Lees regeltje boven ;squote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb geen goed kortetermijngeheugen dus ik vergeet het binnen 3,2...
Waar had je nou over?
haha goed gedaan tog xdquote:
Wil je hem voordragen op mijn verjaardagquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef sharr het volgende:
Weet je dat ik gewoon elk nieuw topic het gedichtje uit de OP lees? Over een paar topics ken ik hem uit mijn hoofd.
Ssssssstquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je stond er gewoon op te wachten.
Ik overhoor je wel over een paar delen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef sharr het volgende:
Weet je dat ik gewoon elk nieuw topic het gedichtje uit de OP lees? Over een paar topics ken ik hem uit mijn hoofd.
oke en niks over die ontgroening zeggenquote:
Dat slotje in je UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Van haar haakwerkje?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hoop dat appel straks met foto komt, anders voel ik me suf dat ik nog wacht
Is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil je hem voordragen op mijn verjaardag?
In septemberquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goedMoet je niet binnen nu en een week jarig zijn hoor
Ja was grapje, grapje gelijk boosquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik niet.ik hou serieus van smegmanus.
Ik hou van hem, homo.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja was grapje, grapje gelijk boos
Ik houd ook van hemno homo
LOEIhard verliezen?quote:
Jammer van 'vind' verderquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Piraten van ARG7
het zeemansleven
is soms zwaar
maar voor ons is dat niet raar
we bedwingen zeeen en meren
waar zullen we nu eens aanmeren
Ragboer vind de piratenmeisjes lief
hopelijk ben ik op het schip jullie hartendief.
Ach ja, denk maar aan Utreg. Dan valt het nog wel mee met Twente.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Ragboer het volgende:
Piraten van ARG7
het zeemansleven
is soms zwaar
maar voor ons is dat niet raar
we bedwingen zeeen en meren
waar zullen we nu eens aanmeren
Ragboer vind de piratenmeisjes lief
hopelijk ben ik op het schip jullie hartendief.
Dikke faal...quote:
Zag je waar hij die tackle al inzettequote:
quote:
Het lijkt alsof je er van genietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zag je waar hij die tackle al inzette?
Niet meer dan terecht. Die tackle kwam vanaf de penaltystip tot aan de rand van de 16quote:
Doe ik ook een heel klein beetjequote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe ik ook een heel klein beetje.
jointje nemenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Furdinand het volgende:
ragboer, als ik naar jouw UI kijk wou ik dat ik rookte zodat ik dat kon proberen...
Omdat ik voor Ajax ben.quote:
quote:
Uploaden, echt, bijna hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
Liefjens als Appel zo met een foto komt zeg dat het me bijzonder spijt maar dat ik ben gaan slapenik bekijk m morgen wel, hij is vast mooi
![]()
Slaaplekker![]()
Nevermind, hoi appel
Is nog best moeilijk hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Furdinand het volgende:
ragboer, als ik naar jouw UI kijk wou ik dat ik rookte zodat ik dat kon proberen...
Maakt niet uit. Zolang Ajax kampioen wordt spelen ze CL.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja insert verhaaltje over punten hier
Wil je 'm groter?quote:
Tofquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wit, voor als je dat niet ziet.Omdat peer.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]HIJ IS LEUKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wit, voor als je dat niet ziet.![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
[..]fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wit, voor als je dat niet ziet.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
[..]Ik zie 2 mutsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wit, voor als je dat niet ziet.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik heb hem nog wel groter, kan altijd nog verkleinen
[..]heb je ook een roze mutsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wit, voor als je dat niet ziet.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
Nu slapen, slaaplekker allemaal voor de zoveelste keer![]()
![]()
slaap zachtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Trustequote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Wat.quote:
[..]ToffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wit, voor als je dat niet ziet..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
[..]OMG wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wit, voor als je dat niet ziet.
en ook zon leuk mutsjeO+
ik hou gewoon van roze mutsjesquote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier zit iets achter, maar ik snap het niet.
Ik zeg het al jaren.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Goedenavondlaat dat voetbal maar zitten
hey janquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Ja ik kijk zelf ook steeds verder weg van de tvquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Gaat het nergens meer over jochie?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
sorry jan ik deed mij opperste bestquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Waar smaakt het naarquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
We kregen zo een proefpakketje met speculaashagelslag over de post. Best lekker nog
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
is niet eens speculaasquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
We kregen zo een proefpakketje met speculaashagelslag over de post. Best lekker nog
Mjah 4 goals in een half uur daar geloof ik niet meer inquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gaat het nergens meer over jochie?
Maak er eentje extra voor deze kleine dikke indo die net afscheid heeft moeten doen van zijn Bieber kapsel en nu een matsoe matsoe kapsel heeft!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even een pistoletje sardines fixen. Tot zo.
Liegertquote:
Ok ok ben al onderwegquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Kom maar halen hoorSmaakt best lekker. Zo naar zachte speculaas.
Ga je eigen eten fixen, bruine. Je mag mijn bord aflikken, meer krijg je niet betaald.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maak er eentje extra voor deze kleine dikke indo die net afscheid heeft moeten doen van zijn Bieber kapsel en nu een matsoe matsoe kapsel heeft!
Niet in de mijnequote:
Mag ik wel een hapje?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga je eigen eten fixen, bruine. Je mag mijn bord aflikken, meer krijg je niet betaald.
Ik zag je als de oudere broer die ik nooit gehad hebquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga je eigen eten fixen, bruine. Je mag mijn bord aflikken, meer krijg je niet betaald.
Jij mag altijd langskomen. Jij krijgt van mijn ook een pistoletje, met liefde gemaaktquote:
Verstuur je ook over mail ?quote:
Nee helaasquote:
Klinkt goedquote:
Beetje rustig aan met m'n zusje hèquote:
Sorry Piel. Geen haat. Boks.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zag je als de oudere broer die ik nooit gehad heb..
Dat is nu wel voorbij, wat een kutjong ben je toch altijd.
Dan stuur ik mijn duif wel even.quote:
Lief van je.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij mag altijd langskomen. Jij krijgt van mijn ook een pistoletje, met liefde gemaakt
Wodka dien je puur te drinkenquote:
ragbroerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Piel is mijn broer. Is Ragboer dan een soort semi-broer van me?
Ragbroeder is aangegroeide familie jwz.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Mag ik je zus(je) zijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef sharr het volgende:
Dan ben je ook mijn zusjequote:
quote:
duckface?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan wil je mijn hoofd daarna niet zien
Of juist welquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan wil je mijn hoofd daarna niet zien
quote:
Awhh.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Heel graag, dan heb ik het leukste zusje van Fok. Ha.
daarom duckface, dan is het nog watquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Pas op, ik maak zo een kloon..
Nee, niet meer. Maar duckface niet echt. Eerder. Eh. Lelijk.
Als dat mijn favoriete '' twijfel-homoseksueel'' niet isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
Lachengeile beerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
als ik dan ook veel wodka op heb merk ik daar niks van hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Pas op, ik maak zo een kloon..
Nee, niet meer. Maar duckface niet echt. Eerder. Eh. Lelijk.
En jij mijn zusje. Oeh.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok, dan ben jij mijn grote zus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
LachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eigenlijk is het dieptriest.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
oeioei hij valt me nu op inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
je zegt helemaal niks over mijn matchende ui
22-10-1991quote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok, dan ben jij mijn grote zus.
Ik ben benieuwd hoe hij zo *kuch* groot is gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk is het dieptriest.
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
22-10-1991
Nu zijn jullie allebei mijn jongere zusjes.
Ik zal jullie nu moeten beschermen tegen alle geile FOK!ers
Wat dacht je vannnnnnnnnnnnnnnnnnnn eten?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij zo *kuch* groot is geworden
Je bent enig kind?quote:
Mag ik je grote broer zijnquote:
Wat een rebel ben je toch ookquote:
Het is echt niet zo fijn als je denkt, geloof mequote:
Zijn ouders durfde geen 'nee' te zeggen, want dan kreeg hij een woedeaanval.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij zo *kuch* groot is geworden
Dat is toch heul niet nodig joh.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
22-10-1991
Geboortedatum?quote:
durf niet mn buurvrouw kijkt naar me door de spiegeling van mn schermquote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jatog gekkie ;$ ga je straks weer fapfap doen??
Je wil niet wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet nodig joh.
Je mag de huishoudster wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Alleen omdat je Appeltje appeltje appeltje dan zeker niet meer mag hosselen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
Zijn we nou allemaal familie van elkaar? Dat hoeft van mij nou ook weer niet hoor.
oh oh oh, ik zou het gewoon doen ;$ extra spannend tog.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef n8n het volgende:
[..]
durf niet mn buurvrouw kijkt naar me door de spiegeling van mn scherm
Maakt niet uit. Ik ben toch Capo di tutti capiquote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
Zijn we nou allemaal familie van elkaar? Dat hoeft van mij nou ook weer niet hoor.
22-09-1992quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geboortedatum?
Ik ben namelijk Sharr d'r grote broer, maar dit is bepalend voor 't feit of ik jouw grote broer ben, of jij de mijne.
Versier een willekeurige jongeman en blijf in de friendzone.quote:
Einzelgänger hierquote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
Arrr matey!quote:
Maar wij zijn matties. Dus ik mag wel met je jongste zusje omgaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
22-10-1991
Oh, da's wel minder johquote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef sharr het volgende:
[..]
JaHad bijna een zusje (van nu 7) gehad maar die was een beetje dood
ze heeft scherpe tanden en aggresieproblemenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh oh oh, ik zou het gewoon doen ;$ extra spannend tog.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Versier een willekeurige jongeman en blijf in de friendzone.
Vervolgens zeg je tegen hem: 'Je bent als een grote broer voor me'.
Profit!
;$ rawr.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef n8n het volgende:
[..]
ze heeft scherpe tanden en aggresieproblemen
Ik blijf pleiten voor dames zonder tanden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef n8n het volgende:
[..]
ze heeft scherpe tanden en aggresieproblemen
Hont!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht n8n je buurvrouw is een hond????
Iets met incest?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Furdinand het volgende:
ik wil alleen geen familie van appel zijn.
daarom juistemquote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik blijf pleiten voor dames zonder tanden.
Incest thuis best?quote:
lijkt er niet op pindakaas op ballen heeft geen effectquote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht n8n je buurvrouw is een hond????
Ik blijf pleiten dat jij mij je chicks moet laten uitkiezen, ik heb verstand daarvan.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik blijf pleiten voor dames zonder tanden.
Hoezo '' willen zijn'' .. Je bent gewoon mijn kleine zusje! Punt uit.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
Alleen sharr en mc-Piel willen familie van mij zijn, wat is dit.
Je staat in mn stamboom hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
de rest wil met je seksenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt er niet op pindakaas op ballen heeft geen effect
Ohh, dacht dat je mijn kleine zusje was.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
De rest wil je man zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:49 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt er niet op pindakaas op ballen heeft geen effect
quote:
quote:
quote:
anders had je het wel geweten?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Thank god voor mijn pinda allergie.
Anders zat ik nu al aan je driehoekzakje lipton teaquote:
ben speciaal voor jou de hele week koosjer geblevenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Anders zat ik nu al aan je driehoekzakje lipton tea
Nee joh, komt in de beste families voorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
inderdaad.
het zou raar zijn als ik mijn eigenn zusje/nichtje leuk vond
60quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Ik heb 60 mensen in de familie. Ruilen, iemand?
Graag. Jij mn opa en oma ik je lekkere nichtjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Ik heb 60 mensen in de familie. Ruilen, iemand?
118mb/s .. Pagina's laden nog sneller dan een permaban van Utopie die opgeheven wordt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wil familie zijn van iemand met internet dat werkt.
Niet gedouched ook?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef n8n het volgende:
[..]
ben speciaal voor jou de hele week koosjer gebleven
Ik heb geen lekkere nichtjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Graag. Jij mn opa en oma ik je lekkere nichtjes.
Broertje.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef Oceanview het volgende:
Familie wat? ik ben niet op de hoogte?
moet kunnenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG IK HEB BIJNA 18K POSTS OMG IK MOET ECHT KAPPEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smeerkaas net op, ik douche alleen op de derde zondag van de maandquote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet gedouched ook?
Ik ben gek op smeerkaashihi
Kusjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG IK HEB BIJNA 18K POSTS OMG IK MOET ECHT KAPPEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |