We weten het niet het enige is dat ze misschien iemand in het huis kunnen vervangen, hoe of waarom geen idee... (er werd gesproken over Laura en Gerard)quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
kan iemand uitleggen wat de bedoeling is? mag 1 iemand er weer in?
Terechtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Santée
Servio in het huis is leuk... wordt lachen... Cynthia moet gewoon dood.
Hoeven ze ook niet meer de godganse dag te melden dat ze iets pas na het huis kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat zo'n oud-bewoner de ballon doorprikken die kijkcijfers heet, beseft opeens iedereen dat er geen hond kijkt.
Nee, 1 gaat eruit via stemmen. Verder kunnen Laura of Karim eruit gaan als ze falen met een opdrachtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Flow3r het volgende:
er gaan er 2 uit, stem Gerardddddddddddddddddddd!!!!
idd!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
dan maar Cynthia terug hoor
Alsjeblieft geen servia
Dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Alsjeblieft geen servia
Nee! Ik vond z'n bezopen gesprekken met Gerard bijvoorbeeld wel tof.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ben ik de enige die 't wel lachen vind dat Servio MOGELIJK ff terugkomt?
Geen van beide!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Alsjeblieft geen servia
Speciaal voor ons Fokkersquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Blue Thunder het volgende:
volgens mij heeft ze een nieuwe dooie hond op d'r kop
Gewoon beiden en keihard rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Alsjeblieft geen servia
nee ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ben ik de enige die 't wel lachen vind dat Servio MOGELIJK ff terugkomt?
Guido's tweet gelezen ? er gaan er 2 uit en gerard staat onder Sharonquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nee, 1 gaat eruit via stemmen. Verder kunnen Laura of Karim eruit gaan als ze falen met een opdracht
Is vaker gedaan dacht ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Gert het volgende:
Dat slaat ook echt nérgens op hè, om wéér een weggestemde bewoner dat huis in te flikkeren.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef marky het volgende:
Ik wil geen van beide nu terug. Ik wil wel graag een beetje lol terug dus Guido en Aafke.
ja, Aafke!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef marky het volgende:
Ik wil geen van beide nu terug. Ik wil wel graag een beetje lol terug dus Guido en Aafke.
Ach... gewoon keihard rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen servia
Ik was zo blij toen hij eruit ging
Was Sharon's antwoord toch??quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Cynthia deed vorige week toch huilie over Laura dr antwoord?
Nou dan is het helemaal gedaan met de geloofwaardigheid van de show.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo gaat met Maik mee, dus kan er weer eentje terug
En dat is een betrouwbare bron ? Jurien tweete ook dat Alex in portugal zat. Time will tellquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido's tweet gelezen ? er gaan er 2 uit en gerard staat onder Sharon
Die is ook verslaafd aan aandachtquote:
Wij = redactie van SSquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Niki.P het volgende:
Hahaha, er is helemaal niemand die beslist wie er blijft vanavond behalve wij....
Wat een grap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |