Oh! Dit was het Israël-toejuich topic? Iedereen die wel kritisch naar de werkelijkheid kijkt is automatisch een troll?quote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Karrs het volgende:
Willen jullie eens ophouden met serieus op een trol in te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Karrs het volgende:
Willen jullie eens ophouden met serieus op een trol in te gaan?
quote:
Maar hier moest ik nog wel om lachenquote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, jij komt van de FP, dat verklaard het.![]()
Het was Shabak!!quote:Op maandag 18 april 2011 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze roeien arme mensen systematisch uit![]()
Voedselbank klaagt over chips
quote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Dit was het Israël-toejuich topic? Iedereen die wel kritisch naar de werkelijkheid kijkt is automatisch een troll?Kritisch?? Als je er geen verstand van hebt kun je ook gewoon zwijgen, nu zet je jezelf continue voor lul. Op zich niet erg want ik vermaak me kostelijk met je onwetendheid maar toch.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meneertje Ad Hominem"![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Dit was het Israël-toejuich topic? Iedereen die wel kritisch naar de werkelijkheid kijkt is automatisch een troll?nee ik denk het niet een israel toejuich topic .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ieder mag wat zeggen leuk juist maar zeg wat .niet stomzinnig wat plaatsen .kom met realitijd en bronnen die betrouwbaar zijn .
zeggen wat je er van vind is een ieder vrij.
beschuldigingen gaan wat verder denk ik .dan komen er anderen dingen bij kijken zoals ..ken je target.kom met stukken aan zetten die betrouwbaar zijn ,ga eens een kijkje nemen en zie wat er werkelijk afspeel.maar wil je deze dingen niet , dan zie ik het meer als een kudde dieren die achter elkaar aan lopen .
Reken die cijfers anders eens echt door ..quote:Op maandag 18 april 2011 09:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En de week daarvoor 1572. Daarvoor waren het er 1073, en de week daar weer voor 1113. De week daarvoor 1087 en daarvoor 933.
Of zou Hamas stiekem die economische groei zelf ietwat tegenhouden en zo bijvoorbeeld van die super de luxe winkelcentra kunnen openen??quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Hilarisch overigens, die 'economische groei' waarmee hier geschermd wordt, er zijn nota bene hele drie vrachtwagens met bloemen geëxporteerd!
Blaming de victim gebeurd al sinds 1948quote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Of zou Hamas stiekem die economische groei zelf ietwat tegenhouden en zo bijvoorbeeld van die super de luxe winkelcentra kunnen openen??
http://israel-palestijnen(...)trum-geopend-in.html
Ik bedoel, dat vind je hier nog niet eens,...ze hebben het daar zo zwaar. Ja uitgebuit door hun eigen militaire regiem.
Ik weet niet of je wel eens een kaart van dat gebied hebt gezien alleen Gaza grenst ook aan Egypte.quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Reken die cijfers anders eens echt door ..
de gemiddelde belading van een vrachtwagen is nog geen 30 ton, dat is dus nog geen 12.000 ton aan voedsel dat verdeeld moet worden onder pakweg 1.3 miljoen volwassen mensen. Dan kom je dus aan zo pakweg 1 kilo voedsel per dag. Dat lijkt misschien veel, maar als je gewoon een brood gaat bakken is je dagelijkse portie al op. Heb je ook gekeken naar de hoeveelheid groenten en fruit? Het moge duidelijk zijn dat ze in de verste verte niet komen aan die 'twee ons groente en twee ons fruit'. Daar verandert de zoveelste foto van een volle marktkraam weinig aan, de meeste mensen hebben namelijk geen/onvoldoende inkomen om het te kunnen betalen.
Hilarisch overigens, die 'economische groei' waarmee hier geschermd wordt, er zijn nota bene hele drie vrachtwagens met bloemen geëxporteerd! Als hetgeen er daar nu eindelijk mondjesmaat wel geëxporteerd mag worden al zorgt voor een 'groei' van bijna 10%, dat zegt wel heel wat over hoe de rest van de economie daar voorstaat.
quote:
en daar ben jij nog steeds mee bezich eindelijk ben ik het met jou eensquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blaming de victim gebeurd al sinds 1948
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |