Wat is de positie van Flip als ie Joanna loopt af te lebberen mocht de brief binnen komen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat er gescript wordt is toch al duidelijk? Maar wat heeft dat met Flip en Djoon te maken?
Ze geilen op elkaar, daar heeft die brief toch niks mee te maken?
welke streams??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Ik wil toch Kwaliteit even bedanken, top die streams.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee! Maar wel thuis zonder mensen erbij en zonder een publiek
Go Sharon Go Sharonquote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
omdat sharon niet liev tegen haar is geweest...
Waarschijnlijk willen ze dat er ruzies komen in het huis. Alles voor de kijkcijfers daar bij net 5.quote:
Lees even terug skattie. Die brief komt wrs maandag binnen, vlak voor de nominaties.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef akveor het volgende:
Wat is de positie van Flip als ie Joanna loopt af te lebberen mocht de brief binnen komen?
Is het misschien daarom dat we momenteel helemaal niets over de brief horen..?
gelukkig maar, want nu is het saaiquote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF?!
het wordt dus leuk en spannend
hahahaaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Blue Thunder het volgende:
IK WEET HET!!
die hond die het huis in zou komen is het haar van cynthia!!!
er staat MISSCHIEN dat ze terug komen, moet eerst wat gebeuren ofzo, ja kweet het ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze dat er ruzies komen in het huis. Alles voor de kijkcijfers daar bij net 5.
Wat wil je danquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Met lust en harde sex is niks mis mee, maar ik weet niet waar deze sex op slaat. Totaal niet opwindend maar dat is mijn mening
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Blue Thunder het volgende:
IK WEET HET!!
die hond die het huis in zou komen is het haar van cynthia!!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Jo gaat vast janken als ze de hond ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |