Bij BB is het ook een keer gedaan, maar die konden toen niet meer winnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is vaker gedaan dacht ik?
Met steeds minder bewoners moet je op een of andere manier voorkomen dat het (nog) saaier wordt
hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij hebben de bewoners het al gehoord.
Lees even terug, dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
http://twitter.com/SST_Guido
Stem allemaal @SST_Gerard hij heeft het echt nodig! Er gaan er twee uit! Sms Gerard naar 5353 !! #sstnl
Bommie is haar beste vriend toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Cynthia terug en die is zo dol op de FOKKERS
waar blijft zalando nouquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Blue Thunder het volgende:
mijn god wat een afgrijselijke kutreclame zeg!!! met jan shit!!!
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Blue Thunder het volgende:
mijn god wat een afgrijselijke kutreclame zeg!!! met jan shit!!!
Twee!? Neequote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Stem allemaal @SST_Gerard hij heeft het echt nodig! Er gaan er twee uit! Sms Gerard naar 5353 !! #sstnl
WTF ? 2 eruit ???quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Opvallend veel RLS-deelnemers hebben daar last van, opvallend!quote:
Gerard en Laura ?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
Hmz btw, er stond in eerste instantie onder in beeld op tv dat Gerard en/of Laura gewisseld zouden worden voor Cynthia & Servio. We zullen zien of dit temaken zal hebben met die opdrachten die Gerard en Laura blijkbaar vanavond zullen krijgen...
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef pullup het volgende:
Wat een etterig stel kinderen in die C&A reclame![]()
Ik ben nu helemaal pissed dat ze uberhaupt overwegen Servio terug te laten komen
er is niet gezegt er gaan er 2 uit maar het kan dus welquote:
Natuurlijk kunnen die niet meer winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij BB is het ook een keer gedaan, maar die konden toen niet meer winnen.
Misschien C en/of S ook niet meer nu, i.t.t Maik. Anders zou het helemáál lachwekkend zijn.
Nop, Gerard moet wss iets eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gerard en Laura ?Ik dacht dat Laura en Karim die opdracht hadden
Klopt niet volgens de tussenstand heeft Maik stemmen nodig:quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
daarom heb ik van de week heel weinig gekeken,. allemaal zo doorzichtig erger me steeds dood eraanquote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Nouja, misschien maar goed ook als Gerard eruit gaat. Dan kan ik stoppen met kijken. Hij heeft afgelopen week ook al erg weinig airtime gekregen, alle aandacht ging naar Jo...
Zou Geer dan stiekem de 24 uur hebben aangevraagd?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is niet gezegt er gaan er 2 uit maar het kan dus wel
zou me niet verbazen hij weet hoe er gekonkeld wordtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef K_L het volgende:
[..]
Zou Geer dan stiekem de 24 uur hebben aangevraagd?
Misschien voor een kwart van de prijzenpot? Maik mocht voor de helft weer meedoen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen die niet meer winnen
Denk dat ze niet lang blijven en dan misschien de volgende 2 oid
allebij nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Wie moet er weer in?
• Cynthia
• Servio
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze hebben de nummers verwisseld?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Klopt niet volgens de tussenstand heeft Maik stemmen nodig:
SMS daarom allemaal MAIK naar 5353 of bel 0909-1392
Dat denk ik ook met deze tussenstandquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Candyfreak het volgende:
Volgens mij willen ze gewoon van Gerard, Sharon en Karim af daar bij net 5
Ahquote:
Ik wil dat Gerard en Laura blijven geen Cynthia of Servio!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Op UPC 24 uur kanaal stond aan het begin van de middag ""Ruilen oud-bewoners Servio en Cynthia vanavond van plek met Gerard en Laura? Kijk om 20.30 naar de liveshow op Net5 om te zien hoe dit afloopt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |