Ach... gewoon keihard rellenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen servia
Ik was zo blij toen hij eruit ging
Was Sharon's antwoord toch??quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Cynthia deed vorige week toch huilie over Laura dr antwoord?
Nou dan is het helemaal gedaan met de geloofwaardigheid van de show.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo gaat met Maik mee, dus kan er weer eentje terug
En dat is een betrouwbare bron ? Jurien tweete ook dat Alex in portugal zat. Time will tellquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido's tweet gelezen ? er gaan er 2 uit en gerard staat onder Sharon
Die is ook verslaafd aan aandachtquote:
Wij = redactie van SSquote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef Niki.P het volgende:
Hahaha, er is helemaal niemand die beslist wie er blijft vanavond behalve wij....
Wat een grap!
Bij BB is het ook een keer gedaan, maar die konden toen niet meer winnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is vaker gedaan dacht ik?
Met steeds minder bewoners moet je op een of andere manier voorkomen dat het (nog) saaier wordt
hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij hebben de bewoners het al gehoord.
Lees even terug, dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
http://twitter.com/SST_Guido
Stem allemaal @SST_Gerard hij heeft het echt nodig! Er gaan er twee uit! Sms Gerard naar 5353 !! #sstnl
Bommie is haar beste vriend toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Cynthia terug en die is zo dol op de FOKKERS
waar blijft zalando nouquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Blue Thunder het volgende:
mijn god wat een afgrijselijke kutreclame zeg!!! met jan shit!!!
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Blue Thunder het volgende:
mijn god wat een afgrijselijke kutreclame zeg!!! met jan shit!!!
Twee!? Neequote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
http://twitter.com/SST_Guido
Stem allemaal @SST_Gerard hij heeft het echt nodig! Er gaan er twee uit! Sms Gerard naar 5353 !! #sstnl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |