21.15 geloof ik op RTL7 en een hopeloze wedstrijd van PSV-Villareal (1-4) waar ik op een wonder ga hopenquote:
21:05quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
21.15 geloof ik op RTL7 en een hopeloze wedstrijd van PSV-Villareal (1-4) waar ik op een wonder ga hopen
dan toch oh oh tirolquote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
21.15 geloof ik op RTL7 en een hopeloze wedstrijd van PSV-Villareal (1-4) waar ik op een wonder ga hopen
Bobjensss, blijfquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
Oké..allemaal duidelijk nu. Ik ga maar
Okequote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
oke doei doeiquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
Dit klinkt als een leuk verhaalquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn laatste keer poolen was een beetje uit de hand gelopen
Vertel!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn laatste keer poolen was een beetje uit de hand gelopen
dag bobquote:Op donderdag 14 april 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
elke sport is tof met alcohol opquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
Een vriend van me (@KB die stalker![]()
) heeft een pooltafel in huis staan. Da's ook wel tof om dat ff te doen met wat alcoholische versnaperingen.
Hahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
Een vriend van me (@KB die stalker![]()
) heeft een pooltafel in huis staan. Da's ook wel tof om dat ff te doen met wat alcoholische versnaperingen.
Schaken wordt dan wel wat minder leuk eigenlijkquote:
Ja, ik vind het nog steeds niet grappig eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahaStalker!
Maar wel heul tof ja![]()
Ik volg het niet maar ik hoorde verhalen over een gevecht de vorige aflevering ofzo ?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
Eensch met n8n.. Niks geen entertainment die jaelle!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeroku wordt gestalkt door een jongen!
quote:
Ksst. Dat is geen hartjePI waardig.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeroku wordt gestalkt door een jongen!
quote:
Mja het begon toen een maat van mij de planten die op de grond stonden omver beukte, we hadden al een beetje gedronken dus het was een beetje een teringzooi geworden. Toen vroeg me maat aan de barvrouw of we mochten roken. Dat mocht dus hij stak meteen een joint op. Nouja die ging ook rond je kent dat wel en op een gegeven moment was iedereen lam en is er gelukkig niemand gewond geraakt. Volgende keer iets rustiger aan doen tijdens deze topsportquote:
hahaquote:
dat is toffer met een jointjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schaken wordt dan wel wat minder leuk eigenlijk.
Sorry!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ksst. Dat is geen hartjePI waardig.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Mja het begon toen een maat van mij de planten die op de grond stonden omver beukte, we hadden al een beetje gedronken dus het was een beetje een teringzooi geworden. Toen vroeg me maat aan de barvrouw of we mochten roken. Dat mocht dus hij stak meteen een joint op. Nouja die ging ook rond je kent dat wel en op een gegeven moment was iedereen lam en is er gelukkig niemand gewond geraakt. Volgende keer iets rustiger aan doen tijdens deze topsport
Mwa. Het wordt dan een heel stuk moeilijker om vooruit te denkenquote:
Ik ken het nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Mja het begon toen een maat van mij de planten die op de grond stonden omver beukte, we hadden al een beetje gedronken dus het was een beetje een teringzooi geworden. Toen vroeg me maat aan de barvrouw of we mochten roken. Dat mocht dus hij stak meteen een joint op. Nouja die ging ook rond je kent dat wel en op een gegeven moment was iedereen lam en is er gelukkig niemand gewond geraakt. Volgende keer iets rustiger aan doen tijdens deze topsport
dat maakt het spannenderquote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Het wordt dan een heel stuk moeilijker om vooruit te denken.
Veel kijkplezierquote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Danku zeer
njah tot later deze avond allemaal en veel gezelligheid en liefde toegewenst![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Danku zeer
njah tot later deze avond allemaal en veel gezelligheid en liefde toegewenst![]()
Mijn beeld blijft hangen bij 1 liedje.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.last.fm/user/Jw4n/tracks
Kijk dit nou.![]()
![]()
![]()
![]()
leuk liedje zeker?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk dit nou.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn beeld blijft hangen bij 1 liedje.
Whehequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk dit nou.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, mn buurman mag wel trots op mij zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe.
Moet wel een tof liedje zijn dan.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
Your musical compatibility with Jw4n is SUPER
Music you have in common includes Hurts, Mumford & Sons, Adele, Japanese Relaxation and Meditation and Bruno Mars.
Misschien mag je wel een keer als achtergrondzangeres fungeren bij een live-optredenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, mn buurman mag wel trots op mij zijn.
Omg ik ga deze lijst uitprinten en laten zien en hopelijk mag ik dan ook backstage en regelt hij chickies voor me!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien mag je wel een keer als achtergrondzangeres fungeren bij een live-optreden.
Klinker, en wij dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik ga deze lijst uitprinten en laten zien en hopelijk mag ik dan ook backstage en regelt hij chickies voor me!!!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik ga deze lijst uitprinten en laten zien en hopelijk mag ik dan ook backstage en regelt hij chickies voor me!!!!
Jij wordt de vrouwelijke Justin Bieber.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooo grapje tog!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinker, en wij dan?Ik dacht dat jij en appel en ik...?
Ja en Appel en bloempje natuurlijk :$quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
.
Horden groupies staan voor je kleedkamer te wachten.
Wromquote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij wordt de vrouwelijke Justin Bieber.
Wij staan niet voor de deur, wij laten de kleedkamer stomenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en Appel en bloempje natuurlijk :$
[..]
Wrom
Beter belt die buurman mij dan ook even.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wij staan niet voor de deur, wij laten de kleedkamer stomen
Kom maar.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beter belt die buurman mij dan ook even.
gwonquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wrom
Hihiquote:
Doe dat.quote:
Wat is een haatlijstje?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik sta op iemands haatlijstjehij heeft alleen mijn username fout gespeld
Proletariaat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik sta op iemands haatlijstjehij heeft alleen mijn username fout gespeld
Ja? Is dit een goed topic denk je:quote:
Wie staat daar niet opquote:
Dit is beter. gr grquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Is dit een goed topic denk je:
TT: Ragboer.
OP: Lieve Ragboer, ik ben verliefd op je.
Gr.
Omdat ik er ook op sta.quote:
Ik dacht serieus bij die eerste reclame, dat het niet erger konquote:
Maar dat is een teringmongool.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wist ik ook niet, tot ik op het Fotoboek van Proletariaat keek
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
In sommige namen kan ik me wel vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Kijk nu nog eensquote:
Dit eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In sommige namen kan ik me wel vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |