Misschien omdat hij mijn nummer niet heeft?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:10 schreef deelnemer het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker. In de liefde is niets zeker.
Dan moet je hem zelf even bellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat hij mijn nummer niet heeft?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef Supersoep het volgende:
Ja, want zij heeft uiteraard zijn nummer wel.
Zie je wel. Het kan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al had ik zijn nummer vast ergens kunnen achterhalen als ik had gewild.
Grappig. Kende je hem ook persoonlijk, praatte je vaak met hem enzovoort?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, niet dus.
Al had ik zijn nummer vast ergens kunnen achterhalen als ik had gewild.
Het ging toch over mijn liefdeservaring? Lijkt me on-topic. Al is het van versieren naast oogcontact maken niet gekomen.quote:
Ja sinds Richard weg is gebeurt er niks meer. En als je iets ontopic plaatst kunnen ze er niks meequote:
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt geven omdat het zo bizar is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja sinds Richard weg is gebeurt er niks meer. En als je iets ontopic plaatst kunnen ze er niks mee
Ja daar kan ik toch niks aan doen, ik heb er ook niet om gevraagd. Ik wil het alleen maar oplossen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt
omdat het zo bizar is.
Jij komt hier en verwacht geen bizarre levensverhalen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt geven omdat het zo bizar is.
Is trouwens wel een super voorbeeld hoe onmogelijk het is ergens te zijn zonder die ene te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahaha ga toch weg man jij typt dingen waar je ook geen antwoord op kunt
geven omdat het zo bizar is.
Wat verwacht je dan. Als je vertelt over je verleden dan wordt dat gewaardeerd en is het belangerijke achtergrond binnen dit topic info, zodat mensen weten waar je vandaan komt. Het kan zijn dat je bij nieuwe contacten banger ben dat ze weer verlaten dan normaal. Het verder bespreken van jou situatie en de ontwikkelingen die plaats vinden, kun je beter plaatsen in het topic dat je zelf hebt geopend. Hier kun je er ook over praten. maar dan in het licht van relaties aangaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja sinds Richard weg is gebeurt er niks meer. En als je iets ontopic plaatst kunnen ze er niks mee
Deel je problemen eens met mij, jongen. Ik bied een luisterend oor en ik zal Iwannabehigh voor u verdrijven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:06 schreef lipper het volgende:
[..]
Is trouwens wel een super voorbeeld hoe onmogelijk het is ergens te zijn zonder die ene te zijn.
En die geile DM's die je van mij krijgt dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef missyB het volgende:
ik wil gewoon dat er nog met me geflirt word in real life ja!
Ik wil weer fluitende bouwvakkers, lachende mannen, taxerende blikken etc etc!
zo das eruit
Dat je het jammer vind snap ik. Veel mensen hebben dat nog nooit gekend. Dat het na een bepaalde leeftijd ophoud omdat het voorwaardelijk is, ligt voor de hand. Triest, maar waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef missyB het volgende:
ik wil gewoon dat er nog met me geflirt word in real life ja!
Ik wil weer fluitende bouwvakkers, lachende mannen, taxerende blikken etc etc!
zo das eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |