]()
appelmoes daar en tegen verdrink ik wel alles inkip met patat en appelmoes
Wat boeit jou het nou als iemand mayo bij z'n aardappels wil?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij mag je het eten verpesten met wat ik op tafel zet, dus als ik zelf aardappeltjes bak, dan kruid ik ze lekker, dan pleur je er geen mayo bijAls er mosterd bij past, zet ik dat wel op tafel.
Curry, ketchup, mayo ed, past alleen bij snacks vind ik, verder moet je maar goed koken![]()
dat kan soms wel lekker zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Yuck. Weet nog steeds heel goed hoe ik een keer op de lagere school m'n boterhammen pindakaas en hagelslag in 1 boterhamzakje had gedaan
Ik vind het lekker. Wel melkchocolade. Niet de puur of kwinkslag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Yuck. Weet nog steeds heel goed hoe ik een keer op de lagere school m'n boterhammen pindakaas en hagelslag in 1 boterhamzakje had gedaan
Ik zit met een trui aan in de winkelquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zit gewoon in een hemdje in de tuin
Als ik zelf aardappel schil, in stukken snij, voorkook en dan in de pan frituur (niet de frituurpan, maar in een koekenpan!), dan doe ik daar dusdanig veel moeite voor, dat ik het een belediging vind als je daar mayo overheen kwaktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou als iemand mayo bij z'n aardappels wil?
Dan is het een teken dat het niet smakelijk genoeg isquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zelf aardappel schil, in stukken snij, voorkook en dan in de pan frituur (niet de frituurpan, maar in een koekenpan!), dan doe ik daar dusdanig veel moeite voor, dat ik het een belediging vind als je daar mayo overheen kwakt
kattenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[ http://img153.imageshack.us/img153/2671/gotcha.gif (copy/paste deze link) ]
Lactacyd, het is niet duur.
Jeetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zelf aardappel schil, in stukken snij, voorkook en dan in de pan frituur (niet de frituurpan, maar in een koekenpan!), dan doe ik daar dusdanig veel moeite voor, dat ik het een belediging vind als je daar mayo overheen kwakt
Eens met Peu. Net als wanneer je zelf geweldige pastasaus maakt, eigenhandig tomaten pureert e.d. en men er dan nog ketchup overheen durft te kwakken. Rot op, leer eens eten te waarderen zonder die meuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor dat soort mensen hebben ze mac&cheese uitgevonden, het liefst uit een spuitflesquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het een teken dat het niet smakelijk genoeg is
Net zoals je pasta met tomatensaus voor iemand maakt en de persoon wil er ketchup op doen
Dat mag ook wel een keerquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit met een trui aan in de winkel![]()
Dus nu ben ik jaloers
precies, dat die niet zo rood is als uit de pot, komt omdat die vers en zonder kleurstoffen is, niet omdat er te weinig tomaten in zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens met Peu. Net als wanneer je zelf geweldige pastasaus maakt, eigenhandig tomaten pureert e.d. en men er dan nog ketchup overheen durft te kwakken. Rot op, leer eens eten te waarderen zonder die meuk.
Als je het gebruikt doe het dan goed, dit komt nogal dom over. Spatiekoningquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
Misschien vind die persoon de pastasaus niet geweldig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens met Peu. Net als wanneer je zelf geweldige pastasaus maakt, eigenhandig tomaten pureert e.d. en men er dan nog ketchup overheen durft te kwakken. Rot op, leer eens eten te waarderen zonder die meuk.
Nee, die mensen hebben de saus dan nog niet geproefd. Het proeven en dan niet lekker vinden, heb ik geen moeite mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien vind die persoon de pastasaus niet geweldig?
Ik heb overigens nog nooit ketchup in de pastasaus gedaan, dat klinkt echt goor.
In het geval van pasta mee eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedoel je gebakken of gekookte?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het geval van pasta mee eens.
Maar bij aardappelen wil ik saus, vind ik gewoon lekkerder.
Oh, meteen ketchup erin pleuren is wel lame jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, die mensen hebben de saus dan nog niet geproefd. Het proeven en dan niet lekker vinden, heb ik geen moeite mee.
Als ze goed gekookt/bakken zijn, is een aardappel niet droog en hoeft er geen saus bij, alleen ontbreekt dat goede koken/bakken er nogal eens aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
precies en begin dan ook met peper/zout vragen, dat maakt meer/beter verschil dan ketchup oidquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, die mensen hebben de saus dan nog niet geproefd. Het proeven en dan niet lekker vinden, heb ik geen moeite mee.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allebei, ik hou totaal niet van aardappelen.quote:
gebakken aardappels met mayoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookEn dan maakt 't niet uit hoe goed de aardappel gekookt, dan wel gebakken is. Aardappels met een sausje
Ja, ik hou dus ook niet van gekookte aardappen en maskeer dat dan met heerlijke jusquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allebei, ik hou totaal niet van aardappelen.
Dus om de smaak te verbloemen moet er veel saus bij.
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
gebakken aardappels met mayo
gekookte aardappels met jus
Nog nooit zelf klaargemaaktquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik hou dus ook niet van gekookte aardappen en maskeer dat dan met heerlijke jusWij eten dus zelden gekookte aardappelen.
Aardappelen wat steviger laten, dus niet kapot koken en dan in stukjes snijden met wat mosterdquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik hou dus ook niet van gekookte aardappen en maskeer dat dan met heerlijke jusWij eten dus zelden gekookte aardappelen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
En daar heb je je sausjequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aardappelen wat steviger laten, dus niet kapot koken en dan in stukjes snijden met wat mosterd
Mosterd is een kruid, geen sausquote:
Ik kan me wel vinden in Peu's standpunt. Als je 3 uur bezig bent om een echte fatsoenlijke nasi goreng in elkaar te sleuren is het ook niet leuk als iemand het daarna verzuipt in de pindasaus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
JeetjeIk eet m'n aardappels altijd met een sausje, omdat ik dat lekkerder vind.
Ja, en hoofdpijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met je ogen knipperen in het ritme en je hebt 3d.
Ik snap het ook wel, maar je kan het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in Peu's standpunt. Als je 3 uur bezig bent om een echte fatsoenlijke nasi goreng in elkaar te sleuren is het ook niet leuk als iemand het daarna verzuipt in de pindasaus.
Dan had je net zo goed rijst kunnen koken en daar pindasaus overheen kunnen gieten.
je hebt veel verschillende soorten nasi, dus zeggen dat je nasi niet lust kan bijna niet, nasi is namelijk rijst met groenten en vlees, de soort groenten en vlees bepalen de naam. (Al bedoelen de meeste mensen Nasi Goreng als ze Nasi zeggen).quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar je kan het ook overdrijven.
En nasi eet ik niet, dat vind ik echt niet lekker.
Ja, en dat lust ik dus niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt veel verschillende soorten nasi, dus zeggen dat je nasi niet lust kan bijna niet, nasi is namelijk rijst met groenten en vlees, de soort groenten en vlees bepalen de naam. (Al bedoelen de meeste mensen Nasi Goreng als ze Nasi zeggen).
Volgens mij is nasi voor de meeste mensen gekookte rijst met pindasaus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt veel verschillende soorten nasi, dus zeggen dat je nasi niet lust kan bijna niet, nasi is namelijk rijst met groenten en vlees, de soort groenten en vlees bepalen de naam. (Al bedoelen de meeste mensen Nasi Goreng als ze Nasi zeggen).
Post dat ff in Hvjjnquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, tijd voor lunch.
Ik voel me opeens flink beroerd
Nou, dan kun je daarna fijn gaan purgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, tijd voor lunch.
Ik voel me opeens flink beroerd
Het lukt nieeeetquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met je ogen knipperen in het ritme en je hebt 3d.
hier schijnt het zonnetje al de hele de ochtendquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja denk het wel.
Het zonnetje begint nu zelfs te schijnen.
Hier nu pasquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier schijnt het zonnetje al de hele de ochtend
Mooi weer om iets leuks te gaan doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
mwa, wel zijn gangetje. alleen beetje verveeld
ik weet alleen niet wat te doen, en heb ook geen geldquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi weer om iets leuks te gaan doen.
Je woont toch redelijk dicht bij t strand? Ga je daar lekker heen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet alleen niet wat te doen, en heb ook geen geldmaar ga straks even lekker klussen in de tuin
Ja sommige mensen vinden in de tuin werken ook leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet alleen niet wat te doen, en heb ook geen geldmaar ga straks even lekker klussen in de tuin
nou...emmm...niet dus. Ik mag eerst even de trein nemen en dan de tram..rui 1 uur reizenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont toch redelijk dicht bij t strand? Ga je daar lekker heen?
Wel als t met techniek te maken heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vinden in de tuin werken ook leuk.
in de tuin werken vind ik niet zo leuk. maar moet nog wat planken schuren voordat ik ze ga verven..en ga dat lekker in de tuin doen, genietende van het zonnetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vinden in de tuin werken ook leuk.
Dat is kut, maar scheelt, jij bent niet 150-200 euro per f2f sollicitatie kwijtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou...emmm...niet dus. Ik mag eerst even de trein nemen en dan de tram..rui 1 uur reizenen heb geen geld voor de treinreis
gisteren het laatste beetje verbruikt voor die stomme sollicitatie waar de "intervieuwer" eingelijk van te voren al had besloten dat het niks werd
zo technisch hoeft het niet te zijn voor mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als t met techniek te maken heeftmorgen naar een speciaal zaak, onderdelen halen voor het bewaterinssysteem
Voor mij wel, de tuin is van/voor mn moeder, verder hanteer ik er alleen de grasmaaier en heggeschaar/kettingzaag. Want die zijn op benzine en vind mn moeder niet fijn om mee te werken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo technisch hoeft het niet te zijn voor mij
nee dat niet. maar ik heb in 3 weken meerdere sollicitaties gehad. Eerst 1 in Den haag, dan leiden, amsterdam en gisteren breda..en bijelkaar kom ik dan toch rond de 50-60 eurorjes of meer uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is kut, maar scheelt, jij bent niet 150-200 euro per f2f sollicitatie kwijtsommige bedrijven willen dat ik "ff" naar Dublin of Barca vlieg
Dat is wel klote ja, ik moet dinsdag en donderdag 300km rijden voor sollicitaties, ik heb kunnen regelen dat ik ze in A'dam mag doen, ipv Dublin, dat scheelt weer een boel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee dat niet. maar ik heb in 3 weken meerdere sollicitaties gehad. Eerst 1 in Den haag, dan leiden, amsterdam en gisteren breda..en bijelkaar kom ik dan toch rond de 50-60 eurorjes of meer uit
dat scheelt heel veelquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja, ik moet dinsdag en donderdag 300km rijden voor sollicitaties, ik heb kunnen regelen dat ik ze in A'dam mag doen, ipv Dublin, dat scheelt weer een boel.
*uit de buurt van E'ven blijftquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben onstuimig vandaag.
En ik vind het een leuk woord.
Ferrari FXX heeft zoiets. mag je niet zomaar mee rijden. op de openbare weg mag het al helemaal niet...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Peu, ik hoorde laatst iets over een auto, die je als koper wel mag kopen, maar waar je verder niks mee mag doen. De auto blijft ook op de fabriek (?) e.d.
Volgens mij was het een Ferrari, jij enig idee?
Dat is een Honda.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Peu, ik hoorde laatst iets over een auto, die je als koper wel mag kopen, maar waar je verder niks mee mag doen. De auto blijft ook op de fabriek (?) e.d.
Wie zegt dat ze daar überhaupt in wil rijden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een Honda.
Die van mij mag je kopen, maar dan mag je er niet in rijden.
FXX, mag je 7x per jaar mee rijden, onder streng toezicht, op circuits en Ferrari houdt alle testgegevens, die mag je niet zelf inzienquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Maar mag dat niet omdat het ding de weg niet op mag, of omdat de fabrikant ze niet op de weg wil?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ferrari FXX heeft zoiets. mag je niet zomaar mee rijden. op de openbare weg mag het al helemaal niet...
Beide.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar mag dat niet omdat het ding de weg niet op mag, of omdat de fabrikant ze niet op de weg wil?
Ja, zie! Dat herinner ik me idd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FXX, mag je 7x per jaar mee rijden, onder streng toezicht, op circuits en Ferrari houdt alle testgegevens, die mag je niet zelf inzien![]()
Ze hadden geen geld, maar wilden wel testgegevens verzamelen. Overigens moet je voor die 7 testdagen ook wel gewoon betalen
En dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar überhaupt in wil rijden?
Ik snap de vraag niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar überhaupt in wil rijden?
Enkele reis naar de sloopquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet?
Dat wil toch iedereen?
Nuhuhquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet?
Dat wil toch iedereen?
Je moet eens opletten wat een 15ton kraan kan doenquote:
Misschien om 'm vervolgens gigantisch in de prak te rijden, gewoon omdat het kan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet?
Dat wil toch iedereen?
Oh jee, boefuckinghoeeequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij deze heb jij de kans verspeeld ooit in mijn auto te mogen rijden.
Ik heb niks tegen honda hoor, maar die van jou is gewoon niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
Stelletje haters hier.
Waar zijn Jofu en Sedan als ik ze nodig heb.
Nah, men heeft hier gemiddeld genomen smaakquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
Stelletje haters hier.
Waar zijn Jofu en Sedan als ik ze nodig heb.
pics?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Die Sloggi reclame rules! Gewoon een heel mooi meisje, maar wel met wat cellulitis op d'r prachtige billen!
Net als Dove toenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Die Sloggi reclame rules! Gewoon een heel mooi meisje, maar wel met wat cellulitis op d'r prachtige billen!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen honda hoor, maar die van jou is gewoon niet zo bijzonder
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, men heeft hier gemiddeld genomen smaak
wehequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pics?
En cellulitiseen goede vrouw zorgt gewoon dat ze dat niet krijgt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pics?
Je hebt mijn honda helemaal nooit gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen honda hoor, maar die van jou is gewoon niet zo bijzonder
Oh bedoelde je niet die.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt mijn honda helemaal nooit gezien?
Waarbij ik het er wel mee eens ben dat hij niet bijzonder is, maar wel gewoon fijn rijd.
En ik mis mijn coupe nog steeds
Dat wel en het schijnt zo te zijn dat er nog nooit een VTEC kapot is gegaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Watertornado het volgende:
En toch is dat VTEC best leuk bedacht.
haar die ik hier niet bij naam mag noemen, heeft er niks vanquote:
Hier in Druten staat er ook 1.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
Overigens staat er in Hengelo een Mercedes McLaren (), waar keurig een bordje bij staat: Gelieve niet aan te raken.
Omdat gedeelde smart halve smart isquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:24 schreef rival het volgende:
Mevrouw heeft een probleem. (zelf veroorzaakt)
ze wilt dat ik oplossing A ga doen. (Bij A zou ik alles moeten doen)
echter hebben wij een systeem waardoor ze zelf met oplossing B het probleem op kan lossen.
deze oplossing is nieuw, niet iedereen weet dit nog. maar er staat een handige handleiding op ons intranet... maarja, dan moeten ze zelf iets doen...
Ik ben oplossing B aan het uitleggen, is ineens de verbinding verbroken....
nu heeft ze een klacht ingediend omdat ik "totaal niet wilde helpen"
En van dit soort gefrustreerde bittere mensen lopen er zoveel rond in kantorenland, waarom proberen ze mijn humeur te verpesten?
jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
Dat wist ik, ik dacht dat je het begrip 'mijn' wat te ruim namquote:
SLR of SLS? Want de SLS is volgens mij geen McLaren meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
Overigens staat er in Hengelo een Mercedes McLaren (), waar keurig een bordje bij staat: Gelieve niet aan te raken.
Nee, omdat mensen stoppen met nadenken op kantoorquote:
Je moet ook niet denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik dacht dat je het begrip 'mijn' wat te ruim nam
Precies. Half zo smart.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, omdat mensen stoppen met nadenken op kantoor.
Ik denk de SLR, want er stond McLaren op de auto.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SLR of SLS? Want de SLS is volgens mij geen McLaren meer![]()
De SLR heeft een meesterlijk bruut geluid, daar moet je in rijden met het raam open, de uitlaten zitten namelijk zo'n beetje onder het bestuurders raam
Verstandig. Het is lente en mijn bloeddorst naar maagdelijke hetero's is aan het stijgenquote:
Nou, dan klopt het toch! Half zo slimquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geldt vast niet als de hetero in kwestie een vrouwtje is he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verstandig. Het is lente en mijn bloeddorst naar maagdelijke hetero's is aan het stijgen
Ik heb voldoende prostaat onderzoeken gehadquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verstandig. Het is lente en mijn bloeddorst naar maagdelijke hetero's is aan het stijgen
Ja en dan meteens emails naar de baas sturen he, zo fucking kinderachtig... en daarin nog liegen ook... en dan hebben we het over "volwassen" mensen van 40+quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat over auto's en jij komt met dit aan.quote:
picsquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt mijn honda helemaal nooit gezien?
Waarbij ik het er wel mee eens ben dat hij niet bijzonder is, maar wel gewoon fijn rijd.
En ik mis mijn coupe nog steeds
Nou het is meer moedwillig vrees ik. Als die mensen thuis zo zouden moeten leven dan zouden ze geen DVD kunnen kijkenquote:
De 300SL is niet te betalenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat over auto's en jij komt met dit aan.
Over Mercedes gesproken. Die 300 SL (origineel)
Die vernieuwde vind ik de kont niet zo mooi.
Dat ging niet over auto's, maar over kantoor juppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat over auto's en jij komt met dit aan.
Over Mercedes gesproken. Die 300 SL (origineel)
Die vernieuwde vind ik de kont niet zo mooi.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou het is meer moedwillig vrees ik. Als die mensen thuis zo zouden moeten leven dan zouden ze geen DVD kunnen kijken.
Ik denk dat ik wat dat betreft maagdelijker ben dan jijquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb voldoende prostaat onderzoeken gehad(in het ziekenhuis wel te verstaan) dus zo maagdelijk ben ik niet meer denk ik
Ik zie ze echt, hele duurbetaalde types die aan de helpdesk vragen waarom ze geen beeld hebben op het scherm in de vergaderzaal, nou misschien omdat je hem niet hebt aangezet?quote:
Heb ik hier niet, maar het is in ieder geval een Honda civic hatchback uit 99.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ze echt, hele duurbetaalde types die aan de helpdesk vragen waarom ze geen beeld hebben op het scherm in de vergaderzaal, nou misschien omdat je hem niet hebt aangezet?.
de facelift versie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik hier niet, maar het is in ieder geval een Honda civic hatchback uit 99.
Gewoon een burgerbak maar rijd lekker, en amper onkosten.
ze hebben er duidelijk geen zin in, en alles moet in 1 keer goed gaan, gaat het niet zoals ze willen dan lopen ze te janken....quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou het is meer moedwillig vrees ik. Als die mensen thuis zo zouden moeten leven dan zouden ze geen DVD kunnen kijken.
Heel fijn idd, dat soort (zeldzame) managersquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
ze hebben er duidelijk geen zin in, en alles moet in 1 keer goed gaan, gaat het niet zoals ze willen dan lopen ze te janken....
mijn leiddingevende is trouwens een held, die geeft een reactie op de email dat we hier geen kleine kinderen hebben werken en of ze het echt nodig vond dit op deze manier op te lossen..
Waarom wil je nu direct weer het bloed uit iemand zuigenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
cool ik zit nu op mn cideko air keybord te werken
Ja. Hallo.quote:
ah, een EK3 met SOHC VTEC...de zuinige variantquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is net de facelift versie
1.5 vtec-e
Dat houdt me jong!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waarom wil je nu direct weer het bloed uit iemand zuigen
Ja. Hoe is het?quote:
Ik ga binnenkort een CRX kopen om op te gaan knappen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, een EK3 met SOHC VTEC...de zuinige variant![]()
ik wil eigenlijk ook wel weer een ragbak voor erbij maar ik kan hier nergens meer een auto kwijt
Maar toch zeker geen Honda?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah, een EK3 met SOHC VTEC...de zuinige variant![]()
ik wil eigenlijk ook wel weer een ragbak voor erbij maar ik kan hier nergens meer een auto kwijt
Ik heb jaren een Honda gehadquote:
Logisch. Het is geen auto waar je je vrijwillig in moet willen vertonenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb jaren een Honda gehad
tot ik tussen twee APK keuringen maar 120km had gereden ermee
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch. Het is geen auto waar je je vrijwillig in moet willen vertonen
Denk niet dat het ooit nog goed gaat komen tussen onsquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorspelbaar: Goed nu jij er bent. neuken?quote:
dit is de eerste keer dat ik zo een manager heb inderdaad, echt een verademing.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel fijn idd, dat soort (zeldzame) managers.
niks mis mee...al was de mijne 4 verschillende tinten roodquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor nog geen klachtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach je zuigcapaciteit zal er vast ook niet door verslechteren
Dat kan niet MissB.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb voor het eerst dat ik mijn auto heb, hem eens een beetje opgeruimdIk ben een auto-slons
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorspelbaar: Goed nu jij er bent. neuken?
Gewoon: ja goed hoor. Met jou ook?
Dementerend: wie ben jij?quote:Voorspelbaar: Goed nu jij er bent. neuken?
Gewoon: ja goed hoor. Met jou ook?
Oj, rood is wel echt slechtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks mis mee...al was de mijne 4 verschillende tinten rood
Serieus? Moi?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus, BarbieJezus.
Ja ik ben echt heel erg. Ik heb nu wel mijn zwarte hello kitty eens vastgeplakt, nu schuift ze niet meer heen en weer over het dashboardquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan niet MissB.
Je moet je auto goed bijhouden.
Mijn coupe poetste ik elke week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |