Oh, nou ga je er verder niet op in? Te moeilijk zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef C_N het volgende:
Report: Hamas military wing rejected Shalit deal accepted by political branch
http://www.haaretz.com/ne(...)ical-branch-1.356131
..stemmen in je hoofd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik reageren op de oorlogsmisdaden van Israël?
het is alleen al een asso zaak dat deze jongen al 5 jaar vast zit .met goed keuring van jou geliefde UNquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, nou ga je er verder niet op in? Te moeilijk zeker?
Goldstone zelf lijkt zijn eerdere mening over de vermeende Israëlische oorlogsmisdaden hebben ingetrokken, terwijl hij wel nog steeds van mening is dat Hamas oorlogsmisdaden heeft begaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan beginnen met het Goldstone rapport.
Ik neem aan dat je dit artikel bedoelt? Van 'afmaken' is wat mij betreft geen sprake. Goldstone heeft gesteld dat als hij de informatie die er nu is ten tijde van het rapport geweten had, hij de IDF niet had beticht oorlogsmisdaden begaan te hebben. De informatie die indertijd is geleverd was juist biased en nog niet voldoende onderzocht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt. De overige leden van het Goldstone commité hebben Goldstone in een statement afgemaakt.
Grappig dat jij dit nu zegt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, nou ga je er verder niet op in? Te moeilijk zeker?
Goldstone word keihard afgeslacht door zijn collega'squote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik neem aan dat je dit artikel bedoelt? Van 'afmaken' is wat mij betreft geen sprake.
Lees de rest ook even, dan ga ik ondertussen pittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goldstone word keihard afgeslacht door zijn collega's
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Lees de rest ook even, dan ga ik ondertussen pitten![]()
quote:Two Gaza rockets hit Ashdod area as lull in cross-border fire ends
Rockets launched from Gaza put an end to the relative quiet since last weekend's escalation. (via)
ik neem dezequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ja.![]()
[ afbeelding ]
Voor papierversnipperaartje: http://www.cafepress.co.uk/+freedom-palestine+aprons
ja HDR was aan het speelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
Whehe ik wil zo'n ding
C_N mooie pics weer, zijn die van het 2009 conflict?
HDR?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:10 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Lees de rest ook even, dan ga ik ondertussen pitten![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:15 schreef C_N het volgende:
[..]
ja HDR was aan het speelenen van 2009
trusten![]()
![]()
![]()
Jij was degene die dat fantastisch vond toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:40 schreef C_N het volgende:
en na de gebeden yallah teringzooi trappen
hoe was dat nu kees biddende soldaten was ....................insane .
maar hoe is dit ! nok .?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit was bilin nu op de zelfde dag een uur later .
was er dit in telaviv.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk toch dat israelish meer gezelligheid weten te maken
Nee, hij heeft zijn mening over de Israelische oorlogsmisdaden niet ingetrokken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Goldstone zelf lijkt zijn eerdere mening over de vermeende Israëlische oorlogsmisdaden hebben ingetrokken, terwijl hij wel nog steeds van mening is dat Hamas oorlogsmisdaden heeft begaan.
Zijn klacht was, dat Israel niet meewerkte en dat er dus afgegaan moest worden op andere informatie.quote:[..]
Ik neem aan dat je dit artikel bedoelt? Van 'afmaken' is wat mij betreft geen sprake. Goldstone heeft gesteld dat als hij de informatie die er nu is ten tijde van het rapport geweten had, hij de IDF niet had beticht oorlogsmisdaden begaan te hebben. De informatie die indertijd is geleverd was juist biased en nog niet voldoende onderzocht.
Oh, ook Israel kan geen oorlogsmisdaden begaan. Het heeft namelijk de bijbehorende verdragen niet ondertekend. En zo werkt het internationale recht nou eenmaal: als een land niet belooft gewone burgers te ontzien, mag het formeel die gewone burgers doden naar willekeur. Formeel gezien heeft Israel dus niks verkeerds gedaan. Of je dat moreel gezien aanvaardbaar vindt, hangt van je moraal af.quote:Trouwens, zowel Hamas als de IDF verwierpen het rapport. Ze werden namelijk beiden beschuldigd van oorlogsmisdaden. Maar daar heb je zeker geen oog voor. Hamas zijn immers vrijheidsstrijders, die begaan toch geen oorlogsmisdaden?
quote:[..]
Grappig dat jij dit nu zegt.
En dat dan vergelijken met:quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef C_N het volgende:
ik maak de BBQ aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:40 schreef C_N het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is jou vergelijking kees 77. nu kan je echt zien dat jou vergelijkingen alleen opgaan in wat jij wil vergelijken . /bilin rellen iedren week word geen tank bij geroepen maar rook bommetjes worden terug geschooten loop het erg uit de hand komen er rubber kogels bij te past .quote:
Het is dan ook onmogelijk op een volwassen manier de oorlogsmisdaden van Israël te verdedigen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:16 schreef Monidique het volgende:
Jezus, wat een kleutertopic is dit geworden...
Daarom wordt er ook steeds op gewezen dat Jordanië een prima vestigingsplaats voor deze 'palestijnen' is. Maar dat is onbespreekbaar. Uit alle omringende landen zijn meer gevluchte Joden door Israel opgenomen dan 'palestijnen' door hun arabische 'broeders'. De = zijn nodig om de Joden in een kwaad daglicht te houden.Vrede in het MO is een grove belediging voor elke weldenkende Arabier die weet dat de wereld een betere plaats wordt als de laatste Jood afgeslacht is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:25 schreef Hoogheid het volgende:
...........
Ook als je documentaires kijkt over het leven in Palestina, de checkpoints, de vrijheidsberoving, de gebieden die worden ingenomen en waar nederzettingen komen.. echt belachelijk. De hele huidige problematiek staat daar buiten.. het is al heel lang geleden uit de hand gelopen.
Etnische zuiveringen onbespreekbaar, waar gaat het heen met de wereld... Dit is klassiek revisionisme.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Daarom wordt er ook steeds op gewezen dat Jordanië een prima vestigingsplaats voor deze 'palestijnen' is. Maar dat is onbespreekbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |