Nonsens, het is geen ¤60,- per maand huursubsidie die ons scheidt van krottenwijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
dan komen we toch weer op die krotwoningen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
De HRA zit verdisconteerd in de schijven in de IB. De manier waarop jullie het willen afbouwen, zonder enige vorm van neergaande lijn in die schijven, is in de praktijk een belastingverhoging omdat massa's mensen met looptijden van 20 a 30 jaar zitten.
Zie hem wel eens rondscharrelen bij de appiequote:
Waarom was je blij met de EK-verkiezingen? Echt goed zijn die niet afgelopen voor het kabinet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik was niet eens in Nederland destijds, en heb ook niet gestemd op dit kabinet.
Ik was enkel blij met de EK verkiezingen, aangezien ik niet wens dat we straks komen te zitten met Paars.
GL, D66, SP en PvdA. Dat is het gehele linker echelon.quote:
Heeft ie dan zijn maffe mutsje op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie hem wel eens rondscharrelen bij de appie
Degenen die het echt nodig hebben krijgen vaak wat meer dan datquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nonsens, het is geen ¤60,- per maand huursubsidie die ons scheidt van krottenwijken.
Een bontmuts had hij laatst. En een stok.quote:
Omdat het met hakken over de sloot toch goed ging.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom was je blij met de EK-verkiezingen? Echt goed zijn die niet afgelopen voor het kabinet.
Die willen het helemaal niet op dezelfde manier doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
GL, D66, SP en PvdA. Dat is het gehele linker echelon.
Willen ze ervanaf? Ja. IB-verlaging? Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die willen het helemaal niet op dezelfde manier doen.
Daar valt echt wel over te onderhandelen. Het was echter spijtig dat er met de dogmatici van de VVD niet viel te praten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
GL, D66, SP en PvdA. Dat is het gehele linker echelon.
Dat er gradaties in "slecht" zijn wil niet zeggen dat het niet slecht is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die willen het helemaal niet op dezelfde manier doen.
Halverwege de avond wou hij toch nog weer emigreren?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom was je blij met de EK-verkiezingen? Echt goed zijn die niet afgelopen voor het kabinet.
I did follow up on that!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Halverwege de avond wou hij toch nog weer emigreren?
Niet allen, niet helemaal.quote:
Andere belastingverlagingen? ja een aantal van deze partijen zeker.quote:IB-verlaging? Nee.
Tja, die hebben zich in de strijd met het CDA diep ingegraven. Eens zullen ze door de zure appel heen moeten bijten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar valt echt wel over te onderhandelen. Het was echter spijtig dat er met de dogmatici van de VVD niet viel te praten.
Ja, maar hij denkt blijkbaar nog steeds dat het kabinet heeft gewoon, terwijl elk achtergrondverhaal dat nadien is gepubliceerd het tegendeel aantoont.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Halverwege de avond wou hij toch nog weer emigreren?
Het enige dat de VVD overeind houd en ons als stemmer vast houd is hun dogmatische houding. Als ik links wou in het kabinet of links beleid wou dan stemde ik wel links.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar valt echt wel over te onderhandelen. Het was echter spijtig dat er met de dogmatici van de VVD niet viel te praten.
Het is zeker niet zo dat ze per definitie slecht zijn. Kan me goed voorstellen dat op de huidige manier doorrommelen slechter is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat er gradaties in "slecht" zijn wil niet zeggen dat het niet slecht is.
loskoppelen van de IB en aparte vlakke rente aftrek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Willen ze ervanaf? Ja. IB-verlaging? Nee.
Je bedoelt de overdrachtsbelasting? Alsof men bij nieuwe woningen, waar daar zit momenteel de stop op, daar last van heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet allen, niet helemaal.
[..]
Andere belastingverlagingen? ja een aantal van deze partijen zeker.
Dubbel nee dus.
Die wouden dan ook gewoon enkel en alleen met de PVV in zee en zochten daar een extra partner bij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker, maar goede alternatieven hebben ze niet, dus luisteren hoef je er niet naar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is zeker niet zo dat ze per definitie slecht zijn. Kan me goed voorstellen dat op de huidige manier doorrommelen slechter is.
wildenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die wouden dan ook gewoon enkel en alleen met de PVV in zee en zochten daar een extra partner bij.
Dan blijf je toch lekker regeren met de populisten van de PVV, die beginnen te spartelen als gekken wanneer je een hervormende maatregel wilt nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het enige dat de VVD overeind houd en ons als stemmer vast houd is hun dogmatische houding. Als ik links wou in het kabinet of links beleid wou dan stemde ik wel links.
Dogma is goed.
Willen die oost-Europeanen dan in "Nederlandse kwaliteitswoningen" zitten? Nee, hen boeit het geen zier, als de maandlasten maar laag zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Degenen die het echt nodig hebben krijgen vaak wat meer dan dat. En voor groepen die het niet krijgen als pakweg Oost-Europese arbeiders scheelt het vaak al niet veel...
Iedereen tegen 30% ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Tem het volgende:
[..]
loskoppelen van de IB en aparte vlakke rente aftrek.
Economisch hervormend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker regeren met de populisten van de PVV, die beginnen te spartelen als gekken wanneer je een hervormende maatregel wilt nemen.
Het is nu bezig met Bertus Hendriks. Daaruit blijkt dat Jansen nogal paranoïde isquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet dat ik hem niet gek vind, maar ik wil weten of er vandaag iets leuks gebeurd was.
En het eigenwoningforfait en nog wat maatregelen. De stop zit overigens een stuk breder dan enkel bij nieuwe woningen. goede nieuwe woningen verkopen nog vrij goed zelfs.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt de overdrachtsbelasting? Alsof men bij nieuwe woningen, waar daar zit momenteel de stop op, daar last van heeft
Ben jij werkelijk gelukkig met een PVV die telkens de boel saboteert. Werkelijk; ik begrijp niet hoe een persoon met redelijk intellect in godsnaam warm kan lopen voor het opportunistische gespui van de PVV.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Economisch hervormend.
Voor de rest ben ik conservatief, dus dat deert me toch niet dat 't bij 't oude blijft.
Zoiets inderdaad...afbouwen in een aantal jaar naar die 30% en dan kijken of je het nog verder kan afbouwen. Zit je ook niet met dat max bedrag geneuzel.quote:
Zoiets las ik in het NWS-topic, en het verbaast mij niets, want zoals ik daar al zeg: hoe betrouwbaar vind je die man doorgaans overkomen? Ik heb het alleen helemaal niet gevolgd, is er iets over te lezen? Waarom is hij paranoïde?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is nu bezig met Bertus Hendriks. Daaruit blijkt dat Jansen nogal paranoïde is
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij werkelijk gelukkig met een PVV die telkens de boel saboteert. Werkelijk; ik begrijp niet hoe een persoon met redelijk intellect in godsnaam warm kan lopen voor het opportunistische gespui van de PVV.
Zozo, het EWF. Ook op dure huizen? PvdA is nu mordicus tegen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het eigenwoningforfait en nog wat maatregelen. De stop zit overigens een stuk breder dan enkel bij nieuwe woningen. goede nieuwe woningen verkopen nog vrij goed zelfs.
Net als goeie nieuwe kantorenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het eigenwoningforfait en nog wat maatregelen. De stop zit overigens een stuk breder dan enkel bij nieuwe woningen. goede nieuwe woningen verkopen nog vrij goed zelfs.
Keek er al gek tegen aanquote:
Überhaupt naar die alternatieven gekeken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar goede alternatieven hebben ze niet, dus luisteren hoef je er niet naar.
In een eerdere post lijk je je niet te storen aan de halsstarrigheid van de PVV:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg juist dat ze me enorm dwarszitten op economisch gebied.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Economisch hervormend.
Voor de rest ben ik conservatief, dus dat deert me toch niet dat 't bij 't oude blijft.
Met een schuin oog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Überhaupt naar die alternatieven gekeken?
Klinkt als een werkbare oplossing, alhoewel uiteraard de SP en PvdA bij monde van "financieel expert" Plasterk dan gaan klagen over dat hure huizen nog steeds meer aftrek hebben omdat die weigeren de werking van het begrip procent gewoon te erkennen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad...afbouwen in een aantal jaar naar die 30% en dan kijken of je het nog verder kan afbouwen. Zit je ook niet met dat max bedrag geneuzel.
Dwang van huizenmelkers komt veel voor. En natuurlijk boeit hen de kwaliteit van een woning welquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Willen die oost-Europeanen dan in "Nederlandse kwaliteitswoningen" zitten? Nee, hen boeit het geen zier, als de maandlasten maar laag zijn.
Niet aan de sociale aspecten van Nederland nee. Dat ze lopen te kankeren over een dierenpolitie of over het voeren van volgels door allochtonen zal me werkelijk aan m'n kont roesten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een eerdere post lijk je je niet te storen aan de halsstarrigheid van de PVV:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |