Misschien omdat hij mijn nummer niet heeft?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker. In de liefde is niets zeker.
Dan moet je hem zelf even bellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat hij mijn nummer niet heeft?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef Supersoep het volgende:
Ja, want zij heeft uiteraard zijn nummer wel.
Zie je wel. Het kan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al had ik zijn nummer vast ergens kunnen achterhalen als ik had gewild.
Grappig. Kende je hem ook persoonlijk, praatte je vaak met hem enzovoort?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, niet dus.
Al had ik zijn nummer vast ergens kunnen achterhalen als ik had gewild.
Het ging toch over mijn liefdeservaring? Lijkt me on-topic. Al is het van versieren naast oogcontact maken niet gekomen.quote:
Ja sinds Richard weg is gebeurt er niks meer. En als je iets ontopic plaatst kunnen ze er niks meequote:
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt geven omdat het zo bizar is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja sinds Richard weg is gebeurt er niks meer. En als je iets ontopic plaatst kunnen ze er niks mee
Ja daar kan ik toch niks aan doen, ik heb er ook niet om gevraagd. Ik wil het alleen maar oplossen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt
omdat het zo bizar is.
Jij komt hier en verwacht geen bizarre levensverhalen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt geven omdat het zo bizar is.
Is trouwens wel een super voorbeeld hoe onmogelijk het is ergens te zijn zonder die ene te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt
geven omdat het zo bizar is.
Wat verwacht je dan. Als je vertelt over je verleden dan wordt dat gewaardeerd en is het belangerijke achtergrond binnen dit topic info, zodat mensen weten waar je vandaan komt. Het kan zijn dat je bij nieuwe contacten banger ben dat ze weer verlaten dan normaal. Het verder bespreken van jou situatie en de ontwikkelingen die plaats vinden, kun je beter plaatsen in het topic dat je zelf hebt geopend. Hier kun je er ook over praten. maar dan in het licht van relaties aangaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja sinds Richard weg is gebeurt er niks meer. En als je iets ontopic plaatst kunnen ze er niks mee
Deel je problemen eens met mij, jongen. Ik bied een luisterend oor en ik zal Iwannabehigh voor u verdrijven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef lipper het volgende:
[..]
Is trouwens wel een super voorbeeld hoe onmogelijk het is ergens te zijn zonder die ene te zijn.
En die geile DM's die je van mij krijgt dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef missyB het volgende:
ik wil gewoon dat er nog met me geflirt word in real life ja!
Ik wil weer fluitende bouwvakkers, lachende mannen, taxerende blikken etc etc!
zo das eruit
Dat je het jammer vind snap ik. Veel mensen hebben dat nog nooit gekend. Dat het na een bepaalde leeftijd ophoud omdat het voorwaardelijk is, ligt voor de hand. Triest, maar waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef missyB het volgende:
ik wil gewoon dat er nog met me geflirt word in real life ja!
Ik wil weer fluitende bouwvakkers, lachende mannen, taxerende blikken etc etc!
zo das eruit
hahahahahahahahahahah sorry lief iik vergat je zomaar!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En die geile DM's die je van mij krijgt dan?
Nee maar daar gaat het nou juist om. Niemand wil contact( niet om zielig te doen is gewoon een feit 60 berichten verstuurd geen reactie) dus voor me gevoel zit ik in een onmogeljke situatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan. Als je vertelt over je verleden dan wordt dat gewaardeerd en is het belangerijke achtergrond binnen dit topic info, zodat mensen weten waar je vandaan komt. Het kan zijn dat je bij nieuwe contacten banger ben dat ze weer verlaten
dan normaal. Het verder bespreken van jou situatie en de
ontwikkelingen die plaats vinden, kun je beter plaatsen in het
topic dat je zelf hebt geopend. Hier kun je er ook over praten.
maar dan in het licht van relaties aangaan.
De enige concrete oplossing die mensen kunnen bieden, is
contact met je maken irl, zodat je daadwerkelijk mensen leert
kennen. Maar dat kun je niet afdwingen.
Dan zal ik er vanavond eens voor zorgen dat je me nooit meer vergeet, lekkere stoeipoes van me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:12 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahah sorry lief iik vergat je zomaar!
Ja en?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het nou juist om. Niemand wil contact( niet om zielig te doen is gewoon een feit 60 berichten verstuurd geen reactie) dus voor me gevoel zit ik in een onmogeljke situatie.
Frustrerend is dat. Het zal wel niet helpen, als ik zeg dat je meer geduld moet opbrengen, omdat het opbouwen van een sociaal netwerk meer tijd kost. Maar hier online posten kan al helpen je minder eenzaam te voelen, hoop ik. Dan is er de meet, die naar verwachting wel doorgaat. Verder kan er van alles onstaan en gebeuren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het nou juist om. Niemand wil contact( niet om zielig te doen is gewoon een feit 60 berichten verstuurd geen reactie) dus voor me gevoel zit ik in een onmogeljke situatie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als een of ander figuur me bericht dat hij iets wil doen, terwijl ik hem vaag ken van een jaar of zes geleden, dan bedank ik vriendelijk.
1 woord: meet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja door dit topic voel ik me meestal nog meer alleen. Het is net of jullie elkaar allemaal al kennen. Er word bijna niet gerageerd terwijl het allemaal ontopic is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Frustrerend is dat. Het zal wel niet helpen, als ik zeg dat je meer geduld
moet opbrengen, omdat het opbouwen
van een sociaal netwerk meer tijd kost.
Maar hier online posten kan al helpen je
minder eenzaam te voelen, hoop ik. Dan
is er de meet, die naar verwachting wel
doorgaat. Verder kan er van alles
onstaan en gebeuren.
Wat ontopic wel en niet is, is juist steeds onduidelijk. Een paar mensen kennen elkaar in dit topic omdat het al 40 delen loopt. Maar toch is dat slechts een paar maanden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:25 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja door dit topic voel ik me meestal nog meer alleen. Het is net of jullie elkaar allemaal al kennen. Er word bijna niet gerageerd terwijl het allemaal ontopic is.
Dit topic loopt al 42 delen, natuurlijk kennen we elkaar al een beetje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:25 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja door dit topic voel ik me meestal nog meer alleen. Het is net of jullie elkaar allemaal al kennen. Er word bijna niet gerageerd terwijl het allemaal ontopic is.
Dat moet ook een keer doorbroken worden. Je hebt nu al een aantal lijntjes lopen. Je bent bij de huisarts geweest en je krijgt professionele hulpverlening. Het contact met je broer komt niet van de grond, maar geef het nog niet op. Laat je moeder en de rest van je familie maar lopen, want dat is te frustrerend. Hier wordt het ook leuker als je gewoon mee blijft doen. Ik sta ook open voor PM contact met iedereen en dan krijg je ook altijd antwoord.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef lipper het volgende:
Jullie doen net of ik er niks aan doe.
Ik ben al jaren hiermee bezig.
En ik wil gewoon iemand altijd alles alleen doen, nooit aan iemand kunnen vertellen waar je mee Zit, op het werk net doen alsof je een superdruk sociaal leven.
Iedere keer wanneer ik niks hoor is het moejjker om weer opnieuw contact te maken.
Het spijt me maar dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb ook lang zo geleefd. Er komt een moment waar je verandert, maar dan moet je wel wat stappen maken.
Welk deel? Jij hebt een kutleven gehad, ik heb een kutleven gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef lipper het volgende:
[..]
Het spijt me maar dat geloof ik niet.
Toch is dat zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef lipper het volgende:
[..]
Waarom niet? De meeste mensen in dit topic hebben wel issues of ooit gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef lipper het volgende:
[..]
toch is dat zo,quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik denk dat je door je hele verhaal hier te posten, (professionele) hulp te zoeken en te overwegen naar een meet met vreemden te gaan, je ergens toch al een knop hebt omgezet. Dat is nog geen garantie op succes natuurlijk, iedereen faalt wel eens met dit soort dingen. Maar het is een heel goed begin!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef lipper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |