De Israli's zijn begonnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef C_N het volgende:
[..]
en de misdaden van de palestijnen plo hamas . was je weer wit he hypocriet
Ik zou me ook verzetten als ik door Friesland geterroriseerd zou worden.quote:
Juf hij begonquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israli's zijn begonnen.
Het is een beetje hetzelfde als Nederland zomaar een derde van het land zou weggeven om een soort Marokkie te laten geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israli's zijn begonnen.
Dat is iets heel anders. Dat dialect hoort onder de wapenwet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou me ook verzetten als ik door Friesland geterroriseerd zou worden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef C_N het volgende:
[..]
wie breek het staak het vuren , vanavond
en wie vroeg voor een staak het vuren .
Was je weer aan het schelden?quote:
Nee, hij had een dubbelpost.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was je weer aan het schelden?
dubbel postquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was je weer aan het schelden?
Uhhhh Isralquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef C_N het volgende:
[..]
dubbel post
maar wie breek het staak het vuren , vanavond
Je draait weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef C_N het volgende:
[..]
dubbel post
maar wie breek het staak het vuren , vanavond
kom er nu echt niets zinnigs uit jou .quote:
Waarom moet ik reageren op de oorlogsmisdaden van Isral?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef C_N het volgende:
ok en nu
gaan we weer linkjes plaatsen die al 10000 x de reveu zijn gepaseerd. kom met iets news
Geef eens wat voorbeelden van de door jou objectief vastgestelde Isralische oorlogsmisdaden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik reageren op de oorlogsmisdaden van Isral?
Je kan beginnen met het Goldstone rapport.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden van de door jou objectief vastgestelde Isralische oorlogsmisdaden?
Heb je het nieuws gevolgd omtrent Goldstone?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan beginnen met het Goldstone rapport.
hij volg geen nieuws zie je toch aan zijn linken ,,en als er iets is wat niet in zijn lijn van dom denken past verziek hij een topic .quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gevolgd omtrent Goldstone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |