Zo'n bord is nep hoor....ooit op de markt gebracht door parker Brothers en hele geschiedenis erna...als je gelooft dat je daarmee geesten oproept..DAN ben je pas dom....dus Geer....quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Valt mee
[..]
Ow ok.... gelukkig maar, daar moet je niet mee spelen
[..]
terecht!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
mike en mo zijn plak en band
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo'n bord is nep hoor....ooit op de markt gebracht door parker Brothers en hele geschiedenis erna...als je gelooft dat je daarmee geesten oproept..DAN ben je pas dom....dus Geer....
grmbl de stem moet alleen mij hebben ik ik ik me moeder ik ik ik OOOOHHH ik ik me moeder!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Blue Thunder.. Doe je zender om
Volgens mij is die van jou een fractie beter, gaat dan dus slechter worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Kwaliteit het volgende:
vraagje: zal ik het beeld van deze cam (http://live.nedshare.nl/) doorstreamen of webcam gericht zoals ik nu doe?
Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vindenquote:
zijn signaal is direct van tv kanaal, en mijne een webcam gericht op tv, omdat mijn tv kaart overleden is...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij is die van jou een fractie beter, gaat dan dus slechter worden.
Echt he!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
wat een kinderachtige mensen zeg
Idd. Sinds wanneer is tongen ordinairquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Achterlijke Flip met zijn ordinair tongen.
Hij heeft ook niet gezegd dat hij dit gelooft, alleen dat er mensen thuis die het na gaan doen kunnen flippen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo'n bord is nep hoor....ooit op de markt gebracht door parker Brothers en hele geschiedenis erna...als je gelooft dat je daarmee geesten oproept..DAN ben je pas dom....dus Geer....
Da's het altijd in het openbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Sinds wanneer is tongen ordinair
Nee dan ga ik off topicquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou waarom alleen die domme emoticon? Kom met je verdediging...
Je weet ook niet hoeveel Flip weet van de volgende stap in het verhaal (de brief)...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Achterlijke Flip met zijn ordinair tongen.
Ze passen gewoon goed bij elkaarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vinden( dat is wel eens anders geweest )
Echt he, een uur uitzendtijd en dan krijg je deze discussie te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
wat een kinderachtige mensen zeg
de brief moet nog komen? Lange reis voor die brief naar Portugalquote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Je weet ook niet hoeveel Flip weet van de volgende stap in het verhaal (de brief)...
En dat geloof je echt? Hoe naïef.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef akveor het volgende:
Je weet ook niet hoeveel Flip weet van de volgende stap in het verhaal (de brief)...
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]owja, fokkers komen nooit buiten
welkequote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Zal die nieuwe bewoner er nu alweer uitgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |