Ik voel een note aankomenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Zeeland het volgende:
Oja, Erik.
Je sig over de grondwet is geniaaL. Laten niet te veel op wetten hameren. Why? Nou,omdat de waardes achterliggend aan wetten belangrijk zijn en niet de wetten zelf. Systematisch terugvallen op wetten is bedriegelijk.
Is daar nog een verband met het aantal flessen wijn die tijdens het etentje genuttigd worden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, enkel het uitleggen van moderatiebeslissingen tijdens etentjes.
Je tellen gaat lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel een note aankomen
Speaking of which, ik heb er in 15 minuten 6 bij
Hij is nog niet ingevoerd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voel een note aankomen
Speaking of which, ik heb er in 15 minuten 6 bij
Als ik alleen letters markeer, mag hij dan wel blijven staan?quote:
Pak je gelly ook nog aan of zijn het enkel de rechtvaardigen die moeten boeten?quote:
Niet echt heel vreemd met die gare 80's muziek spambot praktijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik alleen letters markeer, mag hij dan wel blijven staan?
Ik had er eerst 13 btw, nu 20 toch?
Ik dacht dat je aan mijn kant stondquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet echt heel vreemd met die gare 80's muziek spambot praktijken.
The antichrist!quote:
Kijk maar uit hoor, je post is zo wegquote:
Jij raakt er wel opgewonden van?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:
Mooie knopjes, kan ik ze eindelijk een keer gebruiken
Het zal toch niet?quote:Op [url,,=http://forum.fok.nl/topic/1638234/3/75#95549551]vrijdag 15 april 2011 17:36[/url] schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk maar uit hoor, je post is zo weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |