geloof het of niet, maar men komt hier om te kijken welke films iedereen gezien heeft, niet om te ontrafelen waar iemand het eigenlijk over heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Fixed
Je kunt altijd op hoofdrolspelers en personages googlen
vb Roger Moore / Telly Savalas en gevonden ......
Da's moeilijk, ik heb eerst AToTS gezien en daarna de Uninvited.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Is die nog de moeite waard als de remake al wel hebt gezien? Het The Uninvited wel al gekeken maar was niet echt onder de indruk. Helaas zal het eind wel overeenkomen dus is de grootste spanning er wel vanaf qua dat betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Veel mensen raten hem hoog maar ik vond hem bar slecht en heb hem na 3 kwartier uitgezetquote:Op donderdag 28 april 2011 15:24 schreef dan13lv het volgende:
it's kind of a funny story gekeken, wat een geniale film zeg, krijgt van mij een 8,5
Zijn dr nog meer films zoals deze?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef MrRnG het volgende:
[..]
Hmm ben wel benieuwd welke film je hebt gezien..je link werkt helaas niet.
Deze heb ik ook proberen te kijken. na 10 minuten afgezet, De kleurtoon beviel me niet. En kreeg het gevoel dat dit een (vrij goed gedane) handycam film was. Maar daar hed ik geen zin in. Toen Rio opgezet en toen kreeg ik een smilequote:Op donderdag 28 april 2011 16:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Insidious gezien, wat een bagger man!
Ik dacht echt dat ie supereng zou zijn maar hij viel me vies tegen
Een 4,5 voor de moeite!!
ik vond hem daarintegen juist super echt een top film!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Deze heb ik ook proberen te kijken. na 10 minuten afgezet, De kleurtoon beviel me niet. En kreeg het gevoel dat dit een (vrij goed gedane) handycam film was. Maar daar hed ik geen zin in. Toen Rio opgezet en toen kreeg ik een smile
Ik kan niet voor 100% uit je tekst halen of je dat nou bedoelt, maar Rio is niet van Disney en/of Pixar hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Rio
Mening: Ik houd niet zo van flauwe tekenfilms en al helemaal niet van Disney. Toch heb ik erg mooi pareltjes de afgelopen jaren gezien. En Rio hoort daar bij.
Vond hem ook goed te doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik vond hem daarintegen juist super echt een top film!
Iets wat ik niet begrijp, je zegt dat het beide eigenlijk 'gemiddelde' films zijn in hun genre. Maar de een krijg een 5 en de andere een 6. Alleen vanwege je 'zwak voor Kevin James en Vince Vaughn'?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef ChickenMan het volgende:
No Strings Attached
Suffe romcom. Verhaal is vanaf minuut 1 al duidelijk, daarna is het zaak om de boel uit te zitten. Nergens ontstijgt het het niveau van een gemiddelde romcom, saaie middelmaat. Alleen Natalie Portman is wel cute. Kijk liever iets anders, genoeg leuke romcom's. 5
The Dilemma
Niet goed natuurlijk, maar wel leuk. Heb een zwak voor Kevin James en Vince Vaughn dus daarom voor mij wel vermakelijk. De film bewandelt natuurlijk de standaard paden maar ach, maakt niet uit hier. 6
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets wat ik niet begrijp, je zegt dat het beide eigenlijk 'gemiddelde' films zijn in hun genre. Maar de een krijg een 5 en de andere een 6. Alleen vanwege je 'zwak voor Kevin James en Vince Vaughn'?
Ik bedoelde tekenfilms in het algemeen. En dat van Pixar/Disney weet ik. En Pixar films zijn toch veel minder muscial en sprookjes achtig dan die films die echt alleen onder het Disney logo worden uitgebracht. dacht ik. Tangled vond ik bijv 100x niks. Maar Wall-E en Rio daarentegen weer wel OK.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik kan niet voor 100% uit je tekst halen of je dat nou bedoelt, maar Rio is niet van Disney en/of Pixar hoor.
Als je wat meer in de diepte gaat kijken en naar de personages is het zeker wel een goede filmquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Roces18 het volgende:
The Beach
[ afbeelding ]
Samenvatting
Richard is zijn eigen leven beu en is op zoek naar iets anders. Wat dit precies is, probeert hij in Thailand te ontdekken. Hier maakt hij kennis met Daffy. Deze vertelt hem over een oogverblindend strand dat ver uit de buurt van de menselijke beschaving ligt. De volgende dag blijkt Daffy zelfmoord te hebben gepleegd. Richard vindt op zijn kamer echter een plattegrond, en hij besluit het strand te gaan zoeken.
Dicaprio doet het redelijk aardig in deze film maar meer ook niet. De film leunt vooral op zijn capaciteit als zogenaamde ster (volgens mij was hij toen nog een beginner in 2000''). De film heeft een best goede soundtrack met o.a Faithless en Moby. Maar achter de mooie Thaise stranden is het gewoon een saaie, trage en oppervlakkige film. En sommige scenes slaan werkelijk nergens op zoals wanneer hij in een videogame belandEn er is totaal geen spanning terwijl dit geclassificeerd word al een spannende en avontuurlijke film. Sure. Voor mij is die in ieder geval niet weggelegd.
Cijfer: 4
Een 4 voor deze fantastische filmquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef Roces18 het volgende:
The Beach
[ afbeelding ]
Samenvatting
Richard is zijn eigen leven beu en is op zoek naar iets anders. Wat dit precies is, probeert hij in Thailand te ontdekken. Hier maakt hij kennis met Daffy. Deze vertelt hem over een oogverblindend strand dat ver uit de buurt van de menselijke beschaving ligt. De volgende dag blijkt Daffy zelfmoord te hebben gepleegd. Richard vindt op zijn kamer echter een plattegrond, en hij besluit het strand te gaan zoeken.
Dicaprio doet het redelijk aardig in deze film maar meer ook niet. De film leunt vooral op zijn capaciteit als zogenaamde ster (volgens mij was hij toen nog een beginner in 2000''). De film heeft een best goede soundtrack met o.a Faithless en Moby. Maar achter de mooie Thaise stranden is het gewoon een saaie, trage en oppervlakkige film. En sommige scenes slaan werkelijk nergens op zoals wanneer hij in een videogame belandEn er is totaal geen spanning terwijl dit geclassificeerd word al een spannende en avontuurlijke film. Sure. Voor mij is die in ieder geval niet weggelegd.
Cijfer: 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef Roces18 het volgende:
Nou nou wat fantastischJe snapt het verhaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., romantiek, nog wat aktie en wat fanserviceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Van mij mag Thor behalve in The Avengers ook nog wel in een eigen sequel terugkeren.
cijfer: 7.5
P.S. Zoals altijd bij een Marvel film: blijven zitten tot na de aftiteling voor een extra scene![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |