waarom geen Jurienquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
Servio en cynthiakeren Misschien terug in sst ...
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef waxmask het volgende:
er is ook een test gedaan met een stapel muntjes op zo'n glaasje... tis ff zoeken op youtube, Derren Brown heeft er ook een stukje aan geweid... ga maar zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die geloven dat het echt is...pure marketing truc....![]()
Die kan natuurlijk zoekgeraakt zijn in de post...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
de brief moet nog komen? Lange reis voor die brief naar Portugal
Middelbare school met je andere schreeuwkutjes? Da's massapsychose....quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan ga ik off topic
Ik heb genoeg meegemaakt, en kan er genoeg over vertellen. Maar niet hier in dit topic
Dat heet gevoel voor timing, vlak voor de volgende nominaties dus...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
de brief moet nog komen? Lange reis voor die brief naar Portugal
Die is te dwars geweest met z'n broertje doe Joanna probeert te onthullen als medewerker van de stemquote:
Maikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke
Ow ik heb 3 dagen niet gekeken en snap er niks meer van
nee niet alleen op de middelbare schoolquote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Middelbare school met je andere schreeuwkutjes? Da's massapsychose....
Ik vind het ook ordinair zeker als er andere mensen in de slaapkamer aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
jezus wat ordinair, zo keihard neuken ? of ben ik nurampetampen
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus. Laat dat maar aan MamaDjoon over.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Urb het volgende:
Dat heet gevoel voor timing, vlak voor de volgende nominaties dus...![]()
Ah, maandag dus, mamajo vast weer aanwezig voor de toelichting.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat heet gevoel voor timing, vlak voor de volgende nominaties dus...![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Maar er komt dus ook een hond het huis in?
Je hebt gelijk. Vreselijk ordinair. Als ik zo'n kerel zou hebben vloog die gelijk de deur uitquote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
jezus wat ordinair, zo keihard neuken ? of ben ik nurampetampen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan of Servio er weer in komt of nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Het shirt zal hem ook niet in dank zijn afgenomen...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Die is te dwars geweest met z'n broertje doe Joanna probeert te onthullen als medewerker van de stem
echtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
zal mij benieuwen wat ie vanavond aanheeftquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het shirt zal hem ook niet in dank zijn afgenomen...
dacht het ook jahquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Die heerlijk vol in beeld kwam bij dat interview met Maik z'n zusquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het shirt zal hem ook niet in dank zijn afgenomen...
Was wel het beste geheim van allemaalquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
oh ja, die wel eens naar anabolen heeft gekeken toch?
Jij gelooft toch dat er veel gescript is? Dus Flip zou zich in dat geval best eens kunnen inhouden omdat ie het niet helemaal vertrouwd.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat geloof je echt? Hoe naïef.
ik vind het ordinair als je weet dat andere mensen het kunnen horen!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik vind het ook ordinair zeker als er andere mensen in de slaapkamer aanwezig zijn.
D'r zit toch al een teef in? (Joannaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
ja ik weet niet .. haha is niet mijn stijl doorgaansquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vreselijk ordinair. Als ik zo'n kerel zou hebben vloog die gelijk de deur uit
Yep en we mogen zelf een naam verzinnen op twitter, al wat leuke namen gehoord hier, zoals; Dennis, Bulletje, Guido, Servio, De stem etcquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Het was wel hun mogelijke afscheids wipje hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Sonera het volgende:
Ooh god we krijgen weer neukbeelden... Hebben die 2 geen zelfrespect?
FOKKER NATUURLIJK!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep en we mogen zelf een naam verzinnen op twitter, al wat leuke namen gehoord hier, zoals; Dennis, Bulletje, Guido, De stem etc
Dennisquote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep en we mogen zelf een naam verzinnen op twitter, al wat leuke namen gehoord hier, zoals; Dennis, Bulletje, Guido, De stem etc
Dat ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind het ordinair als je weet dat andere mensen het kunnen horen!
Kan ook lekker zijn toch? Alleen dat janken steeds, dat zou je de lust ontnemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
Tussen Monique en Maik is het alleen lust.
Had toch een plaatje ervan gezien?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
oh ja, die wel eens naar anabolen heeft gekeken toch?
Als Mo zich aan haar woord houdt zien ze elkaar volgende week weer.. Een week zonder moet kunnen come on!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:46 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het was wel hun mogelijke afscheids wipje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |