Ik heb ook niet de beste kwaliteit maar is te zien.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef Kwaliteit het volgende:
www.spixtv.nl/live.php
sorry van de kut kwaliteit, volgende week zit me nieuwe tv kaart d'r in!
Ze zitten er toch gewoon nog allemaal in??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Waarom zitten sommige niet en andere die eruit zijn wel in de leader??
beter iets dan niets!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de beste kwaliteit maar is te zien.
http://live.nedshare.nl
geen idee, nu je t zegtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Waarom zitten sommige niet en andere die eruit zijn wel in de leader??
ik ken niet één fokker van gezicht, dus neequote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
herkend iemand een fokker ?
Ik ken een broertje van een Fokker telt dat ook? (Hoi Darklightquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ken niet één fokker van gezicht, dus nee
Dat hoop ik toch niet. Hij voegt helemaal niks toe aan het spel. En ik word misselijk van het geklef van hem en Monique.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef dasaliz het volgende:
dus er komen oud bewoners terug in het huis?
laat me raden. Na vanavond is Maik ook een oud bewoner en hop, voor de tweede keer terug het huis in....
ALS-JE-BLIEFT niet he, dan word ik gekquote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Hij voegt helemaal niks toe aan het spel. En ik word misselijk van het geklef van hem en Monique.
met webcams?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
we zouden eens een secret story meet moeten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |