quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Straks krijg je een hartaanval !!!![]()
Tieners die in de war zijn...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben op veel mensen verliefd
had ik ook, narcosefrustratiesquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stomme auto update, klik ik op dit topic, verspringt die en kom ik ergens in een vaag topic
Awhhquote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stomme auto update, klik ik op dit topic, verspringt die en kom ik ergens in een vaag topic
Dankje dankjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ja, uiteraard doe ik voorZichtig met je zusje jan
ditquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik kan trouwens maar op 1 persoon tegelijk echt "gevoelens" hebbenzie andere vrouwen dan vaak nooit staan, behalve die ene
Dat is lief.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik kan trouwens maar op 1 persoon tegelijk echt "gevoelens" hebbenzie andere vrouwen dan vaak nooit staan, behalve die ene
Namen, gaarne.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
De eerste ARG-koppeltjes zijn aan het ontstaan. (als ik niets heb gemist) Hoe schattig.
Ik heb met alle mannetjes hier.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
De eerste ARG-koppeltjes zijn aan het ontstaan. (als ik niets heb gemist) Hoe schattig.
Ik was al getrouwd met Jan.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
dit staat je tegen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ja tuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb met alle mannetjes hier.
Zo word dat door je lichaam ook geregeld, niemand kan op meer dan 1 verliefd wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
wanneer is de bangmeet?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb met alle mannetjes hier.
Soms wel, soms nietquote:
WEeniequote:
Oke doeidoei succes ermee!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Henkie94 het volgende:
Toch maar even een plasjen plegen.En lenzen uitdoen enzulks. Hoef ik straks niet weer naar beneden.
![]()
![]()
Eerst mij vergelijken met tong, nu dit...quote:
WATquote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was. Ik ga nu Jan hosselen.
Het was niet persoonlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WEenie
[..]
Oke doeidoei succes ermee!!
[..]
Eerst mij vergelijken met tong, nu dit...
JE loopt wat achter denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
Ja. Jankend op de grondquote:
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef n8n het volgende:
baggertijd, niet blijven hangen jongens kom op nu
en wat bedoel jij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HET IS 0:00 GEWEEST IEDEREEN VERHUIST NAAR NACHTBAGGER OFZO.
Ik wil niet hier is het veel leukerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HET IS 0:00 GEWEEST IEDEREEN VERHUIST NAAR NACHTBAGGER OFZO.
C&Hquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
JE loopt wat achter denk ik
Fok! pirate _#wedding#_ ARG7
We waren bang dat anderen het gingen verpesten met bagger dus we zochten het rustigste forum uitquote:
Ja maar dat was toch afgesproken omdat anders mensen gingen huilen enzo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie nu alsof dit een pre-nachtbagger is
Dit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Volgens mij heeft nachtbagger niks met deze sc te maken
nee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch afgesproken omdat anders mensen gingen huilen enzo?
Ik heb niks afgesproken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik stem voor.quote:
mwahquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik verlaat haar niet jij lulquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Appel, vond je mij nou lief?![]()
Nu jan je toch verlaat
Ik negeer je maar nu dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nog zo van me hield appeltje![]()
Hihi. Rustig maarquote:
Ja, ik vind jou lief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Appel, vond je mij nou lief?![]()
Nu jan je toch verlaat
wat is een mens zonderquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen als je een rijke fantasie hebt
liefquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Hahaha, ik vind het wel lief zo'n regeltje onderling om allemaal naar de NB te gaan. Maar is niet nodig, SC en nachtbagger staan los van elkaar.
Ok dan haal ik die uit de OP!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Hahaha, ik vind het wel lief zo'n regeltje onderling om allemaal naar de NB te gaan. Maar is niet nodig, SC en nachtbagger staan los van elkaar.
Ik ben ook lief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik jou ookquote:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als er nog een gr achter stond dan werd ik woest maar vooruit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als er nog een gr achter stond dan werd ik woest maar vooruit
daarom nachtbrilquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Henkie94 het volgende:
-2 en -2.25.Nu moet ik bijna op mn scherm zitten om iets te kunnen lezen. D:
With your best shotquote:
Wat zoveelquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Henkie94 het volgende:
Dan wil je mijn sterkte niet weten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Henkie94 het volgende:
Heb een bril maar die is kut grquote:
Ja.quote:
Minus over 9000?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan wil je mijn sterkte niet weten.
Lijkt me opzich wel slim, anders denken mensen nog dat dit een soort 24/7 nachtbagger is. /zegikalsusernietalsblauwe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok dan haal ik die uit de OP!
Wat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna, mn lenzen -8 en -8.5En mn bril -7.5 en -8
wut??!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna, mn lenzen -8 en -8.5En mn bril -7.5 en -8
Muah 10 ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat.Ik zie al fucking weinig.
Jij kunt op 5cm afstand nog net iets scherp zien of wat?
Wut?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ken iemand die heeft geen pupillen, die ziet pas slecht
Had ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice nice. Nu ik lenzen heb is er echt een wereld voor me open gegaan.
huh mensenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Had ik ook."Hey, ik kan dat bord lezen.
![]()
"
Klopt.quote:
De blaadjes aan de bomen weer scherp zien enz enzquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Had ik ook."Hey, ik kan dat bord lezen.
![]()
"
slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga slapenmorgen weer zon verdomd drukke dag
arriverderci!
arriverderci (op de manier van aldo the apache raine)quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
arriverderci!
Godver dan zie je dus helemaal niks meerquote:
Prachtig moment.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef n8n het volgende:
[..]
huh mensen![]()
kan de eerste keer scherp zien nog goed herinneren
Pics.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja serieus, dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst zag
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef n8n het volgende:
[..]
huh mensen![]()
kan de eerste keer scherp zien nog goed herinneren
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
De blaadjes aan de bomen weer scherp zien enz enz
Nee, lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Godver dan zie je dus helemaal niks meer
Ja nouquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
arriverderci!
ja klopt, mn opa heeft -9 en halve cm dikke glazenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Godver dan zie je dus helemaal niks meer
[..]
Prachtig moment.![]()
![]()
Helemaal in de war.
Trusten Freddddddddddddie!![]()
![]()
Nee en mn brilglazen vallen ook mee hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef n8n het volgende:
[..]
ja klopt, mn opa heeft -9 en halve cm dikke glazenzijn je lenzen ook dikker dan normaal vraag ik mij af
Truste.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog een lekkere portie billenkoek voor een goede nachtrust ?
Volgens mij zijn ze alleen sterker gebold.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef n8n het volgende:
[..]
ja klopt, mn opa heeft -9 en halve cm dikke glazenzijn je lenzen ook dikker dan normaal vraag ik mij af
ow beter, opa heeft ouderwets montuur :pquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee en mn brilglazen vallen ook mee hoor.
Zeg dat je voetballen aan het kijken bent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh shit... vorig jaar werd ik gestalkt door een jongen...En nu zoekt hij weer contact met me op... Oh halp! D=
Wut.quote:
Sla dr op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh shit... vorig jaar werd ik gestalkt door een jongen...En nu zoekt hij weer contact met me op... Oh halp! D=
slaap zacht manquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Truste.
[..]
Ok.
[..]
Volgens mij zijn ze alleen sterker gebold.
wattttt ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
doe net of je je aggressive vriendje bentquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik onthoud mijn dromen wel altijd. Ze gaan helaas nooit over jou, sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
oow en als je weer over me gaat dromen vannacht wel iets minder vies aub ik wist niet wat ik meemaakte man
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef n8n het volgende:
[..]
doe net of je je aggressive vriendje bent
"blijf uit de buurt van mn vriendin bloedblaar of anders..."
W U T?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan laat ik jouw WUT-foto zien
doen doen pics picsquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
Hmmm zal ik mezelf insmeren met chocopasta en door de tuin lopen alsof ik een kat ben ?ik verveel me
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
Hmmm zal ik mezelf insmeren met chocopasta en door de tuin lopen alsof ik een kat ben ?ik verveel me
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja nouik ook van jou gekkie !!! want jij bent veel liever
ik ga je niet verlaten hoor als jij het ook niet doet![]()
![]()
En je piemeltje door je benen naar achter buigen, dan lijkt het alsof je een staart hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
Je verwachtingen van mijn penislengte zijn iets te groot geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je piemeltje door je benen naar achter buigen, dan lijkt het alsof je een staart hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je piemeltje door je benen naar achter buigen, dan lijkt het alsof je een staart hebt.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weleens m'n ballen en snikkel tussen m'n benen en ga dan voor de spiegel staan schreeuwen; KUTJUUUUHHHHH![]()
![]()
De waarheid mag niet gesproken worden op FOK!. Je piemel is minimaal 35cm en dat is in de serieuzere fora, hier in ONZ gaan we toch uit van het dubbele.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je verwachtingen van mijn penislengte zijn iets te groot geloof ik![]()
For old time's sakequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik verlaat jou ook niet hoor liefje.
Ja daarom zei ik ook dat je verwachtingen te groot zijn als leugen dus nu moet het wel een grote zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De waarheid mag niet gesproken worden op FOK!. Je piemel is minimaal 35cm en dat is in de serieuzere fora, hier in ONZ gaan we toch uit van het dubbele.
mooie kopquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Overigens, zwarte katten.
[ afbeelding ]
Mijn beertje.![]()
Stoere dikke luie kat. En mijn moeder noemt hem prinsesje.
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe ook wel een gigantische appel eigenlijk
quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n8n ik moet toegeven dat ik de laatste tijd minder onzeker ben
awwwww wat liefquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Overigens, zwarte katten.
[ afbeelding ]
Mijn beertje.![]()
Stoere dikke luie kat. En mijn moeder noemt hem prinsesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn Pantertje waar ik mee ben opgegroeid maar die er helaas al een tijdje niet meer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
awwwww wat lief
hier Elvis.. de zwarte kat van mn zus en dus mijn peetzoontje waar ik af en toe eens een paar dagen op pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn Pantertje waar ik mee ben opgegroeid maar die er helaas al een tijdje niet meer isZo lievvvvv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telefoon?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is mn data verbinding zo sloom?
Door die geile picca van Panterquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is mn data verbinding zo sloom?
001. 608 n8nquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik durf niet bij dagcijfers-topic te kijken... hoe is de schade???
Omg ik keek netquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik durf niet bij dagcijfers-topic te kijken... hoe is de schade???
Je overleeft het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef Myraela het volgende:
Ik sta er nooit meer in, ik denk dat ik ziek ben.
als k ziek ben sta k er juist inquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef Myraela het volgende:
ik ben jaloers, mn gemiddelde stijgt elke dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef Myraela het volgende:
Slowchats are bad, mkay.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben jaloers, mn gemiddelde stijgt elke dag
je bent je hele leven aan het omgooienquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar myr nu slowchat ik niet meer in normale topics
Ik ben trots op je, ooit leer ik het ook wel af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar myr nu slowchat ik niet meer in normale topics
Die heb je wel verdiend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi ik hou van jullie.
Ps myr krijg ik nu een positieve note??
positieve bevestiging nodig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi ik hou van jullie.
Ps myr krijg ik nu een positieve note??
dan te bedenken dat men 2 topics vol van mij heeft gelezen, weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
zoveel postsdat zijn 2 topics vol
Dagcijfers #216quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef dralion13 het volgende:
Op hoeveel sta ik
Sta ik voor het eerst in de top 10?
(heb linkje niet voor handen)
15 topics vol vandaag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
zoveel postsdat zijn 2 topics vol
Je kunt ze alleen zo weinig uitdelenquote:
Dankequote:
lol die note van net is zo gemeenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat staat er eigenlijk in zo'n positieve note? +1 ?
90% kun je toch wel gokken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef n8n het volgende:
hoe meer notes hoe groter de drang ze te willen lezen
Kan van alles in staan. Staat altijd korte stukjes uitleg bij notes of alleen een quote.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat staat er eigenlijk in zo'n positieve note? +1 ?
eigk niet ben daar niet echt mee bezig, daarom juist benieuwdquote:
marketing om je te laten betalenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe ik niet was meer een vraag omdat Cosmo zei dat het een gemene note was ...
Dat moet wel, jij zegt alleen maar lieve dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Zeroku het volgende:
De 10% die ik niet weet zullen wel lieve notes van Myraela zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:59 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die Myraela niet leuk/lief/schattig/aardig/ieder ander positief woord vinden.
Zo ben ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat moet wel, jij zegt alleen maar lieve dingen.
[..]
kwaliteit is wisselent, soms een magisch momentjequote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil het niet echt leuk vinden ofzo
quote:
Thanksquote:
quote:
dirty mindgamesquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom las ik weer penisWat is met mij zeg
quote:
quote:
welke knaap deze keerquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh volgens die knaap heb ik een Amsterdams accent.
hahahah dat is wel een tof accentquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh volgens die knaap heb ik een Amsterdams accent.
Hoe stalkt hij je dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stalker heb ik gewoon genegeerd
Uhmm, die knaap van vandaag n8nnnn
moi? ai ai aiquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stalker heb ik gewoon genegeerd
Uhmm, die knaap van vandaag n8nnnn
skkl meldt, vertel dan nou nou nou nou nou nou nou nouquote:
Doeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doeiii Zerooooo
Aw appelsje wrom niet???
Tot zo jan
hallo ik vertelde toch over die jongen daarnet, met onzeker enzo, die is de 'knaap' waarover ik het had snap snap snap???quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef n8n het volgende:
[..]
skkl meldt, vertel dan nou nou nou nou nou nou nou nou
snap snap fap snap snap snap snap fap snap snap snap snap snap snapquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo ik vertelde toch over die jongen daarnet, met onzeker enzo, die is de 'knaap' waarover ik het had snap snap snap???
okquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:20 schreef n8n het volgende:
[..]
snap snap fap snap snap snap snap fap snap snap snap snap snap snap
Altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat je hier nog in de toffe ARG7 slowchat wil zijn toch ?
Mag je hem niet eens wakkerbellen ? je verdient hem niet hoor danquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij slaaptik whatsappte hem nog maar tien bedacht ik me dat zijn wekker om 6:30 gaat
huh?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag je hem niet eens wakkerbellen ? je verdient hem niet hoor dan
maar je accentquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou sowieso niet van bellen gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |