Gerard mag blijven blijkbaar want hij is de Masterchef!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Blue Thunder het volgende:
zijn jullie ook zo benieuwd wie mag blijven???
bij masterchef?
quote:Masterchef
14 april om 19.01
Gerard maakt een heerlijke maaltijd.
Op zijn misschien wel laatste avond in het Huis der Geheimen bakt Gerard hamburgers voor alle bewoners. Hij heeft hier duidelijk plezier in. Hamburgers zijn wel zijn ding, hij bakt ze als geen ander. Laura probeert het gesprek op een ander soort eten te brengen. Ze is bang dat er vanavond iets smerigs op het menu staat en wil Gerard hier alvast op voorbereiden. "Als je spinnen ofzo moet eten, dan moet je de pootjes uitspugen en het lichaam opeten, dat is de beste manier." Wie weet komen deze tips vanavond nog wel van pas.
hey klotskopquote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Blue Thunder het volgende:
zijn jullie ook zo benieuwd wie mag blijven???
bij masterchef?
welk stukquote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
gaat ie bijna weer, moet alleen een stukkie missen
how come ? ach dat is toch herhaling, je mist niksquote:Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
van zometeen tot ongeveer 20.00 uur![]()
en een fikse reclamequote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
how come ? ach dat is toch herhaling, je mist niks
Nee, maar wat een pauperzooi. Blikjes Cola.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
herkend iemand een fokker ?
Zal die gozer met bril wel zijn....quote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar wat een pauperzooi. Blikjes Cola.
Ja, klasse sushirestaurant! Wereldreclame!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
kind ophalen bij sport. Is 10 km, dus te ver lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
how come ? ach dat is toch herhaling, je mist niks
Oooooohh nu je het zegt! En dat in een restaurant? Tsssquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
het etentje werd gesponsord door Coca Cola?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ranja, met een rietje zou nog leuker zijn geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
goeie vraagquote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
waarom komen cynthia of servio weer terug
Ik heb ook niet de beste kwaliteit maar is te zien.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:31 schreef Kwaliteit het volgende:
www.spixtv.nl/live.php
sorry van de kut kwaliteit, volgende week zit me nieuwe tv kaart d'r in!
Ze zitten er toch gewoon nog allemaal in??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Waarom zitten sommige niet en andere die eruit zijn wel in de leader??
beter iets dan niets!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de beste kwaliteit maar is te zien.
http://live.nedshare.nl
geen idee, nu je t zegtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Waarom zitten sommige niet en andere die eruit zijn wel in de leader??
ik ken niet één fokker van gezicht, dus neequote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken een broertje van een Fokker telt dat ook? (Hoi Darklightquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ken niet één fokker van gezicht, dus nee
Dat hoop ik toch niet. Hij voegt helemaal niks toe aan het spel. En ik word misselijk van het geklef van hem en Monique.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef dasaliz het volgende:
dus er komen oud bewoners terug in het huis?
laat me raden. Na vanavond is Maik ook een oud bewoner en hop, voor de tweede keer terug het huis in....
ALS-JE-BLIEFT niet he, dan word ik gekquote:Op donderdag 14 april 2011 19:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Hij voegt helemaal niks toe aan het spel. En ik word misselijk van het geklef van hem en Monique.
met webcams?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
we zouden eens een secret story meet moeten houden
ik wel hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]owja, fokkers komen nooit buiten
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat gaat een heerlijke zeik avond wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Omdat het mislukt wasquote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik kreeg niet mee waarom ze 't geld niet wou..
is het eng buiten ?quote:
ja weet ik ook niet, iemand ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef suzi1 het volgende:
ff terug, wat was de missie? stap net binnen
nee flip en sharon moesten doen alsof.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze echt geesten op geroepen?
Karim heeft het bord weggeslingerd!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze echt geesten op geroepen?
omdat ze er mensen mee gekwetst hadquote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Ik kreeg niet mee waarom ze 't geld niet wou..
Ik zeg... doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Nope, ze heeft dat geld wel gekregen hoor. Het ging haar om het principe.quote:
Valt meequote:
Ow ok.... gelukkig maar, daar moet je niet mee spelenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
nee flip en sharon moesten doen alsof.
terecht!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Karim heeft het bord weggeslingerd!
Ja, komt daar eigenlijk nog een sanctie voor?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Karim heeft het bord weggeslingerd!
argh kut!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Blue Thunder .... Je overtreed.. de regels
Niet dat ik meegekregen heb maar ik heb niet alles kunnen volgenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, komt daar eigenlijk nog een sanctie voor?
Vast niet... was niet zijn missie en eigenlijk wel begrijpelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, komt daar eigenlijk nog een sanctie voor?
rotte zalm!!quote:
Likken nou daar kom je ver mee !!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sharon slim, die wil graag blijven
Oww de norm is dan dat je het dan maar over het hek pleurt. Mag hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast niet... was niet zijn missie en eigenlijk wel begrijpelijk
Zo'n bord is nep hoor....ooit op de markt gebracht door parker Brothers en hele geschiedenis erna...als je gelooft dat je daarmee geesten oproept..DAN ben je pas dom....dus Geer....quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Valt mee
[..]
Ow ok.... gelukkig maar, daar moet je niet mee spelen
[..]
terecht!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
mike en mo zijn plak en band
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo'n bord is nep hoor....ooit op de markt gebracht door parker Brothers en hele geschiedenis erna...als je gelooft dat je daarmee geesten oproept..DAN ben je pas dom....dus Geer....
grmbl de stem moet alleen mij hebben ik ik ik me moeder ik ik ik OOOOHHH ik ik me moeder!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Blue Thunder.. Doe je zender om
Volgens mij is die van jou een fractie beter, gaat dan dus slechter worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Kwaliteit het volgende:
vraagje: zal ik het beeld van deze cam (http://live.nedshare.nl/) doorstreamen of webcam gericht zoals ik nu doe?
Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vindenquote:
zijn signaal is direct van tv kanaal, en mijne een webcam gericht op tv, omdat mijn tv kaart overleden is...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij is die van jou een fractie beter, gaat dan dus slechter worden.
Echt he!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
wat een kinderachtige mensen zeg
Idd. Sinds wanneer is tongen ordinairquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Achterlijke Flip met zijn ordinair tongen.
Hij heeft ook niet gezegd dat hij dit gelooft, alleen dat er mensen thuis die het na gaan doen kunnen flippen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo'n bord is nep hoor....ooit op de markt gebracht door parker Brothers en hele geschiedenis erna...als je gelooft dat je daarmee geesten oproept..DAN ben je pas dom....dus Geer....
Da's het altijd in het openbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Sinds wanneer is tongen ordinair
Nee dan ga ik off topicquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou waarom alleen die domme emoticon? Kom met je verdediging...
Je weet ook niet hoeveel Flip weet van de volgende stap in het verhaal (de brief)...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Achterlijke Flip met zijn ordinair tongen.
Ze passen gewoon goed bij elkaarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vinden( dat is wel eens anders geweest )
Echt he, een uur uitzendtijd en dan krijg je deze discussie te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
wat een kinderachtige mensen zeg
de brief moet nog komen? Lange reis voor die brief naar Portugalquote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Je weet ook niet hoeveel Flip weet van de volgende stap in het verhaal (de brief)...
En dat geloof je echt? Hoe naïef.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
Je weet ook niet hoeveel Flip weet van de volgende stap in het verhaal (de brief)...
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
welkequote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Zal die nieuwe bewoner er nu alweer uitgaan?
waarom geen Jurienquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
Servio en cynthiakeren Misschien terug in sst ...
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef waxmask het volgende:
er is ook een test gedaan met een stapel muntjes op zo'n glaasje... tis ff zoeken op youtube, Derren Brown heeft er ook een stukje aan geweid... ga maar zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die geloven dat het echt is...pure marketing truc....![]()
Die kan natuurlijk zoekgeraakt zijn in de post...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
de brief moet nog komen? Lange reis voor die brief naar Portugal
Middelbare school met je andere schreeuwkutjes? Da's massapsychose....quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan ga ik off topic
Ik heb genoeg meegemaakt, en kan er genoeg over vertellen. Maar niet hier in dit topic
Dat heet gevoel voor timing, vlak voor de volgende nominaties dus...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
de brief moet nog komen? Lange reis voor die brief naar Portugal
Die is te dwars geweest met z'n broertje doe Joanna probeert te onthullen als medewerker van de stemquote:
Maikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke
Ow ik heb 3 dagen niet gekeken en snap er niks meer van
nee niet alleen op de middelbare schoolquote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Middelbare school met je andere schreeuwkutjes? Da's massapsychose....
Ik vind het ook ordinair zeker als er andere mensen in de slaapkamer aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
jezus wat ordinair, zo keihard neuken ? of ben ik nurampetampen
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus. Laat dat maar aan MamaDjoon over.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Urb het volgende:
Dat heet gevoel voor timing, vlak voor de volgende nominaties dus...![]()
Ah, maandag dus, mamajo vast weer aanwezig voor de toelichting.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat heet gevoel voor timing, vlak voor de volgende nominaties dus...![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Maar er komt dus ook een hond het huis in?
Je hebt gelijk. Vreselijk ordinair. Als ik zo'n kerel zou hebben vloog die gelijk de deur uitquote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
jezus wat ordinair, zo keihard neuken ? of ben ik nurampetampen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan of Servio er weer in komt of nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Het shirt zal hem ook niet in dank zijn afgenomen...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Die is te dwars geweest met z'n broertje doe Joanna probeert te onthullen als medewerker van de stem
echtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
zal mij benieuwen wat ie vanavond aanheeftquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het shirt zal hem ook niet in dank zijn afgenomen...
dacht het ook jahquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Die heerlijk vol in beeld kwam bij dat interview met Maik z'n zusquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het shirt zal hem ook niet in dank zijn afgenomen...
Was wel het beste geheim van allemaalquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
oh ja, die wel eens naar anabolen heeft gekeken toch?
Jij gelooft toch dat er veel gescript is? Dus Flip zou zich in dat geval best eens kunnen inhouden omdat ie het niet helemaal vertrouwd.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat geloof je echt? Hoe naïef.
ik vind het ordinair als je weet dat andere mensen het kunnen horen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik vind het ook ordinair zeker als er andere mensen in de slaapkamer aanwezig zijn.
D'r zit toch al een teef in? (Joannaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
ja ik weet niet .. haha is niet mijn stijl doorgaansquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vreselijk ordinair. Als ik zo'n kerel zou hebben vloog die gelijk de deur uit
Yep en we mogen zelf een naam verzinnen op twitter, al wat leuke namen gehoord hier, zoals; Dennis, Bulletje, Guido, Servio, De stem etcquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Het was wel hun mogelijke afscheids wipje hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Sonera het volgende:
Ooh god we krijgen weer neukbeelden... Hebben die 2 geen zelfrespect?
FOKKER NATUURLIJK!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep en we mogen zelf een naam verzinnen op twitter, al wat leuke namen gehoord hier, zoals; Dennis, Bulletje, Guido, De stem etc
Dennisquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep en we mogen zelf een naam verzinnen op twitter, al wat leuke namen gehoord hier, zoals; Dennis, Bulletje, Guido, De stem etc
Dat ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het ordinair als je weet dat andere mensen het kunnen horen!
Kan ook lekker zijn toch? Alleen dat janken steeds, dat zou je de lust ontnemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
Tussen Monique en Maik is het alleen lust.
Had toch een plaatje ervan gezien?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
oh ja, die wel eens naar anabolen heeft gekeken toch?
Als Mo zich aan haar woord houdt zien ze elkaar volgende week weer.. Een week zonder moet kunnen come on!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het was wel hun mogelijke afscheids wipje hoor
wipje? leek wel een familieschommelquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het was wel hun mogelijke afscheids wipje hoor
" Help, mijn man is ridder! "quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Roguee het volgende:
Leuk, weer een nieuwe sbs flop, ik voel hem aankomen.
Hahaha heb het niet gezien, maar dat hoeft nu ook niet meerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
wipje? leek wel een familieschommel
Help mijn man kan alles bedoel je? lijkt me echt zo'n kansloze seriequote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Roguee het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
wipje? leek wel een familieschommel
Dat er gescript wordt is toch al duidelijk? Maar wat heeft dat met Flip en Djoon te maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef akveor het volgende:
Jij gelooft toch dat er veel gescript is? Dus Flip zou zich in dat geval best eens kunnen inhouden omdat ie het niet helemaal vertrouwd.
Horen?? Zien zal je bedoelen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het ordinair als je weet dat andere mensen het kunnen horen!
Echt he... al lijkt het me op zich wel grappigquote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Roguee het volgende:
Haha die ja! Je ziet het gewoon al aankomen die flop...Nu zij nog.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Help mijn man kan alles bedoel je? Idd lijkt me echt zo'n kansloze serie
mannen op hakken is wel lachen natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... al lijkt het me op zich wel grappig
Ze kunnen natuurlijk ook wat van die opdrachten overnemen voor SSTquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mannen op hakken is wel lachen natuurlijk
bron: facebookquote:Niets is wat het lijkt, vanavond is daar weer een bewijs van. Gerard krijgt een heerlijke maaltijd waarbij de toekomst van Karim op het spel staat en Laura moet haar grote angst zien te overwinnen. Dit is slechts een tipje van de sluier. Kijk om 20:30 uur naar Net5 voor de live uitzending.
Helemaal niks mis mee! Maar wel thuis zonder mensen erbij en zonder een publiekquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Met lust en harde sex is niks mis mee, maar ik weet niet waar deze sex op slaat. Totaal niet opwindend maar dat is mijn mening
Mijn idee veel leukerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef lin1406 het volgende:
Wil guido en Aafke, geen stervio en cynthia
dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Met lust en harde sex is niks mis mee, maar ik weet niet waar deze sex op slaat. Totaal niet opwindend maar dat is mijn mening
Wat is de positie van Flip als ie Joanna loopt af te lebberen mocht de brief binnen komen?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat er gescript wordt is toch al duidelijk? Maar wat heeft dat met Flip en Djoon te maken?
Ze geilen op elkaar, daar heeft die brief toch niks mee te maken?
welke streams??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Ik wil toch Kwaliteit even bedanken, top die streams.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee! Maar wel thuis zonder mensen erbij en zonder een publiek
Go Sharon Go Sharonquote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
omdat sharon niet liev tegen haar is geweest...
Waarschijnlijk willen ze dat er ruzies komen in het huis. Alles voor de kijkcijfers daar bij net 5.quote:
Lees even terug skattie. Die brief komt wrs maandag binnen, vlak voor de nominaties.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef akveor het volgende:
Wat is de positie van Flip als ie Joanna loopt af te lebberen mocht de brief binnen komen?
Is het misschien daarom dat we momenteel helemaal niets over de brief horen..?
gelukkig maar, want nu is het saaiquote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF?!
het wordt dus leuk en spannend
hahahaaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Blue Thunder het volgende:
IK WEET HET!!
die hond die het huis in zou komen is het haar van cynthia!!!
er staat MISSCHIEN dat ze terug komen, moet eerst wat gebeuren ofzo, ja kweet het ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze dat er ruzies komen in het huis. Alles voor de kijkcijfers daar bij net 5.
Wat wil je danquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef Blue Thunder het volgende:
IK WEET HET!!
die hond die het huis in zou komen is het haar van cynthia!!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Jo gaat vast janken als ze de hond ziet
Vanmiddag had ze het over een croissant, Karim verstond een krashond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |