Reken die cijfers anders eens echt door ..quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En de week daarvoor 1572. Daarvoor waren het er 1073, en de week daar weer voor 1113. De week daarvoor 1087 en daarvoor 933.
Of zou Hamas stiekem die economische groei zelf ietwat tegenhouden en zo bijvoorbeeld van die super de luxe winkelcentra kunnen openen??quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Hilarisch overigens, die 'economische groei' waarmee hier geschermd wordt, er zijn nota bene hele drie vrachtwagens met bloemen geëxporteerd!
Blaming de victim gebeurd al sinds 1948quote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Of zou Hamas stiekem die economische groei zelf ietwat tegenhouden en zo bijvoorbeeld van die super de luxe winkelcentra kunnen openen??
http://israel-palestijnen(...)trum-geopend-in.html
Ik bedoel, dat vind je hier nog niet eens,...ze hebben het daar zo zwaar. Ja uitgebuit door hun eigen militaire regiem.
Ik weet niet of je wel eens een kaart van dat gebied hebt gezien alleen Gaza grenst ook aan Egypte.quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Reken die cijfers anders eens echt door ..
de gemiddelde belading van een vrachtwagen is nog geen 30 ton, dat is dus nog geen 12.000 ton aan voedsel dat verdeeld moet worden onder pakweg 1.3 miljoen volwassen mensen. Dan kom je dus aan zo pakweg 1 kilo voedsel per dag. Dat lijkt misschien veel, maar als je gewoon een brood gaat bakken is je dagelijkse portie al op. Heb je ook gekeken naar de hoeveelheid groenten en fruit? Het moge duidelijk zijn dat ze in de verste verte niet komen aan die 'twee ons groente en twee ons fruit'. Daar verandert de zoveelste foto van een volle marktkraam weinig aan, de meeste mensen hebben namelijk geen/onvoldoende inkomen om het te kunnen betalen.
Hilarisch overigens, die 'economische groei' waarmee hier geschermd wordt, er zijn nota bene hele drie vrachtwagens met bloemen geëxporteerd! Als hetgeen er daar nu eindelijk mondjesmaat wel geëxporteerd mag worden al zorgt voor een 'groei' van bijna 10%, dat zegt wel heel wat over hoe de rest van de economie daar voorstaat.
quote:
en daar ben jij nog steeds mee bezich eindelijk ben ik het met jou eensquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blaming de victim gebeurd al sinds 1948
Klopt, de Joden krijgen al decennia de schuld van de (zelf)moordaanslagen op onschuldige burgers door Islamitische terroristen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blaming de victim gebeurd al sinds 1948
Lol, ja wijs mij dan even de overgangen voor vrachtwagens tussen Egypte en Gaza .. oh wacht, die bestaan niet, er is alleen maar Rafah, en dat is voor voetgangers ..quote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens een kaart van dat gebied hebt gezien alleen Gaza grenst ook aan Egypte.
Die cijfers betreffen enkel de Israëlische grensovergangen.
Ik had toch gehoopt dat ieder die in dit topic post tenminste weet aan welke landen Gaza grenst. Maar ja, gezien sommige reacties is dit eigenlijk ook niet heel verbazend. Mensen hebben een zeer uitgesproken mening maar vergeten even de meest basale feiten. Ook ga je voorbij aan agricultuur in eigen land. En je kan echt niet volhouden dat het Palestijnse volk honger lijd na het zien van dit:
[..]
eh er kom vrij veel door raffa idd..al de honderden smokkel tunnels even vergeten ...een miljoenen handel . alleen voor deze handel wil de hamas niet dat de blokkade gestopt word .quote:Op maandag 18 april 2011 16:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Lol, ja wijs mij dan even de overgangen voor vrachtwagens tussen Egypte en Gaza .. oh wacht, die bestaan niet, er is alleen maar Rafah, en dat is voor voetgangers ..
wel leuk eerst verhongerde ze nu weten we dat dat niet zo is en er meer mercedesen rijden in gazza stad dan in telaviv . maar nu is het eeten opeens niet goed genoegquote:Maar ja, het klopt wel, echt honger lijden is het niet, qua volume/gewicht is het iets minder of zo ongeveer hetzelfde als wat de gemiddelde Nederlander per dag weghapt. Alleen dat die dan kan kiezen tussen gezond en vezelrijk en eenzijdig en dikmakend, terwijl de Palestijnse moeder haar kinderen ziet opgroeien met allerlei gebreken ontstaan uit eenzijdige voeding.
er is een grooten ruimten ja idd alleen al tussen de grens tussen israel en de strook is een welvaarendde land en tuinbouwquote:En agricultuur op eigen bodem? Daar zullen ze vast heel veel ruimte voor hebben, met ruim 4000 mensen op een vierkante kilometer.
dat hebben ze bouwmateriaal is er voldoende om heel gazza twee keer te herbouwen zaaigoed is er voldoenden kom wekelijks aan bij kerem shalom..... en eh glas tuinbouw het is er vandaag 38 graden .quote:Het zou in principe wel kunnen, met glastuinbouw bvb, maar daarvoor heb je ten eerste bouwmateriaal nodig, en ten tweede zaaigoed en voldoende water.
Iddquote:Over gebrek aan basale kennis gesproken ..
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef C_N het volgende:
en eh glas tuinbouw het is er vandaag 38 graden .
de reuzel loop mijn dinges uit vandaag 39 graden ,quote:Op maandag 18 april 2011 17:01 schreef Im.Kant. het volgende:
Mooie post weer C_N...
Hier moest ik wel om lachen:
[..]
Een comfortabele 25 graden hier.quote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef C_N het volgende:
[..]
de reuzel loop mijn dinges uit vandaag 39 graden ,
Aanvullend, kijk naar de ranking van de Palestijnse gebieden: http://www.unicef.org/nut(...)rition_EN_110309.pdfquote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef C_N het volgende:
en dit is een erg leuk stukje
MAYBE THE TURKISH FLOTILLAS ARE GOING IN THE WRONG DIRECTION?
In Turkey, life expectancy is 72.23 and infant mortality is 24.84 per 1,000 births.
In Gaza, life expectancy is 73.68 and infant mortality is 17.71 per 1,000 births.
Turkey has a literacy rate of 88.7% while in Gaza it is 91.9%. (It is much lower in Egypt and other Arab countries where Israel did not establish colleges and universities in the 1970s and 1980s.)
iddquote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Aanvullend, kijk naar de ranking van de Palestijnse gebieden: http://www.unicef.org/nut(...)rition_EN_110309.pdf
VN propaganda uitgevoerd door diens Hamas medewerkers ter plekke is kennelijk geloofwaardiger. Kreten als Holocaust krijg je dan.
Veel plezier! Hopen dat Hamas deze feestdag niet misbruikt.quote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef C_N het volgende:
Pasah paasover .is gestart nu .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4058391,00.html
en ik ga mijn klaarmaken voor de sederdiner , vrouwtje was twee dagen aan het koken/
vrienden zijn onderweg. ik hoop geen raketten wand ik wil ook wel eens vrij .
thanks en nu doei laterssssquote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Veel plezier! Hopen dat Hamas deze feestdag niet misbruikt.
Laten we hopen dat het rustig blijftquote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef C_N het volgende:
Pasah paasover .is gestart nu .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4058391,00.html
en ik ga mijn klaarmaken voor de sederdiner , vrouwtje was twee dagen aan het koken/
vrienden zijn onderweg. ik hoop geen raketten wand ik wil ook wel eens vrij .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |