ja duh dat je geen metroman bent of wilt zijn betekend toch niet dat je met van die vieze plukken onder je armen moet lopen? en je schaamhaar ook trimmen graag ja. das ook vies zo'n bos daar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik scheer mijn okselhaar wel, want ik vind okselhaar vies.
Mag dat wel?
Check.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja duh dat je geen metroman bent of wilt zijn betekend toch niet dat je met van die vieze plukken onder je armen moet lopen? en je schaamhaar ook trimmen graag ja. das ook vies zo'n bos daar.
nee met mannelijke man bedoel ik gewoon een normale man, die wel zichzelf verzorgt maar niet overdreven
Ik noem dat verstrooidheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik merk dat ik wat vergeetachtiger wordtMaar dan vooral met kleine dingen, de keuken inlopen en dan denken "wat doe ik hier ook alweer?" bijvoorbeeld.
En ik merk dat ik mannen van mijn leeftijd (uitzonderingen daargelaten) maar oude lullen vind, terwijl ik zelf net zo oud ben
niet echt een lichamelijk klacht eigenlijk dat laatste, meer dat ik mezelf jonger vind dat ik ben of zo
Toch wel met een mede-30er?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee sorry ben een brave getrouwde vrouw
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben net een maandje 30 en nog geen klachten. Nou ja, behalve dat ik de jeugd nù al vervelend vind.
Mijn kijk op zestienjarigen is wel veranderd merk ik. Behalve voor de meiden danquote:
Een mannelijke man heeft voor zover mij bekend gewoon oksel- en borsthaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja duh dat je geen metroman bent of wilt zijn betekend toch niet dat je met van die vieze plukken onder je armen moet lopen? en je schaamhaar ook trimmen graag ja. das ook vies zo'n bos daar.
nee met mannelijke man bedoel ik gewoon een normale man, die wel zichzelf verzorgt maar niet overdreven
maar t hoeven niet van die dikke bossen te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een mannelijke man heeft voor zover mij bekend gewoon oksel- en borsthaar.
Ha, ha, ik ben dan 28 maar daar heb ik ook al last van!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben net een maandje 30 en nog geen klachten. Nou ja, behalve dat ik de jeugd nù al vervelend vind.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik merk dat ik wat vergeetachtiger wordtMaar dan vooral met kleine dingen, de keuken inlopen en dan denken "wat doe ik hier ook alweer?" bijvoorbeeld.
Waren dat toevallig medicijnen tegen geheugenproblemen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Ik sta regelmatig in de trapkast te staren wat ik hier nou ook alweer moest, loop ik terug naar waar ik vandaan kwam en ineens weet ik het weer.
![]()
Vanmiddag richting apotheek gegaan om medicijnen op te halen....ben ik thuis en heb van alles...behalve de medicijnen.Morgen poging twee.
Ik heb niksquote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar t hoeven niet van die dikke bossen te zijn
Lui varken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een mannelijke man heeft voor zover mij bekend gewoon oksel- en borsthaar.
Nog niet, maar wie weet is het een goed idee.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren dat toevallig medicijnen tegen geheugenproblemen?
quote:
Was er een vraag dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |