Tjaa, toch bijna altijd... Jo ze hebben al een keer een gesprek met Maik gehad in de exit gang dus hoeft niet opnieuw...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n idee dat we vandaag weer gaan uitlopen
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Razor21 het volgende:
Nu hoorde ik Jo geen ikke ikke roepen bij die spin.
Alleen al hierom?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik zit hier met kippenvel nu...
Brrrrr
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Razor21 het volgende:
Die vreet ze zonder probleem opquote:
Maar Sher welquote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Razor21 het volgende:
quote:SST_Guido SST Guido
Stem allemaal @SST_Gerard hij heeft het echt nodig! Er gaan er twee uit! Sms Gerard naar 5353 !! #sstnl
Yupz, alleen van het zien al krijg ik letterlijk de bibbers...quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef Gert het volgende:
Die spin komt vast Mo's flots schoonknagen.
en dan gaat hij alsnog gewoon naar huisquote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Roguee het volgende:
MO! Jij moet de bak in, als je wilt dat Maik blijft.
Dat tijgerjurkje was beter ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Renate heeft weer een gordijn gevonden.
De sukkelquote:
Yep, Geer en Maik.quote:
En de aarde is pyramidevormig.quote:
en als ze dan die bak uit komt, helemaal hysterisch, sorry, de kijker heeft toch beslist, Maik gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Roguee het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Jurien is een lul!
Een beter scenario zal er niet zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef knagsje het volgende:
Mo gaat dus met maik mee naar huis.....
Ohhhhh PLEASEquote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als ze dan die bak uit komt, helemaal hysterisch, sorry, de kijker heeft toch beslist, Maik gaat
En ook als ie niet blijftquote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Roguee het volgende:
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Niki.P het volgende:
Tsss echt ik hoop niet dat Servio en Cynthia echt het huis in gaan...
Oorlog met Gerardquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Niki.P het volgende:
Tsss echt ik hoop niet dat Servio en Cynthia echt het huis in gaan...
Waarom is Jurien een lul?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Jurien is een lul!
DAT JAquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat we van Servio verlost waren
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
WHAT THE FUCKING HELL DOEN CYNTHIA EN SERVIO DAAR?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat we van Servio verlost waren
Santéequote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Bastard het volgende:
Ik haal een glas wijn.. zijn we 5 pagina's verder
Het enige leuke idd, en the Prodigyquote:
Da's de enige die ik het nog wel gun, na de manier waarop hij de tent is uitgewerkt.quote:
Haha dat zal best. wat een slechte gedoe daar. onbeholpen!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
De andere bewoners riepen 'wat is dit? '
Zouden ze het gesprek gehoord hebben ?
quote:
We weten het niet het enige is dat ze misschien iemand in het huis kunnen vervangen, hoe of waarom geen idee... (er werd gesproken over Laura en Gerard)quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
kan iemand uitleggen wat de bedoeling is? mag 1 iemand er weer in?
Terechtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Santée
Servio in het huis is leuk... wordt lachen... Cynthia moet gewoon dood.
Hoeven ze ook niet meer de godganse dag te melden dat ze iets pas na het huis kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat zo'n oud-bewoner de ballon doorprikken die kijkcijfers heet, beseft opeens iedereen dat er geen hond kijkt.
Nee, 1 gaat eruit via stemmen. Verder kunnen Laura of Karim eruit gaan als ze falen met een opdrachtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Flow3r het volgende:
er gaan er 2 uit, stem Gerardddddddddddddddddddd!!!!
idd!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
dan maar Cynthia terug hoor
Alsjeblieft geen servia
Dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Alsjeblieft geen servia
Nee! Ik vond z'n bezopen gesprekken met Gerard bijvoorbeeld wel tof.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ben ik de enige die 't wel lachen vind dat Servio MOGELIJK ff terugkomt?
Geen van beide!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Alsjeblieft geen servia
Speciaal voor ons Fokkersquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Blue Thunder het volgende:
volgens mij heeft ze een nieuwe dooie hond op d'r kop
Gewoon beiden en keihard rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Alsjeblieft geen servia
nee ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ben ik de enige die 't wel lachen vind dat Servio MOGELIJK ff terugkomt?
Guido's tweet gelezen ? er gaan er 2 uit en gerard staat onder Sharonquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nee, 1 gaat eruit via stemmen. Verder kunnen Laura of Karim eruit gaan als ze falen met een opdracht
Is vaker gedaan dacht ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:41 schreef Gert het volgende:
Dat slaat ook echt nérgens op hč, om wéér een weggestemde bewoner dat huis in te flikkeren.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef marky het volgende:
Ik wil geen van beide nu terug. Ik wil wel graag een beetje lol terug dus Guido en Aafke.
ja, Aafke!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef marky het volgende:
Ik wil geen van beide nu terug. Ik wil wel graag een beetje lol terug dus Guido en Aafke.
Ach... gewoon keihard rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen servia
Ik was zo blij toen hij eruit ging
Was Sharon's antwoord toch??quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Cynthia deed vorige week toch huilie over Laura dr antwoord?
Nou dan is het helemaal gedaan met de geloofwaardigheid van de show.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo gaat met Maik mee, dus kan er weer eentje terug
En dat is een betrouwbare bron ? Jurien tweete ook dat Alex in portugal zat. Time will tellquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido's tweet gelezen ? er gaan er 2 uit en gerard staat onder Sharon
Die is ook verslaafd aan aandachtquote:
Wij = redactie van SSquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Niki.P het volgende:
Hahaha, er is helemaal niemand die beslist wie er blijft vanavond behalve wij....
Wat een grap!
Bij BB is het ook een keer gedaan, maar die konden toen niet meer winnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is vaker gedaan dacht ik?
Met steeds minder bewoners moet je op een of andere manier voorkomen dat het (nog) saaier wordt
hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij hebben de bewoners het al gehoord.
Lees even terug, dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
http://twitter.com/SST_Guido
Stem allemaal @SST_Gerard hij heeft het echt nodig! Er gaan er twee uit! Sms Gerard naar 5353 !! #sstnl
Bommie is haar beste vriend toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Cynthia terug en die is zo dol op de FOKKERS
waar blijft zalando nouquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Blue Thunder het volgende:
mijn god wat een afgrijselijke kutreclame zeg!!! met jan shit!!!
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Blue Thunder het volgende:
mijn god wat een afgrijselijke kutreclame zeg!!! met jan shit!!!
Twee!? Neequote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
WTF ? 2 eruit ???quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
Opvallend veel RLS-deelnemers hebben daar last van, opvallend!quote:
Gerard en Laura ?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
Hmz btw, er stond in eerste instantie onder in beeld op tv dat Gerard en/of Laura gewisseld zouden worden voor Cynthia & Servio. We zullen zien of dit temaken zal hebben met die opdrachten die Gerard en Laura blijkbaar vanavond zullen krijgen...
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef pullup het volgende:
Wat een etterig stel kinderen in die C&A reclame![]()
Ik ben nu helemaal pissed dat ze uberhaupt overwegen Servio terug te laten komen
er is niet gezegt er gaan er 2 uit maar het kan dus welquote:
Natuurlijk kunnen die niet meer winnenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij BB is het ook een keer gedaan, maar die konden toen niet meer winnen.
Misschien C en/of S ook niet meer nu, i.t.t Maik. Anders zou het helemįįl lachwekkend zijn.
Nop, Gerard moet wss iets eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gerard en Laura ?Ik dacht dat Laura en Karim die opdracht hadden
Klopt niet volgens de tussenstand heeft Maik stemmen nodig:quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
daarom heb ik van de week heel weinig gekeken,. allemaal zo doorzichtig erger me steeds dood eraanquote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Nouja, misschien maar goed ook als Gerard eruit gaat. Dan kan ik stoppen met kijken. Hij heeft afgelopen week ook al erg weinig airtime gekregen, alle aandacht ging naar Jo...
Zou Geer dan stiekem de 24 uur hebben aangevraagd?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is niet gezegt er gaan er 2 uit maar het kan dus wel
zou me niet verbazen hij weet hoe er gekonkeld wordtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef K_L het volgende:
[..]
Zou Geer dan stiekem de 24 uur hebben aangevraagd?
Misschien voor een kwart van de prijzenpot? Maik mocht voor de helft weer meedoen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen die niet meer winnen
Denk dat ze niet lang blijven en dan misschien de volgende 2 oid
allebij nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Wie moet er weer in?
• Cynthia
• Servio
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze hebben de nummers verwisseld?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Klopt niet volgens de tussenstand heeft Maik stemmen nodig:
SMS daarom allemaal MAIK naar 5353 of bel 0909-1392
Dat denk ik ook met deze tussenstandquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Candyfreak het volgende:
Volgens mij willen ze gewoon van Gerard, Sharon en Karim af daar bij net 5
Ahquote:
Ik wil dat Gerard en Laura blijven geen Cynthia of Servio!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Op UPC 24 uur kanaal stond aan het begin van de middag ""Ruilen oud-bewoners Servio en Cynthia vanavond van plek met Gerard en Laura? Kijk om 20.30 naar de liveshow op Net5 om te zien hoe dit afloopt"
Maik is niet echt het huis uit geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien voor een kwart van de prijzenpot? Maik mocht voor de helft weer meedoen.
daarom nooit bellen of smsenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef shomila het volgende:
Dus mensen stemmen om iemand erin te houden en de ander eruit en dan mogen ze gewoon weer terug.
Lekker dan als je er geld aan uit hebt gegeven.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben de nummers verwisseld?
Ik krijg een bevestiging dat ik op maik heb gestemd
slotje?????????quote:Op donderdag 14 april 2011 20:37 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
marymouse Ceetje vultarian
Poll: wie moet er vanavond het huis in ?
• servio
• cynthia
• niemand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]![]()
Laat maar komenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef markna het volgende:
ik wil seki dan word het rellen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef markna het volgende:
[ afbeelding ]
VAMOS!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef markna het volgende:
[ afbeelding ]
dan maar Cynthia!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Wie moet er weer in?
• Cynthia
• Servio
Tussenstand:
[ afbeelding ]
LOL, dat was een goede jaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef markna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben de nummers verwisseld?
Ik krijg een bevestiging dat ik op maik heb gestemd
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Op UPC 24 uur kanaal stond aan het begin van de middag ""Ruilen oud-bewoners Servio en Cynthia vanavond van plek met Gerard en Laura? Kijk om 20.30 naar de liveshow op Net5 om te zien hoe dit afloopt"
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef markna het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo tijdelijk?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef floraa het volgende:
Ik heb begrepen dat ze tijdelijk blijven...
Het was een test omdat ik al dacht dat het niet zou kloppenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Stem jij? De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Je hebt weinig gemist, Iedereen roept maar wat over dat er 2 bewoners uitgaan vanavond. Of er gaat er via een opdracht nog 1 extra uit of er gaan er via de stemmen 2 uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie gaan veel te hard, moet 2 topics bijlezen
Wel weggestemd, net als C en S.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maik is niet echt het huis uit geweest
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was een test omdat ik al dacht dat het niet zou kloppen
om de boel op te fokken, dingen te vertellen die ze thuis hebben gezien maar dat heb ik ook maar van horen zeggen. Het zou nu te saai zijnquote:
Je stemt voor, niet tegenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel weggestemd, net als C en S.
Maar ik denk ook dat het niet meer voor het echie zal zijn.
Met die neppe "warme lach met pretoogjes" waarmee dat serpent mensen voor zich in probeert te nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef Day het volgende:
Ik dacht dat het leuk zou zijn om servio weer dat huis in te sturen, toen zag EN hoorde ik hem weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |