quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
zeg dat dan!
ben gek op monthy python, en oooh stik hoe dat stuk op belgie nou kan even niet op de naam komen.
verder is mijn favo aboslutely fabolous!
*kraskraskraskraskraskraskraskraskras*quote:
Komkommers werken dan beter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef missyB het volgende:
het duurde even voordat ik de selderij doorhad zeg maar.
kutgroentes ook
Da's niet uitzonderlijk vriendelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Kuthumor soms van mensen.
Ging inderdaad over vriendelijkheid enzovoort Soep.
Jij bent soms ook niet de meest snuggere, of wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef deelnemer het volgende:
@RPF Goed dat je er weer bent. Veel plezier zaterdag.
Vaak nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij bent soms ook niet de meest snuggere, of wel.
Het slaat nergens op dat het erbij staat, het is absurd, daarom is het grappig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:35 schreef missyB het volgende:
ik zie werkelijk geen humor in een stengel selderij!
heb er geen beeld geen geluid bij, niets
Dat met die chinese jongen was vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:53 schreef deelnemer het volgende:
Dacht nog aan je jeugd ervaringen met de liefde. Zo erg als je 14 bent en later, als je erop terug kijkt, zo schattig. Wist de Chinese jongen dat je verliefd op hem was?
Zelf heb ik ook pas later gehoord dat je meisje verliefd op me was, maar toen nooit de kans gehad om te laten weten dat het zeer welkom was. Zo jammer. Zoveel voor zwijgrecht.
Waar viel je precies op? Uiterlijk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat met die chinese jongen was vorig jaar.
24 en maagd, statistisch gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of misschien ook wel, weet niet. Had vaak oogcontact met hem.
In eerste instantie niet op het uiterlijk, pas na een tweede blik...quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar viel je precies op? Uiterlijk?
Te laat in welke zin? Ik zou wel weer verliefd op hem kunnen worden, maar of ik dan ook een relatie zou willen is een ander verhaal. Daar voel ik me (nog) niet prettig bij, omdat ik niet lekker in mijn vel zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:01 schreef deelnemer het volgende:
Stel dat hij het vandaag door krijgt en je opbelt. Is het dan te laat?
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Te laat in welke zin? Ik zou wel weer verliefd op hem kunnen worden, maar of ik dan ook een relatie zou willen is een ander verhaal. Daar voel ik me (nog) niet prettig bij, omdat ik niet lekker in mijn vel zit.
Hoe weet je dat zo zeker. In de liefde is niets zeker.quote:Niet dat hij mij ooit zou opbellen, want hij valt toch op aziatische meisjes weet ik bijna zeker, maar leuk gedachtenexperiment.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |