0 draden uit mn macbook maar toch muziek uit de versterkerquote:
Gewoon even vragen. Samen een biertje drinken enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb je nummer toch niet gekkie.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Achter welke vrouw zit je nu weer aan
Zo BOEM in je rectum?quote:
Als ik alle verhalen zo hoor vind ik 'm behoorlijk overhyped en overpriced. Maar zelf nooit een iphone gehad..dus echt over oordelen zal ik dan ook maar niet doen.quote:
Ik wil ook een biertje drinken met jou.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon even vragen. Samen een biertje drinken enzo.
Ja, dat mag. Iedereen wilt met mij drinken.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil ook een biertje drinken met jou.
Of cola, dat mag ook.
Hé, jij bent niet Jezus. Interessant.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Die was snel centraal, ik wachtte bij nieuwe topics.
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Iedereen wilt met mij drinken.
Furrepurrrquote:
Maar er wordt gesuggereerd dat het draadloos isquote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef n8n het volgende:
[..]
0 draden uit mn macbook maar toch muziek uit de versterker
ik ben er blij mee, kan voor mn huis zitten met macbook en muziek horen door mn raamquote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar er wordt gesuggereerd dat het draadloos isMaar verder kan het wel erg handig zijn inderdaad
Ik kan niet meer zonder mijn iPhonequote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik alle verhalen zo hoor vind ik 'm behoorlijk overhyped en overpriced. Maar zelf nooit een iphone gehad..dus echt over oordelen zal ik dan ook maar niet doen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg. Mn broertje is op zn hoofd gevallen buiten.![]()
![]()
Kusje op.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Bloederig?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
k ook niet is nu kapot moet naar reparatie ik wordt invalide danquote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn iPhone
Klinkertjeeequote:
Ik rol gewoon die shit.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo hoort iedereen binnen te komen![]()
Hai
Elk litteken maakt van een jochie een echte man.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik heb een litteken in mijn gezichtquote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Elk litteken maakt van een jochie een echte man.
Dat wel natuurlijk, maar toch wil ik mquote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik alle verhalen zo hoor vind ik 'm behoorlijk overhyped en overpriced. Maar zelf nooit een iphone gehad..dus echt over oordelen zal ik dan ook maar niet doen.
Hoe gaat het met porsche?quote:
Ik schrok van je UI.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gatver musical aflevering Scrubs?
Nee johquote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef n8n het volgende:
[..]
heb ff met hoofdkantoor gebeld voor je
Mn broertje viel net keihard op zn hoofd buiten. Pfft dit geschreeuw gaat echt door merg en been.quote:
Drie.quote:
Oeh, wat zieligquote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn broertje viel net keihard op zn hoofd buiten. Pfft dit geschreeuw gaat echt door merg en been.![]()
![]()
En dan verdien jij een eigen wikipediaquote:
Arm kind.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh, wat zieligmaar dat ie schreeuwt betekent wel dat het goed gaat
knuffels gewoon, is het vast zo over.
Ik vind m wel liefquote:
ging ie eerst kijken waar mams was alvorens in schreeuwen uit te barstenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn broertje viel net keihard op zn hoofd buiten. Pfft dit geschreeuw gaat echt door merg en been.![]()
![]()
[..]
Drie.
Nee, pas rond 21.00 uurquote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind m wel liefTevens: GROOTVADER! Mag ik een snoepje?
Weet ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef n8n het volgende:
[..]
ging ie eerst kijken waar mams was alvorens in schreeuwen uit te barstenWel hard ja
Je dacht dat het Jan was he?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van je vorige schrok ik niet.
Ik ben raar.
Maar dan verteer ik het niet meerquote:
dat doen kleine kindjes vaak als ze vallen nadat ze tegen je aan lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik nietHij was buiten aan eht spelen.
Oke het is weer over denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
Klinkieaan je broertje. Huilende kinderen zijn zo zielig
Nu al ijdelquote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke het is weer over denk ikHij ging naar de spiegel en kijken naar zn voorhoofd
Kinderen.
Duh!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan verdien jij een eigen wikipedia
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je dacht dat het Jan was he?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke het is weer over denk ikHij ging naar de spiegel en kijken naar zn voorhoofd
Kinderen.
Appel help mijquote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan ligt ze al op bed, kan je het allemaal zelf opeten.
Gluiperd die je d'r bent.
Als het niet over tintelende eikels gaat valt het je niet op?quote:
En, bevalt hij?quote:
Wat maak je, haakdame?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
Oh trouwens Appel, ik ben weer aan het haken
hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als het niet over tintelende eikels gaat valt het je niet op?
Nare opaquote:
Dat!quote:
Nog steeds een mutsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En, bevalt hij?
[..]
Wat maak je, haakdame?
kan er mee door wel ja mag wel blijven mooi goed hoor van jou heejquote:
Piel ouwe Hagenees.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat!
Stel je voor, een meid zonder tanden tijdens het..
ók laatmaar zitten.
dibs op meid zonder tandenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat!
Stel je voor, een meid zonder tanden tijdens het..
ók laatmaar zitten.
Fuck.. vergeet ik te dibben.quote:
Komt goed liefjen.quote:
Tof! Is ie al bijna af, je muts?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
Oh trouwens Appel, ik ben weer aan het haken
Ik vond het zo koning, ging plat daar jochie. Echt waar.quote:
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt goed liefjen.Je krijgt snoepjes van mij.
[..]
Tof! Is ie al bijna af, je muts?Mijn wol was op, midden in mijn project dus ik heb vanochtend maar even nieuwe gehaald.
Je hebt nu gedibbed en geshotgunnedquote:
Van mij???quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef n8n het volgende:
[..]
kan er mee door wel ja mag wel blijven mooi goed hoor van jou heej
Hoiiiiquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je hebt nu gedibbed en geshotgunned..
Ze is van jou man!
HOE GAAT IE DANNquote:
Hihi, vergeten!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeik was steeds vergeten te haken
Joggie? Vuile peniskokah.. ben verdomme langer dan dat jij bentquote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vond het zo koning, ging plat daar jochie. Echt waar.
Als jij je kleinzoon graag chagrijnig ziet, okquote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nare opadan krijgt je moeder ook geen chocolade van me, waardoor ze chagrijnig wordt en jij ook in een hel zit.
NOG HETZELFDEquote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
HOE GAAT IE DANN
[..]
Hihi, vergeten!
Ja, nouquote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
HOE GAAT IE DANN
[..]
Hihi, vergeten!
Nee, daar vind ik Jan te lief voor. Oke, laat die snoepjes maarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als jij je kleinzoon graag chagrijnig ziet, ok
Arrr, piratenvrouwen poetsen geen tanden, die spoelen met zeewater!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
vrouwen zonder tanden, haken, rare taal allemaal mensen..
Heel normaal dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
Ik heb tanden. Wat win ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
Wat een prachtige UI zusquote:
Nee joh het blijft geen feestquote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef n8n het volgende:
[..]
ging er alweer van uit dat je de lapo had
Solly.quote:
Oké oké.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef Driepink het volgende:
Omdatappel, wil je aub ophouden met de capslock, bvd
Auwquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef n8n het volgende:
[..]
mokerlslagen voor extra attractiviteit
Wellicht nog een half dozijn zweepslagen als ook dat niet helpt.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef n8n het volgende:
[..]
HURRquote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WEL REDELIJK, WERKEN DIT DAT NIET VEEL TIJD OM NA TE DENKEN
GR GR
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat een prachtige UI zus!
Weg met die nicht.
Overal bijnaquote:
tandlozen dames voor iedereen verspreid de boodschapquote:
Ik zeg: OP NAAR DE TWEEDE KAMER!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef n8n het volgende:
[..]
tandlozen dames voor iedereen verspreid de boodschap
Bij die bowlingbaan daarzo? Ken dat wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Overal bijnaVooral in Centraal Utrecht ofzo
En ook langs Stairway geweest, in dat gebouw ernaast gepooled en wat gedronken
Jou UI is een jongedame, geen nichtquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
[..]Dit is die nicht ook hoor.
Maar dankje
ook zwerverbankje?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Overal bijnaVooral in Centraal Utrecht ofzo
En ook langs Stairway geweest, in dat gebouw ernaast gepooled en wat gedronken
Huilen. Bedankt.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef n8n het volgende:
[..]
Oké.quote:
Grutjes, volgens mij heb ik dan niet veel keus.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een nacht met mijen als dit je niet bevalt, dan krijg ik een nacht met jou
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
HURR
DA'S IN IEDER GEVAL BETER DAN WAT IK DOE
GR GR
Nee ik bedoelde die flikker van Twilightquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
[..]Dit is die nicht ook hoor.
Maar dankje
grutjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huilen. Bedankt.
[..]
Oké.
[..]
Grutjes, volgens mij heb ik dan niet veel keus.
[..]
Hee die is niet van Twilight ja. Ik heb een hekel aan twilightquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die flikker van Twilight!
Dat is Donnie Darko faalbaasquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die flikker van Twilight!
Wie was dat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Hee die is niet van Twilight ja. Ik heb een hekel aan twilight!
Lijkt allemaal op mekaar.quote:
Uhmmmmmm weet niet of dat een bowlingbaan is, je moest een trap op en dan kwam je in een soort van 'game-hal' en als je doorliep allemaal pooltafels enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bij die bowlingbaan daarzo? Ken dat wel.
Ben jij dat nou eigenlijk ook in je UI?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Hee die is niet van Twilight ja. Ik heb een hekel aan twilight!
Wat is de toegevoegde waarde daarvan?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef n8n het volgende:
[..]
tandlozen dames voor iedereen verspreid de boodschap
Juhaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben jij dat nou eigenlijk ook in je UI?
Pics.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hihi ik had opeens 3 fotoboekberichtjes erbij, ik moest een blozie doen
Dat is prettiger voor de man bij bepaalde orale handelingen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde daarvan?
Wanneer krijg ik dan een berichtje terug??/?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hihi ik had opeens 3 fotoboekberichtjes erbij, ik moest een blozie doen
extra huigdrukcomfortquote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde daarvan?
Jij hebt altijd meisjes die je bijten?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is prettiger voor de man bij bepaalde orale handelingen.
Ik kan hier geen muziek opzetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja.
Even wat Children of Bodom opzetten.
Dat schijnt een van de beste films te zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet uitlachen.
[..]
Ik mis Jan.
Hier moet ik toch nog even op reageren hoor. Het is een telefoon dudequote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn iPhone
Toffe film jaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat schijnt een van de beste films te zijn.
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooh, is wel netjes jaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Mezelf. Zwart wit gemaakt alleen eigenlijk. Hij was al licht, iets met flits.
Niet zozeer bijten. Maar soms zijn ze niet in het bezit van een wel getrainde kaakspier en verslappen die spieren wel eens. Dan wil er nog wel eens een tandje langs schrapen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij hebt altijd meisjes die je bijten?
Hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan hier geen muziek opzetten.
ben afhankelijk van de appsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren hoor. Het is een telefoon dudeMensen zijn echt veel te materialistisch
Of jij moet gewoon betere meisjes kiezen broertje.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet zozeer bijten. Maar soms zijn ze niet in het bezit van een wel getrainde kaakspier en verslappen die spieren wel eens. Dan wil er nog wel eens een tandje langs schrapen.
Dus ik zeg: OP NAAR DE TWEEDE KAMER! VROUWEN MOETEN TANDLOOS ZIJN!
Dan moeten ze gewoon oefenenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet zozeer bijten. Maar soms zijn ze niet in het bezit van een wel getrainde kaakspier en verslappen die spieren wel eens. Dan wil er nog wel eens een tandje langs schrapen.
Dus ik zeg: OP NAAR DE TWEEDE KAMER! VROUWEN MOETEN TANDLOOS ZIJN!
Het is niet alsof mijn eikel van diamant is ofzo hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon oefenenIk wil mijn tanden houden
quote:
Mooi, in mijn download lijstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Zeroku het volgende:
Shawshank Redemption is wel tof, maar niet overdreven tof o.i.d.
paint shop pro ? ik heb photoshop cs5 extended editionquote:
Wat voor geweldige apps zijn dat dan dat je niet zonder ze kunt?quote:
Misschien dat ze meer ervaring hebben als ze ouder dan 12 zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon betere meisjes kiezen broertje.
navigatie met namequote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor geweldige apps zijn dat dan dat je niet zonder ze kunt?
Ik geef het eerlijk toe: Twitterquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het ookquote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Meisje zonder tanden' appquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, die is met Johnny Depp toch?
Dan groeien die monden ook wat wijder.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien dat ze meer ervaring hebben als ze ouder dan 12 zijn
Jake Gyllenhaalquote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef n8n het volgende:
[..]
beste film ever met sharr's oude UIpersoon
Incest thuis best zeggen ze tochquote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan groeien die monden ook wat wijder.
dat is de bloeiperiode, tanden wisselen allesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien dat ze meer ervaring hebben als ze ouder dan 12 zijn
Ik hou niet van horror.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Hostel 1 en 2 is echt een geweldige horrorfilm (en een geweldig vervolg)![]()
Dat heeft elke telefoon tegenwoordig..heb je geen oude telefoon liggen met navigatie?quote:
Aight ja alles bloedhonden moord messen kettingzagenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Nee net zoals ik Pulp fiction ook nog nooit gezien hebquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef sharr het volgende:
Lijkt me best pijnlijk, een jongen zijn en dat een meisje dan in je piemeltjen bijt.
neen, en iOS is oppermachtigquote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat heeft elke telefoon tegenwoordig..heb je geen oude telefoon liggen met navigatie?
Losgetrokken oogballen waar groen spul uitkomt allus.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Aight ja alles bloedhonden moord messen kettingzagen
Niet alleen goede regisseurquote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee net zoals ik Pulp fiction ook nog nooit gezien hebWel goede regisseur. Download ik ook wel meteen maar
Hostel 1 ja, hostel 2 is kakaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef sharr het volgende:
Lekker.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Losgetrokken oogballen waar groen spul uitkomt allus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Losgetrokken oogballen waar groen spul uitkomt allus.
je hebt een lange weg te gaan merk ik, ben jaloersquote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee net zoals ik Pulp fiction ook nog nooit gezien hebWel goede regisseur. Download ik ook wel meteen maar
[..]
[..]
Nu klink je als een echte fanboyquote:
cabin feverquote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hostel 1 ja, hostel 2 is kaka
ik blijf altijd wel lachen om de film cabin fever (deel 1 dan) en Dead Snow
Dead snowquote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hostel 1 ja, hostel 2 is kaka
ik blijf altijd wel lachen om de film cabin fever (deel 1 dan) en Dead Snow
Ik heb een keer mijn tepels afgeschuurd. Had het eerst niet eens door.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef sharr het volgende:
Lijkt me best pijnlijk, een jongen zijn en dat een meisje dan in je piemeltjen bijt.
Dat dusquote:
AU AU AU AU AU AU.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn tepels afgeschuurd. Had het eerst niet eens door.
Is t wel leuke muziek?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat werk. En omdat de 2 eigenaars hun muziek keihard aan hebben.
Bijna alle vervolgen op films zijn slecht, kijk naar scary movie, jaws, scream, halloween, cabin fever, the descent, hostel, sawquote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Dead snowSlechtste film ooit.
Hoezo is hostel 2 slecht? Ik vond (ondanks dat je het verhaal dus al kende) nog best vernieuwend en spannend.
Hehe, heb gisteren Pulp Fiction gekeken en eerdergisteren Trainspotting.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef Flippiee het volgende:
gelukkig is daar Godfatherquote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bijna alle vervolgen op films zijn slecht, kijk naar scary movie, jaws, scream, halloween, cabin fever, the descent, hostel, saw
Geef eens een rij met DIE MOET JE HEBBEN GEZIEN.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:18 schreef n8n het volgende:
[..]
je hebt een lange weg te gaan merk ik, ben jaloers
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bijna alle vervolgen op films zijn slecht, kijk naar scary movie, jaws, scream, halloween, cabin fever, the descent, hostel, saw
Jisatsu Skuru, 13 Tzameti.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef eens een rij met DIE MOET JE HEBBEN GEZIEN.
Kom niet met horror aanzetten, daar heb ik al veel DIE MOET JE HEBBEN GEZIEN, al gezien
Dan komt ie naar boven zetten zeker ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
[..]Ik vond hostel 2 nog best oke voor een vervolg. Wat denk je van Titanic 2
Clockwork Orangequote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef eens een rij met DIE MOET JE HEBBEN GEZIEN.
Kom niet met horror aanzetten, daar heb ik al veel DIE MOET JE HEBBEN GEZIEN, al gezien
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
OHJA.
Heeft iemand hier ooit A Serbian Film gezien?
Nee serieus, dan gaan ze weer met een boot het water op en knallen ze tegen een ijsberg aan en die ene gozer gaat weer dood. Kutidee. Niet voorspelbaar ook ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan komt ie naar boven zetten zeker ?![]()
Oh en een goeie film:
Triangle (komt zo nu en dan op Film1) Die is bizar joh, zie het als een gifje waar ze invastzit, maar dan irl op een boot, elke keer moet iedereen dood zijn en dan komen ze opnieuw enzo.. fokked op bizar
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
OHJA.
Heeft iemand hier ooit A Serbian Film gezien?
Eerste keer, zat ik hem op school te kijken.quote:
God nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag net een foto van Justin Bieber, en ik moet eerlijk bekennen: Ik zou best een beschuitje willen eten met hem.![]()
![]()
![]()
IK HEB GEEN VAN DEZE FILMS GEZIENquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Clockwork Orange
Godfather 1 & 2
old boy
reservoir dogs
amelie
donnie darko!!
meer volgt heb blackout
ligt aan welke schoolquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerste keer, zat ik hem op school te kijken.
Niet zo'n goed plan_.
En dan hopen dat hij stikt?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag net een foto van Justin Bieber, en ik moet eerlijk bekennen: Ik zou best een beschuitje willen eten met hem.![]()
![]()
![]()
dat oud noemenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HEB GEEN VAN DEZE FILMS GEZIENEn ik noem mezelf soms wel filmfanaat ja, maar die oude films zijn soms zo verschrikkelijk slecht enzo
HBO.quote:
Deed geen pijn, het zag er alleen eventjes niet uit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik snap het ook niet!!!!
Hmm oh nou die moet ik maar een keer lenen dan, ik heb namelijk wel Titanic 3, dan vliegen ze er gewoon overheen enzo, over die ijsbergquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee serieus, dan gaan ze weer met een boot het water op en knallen ze tegen een ijsberg aan en die ene gozer gaat weer dood. Kutidee. Niet voorspelbaar ook ofzo.
Hovj.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben even bezig jongens maar iets minder vieze praat mag wel.
Einde bericht.
Je doet het goedquote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben even bezig jongens maar iets minder vieze praat mag wel.
Einde bericht.
Dat zijn serieus echt allemaal bazenfilmsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HEB GEEN VAN DEZE FILMS GEZIENEn ik noem mezelf soms wel filmfanaat ja, maar die oude films zijn soms zo verschrikkelijk slecht enzo
Ja, Godfather / Scarface = oud, Nosferatu = heel oudquote:
En toch vermakelijkquote:
Weet ik, maar sommige films heb ik al tijden niet gezien en wil die dan weer zien. Ik ga ook even Fear and Loathing in Las Vegas downloaden. Die wil ik nog wel eens zien als ik aan het trippen ben, als dat lukt.quote:
Ja..eerste deel vond ik wel vet..maar die tweede..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, Godfather / Scarface = oud, Nosferatu = heel oud(wel gezien trouwens
)
Nog een goeie film waarvan het vervolg ZUIGT
The Butterfly Effect, die met Aston Kutcher (toch?)
Ik ga dan liever voor Harold en Kumarquote:Op donderdag 14 april 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik, maar sommige films heb ik al tijden niet gezien en wil die dan weer zien. Ik ga ook even Fear and Loathing in Las Vegas downloaden. Die wil ik nog wel eens zien als ik aan het trippen ben, als dat lukt.
Kwam daar niet ook een kerstfilm van?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga dan liever voor Harold en Kumar
Geen ideequote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kwam daar niet ook een kerstfilm van?
Hey daar!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef gianni61 het volgende:
I'm back!
Hallon.
Geen zorgen, ik ga niet de lapo pikken..
Eerste film die ik met Ellen Page zag volgens mij..vond het wel een goede filmquote:
hey jij. hoe ist?quote:
Deze man heeft smaakquote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef n8n het volgende:
lijstje
Lock stock & two smoking barrels
fight club
seven
la vita e bella
thank you for smoking
city of god
american history X
little miss sunshine
before night falls
taxi driver
calvaire
spirited away
goodbye lenin
donnie brasco
the usual suspect
idiots
big lebowski
one flew over the cuckoos nest
edit volgt
Ik kan gelukkig zeggen dat ik La vita e bella al gezien hebquote:Op donderdag 14 april 2011 19:28 schreef n8n het volgende:
lijstje
Lock stock & two smoking barrels
fight club
seven
la vita e bella
thank you for smoking
city of god
american history X
little miss sunshine
before night falls
taxi driver
calvaire
spirited away
goodbye lenin
donnie brasco
the usual suspect
idiots
big lebowski
one flew over the cuckoos nest
edit volgt
Tja.... kom dan even op dequote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is gewoon een Film SC geworden. Jammer.
Ik kom bij jou kijken dan! Hier loopt de dvd vastquote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij staat op mijn laptop hier allus, dus mijn hond kijkt mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |