Ja, GHB zeker, viespeukquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
[Singles] Zitten met hun mik vol drugs op school deze zomer
Sja, als jij naar een school gaat op jouw leeftijd zie ik maar 1 doelquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen coke, XTC, wiet en speed voorbij zien komen in het vorige topic.
GHB was nog onbekend in mijn schooltijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen coke, XTC, wiet en speed voorbij zien komen in het vorige topic.
In mijn schooltijd was het zelfs nog beperkt tot hash/wiet en sos.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
GHB was nog onbekend in mijn schooltijd.
Ouwe lul !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
In mijn schooltijd was het zelfs nog beperkt tot hash/wiet en sos.
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
Oke, hoeveel van de verhalen in het voorgaande topic moet ik met een korrel zout nemen?
ik wilde al zeggen, dat is nog niksquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.
Ik heb niet echt ongeloofwaardige dingen gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
Oke, hoeveel van de verhalen in het voorgaande topic moet ik met een korrel zout nemen?
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?.
Ik kan me er serieus niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo hele extreme zitten er niet bij hoor.
Veel van die soortgelijke dingen zijn bij mij op school ook wel gebeurd.
Ik vond 't wel een beetje sterk overkomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niet echt ongeloofwaardige dingen gezien?
Mja, drugs waren bij ons op school zwaar verboden, misschien is dat het. En ik had sowieso geen vrienden in de scenes waar je drugs vaak tegenkomtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was/bent echt een onschuldig poppetje he?.
Heb ook zo vaak knetterstoned in de klas gezeten. Zelf examens e.d. zo gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 't wel een beetje sterk overkomen.
Dat was bij ons niet anders hoor. Neemt niet weg dat iedereen er maling aan had. En wat scenes betreft, zeker blowen komt in vrijwel alle scenes voor.quote:Mja, drugs waren bij ons op school zwaar verboden, misschien is dat het. En ik had sowieso geen vrienden in de scenes waar je drugs vaak tegenkomt
Haha, uiteindelijk is het ook een pak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb nog wel een mooi verhaal, ging ooit met school een weekendje weg, en er zou ook een gala-diner zijn waarbij er verwacht werd dat iedereen in gala-kleding kwam
Echt IEDEREEN had dat dus ook aan (mannen in pak, vrouwen in jurken), alleen ik niet, ik kwam in een Australian aan, met kale kop.
Uiteindelijk konden alle leraren e.d. het nog waarderen ook.
Baas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb nog wel een mooi verhaal, ging ooit met school een weekendje weg, en er zou ook een gala-diner zijn waarbij er verwacht werd dat iedereen in gala-kleding kwam
Echt IEDEREEN had dat dus ook aan (mannen in pak, vrouwen in jurken), alleen ik niet, ik kwam in een Australian aan, met kale kop.
Uiteindelijk konden alle leraren e.d. het nog waarderen ook.
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ook zo vaak knetterstoned in de klas gezeten. Zelf examens e.d. zo gemaakt.
[..]
Dat was bij ons niet anders hoor. Neemt niet weg dat iedereen er maling aan had. En wat scenes betreft, zeker blowen komt in vrijwel alle scenes voor.
Maar dat is toch ook netjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Hoewel de docenten geen bezwaar hadden tegen 2 meisjes die in kerst-playbunny pakjes kwamen.
Op de middelbare school rookte ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.Ik was op de middelbare school totaal niet met drugs bezig, gewoon uitgaan en bier drinken, that's all.
We hebben het toch ook over de middelbare school en zo? Of zit ik helemaal verkeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de middelbare school rookte ik nog niet eens.
In mijn geval iig niet, de 2 jaren na de middelbare school (VHBO en Grafisch Lyceum) waren het ergst wat dope betreft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het toch ook over de middelbare school en zo? Of zit ik helemaal verkeerd?
Ik zat echt helemaal in de veronderstelling dat het over de middelbare school ging, na het gezwets over rugzakken en zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn geval iig niet, de 2 jaren na de middelbare school (VHBO en Grafisch Lyceum) waren het ergst wat dope betreft.
In mijn geval was dat gewoon op het VWO.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zat echt helemaal in de veronderstelling dat het over de middelbare school ging, na het gezwets over rugzakken en zo
Dan heb je het ook wel over wat, het grafisch lyceum.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn geval iig niet, de 2 jaren na de middelbare school (VHBO en Grafisch Lyceum) waren het ergst wat dope betreft.
mijn vrienden gingen naar de LTS in Volendam direct na de basisschool....quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.Ik was op de middelbare school totaal niet met drugs bezig, gewoon uitgaan en bier drinken, that's all.
Oke. Ik vind dat echt vreemd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
In mijn geval was dat gewoon op het VWO.
In Volendam zou ik ook zwaar aan de drugs gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vrienden gingen naar de LTS in Volendam direct na de basisschool....
Can you blame me?
mijn drugsverhaal van de dansende letters op het bord zijn van et MBO.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat echt helemaal in de veronderstelling dat het over de middelbare school ging, na het gezwets over rugzakken en zo
Volendamquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Can you blame me?
Dat is echt een heel eng inteeltdorpquote:
MBO ging ik amper nog naar de klas, zat alleen maar in de stad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
mijn drugsverhaal van de dansende letter op het bord zijn van et MBO.
In Volendam wordt wat afgesnoven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Can you blame me?
Ik ben er nog nooit geweest... Maar de verhalen die ik hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt een heel eng inteeltdorp.
Ik wel, en die verhalen kloppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest... Maar de verhalen die ik hoor
Wij werden elke les ingescand, kregen we aan het einde van de maand een overzicht, je moet 70% aanwezig zijn, ik haalde de 60% nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
MBO ging ik amper nog naar de klas, zat alleen maar in de stad.
Vandaar dat ik er ook afgestampt werd.
Tsja, VHBO (bestaat dat eigenlijk nog?) deed ik alleen omdat mijn pa dat graag wilde, maar na 3 maanden had ik het al wel gezien, saaie boel en voor mij niet interessante les-stof.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over wat, het grafisch lyceum.Daar moet je echt niet lopen nadat je op een hbo hebt gezeten, wat een andere mensen, wat een gevoel alsof je terug naar het middelbaar gaat.
Logisch, jij hebt tieten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Bateman, ik heb al 3 (!!!) reacties in het Hvjjn-topic
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen, al kreeg ik er geld voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, en die verhalen kloppen.
Nee, ik ga je geen rondleiding Volendam geven.
Het zijn reacties van vrouwen... Zijn het stiekem lesbo's? *Argwanend kijktquote:
Denk het wel dan, dat wordt oppassen !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Het zijn reacties van vrouwen... Zijn het stiekem lesbo's? *Argwanend kijkt
Gelukkig maar, AutoRai it isquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen, al kreeg ik er geld voor
en je kan in ouderwetse kledij op de fotoquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef L-E het volgende:
Volendam is best leuk hoor, met mooi weer. Boulevard, er is een piepklein strandje, vis is altijd lekker. Niets mis mee voor een middagje.
Crapquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk het wel dan, dat wordt oppassen !
Ik ben voorquote:
Ik heb een geniale smiley voor dat topic. Met dank aan KomtTijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Bateman, ik heb al 3 (!!!) reacties in het Hvjjn-topic
Daarvoor hoef ik alleen maar naar oma te lopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
en je kan in ouderwetse kledij op de foto
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een geniale smiley voor dat topic. Met dank aan KomtTijd.
[ afbeelding ]
Ik vergeet soms dat niet iedereen in een stad woontquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar naar oma te lopen
Done.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
Die moet je als reactie geven op mijn post
Ik ga bier drinken. SERIEUS!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
OI! Bijna weekend! wat voor ganzgeile plannen heeft iedereen? L-E gaat naar de visboeren, en verder?
Huuu, het idee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat niet iedereen in een stad woont
Vanavond uit eten en naar Scream 4quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
OI! Bijna weekend! wat voor ganzgeile plannen heeft iedereen? L-E gaat naar de visboeren, en verder?
Neehee, ik moet werken dit weekend! Zondag dan, zaterdag weet ik het nog niet goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Opa en oma zitten bij de Brugger zangers en die gaan ieder jaar een twee weken voor Pasen eieren gadder'n. En dat gebeurt nog steeds in historische kledijquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat niet iedereen in een stad woont
Je denkt toch niet dat je met mij in m'n eigen stad naar de bios mag als je lelijk geworden bent he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHOOOH, hoe tof!!!
Morgen heul hard bier drinken en heul lelijk worden!
Zal ik is ff whatsappen hoe sexy ik eruit zie vandaag?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je met mij in m'n eigen stad naar de bios mag als je lelijk geworden bent he? ;O
Ik ga morgen OOK bier drinken en net zo knap blijven als altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHOOOH, hoe tof!!!
Morgen heul hard bier drinken en heul lelijk worden!
Bootje kijken, auto's sleutelen.... dat zijn de enige plannen die al staan maar de avonden zie ik nog wle goed komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
post hier de foto's, twitter hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik is ff whatsappen hoe sexy ik eruit zie vandaag?!Na een paar biertjes wordt ik misschien wat lelijker, maar nie veel!
of.. ga naar de markt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, ik moet werken dit weekend! Zondag dan, zaterdag weet ik het nog niet goed.
Ja gooi die pik maar op de iPhonequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik is ff whatsappen hoe sexy ik eruit zie vandaag?!Na een paar biertjes wordt ik misschien wat lelijker, maar nie veel!
Ik ben net op de markt geweest!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef smilez het volgende:
[..]
of.. ga naar de markt?altijd verse vis als je die mensen op hun woord gelooft
zelf BBQ-en met mooi weer, zo niet.. dan blijff het bij alleen bier
waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel met mosterd erbij eten he !
Eh, nee. Ik roerbak ze, met tomaat en Parmexaanse kaas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel met mosterd erbij eten he !
Mosterd? Saté saus!quote:
Ik doe wel bij heel veel dingen curryquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb zo'n zwager die OVERAL mayo bij doet. Dat vind ik zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |